PDA

Bekijk de volledige versie : Jezelf boos maken



Anonymous
19-02-2002, 19:40
Om welke scenes kan jij je verschrikkelijk kwaad maken ?

Ik heb dat vooral met de onrecht die de grote boze neger wordt
aangedaan in The Green Mile.Om dit soort onrecht kan ik
me wel zo kwaad maken, heb jij dat ook wel eens met bepaalde
verhaallijnen of scenes ?

Nathan Strik
19-02-2002, 23:57
BRAVEHEART SPOILERS!!!!

Oh ja zeker! Die ene scène uit Braveheart waarin de keel van zijn vrouwtje wordt doorgesneden... vreselijk gewoon... Ik heb ook zitten klappen toen Mel later hetzelfde bij die gast deed.

BRAVEHEART SPOILERS!!!!

jps
20-02-2002, 00:08
Saving Private Ryan:

Moment waarop die schofterigge mof van een duitser die ze hadden vrijgelaten omdat hij duidelijk spijt had enzo en smeekte om zijn leven weer vrolijk in het duitse leger zit en lekker ff 2 amerikanen neerschiet waaronder tom hanks....

Hoezo naaier?

Klotestreek dus..

Mark S
20-02-2002, 07:14
1) De verkrachtings-scene in The Accused.
2) Iedere keer dat Sylvester Stallone zijn bek open doet.

forzavado
20-02-2002, 10:47
Three kings: als ze die vrouw doodschieten voor de ogen van haar dochtertje en man. Met name manier van filmen (slowmotion) is hier goed gekozen en brengt het leed dat daar is geleden op een juiste manier over.

Tijntje
20-02-2002, 11:10
Three kings: als ze die vrouw doodschieten voor de ogen van haar dochtertje en man.

Hmmmm in Platoon zit ook een soortgelijke scene. Ook vrij dramatisch. Ook de scene erna is misselijkmakend, wanneer een groep soldaten zich vergrijpen aan een meisje van 5 ofzo.

Oakey
20-02-2002, 14:27
2) Iedere keer dat Sylvester Stallone zijn bek open doet.

:D:D

Verder maak ik me niet kwaad om filmscènes; het is immers maar een film.

Sander Dubbeldam
20-02-2002, 18:55
Tombraider, als angela jolie uit de douche komt, maar je ziet alleen maar haar rug ;)

maar full metal jacket vindt ik ook best wel een aardige, moet er niet aan denken als er zo'n luitenant tegen mij aan staat te brullen

:eek:

Dave
20-02-2002, 19:11
In Hollow Man

als Kevin die Hond dood maakt

(V!&z& v^!l& kl##tz@k, denk ik dan elke keer)

Alex van den Berg
20-02-2002, 20:11
In Sneeuwwitje... Als de heks haar een hap van de appel laat nemen... :mad:

Glenn Smits
20-02-2002, 20:44
In Gladiator 2x Commodus, eerst doet ie alsof ie zijn vader lief vindt en vervolgens vermoord hij hem en aan het einde steekt ie als Maximus denkt dat ze weer vrienden zijn, ook Maximus nog ff in z'n rug. Verder natuurlijk in de Patriot als de onschuldige zoon van Mel Gibson wordt doodgeschoten, bah wat een klote Engelsman, ik voelde een enorme haat toen.

MAD
20-02-2002, 20:53
Iedere keer dat Sylvester Stallone zijn bek open doet.

"They took First Blood!" en vervolgens knal je maar een heel dorp overhoop :confused: :confused: