PDA

Bekijk de volledige versie : Iemand problemen met de Abre los Ojos DVD?



raampie
19-02-2002, 20:44
Gisteren voor het eerst deze DVD bekeken en nu zat er een beeldfout (beeld staat een paar keer stil) in het één na laatste hoofdstuk (11).
Vandaag de film om kunnen ruilen (ik ben m'n bon kwijt) voor een nieuw exemplaar, maar die blijkt het zelfde probleem te hebben. Dit gebeurt zowel op mijn DVD speler (pc) als die van mijn huisgenote (standalone).
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Jaded
19-02-2002, 20:49
Niet met die dvd, heb ik namelijk niet.
Maar wel met Ace Ventura: Pet Detective.
Iemand die hier soms ook last van heeft?
Ik wou hem niet gaan omruilen, maar als anderen hier geen last van hebben doe ik het wel.

(Disney)Tom Houben
19-02-2002, 21:13
Ik heb hetzelfde bij Maffia...niks aan te doen denk ik. Die heb ik ook omgereuild, maar dat had geen nut. Ligt gewoon in een persfout ofzo denk ik....

raampie
19-02-2002, 23:22
Ik kan morgen wel weer terug gaan, maar zonder bon sta ik niet zo sterk en ik zit niet echt te wachten op de 3e DVD met dezelfde fout. Als ik weet dat het aan de film ligt of zo, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Vandaar dat ik wil weten of andere ook dit soort problemen met deze film hebben.

Alex van den Berg
19-02-2002, 23:37
met Ace Ventura: Pet Detective.
Iemand die hier soms ook last van heeft?Ik kan me niet herinneren dat ik problemen met deze DVD had. Maar misschien kun je even een tijdtip doorgeven zodat ik het voor je kan checken...? :)

Jaded
20-02-2002, 00:52
Ai nu vraag je wat ... euhm even zien en hopen dat ik het bij toeval tegenkom.

Als ik het vind zal ik deze post wel aanpassen en zal onderstaande zin ingevuld zijn. :)


Juiste tijdstip: 30:06

Nog 'redelijk' vlug gevonden. :)

Alex van den Berg
20-02-2002, 01:03
Als ik het vind zal ik deze post wel aanpassen en zal onderstaande zin ingevuld zijn. :)Doe maar rustig aan hoor... Ik kom hier vaker... :D

En je mag het natuurlijk ook PM'en... Dan valt het me waarschijnlijk eerder op... :)

Later toegevoegd (20-02-2002 4:41)
Ik heb even gekeken rond het tijdstip 30:06, maar ik kan zowel op mijn Pioneer PC-speler als mijn Sony stand-alone geen onregelmatigheden ontdekken... Misschien toch een keertje naar de winkel terug?

raampie
20-02-2002, 01:14
Ik kom hier vaker... :D O, ben jij dat? :D :D

Als iemand toevallig nog iets meer weet over mijn vraag, dan hou ik me natuurlijk aan bevolen. Ik kan hem eventueel ook overmorgen terug brengen.

Theo B
20-02-2002, 01:42
Ik heb dat (topic-probleem) inderdaad ook bij Abre Los Ojos. Weet niet meer welk hoofdstuk, maar ergens als ze het dak op gaan. Gelukkig is het maar even, maar evengoed irritant. Zowel op mijn Akai als mijn Samsung had ik dat probleem.

Met Ace Ventura heb ik alleen problemen met de inhoud van de film!

Edwin V
20-02-2002, 07:31
Ik heb hetzelfde bij Abre los ojos, omgeruild maar precies hetzelfde, zowel op de PC als op m'n Sony DVP. Misschien dat we de fabrikant een brief moeten schrijven voor een herdruk waarna we de foute schijven kunnen omruilen.

Met Ace Ventura heb ik geen problemen.

raampie
20-02-2002, 11:18
Ik heb dat (topic-probleem) inderdaad ook bij Abre Los Ojos. Weet niet meer welk hoofdstuk, maar ergens als ze het dak op gaan. Gelukkig is het maar even, maar evengoed irritant. Klopt precies op dat stukje. Het duurt maar kort, maar als je helemaal in een film zit ben je er direct uit. Dus toch vervelend. Ik zal eens kijken of ik een mail of brief kan sturen naar de distibiteur want ik vindt toch dat het niet zou moeten kunnen.

Jaded
20-02-2002, 13:19
Bedankt Alex om het even te checken ... dat wordt dus teruggaan naar de winkel.
De Makro in dit geval.
Het enige nadeel is dat het het laatste exemplaar was.
Het laten bestellen duurt me eigenlijk te lang, maar er zal niets anders opzitten want ik wil hem wel hebben in mijn collectie.

