PDA

Bekijk de volledige versie : Powerbuy forum



Panja
29-07-2005, 14:19
Eindelijk een powerbuy forum!

Laat de powerbuys maar komen! :D

Johan van den D.
29-07-2005, 14:23
Geweldig dit, klasse crew. :bier:

Dennis T.
29-07-2005, 14:24
Tof! Leuk idee dit!
En idd, kom maar op met die powerbuys :twisted:

Alexander D
29-07-2005, 14:27
Helemaal top crew (y)

Als alle powerbuys zo'n succes worden als de QED powerbuy dan wordt dit een veel bezocht draadje!

Johan van den D.
29-07-2005, 14:30
Helemaal top crew (y)

Als alle powerbuys zo'n succes worden als de QED powerbuy dan wordt dit een veel bezocht draadje!De QED loopt natuurlijk wel extreem goed. :P

Alexander D
29-07-2005, 14:31
Helemaal top crew (y)

Als alle powerbuys zo'n succes worden als de QED powerbuy dan wordt dit een veel bezocht draadje!De QED loopt natuurlijk wel extreem goed. :P

Altijd een goed voorbeeld pakken..... :wink:

Reinier Gunther
29-07-2005, 14:31
Top!

Herjan
29-07-2005, 14:31
Helemaal top crew (y)

Als alle powerbuys zo'n succes worden als de QED powerbuy dan wordt dit een veel bezocht draadje!De QED loopt natuurlijk wel extreem goed. :P
Mag je wel zeggen, ja! Volgens mij excelsheet zijn we de €6500,- gepasseerd! :shock:

Harry stadman
29-07-2005, 14:36
lopende powerbuys:

Link powerbuy QED kabels(eindigt op 31/7/2005):
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36135

Link powerbuy test dvd en Db-meter( eindigt op 07/08/2005):
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36716&start=70

Link powerbuy Furutech stekkers en bekabeling:
(Loopt voor onbepaalde tijd)
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36527

(y)

Harry stadman
29-07-2005, 14:42
Helemaal top crew (y)

Als alle powerbuys zo'n succes worden als de QED powerbuy dan wordt dit een veel bezocht draadje!De QED loopt natuurlijk wel extreem goed. :P

Johan,
je eigen test dvd + dbmeter powerbuy loopt ook niet bepaald slecht hoor. (y)

Johan van den D.
29-07-2005, 14:45
Die loopt inderdaad redelijk ondertussen.
Maar zoals ik al zei is die van de QED wel heel extreem vergeleken bij andere powerbuys, ook van andere fora,s..
Hoe dan ook, leuk dat er nu een eigen plekje voor is.

Panja
29-07-2005, 14:46
Helemaal top crew (y)

Als alle powerbuys zo'n succes worden als de QED powerbuy dan wordt dit een veel bezocht draadje!De QED loopt natuurlijk wel extreem goed. :P

Johan,
je eigen test dvd + dbmeter powerbuy loopt ook niet bepaald slecht hoor. (y)

Ik wilde het net zeggen!!

Edgar Smit
29-07-2005, 14:52
Goed geregeld zo!
Toont maar weer eens aan dat DVD.nl voor en door leden bestaat!

Harry stadman
29-07-2005, 14:57
Goed geregeld zo!
Toont maar weer eens aan dat DVD.nl voor en door leden bestaat!

:wink:
Het wordt weer ouderwets gezellig op dvd.nl. (y)

Pascal Heister
29-07-2005, 15:22
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houden

Johan van den D.
29-07-2005, 15:27
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:

Dennis T.
29-07-2005, 15:28
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:

Overdrijven is ook een vak :twisted: :wink:

Harry stadman
29-07-2005, 15:31
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:

Overdrijven is ook een vak :twisted: :wink:

Ik denk niet dat je zo snel een 29% korting kunt bedingen als kopend individu en derhalve heeft Johan zeer zeker gelijk! :wink:

Dat is nu de kracht van een powerbuy; samen dingen kopen om met zijn allen goedkoper uit te zijn. De dealer krijgt een grote bestelling, die hij zeker niet elke dag zal krijgen. Iedereen vaart er wel bij. :wink:

Dennis T.
29-07-2005, 15:33
Ik denk niet dat je zo snel een 29% korting kunt bedingen als kopend individu en derhalve heeft Johan zeer zeker gelijk! :wink:
Dat denk ik ook niet nee, zeer zeker een nette korting!
Was ook een grapje hoor, vanwege zijn woordgebruik 'de kansen van je leven' :wink:

Dat is nu de kracht van een powerbuy; samen dingen kopen om met zijn allen goedkoper uit te zijn. De dealer krijgt een grote bestelling, die hij zeker niet elke dag zal krijgen. Iedereen vaart er wel bij. :wink:
Precies, beide partijen blij inderdaad :wink:
Wat mij betreft mogen er veel meer van zulke powerbuys komen, is hartstikke leuk.

Johan van den D.
29-07-2005, 15:34
Dat denk ik ook niet nee, zeer zeker een nette korting!
Was ook een grapje hoor, vanwege zijn woordgebruik 'de kansen van je leven' :wink:Alles moet je ruim zien in onze hobby.......................... :mrgreen:

Pascal Heister
29-07-2005, 15:35
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:er zit nog niks bij, wat ik kan gebruiken 8)

Johan van den D.
29-07-2005, 15:37
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:er zit nog niks bij, wat ik kan gebruiken 8)Hmm...................jammer. :rolleyes:

Edgar Smit
29-07-2005, 15:45
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:er zit nog niks bij, wat ik kan gebruiken 8) Nou Pascal, wat heb je nodig, start er een animo check voor, wellicht zijn er meer die dat ook nodig hebben!
Daar is dit precies de juiste plek voor! :wink: :wink:

Johan van den D.
29-07-2005, 15:46
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:er zit nog niks bij, wat ik kan gebruiken 8) Nou Pascal, wat heb je nodig, start er een animo check voor, wellicht zijn er meer die dat ook nodig hebben!
Daar is dit precies de juiste plek voor! :wink: :wink:SVS......................

Harry stadman
29-07-2005, 15:49
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:er zit nog niks bij, wat ik kan gebruiken 8) Nou Pascal, wat heb je nodig, start er een animo check voor, wellicht zijn er meer die dat ook nodig hebben!
Daar is dit precies de juiste plek voor! :wink: :wink:

Wat dacht je van meer geld, Edgar! :wink: :twisted: :lol:

Dennis T.
29-07-2005, 15:52
Wat dacht je van meer geld, Edgar! :wink: :twisted: :lol:
Organiseer jij het? Doe mij maar wat 50jes met 50% korting dan :twisted:

Edgar Smit
29-07-2005, 15:54
Dat denk ik ook niet nee, zeer zeker een nette korting!
Was ook een grapje hoor, vanwege zijn woordgebruik 'de kansen van je leven' :wink:Alles moet je ruim zien in onze hobby.......................... :mrgreen:Om een of andere reden lukt dat met alles behalve mijn budget :wink: .

Harry stadman
29-07-2005, 15:56
Wat dacht je van meer geld, Edgar! :wink: :twisted: :lol:
Organiseer jij het? Doe mij maar wat 50jes met 50% korting dan :twisted:

We kunnen wel met zijn allen een (goedkope) lening afsluiten om onze hobby te bekostigen. Kunnen we meteen (high-end) apparatuur aanschaffen. :twisted: :lol:

Harry stadman
29-07-2005, 15:57
Dat denk ik ook niet nee, zeer zeker een nette korting!
Was ook een grapje hoor, vanwege zijn woordgebruik 'de kansen van je leven' :wink:Alles moet je ruim zien in onze hobby.......................... :mrgreen:Om een of andere reden lukt dat met alles behalve mijn budget :wink: .

Mijn gedachten zijn meestal ook een stuk rekbaarder dan het budget, helaas. :wink:

De eventuele oplossing staat een post erboven. :lol:

Pascal Heister
29-07-2005, 15:58
leuke initiatief, zal het eens in de gaten houdenKun je gelijk beginnen met mee te doen, dit zijn de kansen van je leven. :twisted: :wink:er zit nog niks bij, wat ik kan gebruiken 8) Nou Pascal, wat heb je nodig, start er een animo check voor, wellicht zijn er meer die dat ook nodig hebben!
Daar is dit precies de juiste plek voor! :wink: :wink:weet zo ff niks, maar zoals ik als zei zal ik het in gedachten houden :wink:

Edgar Smit
29-07-2005, 16:03
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

Harry stadman
29-07-2005, 16:06
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:

Dennis T.
29-07-2005, 16:17
HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Heb ik laatst al geprobeerd, maar na eventjes nadenken leek het ze toch niet zo'n goed plan :twisted: :wink:
Misschien als iemand nog een kennis heeft die bij een bank of geldtransport werkt :lol:

Edgar Smit
29-07-2005, 16:21
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Gebeld, maar die willen niet helemaal niet leveren :P .

Maar even serieus, zou een animocheck voor SVS nu al nut hebben, of eerst even de QED laten overwaaien? Van Johan weet ik dat ie wel wil, maar budgettair geloof ik nog niet kan, voor mijzelf geld eigenlijk dat dat er voorlopig echt niet inzit.

Misschien een speaker animocheck? A.Duymelinck zoekt nieuwe speakers en volgens mij Christiaan ook.

Harry stadman
29-07-2005, 16:22
HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Heb ik laatst al geprobeerd, maar na eventjes nadenken leek het ze toch niet zo'n goed plan :twisted: :wink:
Misschien als iemand nog een kennis heeft die bij een bank of geldtransport werkt :lol:

kunnen we alvast een powerbuy organiseren voor het massaal inkopen van de kousen, die we over onze hoofden moeten doen voor de overval! :lol:

Panja
29-07-2005, 16:23
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Gebeld, maar die willen niet helemaal niet leveren :P .

Maar even serieus, zou een animocheck voor SVS nu al nut hebben, of eerst even de QED laten overwaaien? Van Johan weet ik dat ie wel wil, maar budgettair geloof ik nog niet kan, voor mijzelf geld eigenlijk dat dat er voorlopig echt niet inzit.

Misschien een speaker animocheck? A.Duymelinck zoekt nieuwe speakers en volgens mij Christiaan ook.

Ligt eraan watvoor speakers maar misschien dat ik ook wel geinteresseerd ben ik nieuwe fronts :P
Heel misschien.... (*kijkt in portemonee*)

Harry stadman
29-07-2005, 16:25
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Gebeld, maar die willen niet helemaal niet leveren :P .

Maar even serieus, zou een animocheck voor SVS nu al nut hebben, of eerst even de QED laten overwaaien? Van Johan weet ik dat ie wel wil, maar budgettair geloof ik nog niet kan, voor mijzelf geld eigenlijk dat dat er voorlopig echt niet inzit.

Misschien een speaker animocheck? A.Duymelinck zoekt nieuwe speakers en volgens mij Christiaan ook.

Ligt eraan watvoor speakers maar misschien dat ik ook wel geinteresseerd ben ik nieuwe fronts :P
Heel misschien.... (*kijkt in portemonee*)

Ik denk dat het verstandiger is om even daarmee te wachten. :wink:

Gezien het feit dat ook al de dvd+ dbmeter powerbuy nog loopt en eventueel de furutech powerbuy. Zo komen alle powerbuys wel erg kort op elkaar. :wink:

Panja
29-07-2005, 16:27
Daar heb je idd ook wel gelijk in Harry.
Misschien is even wachten ook niet een gek idee :)

Mijn portemonee is toch al aardig leeg :twisted:

Johan van den D.
29-07-2005, 16:27
Maar even serieus, zou een animocheck voor SVS nu al nut hebben, of eerst even de QED laten overwaaien? Van Johan weet ik dat ie wel wil, maar budgettair geloof ik nog niet kan, voor mijzelf geld eigenlijk dat dat er voorlopig echt niet inzit. Ik denk dat iedereen straks weer even bij moet komen van de QED,s
SVS is wellicht een optie over een X aantal maanden.
Kleine dingen zal wellicht wel gaan maar voor grote, duurdere objecten moeten we wachten denk ik.
Er doen nu ook al mensen niet mee met de calibratie en db meter powerbuy omdat ze al meedoen aan de QED powerbuy.
Iedereen kan zijn geld maar één keer uitgeven en juist daarom moeten we niets over haasten.

Christiaan Sauer
30-07-2005, 02:25
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Gebeld, maar die willen niet helemaal niet leveren :P .

Maar even serieus, zou een animocheck voor SVS nu al nut hebben, of eerst even de QED laten overwaaien? Van Johan weet ik dat ie wel wil, maar budgettair geloof ik nog niet kan, voor mijzelf geld eigenlijk dat dat er voorlopig echt niet inzit.

Misschien een speaker animocheck? A.Duymelinck zoekt nieuwe speakers en volgens mij Christiaan ook.

Klopt. Ik ben zeer zeker op zoek naar nieuwe speakers. Maar ik ben bang voor je dat ik die zeer zeker niet via een powerbuy ga kopen. Die moet en zal ik gewoon bij de dealer proberen, en dan na een paar luistersessies bij mij thuis proberen. En dat zal onmogelijk zijn bij een PB.
Of we moeten een pb opstarten van de speakers die ik straks als de mijne uitkies :P ;)

Christiaan Sauer
30-07-2005, 02:27
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Gebeld, maar die willen niet helemaal niet leveren :P .

Maar even serieus, zou een animocheck voor SVS nu al nut hebben, of eerst even de QED laten overwaaien? Van Johan weet ik dat ie wel wil, maar budgettair geloof ik nog niet kan, voor mijzelf geld eigenlijk dat dat er voorlopig echt niet inzit.

Misschien een speaker animocheck? A.Duymelinck zoekt nieuwe speakers en volgens mij Christiaan ook.

Ligt eraan watvoor speakers maar misschien dat ik ook wel geinteresseerd ben ik nieuwe fronts :P
Heel misschien.... (*kijkt in portemonee*)

Prijsklasse 500 tot 650 per stuk.
Oa. Sonus Faber Concertino (de domus staat nog op mijn verlanglijstje), een monitor audio in die klasse, een linn en een Von Schweikert VR1.

Alexander D
30-07-2005, 08:45
Briefjes van 50 euro, tegen een korting van 15% bij afname van meer dan 500 stuks, kan alleen maar geen dealer vinden :twisted: :P :wink: .

HHmmm. Wat dacht je van de Nederlandse bank, edgar? :wink:
Gebeld, maar die willen niet helemaal niet leveren :P .

Maar even serieus, zou een animocheck voor SVS nu al nut hebben, of eerst even de QED laten overwaaien? Van Johan weet ik dat ie wel wil, maar budgettair geloof ik nog niet kan, voor mijzelf geld eigenlijk dat dat er voorlopig echt niet inzit.

Misschien een speaker animocheck? A.Duymelinck zoekt nieuwe speakers en volgens mij Christiaan ook.

Ligt eraan watvoor speakers maar misschien dat ik ook wel geinteresseerd ben ik nieuwe fronts :P
Heel misschien.... (*kijkt in portemonee*)

Prijsklasse 500 tot 650 per stuk.
Oa. Sonus Faber Concertino (de domus staat nog op mijn verlanglijstje), een monitor audio in die klasse, een linn en een Von Schweikert VR1.

