PDA

Bekijk de volledige versie : the fast and the furious r1



Roland
19-02-2002, 18:39
Gister vond ik The Fast and the Furious R1 op de deurmat.Daarna meteen gekeken en wauw wat een goeie film,kicken.Het dts geluid is ook super!!!

rob
20-02-2002, 10:37
Gister vond ik The Fast and the Furious R1 op de deurmat.Daarna meteen gekeken en wauw wat een goeie film,kicken.Het dts geluid is ook super!!!

geluid is bizar he

martin
24-02-2002, 12:35
Hi, het is inderdaad een toffe HT film, het verhaal en acteer werk is minder. wel veel leuke auto's, ik had wel iets meer van die oude muscle car willen zien, deze car zag je misschien 3 minuten en ging ook nog eens helemaal naar de kl*te.

DTS klinkt super !!

Roland1
24-02-2002, 20:39
Naamgenoot, je hebt mijn naam gejat :D

Mja, Fast and the furious ownt zeker wel :cool:

Dunky
05-04-2002, 19:05
Mijn Subs zijn verliefd op The fast and the Furious :D :D

Michelle
10-04-2003, 09:46
Ook deze film komt met een re-release naar aanleiding van het aankomende vervolg:

On June 3, Universal will re-release one of the best DVDs of 2002, The Fast and the Furious in a new "Tricked Out Edition" in order to cash in on the upcoming sequel. The DVD will once again feature anamorphic widescreen video, but there will also be a full screen edition released.

Just what's new in this "Tricked Out Edition"? The double-dip will feature a new short film starring Paul Walker titled The Road to 2 Fast 2 Furious that chronicles the adventure of Brian O'Connor after the events of the first movie, but before the start of the second. The disc promises an "All New Movie Experience" with multi-angle car shots that branch off from the movie itself, as well as a featurette titled "Faster and More Furious" that shows you how to "trick out" your car. Finally the disc promises a preview of the sequel and "much more".

Bron: http://dvd.ign.com/articles/390/390858p1.html

Anne Bijlsma
11-04-2003, 15:31
Zit er een heel groot verschil tussen deze DTS-track en de 'normale' regio 2 versie, dus DD5.1 track?? Die vind ik namelijk ook al heel erg goed klinken!

Met andere woorden, is het de moeite waard om de regio 2 versie te vervangen door de regio 1 versie, met DTS?

Michelle
11-04-2003, 15:48
Ik heb niet zoveel verstand van geluid, maar over het algemeen staat een DTS track voor betere geluidskwaliteit. De R1 versie die nu nog op de markt is heeft beide tracks: "both the Dolby Digital 5.1 and DTS 5.1 mixes on this DVD will blow you away." (zie review op ign)

Dus dan kan je eigenlijk niet meer een foute keuze maken toch?

Ik hoop dat het helpt bij de beslissing en dat ik niet totale onzin heb zitten uitkramen...

Rogier Burghout
12-04-2003, 17:29
Nou, ik heb de R1 DTS versie en een vriend van mij de R2 NL> We hebben ze allebei op hetzelfde systeem uitgeprobeerd en geloof me: die DTS track blaast een stuk meer!!

Anne Bijlsma
12-04-2003, 18:31
Nou, ik heb de R1 DTS versie en een vriend van mij de R2 NL> We hebben ze allebei op hetzelfde systeem uitgeprobeerd en geloof me: die DTS track blaast een stuk meer!!

OK thanx, daar heb ik wat aan!! :D

Alexander V
09-05-2003, 23:32
Even een vraagje over de nieuwe Tricked Out Edition, heeft deze versie nou echt geen DTS? Ik wil die Tricked Out wel hebben, maar als die geen DTS heeft twijfel ik er toch wel over.

Heeft iemand trouwens de F&F Superbit al gezien/gehoord en is deze veel beter als de gewone R1?

sharky
10-05-2003, 00:18
ik heb net zitten kijken voor die tricked out ed. en hij heeft ook dts

denk dat we die maar moeten bestellen want in dts wordt ie nog veel leuker

en er staan leuke extra's op :D

Alexander V
10-05-2003, 18:08
Welke site zie jij staan dat die DTS heeft? Anders doe ik namelijk gewoon mijn R1 weg, koop de UK superbit en de Tricked Out Edition ;)

sharky
11-05-2003, 02:11
bij amazone.com

Alexander V
11-05-2003, 11:44
Ja, amazon en DVDsoon hebben DTS erbij staan, maar DVDboxoffice en Play weer niet. DVDsoon had bij bijvoorbeeld Red Dragon DC ook staan dat er DTS op zat en dat bleek ook onzin te zijn. Maarja, ik heb een goed bod op mijn oude R1 dus ik denk dat ik hem toch maar bestel en bij Rodisc de UK superbit erbij neem (zijn daar maar 15 euro)

godofgamblers
07-06-2003, 21:29
De nieuwe Tricked Out Edition zuigt !

Geen DTS meer ?!
Minder extra's ?!

Dus alleen zakkenvulllerij in verband met de nieuwe film:
2fast2furious wat overigens een boutfilm gaat worden zonder Vin.

Dushen

Michelle
07-06-2003, 22:23
Check Bytes and Bobs (http://www.bytesandbobs.com/dvdcompare/comparison.asp?T=1307) voor een vergelijking van alle versies.

Rogier Burghout
08-06-2003, 18:02
Check Bytes and Bobs (http://www.bytesandbobs.com/dvdcompare/comparison.asp?T=1307) voor een vergelijking van alle versies.

Beetje simpele vergelijking...:( gaat puur af op het aantal extra's, niet op de kwaliteit ervan.....

ThaJaX
24-08-2004, 23:13
komt er ook nog een box aan met deel 1 en 2 erin dat zou wel kicken zijn