Edwin V
30-05-2002, 16:34
Ik heb naar de fabrikant gemaild en die zei dat ze het probleem hadden geconstateerd en dat ik de DVD maar op moest sturen en dan een nieuwe kreeg zodra een goede versie was gemaakt. Dit heeft enige tijd geduurd maar vandaag heb ik 'm in de bus gekregen. Geen stilstaande beelden met blokjes meer! Top!:)

Oakey
31-05-2002, 08:23
Is inderdaad een probleem met de master geweest, alle dvd´s hadden dit volgens mij. Ik begrijp dat er nu dus een goede versie is?

raampie
31-05-2002, 19:28
Ik heb naar de fabrikant gemaild en die zei dat ze het probleem hadden geconstateerd en dat ik de DVD maar op moest sturen en dan een nieuwe kreeg zodra een goede versie was gemaakt. Dit heeft enige tijd geduurd maar vandaag heb ik 'm in de bus gekregen. Geen stilstaande beelden met blokjes meer! Top!:)

Bedoel je de fabrikant of de distribiteur? Kun je aub even het email/postadres posten. Ik wil namelijk ook graag een gecorigeerd exemplaar ipv de slechte versie die ik nu heb.

martin
31-05-2002, 21:08
Hmm was me niet opgevallen.

even checken.

martin
31-05-2002, 21:43
inderdaad op 1:41:16 zie ik rare stippen op het beeld.

ik heb er een bijlage bij gedaan als voorbeeld.

als de DVD omgeruild kan worden meld dan even het adres.

wat ik kan vinden is een link wat op het doosje staat.

www.filmfreaks.nl

Edwin V
03-06-2002, 06:47
Bedoel je de fabrikant of de distribiteur? Kun je aub even het email/postadres posten. Ik wil namelijk ook graag een gecorigeerd exemplaar ipv de slechte versie die ik nu heb. Martin heeft het internet adres hierboven gegeven, daar kun je naar mailen.

raampie
05-06-2002, 10:20
Originally posted by Edwin V [B]Martin heeft het internet adres hierboven gegeven, daar kun je naar mailen. Je bedoeld dus de distribiteur ipv de fabrikant. Die heb ik inmiddels gemailed, maar ik heb nog geen reactie gehad. Ik laat het wel weten als ik iets van ze gehoord heb. Thanx.

martin
05-06-2002, 16:32
Ik heb ook maandag avond een mailtje gestuurd naar die gasten maar nog geen tegen reactie gehad.

ik hou jullie ook op de hoogte.

martin
11-06-2002, 18:11
Nog steeds Niks gehoord van die knakkers.

raampie
18-06-2002, 18:45
Vandaag kreeg ik een mailtje dat ik mijn exemplaar kan op sturen. Zij sturen mij dan een geremasterde versie terug. Ik hou jullie wel op de hoogte van de ontwikkelingen.

Hou dus je mailbox in de gaten Martin!

martin
22-06-2002, 17:05
ik heb ook berichtgehad, ik had problemen met me PC dus kon ik 1 week niet online zijn, ik heb het berichtje net gelezen.

Nou Toch een goeie service.

raampie
27-06-2002, 16:03
Ik heb zo juist mijn nieuwe exemplaar ontvangen. Ik heb alleen scene 11 geken en dat zag er prima uit. Probleem opgelost wat mij betreft. Ik ben weer helemaal :) !

martin
27-06-2002, 16:47
TOP.

Ik heb hem vandaag opgestuurd naar amsterdam.
hoe lang heb je moeten wachten?

raampie
27-06-2002, 17:32
Een week volgens mij. Ik geloof dat ik hem vorige week donderdag op de post heb gedaan. Post het even als jij jouw exemplaar binnen hebt en wat je bevindingen zijn.

martin
27-06-2002, 17:56
Ja, is goed.

Theo B
04-07-2002, 12:43
Martin, heb jij de DVD nu al binnen?

N.a.v. deze thread (bedankt allemaal) heb ik ook contact opgenomen met Filmfreaks, en dat ging toch best wel snel.

Do (27/6): mijn email de deur uit
Vr (28/6): email terug
Zo (30/6): mijn exemplaar opgestuurd
Do (vandaag): een nieuw exemplaar binnen

Ik heb de film nog niet bekeken, maar ga er maar van uit dat dit een goed exemplaar is.:)

martin
04-07-2002, 12:54
Hoi Theo, ja sorry, ik heb hem ook binnen.
volgens mij dinsdag al in de bus gehad.
en vorige week donderdag op de bus gedaan, dus lekker snel.
hij zit bij mij nog in de verpakking dus ik weet niet of hij goed is.
maar me vertrouwen is groot ;)

TOP.

Art
04-07-2002, 13:04
Ik heb hem onlangs besteld en ben benieuwd of die zonder die problemen is die jullie aangeven :o