Een speaker powerbuy zie ik ook niet zo zitten. Moet wel heel toevallig worden als er meerdere mensen bij hetzelfde merk uitkomen.

Christiaan,
De Sonus Faber heb ik ook naar geluisterd, klonk subliem maar de stand vond ik belachelijk duur. Je moet ook de Dynaudio Audience 52SE beluisteren, werkelijk formidabel. Zelf ga ik waarschijnlijk voor de Quad 11L, die zijn 'maar' 250 euro per stuk maar presteren naar mijn mening voor ver boven die prijs. :wink:

En effe algemeen: alle tips voor types zijn nog welkom. Ik verander sowieso van dealer dus alles kan :lol:

Ago
30-07-2005, 12:31
een speaker-powerbuy lijkt mij ook een utopie, die range is wel zo divers dat je powerbuys van steeds 3 man krijgt :twisted:
een subwoofer-powerbuy zou eventueel nog een kans van slagen hebben..

iemand trek in een projectiescherm-powerbuy? 8)

Johan van den D.
30-07-2005, 14:58
iemand trek in een projectiescherm-powerbuy? 8)Wel als het om los doek gaat.

Edgar Smit
30-07-2005, 23:29
Een speaker PB zou zin kunnen hebben als er een delaer zou zijn die de gwenste merken allemaal zou voeren, maar dat wordt idd wel moeilijk omdat je toch eerst wil luisteren.

Het idee was eigenlijk meer om te kijken of het nu nut zou hebben iets dergelijks op te zetten, maar jullie geven allemaal al aan wat ik zelf ook eigenlijk al dacht, even de huidige powerbuys afwachten. We zitten dus allemaal op een lijn :wink: .

Johan van den D.
02-08-2005, 22:12
He jammer, het geleuter van ons in het bovenste powerbuy topic is weg. Stonden nog een paar nuttige links en plaatjes in.Het is inderdaad jammer dat al die posts verwijderd zijn en niet verplaats.
Stonden immers inderdaad veel tips in ondanks dat het voor iemand off-topic leek.
Jammer.............. :?

Alexander D
03-08-2005, 09:10
He jammer, het geleuter van ons in het bovenste powerbuy topic is weg. Stonden nog een paar nuttige links en plaatjes in.Het is inderdaad jammer dat al die posts verwijderd zijn en niet verplaats.
Stonden immers inderdaad veel tips in ondanks dat het voor iemand off-topic leek.
Jammer.............. :?

Volgens mij hadden die dan gewoon in dit draadje moeten staan. Het ging ook om de nodige (nuttige) berichten ...

Ago
03-08-2005, 09:26
zoals? ik ben het alweer vergeten :oops:

Johan van den D.
03-08-2005, 09:32
zoals? ik ben het alweer vergeten :oops:Teveel om op te noemen, ook voor personen die eventueel een powerbuy wilde gaan beginnen maar niet weten hoe aan te pakken.

Ago
03-08-2005, 09:34
zoals? ik ben het alweer vergeten :oops:Teveel om op te noemen, ook voor personen die eventueel een powerbuy wilde gaan beginnen maar niet weten hoe aan te pakken.

ow ja klopt!
maar daar heeft Edgar nu een goed stukje over geschreven, soort van "spelregels", zaken waar je aan moet denken..

Reinier Gunther
03-08-2005, 10:16
ow ja klopt!
maar daar heeft Edgar nu een goed stukje over geschreven, soort van "spelregels", zaken waar je aan moet denken..

Idd een goed stuk.

Edgar Smit
03-08-2005, 11:18
ow ja klopt!
maar daar heeft Edgar nu een goed stukje over geschreven, soort van "spelregels", zaken waar je aan moet denken..

Idd een goed stuk.Dank, Dank :wink: .
Ik heb slechts een aantal tips uit diverse draadjes bij elkaar gevoegd om inderdaad een beetje duidelijkheid te geven voor diegene die vragen hebben, leek me wel handig om het dan ook daar te posten.

