PDA

Bekijk de volledige versie : Loewe 6122 DO regiovrij maken



FritsvV
30-07-2005, 13:37
Ik wil graag mijn Loewe DVD speler regiovrijmaken. Een zoektocht in dit forum en via Google op internet heeft niets opgeleverd. Volgens de verkoper moet het via de AB te doen zijn, maar hij mag die informatie niet verstrekken ("sorry"). Is er hier iemand die weet hoe dat zou moeten?

Alexander D
30-07-2005, 13:46
Ik wil graag mijn Loewe DVD speler regiovrijmaken. Een zoektocht in dit forum en via Google op internet heeft niets opgeleverd. Volgens de verkoper moet het via de AB te doen zijn, maar hij mag die informatie niet verstrekken ("sorry"). Is er hier iemand die weet hoe dat zou moeten?

Das ook een fijne verkoper, je eerst lekker maken en je dan niet helpen. :?
Had die aardige verkoper daar ook nog een reden voor?

Jan-Kees
30-07-2005, 15:14
Om welk type dvd speler gaat het?

Voor de xemis 5006 zou dit uitkomst bieden:

Go into 'Setup'
Move the cursor to 'Exit'
Press 2 9 6 0
Set the region you want or region free

Bovenstaande staat op een forum en is geheel voor eigen risico.
Zoek eens met een andere zoekmachine.

FritsvV
30-07-2005, 22:15
Het gaat om het type dat in het onderwerp van dit draadje staat :wink:

Jan-Kees
31-07-2005, 08:39
Ja sorry Fritz, ik zag het te laat!!!
Bevalt de Loewe dvd speler?
Prettig weekend,
Jan-Kees.

FritsvV
31-07-2005, 10:26
Hij bevalt uitstekend. Eerder had ik een goedkoop dingetje dat ik qua geluid via de DAC van een oude DCC speler (gewoon stereo geluid) naar mijn ehh, tamelijk redelijke HiFi set liet lopen. Die DCC heeft namelijk een prima DAC (Philips DAC7). De Loewe geeft op de analoge geluidsuitgang een even goed geluid: dat scheelt weer een kastje in de kast :D En dat hij qua bediening gekoppeld is met de Loewe TV (waar ik hem gratis bij kreeg) is ook wel makkelijk.

Jan-Kees
31-07-2005, 14:26
Veel plezier met je nieuwe tv en dvd!
Ik hoop dat je of iemand van dit forum de juiste code voor het regiovrij maken kan vinden.
Misschien is het nog een te nieuw model want ik heb ook niets gevonden.

japaco
08-08-2005, 09:23
Ik zou zeggen ga eens naar de website www.videohelp.com/dvdhacks.php. Als je daar terecht bent gekomen moet je bij search dvd player loewe 6122 intikken. Hopelijk krijg je dan de aanwijzing hoe je deze speler regiovrij kunt maken. Ik zelf heb een loewe 6222 en daar blijkt het om simpele handelingen te gaan.
Veel succes.

Jan-Kees
25-08-2005, 13:40
Is het inmiddels gelukt?

kit carson
01-11-2005, 16:31
Wie heeft er ervaring met regiovrij maken van de DVD-speler LOEWE Xemix 5106DO en/of PIONEER DV-380-S :?: