PDA

Bekijk de volledige versie : Invasion | Nicole Kidman



Jeroen C
30-07-2005, 20:58
Kidman Versus The Bodysnatchers

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/mtv/mtv_movie_awards_2005_arrivals_photos/nicole_kidman/mtvmovie05a_g3.jpg

Nicole set for Invasion 29 July 2005

We’re running out of ways to say “a remake of a 70s horror movie”, but never fear! This time, it’s a remake of a ‘50s horror movie that just happened to have been remade already in the ‘70s. And, for that matter, in the '90s as well. Yes, director Oliver Hirschbiegel's version of Invasion of the Bodysnatchers - this time simply called Invasion – is underway, and no less a personage than Nicole Kidman is set to lead the cast.

For those whose B-movie knowledge is lacking, the 1956 original was a Cold War paranoia classic, where the doctor in a small American town gradually realised that the residents were being replaced by alien duplicates. The 1978 version starring Donald Sutherland is generally considered to be that rare thing, a remake as good as the original (although the focus is less on Reds under the bed and McCarthyism, and more about '70s questions of paranoia, repression and identity). There was also a slightly less successful 1993 version by Abel Ferrara, so arguably this is a project destined to be remade regularly, and Hirschbiegel is merely following a trend.

It will be Kidman's third remake in as many years, after The Stepford Wives and Bewitched, but this could suit her better than either. After all, she's actually a rather good screamer, which is really all you want for a film like this. The busy Oscar winner has five other films in various stages of production, and Bewitched about to come out, so it looks like her recent proclamation that she wants a long holiday is going to have to wait a little longer.

Director Hirschbiegel is the man behind 2001's The Experiment, and this year's stunning and Oscar-nominated World War II film Downfall, about Hitler's last days in the bunker. After the success of that film worldwide, it's little wonder that Kidman and the rest of Hollywood's finest are queuing up to work with him.

Filming is due to start in October – as ever, we'll keep you up to date with future news.

Empire Online (http://www.empireonline.co.uk/site/news/newsstory.asp?news_id=16992)

RobW
31-07-2005, 15:31
Ik heb het idee dat die titel niet helemaal gaat sporen, gezien de nieuwe tv-serie Invasion die in september begint...

zetmoon
31-07-2005, 15:40
De laatste tijd krijg ik steeds meer het idee dat Nicole Kidman
zelf door "bodysnatchers" is "invaded".

JCL
31-07-2005, 15:47
In The Interpeter was ze echt geweldig hele gave film die ik iedereen kan aanbevelen. Ben benieuwd wat dit gaat brengen. Hoe dan ook, als je niet van haar acteer kwaliteiten kan genieten dan wel van dat verbluffend mooie lichaam :D

Anonymous
31-07-2005, 16:20
:oops: Ohhh mijn lieve Nicole :)!!! :oops:


*Kidman Kidman Kidman Kidman* 8)

spielberg_rules
31-07-2005, 16:31
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

JCL
31-07-2005, 16:34
:oops: Ohhh mijn lieve Nicole :)!!! :oops:


*Kidman Kidman Kidman Kidman* 8)

jah mooi is ze zeker :twisted:

zetmoon
31-07-2005, 16:37
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

En na "The others" niet meer!

spielberg_rules
31-07-2005, 16:53
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

En na "The others" niet meer!

Het is mijn mening, dus je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar waar haal je het vandaan? Birtday Girl, The Hours, Dogville, Cold Mountain, Birth, The Interpreter zijn allemaal na The Others gemaakt. Vrij indrukwekkend lijstje toch?

Renny Collard
31-07-2005, 21:05
Eerst het bericht dat Nicooltje een sebatical van twee jaar zou nemen ( ze zou tijd nemen om een geschikte levenspartner te zoeken) en daags daarna dit berichtje. Dit vind ik wel beter nieuws.

Cinemaniac
02-08-2005, 11:26
Dit wordt alweer de vierde filmversie van Invasion of the Body Snatchers, maar met Oliver "Der Untergang" Hirschbiegel in de regiestoel is dit iets om naar uit te kijken.

Z-Man
02-08-2005, 13:26
Misschien kan het wat worden, maar dan ook alleen maar omdat Oliver 'Der Untergang' Hirschbiegel regisseert. Nicole 'ice queen' Kidman vind ik een erg overgewaardeerde actrice, ze is gewoon de nieuwe Meryl Streep, ook zo'n actrice die maar een scheet hoeft te laten in een film en dan al een Oscar-nominatie krijgt. :twisted:

zetmoon
02-08-2005, 13:42
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

En na "The others" niet meer!

Het is mijn mening, dus je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar waar haal je het vandaan? Birtday Girl, The Hours, Dogville, Cold Mountain, Birth, The Interpreter zijn allemaal na The Others gemaakt. Vrij indrukwekkend lijstje toch?

Als je dat goede films vindt wel, ja!

-The birthday girl: ronduit weerzinwekkend, Kidman die russisch spreekt, ze lijkt Meryl
Streep wel!

-The hours: een film die geheel en al gemodeleerd is naar de Oscar standaard, om er maar
zoveel mogelijk te winnen.
Persoonlijk vind in Kidman helemaal niets in deze film.

-Dogville: niet gezien, hoeft ook niet.
Lars von Trier met z'n dogma toestanden hoeft voor mij zowiezo niet.

-Cold mountain: weiger ik te kijken vanwege Zellweger in weer zo'n vreselijke
"accenten" rol.

-Birth: niet gezien, wel stukken op TV.
Maar ik houd niet van die boven-natuurlijk flauwekul.

-Interpreter: niet gezien, lijkt me nog wel aardig.

Je vergeet The human stain: ook een vreselijke rol in een vreselijk film,
en dat alles om maar serieus genomen te worden.

Ik verlang terug naar de pre-superster-status Nicole met rode krullen en een sproetelig
gezicht die normaal speelde in gewone, leuke, ontroerende films.

spielberg_rules
02-08-2005, 14:44
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

En na "The others" niet meer!

Het is mijn mening, dus je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar waar haal je het vandaan? Birtday Girl, The Hours, Dogville, Cold Mountain, Birth, The Interpreter zijn allemaal na The Others gemaakt. Vrij indrukwekkend lijstje toch?

Als je dat goede films vindt wel, ja!

-The birthday girl: ronduit weerzinwekkend, Kidman die russisch spreekt, ze lijkt Meryl
Streep wel!

-The hours: een film die geheel en al gemodeleerd is naar de Oscar standaard, om er maar
zoveel mogelijk te winnen.
Persoonlijk vind in Kidman helemaal niets in deze film.

-Dogville: niet gezien, hoeft ook niet.
Lars von Trier met z'n dogma toestanden hoeft voor mij zowiezo niet.

-Cold mountain: weiger ik te kijken vanwege Zellweger in weer zo'n vreselijke
"accenten" rol.

-Birth: niet gezien, wel stukken op TV.
Maar ik houd niet van die boven-natuurlijk flauwekul.

-Interpreter: niet gezien, lijkt me nog wel aardig.

Je vergeet The human stain: ook een vreselijke rol in een vreselijk film,
en dat alles om maar serieus genomen te worden.

Ik verlang terug naar de pre-superster-status Nicole met rode krullen en een sproetelig
gezicht die normaal speelde in gewone, leuke, ontroerende films.

Het is een onderbouwing van je mening, maar hoe overtuigend die is... :? Wat een onzin... Mijn God, als Streep en Kidman al niet meer kunnen acteren, wie dan wel? (retorische vraag voor alle duidelijkheid). En dat de Human Stain zo een verschrikkelijke film is, behoort ook tot de grootste onzin. Het is geen meesterwerk ofzo, maar nog steeds een degelijke film die beter is dan alle Fantastic Fours op deze aardbol...

Anonymous
02-08-2005, 15:16
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

En na "The others" niet meer!

Het is mijn mening, dus je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar waar haal je het vandaan? Birtday Girl, The Hours, Dogville, Cold Mountain, Birth, The Interpreter zijn allemaal na The Others gemaakt. Vrij indrukwekkend lijstje toch?

Als je dat goede films vindt wel, ja!

-The birthday girl: ronduit weerzinwekkend, Kidman die russisch spreekt, ze lijkt Meryl
Streep wel!

-The hours: een film die geheel en al gemodeleerd is naar de Oscar standaard, om er maar
zoveel mogelijk te winnen.
Persoonlijk vind in Kidman helemaal niets in deze film.

-Dogville: niet gezien, hoeft ook niet.
Lars von Trier met z'n dogma toestanden hoeft voor mij zowiezo niet.

-Cold mountain: weiger ik te kijken vanwege Zellweger in weer zo'n vreselijke
"accenten" rol.

-Birth: niet gezien, wel stukken op TV.
Maar ik houd niet van die boven-natuurlijk flauwekul.

-Interpreter: niet gezien, lijkt me nog wel aardig.

Je vergeet The human stain: ook een vreselijke rol in een vreselijk film,
en dat alles om maar serieus genomen te worden.

Ik verlang terug naar de pre-superster-status Nicole met rode krullen en een sproetelig
gezicht die normaal speelde in gewone, leuke, ontroerende films.

Je hebt op 6 films commentaar waarvan je er 4 niet eens gezien hebt. Ga toch een eind fietsen man. :evil:

Renny Collard
02-08-2005, 19:29
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

En na "The others" niet meer!

Het is mijn mening, dus je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar waar haal je het vandaan? Birtday Girl, The Hours, Dogville, Cold Mountain, Birth, The Interpreter zijn allemaal na The Others gemaakt. Vrij indrukwekkend lijstje toch?

Als je dat goede films vindt wel, ja!

-The birthday girl: ronduit weerzinwekkend, Kidman die russisch spreekt, ze lijkt Meryl
Streep wel!

-The hours: een film die geheel en al gemodeleerd is naar de Oscar standaard, om er maar
zoveel mogelijk te winnen.
Persoonlijk vind in Kidman helemaal niets in deze film.

-Dogville: niet gezien, hoeft ook niet.
Lars von Trier met z'n dogma toestanden hoeft voor mij zowiezo niet.

-Cold mountain: weiger ik te kijken vanwege Zellweger in weer zo'n vreselijke
"accenten" rol.

-Birth: niet gezien, wel stukken op TV.
Maar ik houd niet van die boven-natuurlijk flauwekul.

-Interpreter: niet gezien, lijkt me nog wel aardig.

Je vergeet The human stain: ook een vreselijke rol in een vreselijk film,
en dat alles om maar serieus genomen te worden.

Ik verlang terug naar de pre-superster-status Nicole met rode krullen en een sproetelig
gezicht die normaal speelde in gewone, leuke, ontroerende films.

Je hebt op 6 films commentaar waarvan je er 4 niet eens gezien hebt. Ga toch een eind fietsen man. :evil:

Die zit!

JCL
03-08-2005, 08:45
Mijn mening: Sinds Eyes Wide Shut is Kidman The Queen. Kidman rules! (arme Tom) :)

En na "The others" niet meer!

Het is mijn mening, dus je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar waar haal je het vandaan? Birtday Girl, The Hours, Dogville, Cold Mountain, Birth, The Interpreter zijn allemaal na The Others gemaakt. Vrij indrukwekkend lijstje toch?

Als je dat goede films vindt wel, ja!

-The birthday girl: ronduit weerzinwekkend, Kidman die russisch spreekt, ze lijkt Meryl
Streep wel!

-The hours: een film die geheel en al gemodeleerd is naar de Oscar standaard, om er maar
zoveel mogelijk te winnen.
Persoonlijk vind in Kidman helemaal niets in deze film.

-Dogville: niet gezien, hoeft ook niet.
Lars von Trier met z'n dogma toestanden hoeft voor mij zowiezo niet.

-Cold mountain: weiger ik te kijken vanwege Zellweger in weer zo'n vreselijke
"accenten" rol.

-Birth: niet gezien, wel stukken op TV.
Maar ik houd niet van die boven-natuurlijk flauwekul.

-Interpreter: niet gezien, lijkt me nog wel aardig.

Je vergeet The human stain: ook een vreselijke rol in een vreselijk film,
en dat alles om maar serieus genomen te worden.

Ik verlang terug naar de pre-superster-status Nicole met rode krullen en een sproetelig
gezicht die normaal speelde in gewone, leuke, ontroerende films.

The Interpreter is een super goede film, die kan ik echt iedereen aanbevelen!

Jeroen C
19-08-2005, 12:35
.
..
...

Daniel Craig Joins Kidman in Invasion

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/tribeca/tribeca_film_festival_2005_photos/daniel_craig/tribeca05_layerw.jpg

Source: The Hollywood Reporter August 19, 2005

The Hollywood Reporter says Daniel Craig (Layer Cake, Lara Croft: Tomb Raider) will star opposite Nicole Kidman in Warner Bros. Pictures' Invasion, directed by Oliver Hirschbiegel.

Produced by Joel Silver ("The Matrix" trilogy), the sci-fi thriller tells the story of a mysterious epidemic that alters the behavior of human beings. When a Washington D.C. psychiatrist (Kidman) discovers the epidemic's origins are extraterrestrial, she must fight to protect her son, who may hold the key to stopping an imminent invasion.

Craig plays Kidman's colleague and love interest who teams up with her to fight the invasion.

The screenplay is by David Kajganich (Monkey's Paw).

The Hollywood Reporter (www.hollywoodreporter.com)

Beatrice M.
19-08-2005, 17:55
Prima actrice die kidman maar ja zelfs zij slaat de plank wel eens mis.In Cold mountain vond ik haar nou niet echt geweldig.

Cupido
19-08-2005, 18:59
Zo slecht speelde ze toch niet in Cold Mountain :? Ik vond dat ze toch behoorlijk acteerde in die film, maar Cold Mountain vind ik sowieso al een erg mooie film. :) In Moulin Rouge vond ik haar overigens ook heel erg goed.

Cinemaniac
04-05-2007, 23:53
http://img187.imageshack.us/img187/9780/invasionteaser1mr8.jpg

Paul H.
05-05-2007, 08:24
Kunnen we binnenkort een teaser of trailer verwachten?

BigLebowski
07-05-2007, 20:17
Negen van de tien remakes zijn bagger, maar ik ben een liefhebber van Kidman alsook van het genre horror/sci-fi in het algemeen en Invasion of the Body Snatchers in het bijzonder...dus ik kijk vol verwachting uit naar deze interessante combi. En dit alles nog wel onder regie van de man die ons Der Untergang heeft bezorgd! (y)

TJ Weissel
02-06-2007, 10:41
Mogelijk het vermelden waard dat reeds de volgende regiseurs zich aangesloten hebben aan dit project; The Wachowski Brothers & James Mc(V for Vendetta)Teigue, dit omdat de film niet aan de wensen voldeed volgens WB nadat deze de eerste ruwe versie van de film hebben mogen aanschouwen.

Hierom is besloten om de handen in een te slaan met Andy & Lary Wachowski om voor extra materiaa te zorgen, met als steun in de rug James McTeigue in de regiseursstoel, naar horenn zeggen is inmiddels twee derde van de film herschreven/herschoten.

Volgens Collider (http://www.collider.com/entertainment/news/article.asp/aid/4017/tcid/1) zou Hirschbiegels oorspronkelijke film te 'artsy' en 'talky' (veel dialoog, weinig actie) geweest zijn. Door de bemoeienis van de Wachowski-broers zou Warner Bros. nu krijgen wat ze liever wilden: een grote zomerfilm waarmee de investering van zo'n 50 miljoen dollar terugverdiend kan worden.

Release Date, August 17
(Warner Bros. Pictures / Village Roadshow Pictures)

Director: Oliver Hirschbiegel James Mcteigue
Writers: Screenplay by David Kajganich The Wachowski Brothers
based on the novel The Body Snatchers by Jack Finney Producers: Joel Silver
Executive Producers: Roy Lee, Doug Davison, Susan Downey, Steve Richards, Ronald G. Smith, Bruce Berman
Cast: Nicole Kidman, Daniel Craig, Jeremy Northam

(ps. deze info was al wat langer bekend, maar stond volgens mij nog niet hier vermeld)

Theo B
02-06-2007, 16:16
Mogelijk het vermelden waard dat reeds de volgende regiseurs zich aangesloten hebben aan dit project; The Wachowski Brothers & James Mc(V for Vendetta)Teigue, dit omdat de film niet aan de wensen voldeed volgens WB nadat deze de eerste ruwe versie van de film hebben mogen aanschouwen.

Hopelijk komt deze ruwe versie nog eens op dvd.

Misschien is het inderdaad niet best wat Hirschbiegel leverde, maar als de studio zich met de film gaat bemoeien en er diverse regisseurs bij haalt om het op de smaak van het zomerpubliek af te stemmen kan het er volgens mij niet op vooruit gaan.

Esteban
02-06-2007, 22:31
De eerste versie werd door WB te 'arty-farty' genoemd en er zouden teveel dialogen hebben ingezeten en te weinig actie. De Matrix-broertjes mogen zomaar even 2/3de van de film hermaken.

Om één of andere reden ben ik véél meer benieuwd naar de arty-versie. Al dit regisseursgewissel, kan nooit goedkomen.

Cinemaniac
03-06-2007, 00:04
Hopelijk brengen ze beide versies uit, net zoals Warner dat eerder had gedaan met die Exorcist-prequels.

BigLebowski
03-06-2007, 09:15
Zoveel regisseurs samen lijkt me niet te werken. Dan krijg je een beetje van alles en wordt het vlees noch vis. Ik zie graag een stempel van één bepaalde regisseur op een film. Jammerlijke en laffe beslissing dus van Warner. Ik zou een arty-farty sci-fi absoluut niet erg gevonden hebben. Maar ik ben en blijf toch benieuwd.

Esteban
10-06-2007, 23:26
Normaal gezien is de zonet vrijgegeven trailer "in our area" niet beschikbaar, maar op zo'n moment zijn we Youtube dankbaar. :wink:

Trailer . http://www.youtube.com/watch?v=yyRXtPXUYUA

RobinB
11-06-2007, 22:01
Heb een beetje dubbel gevoelens bij de trailer, wel spanned maar niet super.

Marcel v/d H.
11-06-2007, 22:09
Ziet er zo nog niet echt heel gaaf uit moet ik zeggen.

Cinemaniac
04-07-2007, 16:42
http://www.aolcdn.com/moviefeatures/the-invasion-poster-750

Lorre
04-07-2007, 18:27
Nicole Kidman komt niet tot haar recht in die poster :nono:
Daniel ziet er terug cool uit. 8-)

Dennis Kuijper
20-07-2007, 20:54
2 pics:
http://img443.imageshack.us/img443/5545/invasion1uj0.jpg
http://img174.imageshack.us/img174/6569/invasion2os4.jpg
Bron: ComingSoon.net

abyssus
23-07-2007, 20:55
zelf ben ik niet zo'n voorstander van NOG een remake van The Body Snatchers. Eigenlijk vind ik alleen de eerste remake (dat is die met Sutherland, toch?) het aller aller allerbeste! Die laatste vergeet ik het liefst zsm, maar deze nieuwe... tja... Kidman is natuurlijk een topactrice IMO (The Others, hállooow!), maar dat betekent nog niet dat het een topfilm gaat worden. Uit de trailer maak ik 1 ding op: niets nieuws onder de zon.

promat
15-09-2007, 13:41
zojuist zitten kijken.
Was niet echt onder de indruk. Echt een filmpje die Kidman en Craig effe tussendoor zouden hebben gemaakt.

intexor
16-01-2008, 22:03
"Do Not Fall Asleep" is wel een heel toepasselijke slogan voor deze film, vond er werkelijk niets aan. Ik heb geen eerdere filmversie van dit verhaal gezien, maar dat maakte uiteindelijk weinig uit. Ook met een onbevangen blik is dit een zeer teleurstellende film. Ik zie Nicole Kidman en Daniel Craig wel graag bezig, maar hun personages hebben weinig diepgang. Ik had zowaar meer sympathie voor de aliens. Spannend wordt deze film ook al nergens, je ziet alles een half uur op voorhand aankomen (ook al omdat de regisseur het nodig vond om vrij irritante flash-forward montages in de film te verwerken). Het enige positieve is dat het na 90 minuten alweer afgelopen is.

Maar goed, ik neem me voor de 1956 & 1978 versie van deze film ook nog wel eens te kijken. Als ik de IMDB rating mag geloven moeten die toch heel wat beter zijn. The Invasion vond ik echt het kijken niet waard en de 6.0/10 op IMDB is wel zeer genereus.