In de DVE + dB meter powerbuy kwam bijvoorbeeld de vraag over garantie of kwijtraken van de zending best een goede vraag waar eigenlijk nergens duidelijk een antwoord op stond (nu overigens wel, Johan heeft dat ook nog eens uitgelegd). Ook uit de QED powerbuy die ik volg (maar helaas niet meedoe :cry: ) kwamen een aantal punten duidelijk naar voren waarop ook een goed en duidelijk antwoord kwam.

Dus eigenlijk bij deze alsnog, iedereen die aan de powerbuy's heeft meegedaan en vragen heeft gesteld of antwoord heeft gegeven, bedankt, dankzij jullie zijn er nu een paar goede basis "regels" voor powerbuys gekomen die voor iedereen duidelijk zijn :P :wink: 8) .

Ago
04-08-2005, 20:43
Jongens complimenten, dit subforum is in korte tijd uitgegroeid tot het eennaleukste forum op dvd.nl (nummer 1 is Home Theater) :D :D

Panja
04-08-2005, 20:45
Jongens complimenten, dit subforum is in korte tijd uitgegroeid tot het eennaleukste forum op dvd.nl (nummer 1 is Home Theater) :D :D

:D Mee eens! :D

Ago
04-08-2005, 21:04
Jongens complimenten, dit subforum is in korte tijd uitgegroeid tot het eennaleukste forum op dvd.nl (nummer 1 is Home Theater) :D :D

:D Mee eens! :D

hee hoe klinkt dat nou met die kapjes die Edgar er voor jou op heeft gezet :?: :)

Panja
04-08-2005, 21:07
Jongens complimenten, dit subforum is in korte tijd uitgegroeid tot het eennaleukste forum op dvd.nl (nummer 1 is Home Theater) :D :D

:D Mee eens! :D

hee hoe klinkt dat nou met die kapjes die Edgar er voor jou op heeft gezet :?: :)

Ze zitten als gegoten!
Geluid is perfect, ben er erg tevreden mee.
Nu nog even wachten op mijn QED sub en digi coax kabel en ik kan voorlopig nog even vooruit!! :D

Johan van den D.
04-08-2005, 21:08
Jongens complimenten, dit subforum is in korte tijd uitgegroeid tot het eennaleukste forum op dvd.nl (nummer 1 is Home Theater) :D :DDat idee had ik nu ook en het is niet alleen leuk, er staat meer nuttige info in dan ik had durven denken.

Ago
04-08-2005, 21:11
... er staat meer nuttige info in dan ik had durven denken.

hopelijk wordt er geen nuttige info meer weggegooid! :twisted: :roll: :wink:

Ago
13-08-2005, 18:49
Moondust wilde wat weten??


Moondust:
20 x ViaBlue TS-2 Tube Bananenstecker 4mm Schraubbar
20 x ViaBlue TS Kabelschuh


Zijn deze stekkers geschikt zijn voor zijn QED SA, kenners??

Johan van den D.
14-08-2005, 07:59
Zijn deze stekkers geschikt zijn voor zijn QED SA, kenners??Ja, waarom niet.

Ago
04-07-2006, 13:09
een forum waar al een jaar niet gecommuniceerd wordt :|

Edgar Smit
04-07-2006, 13:57
Jawel hoor, maar omdat het telkens per draadje een eigen leven gaat leiden, wordt het algemene draadje als het ware wat vergeten.

Hetzelfde zie je nu met de nieuwe indeling van de fora. Eerst stond bijna alles in Home Theater, nu is alles onderverdeelt, wel zo overzichtelijk, maar het lijkt nu wel een stuk minder actief. Dat is maar schijn, omdat nu alle berichten niet meer op dezelfde plek komen.
een forum waar al een jaar niet gecommuniceerd wordt :|

mercapto
04-07-2006, 15:32
Tja, vooral de G&W thread is springlevend. :P

mercapto
06-07-2006, 00:22
Is er ooit een powerbuy voor clapboards geweest (je weet wel, "lights, camera, action!") ?
Heb eens rondgescharreld, en ben benieuwd of daar interrese in is. (gewoon een vraag, verplicht me nergens toe ;))

Edgar Smit
06-07-2006, 01:10
Zie de powerbuy setup, kijk of je een aanbieder van die dingen kan vinden, of hij eventueel korting wil geven en doe een animocheck.
Is er ooit een powerbuy voor clapboards geweest (je weet wel, "lights, camera, action!") ?
Heb eens rondgescharreld, en ben benieuwd of daar interrese in is. (gewoon een vraag, verplicht me nergens toe ;))

Johan van den D.
06-07-2006, 20:47
Is er ooit een powerbuy voor clapboards geweest (je weet wel, "lights, camera, action!") ?
Heb eens rondgescharreld, en ben benieuwd of daar interrese in is. (gewoon een vraag, verplicht me nergens toe ;))Is wel ooit eens over gesproken maar daar bleef het ook bij.......
Ik meld me in ieder geval vast aan mocht het tot een buy komen. :P

mercapto
06-07-2006, 20:53
Van alle aanbieders zijn de ebayers het goedkoopst, zeker als je naar verzendkosten kijkt, en ze doen aan combined shipping, iets wat weinig/geen winkels doen.

(Voor een hoger bedrag zag ik iets kleinere klappers die gegraveerd kunnen worden met een logo, maar die hebben volgens mij alleen shipping binnen de VS :S)

Ik zal nog eens verder kijken en een animocheck pogen mocht het er hoopvol uitzien.

KillerBill
08-07-2006, 09:20
Nog even over het Fight Club-zeepje waar destijds een powerbuy voor was:

Jullie kochten toen allemaal dit zeepje:
http://athens.src.uchicago.edu/~lenka/images/fight-club-soap.jpg

Terwijl dat zeepje eigenlijk niet echt uit de film komt. Het wordt gebruikt in de menu's en op posters... maar niet in de film. Nu was ik vorige week in Londen op de London Film & Comic Con en daar vond ik het zeepje wat Tyler Durden verkoopt in de film, en ik kreeg er ook nog het originele naamkaartje bij!

Kijk:
http://i21.photobucket.com/albums/b263/Billvol2/P1010058.jpg

http://i21.photobucket.com/albums/b263/Billvol2/P1010059.jpg

En het leuke is:
- Het ziet eruit als echte zeep
- het ruikt als echte zeep
- het voelt als echte zeep
- MAAR HET IS GEEN ECHTE ZEEP! Het is resin... Je kunt dit forever in je vitrine leggen dus! Persoonlijk vind ik dit zeepje tig keer gaver omdat je dit zeepje ook daadwerkelijk in de film ziet, en je kunt nu zeggen: "ik heb een zeepje van Tyler Durden gekocht" :wink: :roll:

De kosten van dit zeepje: 4,95 pond en dat is ongeveer 7,50 euro.
Maar dit was de prijs op de conventie.

Ik heb het zeepje (+naamkaartje) gekocht bij The Monster Company.
Hier een link naar het zeepje op hun site: KLIK (http://www.themonstercompany.co.uk/product.php?xProd=268)

Het zeepje is helaas 2x zo duur op de site... :?

Alexander D
08-07-2006, 09:35
Ziet er zeker mooi uit. :wink:

Pascal Heister
08-07-2006, 10:40
ach als ik nog een zeep nodig heb :lol:

bosmeneer
08-07-2006, 12:51
Maar de zeep binnenin de wikkel is roze, daar staat niet iets byzonders op? Waarschijnlijk is de hoes (met de roze 'Fight Club'-zeep) daar op gebasseerd?

KillerBill
09-07-2006, 18:03
Maar de zeep binnenin de wikkel is roze, daar staat niet iets byzonders op? Waarschijnlijk is de hoes (met de roze 'Fight Club'-zeep) daar op gebasseerd?

Klopt.