PDA

Bekijk de volledige versie : animocheck projectieschermen



Ago
31-07-2005, 01:02
hangende, staande, manuele, electrische, matwitte, pimpelpaarse :wink:

roept u maar, is er animo voor zo'n powerbuy?

Johan van den D.
31-07-2005, 09:19
Zolang er ook los doek leverbaar is heb ik wellicht interesse.

Gerben van der Leun
31-07-2005, 11:09
Je had een een Belgische fabrikant van wie mij de naam ontschoten is. Deze maakte mooie schermen met een goede omlijsting.

eevano
01-08-2005, 00:02
Je had een een Belgische fabrikant van wie mij de naam ontschoten is. Deze maakte mooie schermen met een goede omlijsting.

Bedoel je misschien www.beamax.be

Eric van Ballegoie
09-08-2005, 09:05
Beamax maakt erg mooie schermen tegen zeer goede prijzen.

Wij hebben een tijdje terug een spanscherm van hen getest (zie: http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=29) en op de redactie hebben we een electrisch rolscherm van hen hangen. Beide schermen zijn ons zeer goed bevallen en zijn zeker aan te raden voor home theater gebruik.

Eric van Ballegoie
18-08-2005, 19:23
Matwit. High contrast zou ik niet nemen, schermen met een hoge gain-waarde hebben last van zogenaamde hot-spotting. Dat wil zeggen dat je als het ware de lamp in het beeld ziet en het beeld dus niet overal even helder is. Je hebt dan altijd één plek die veel helderder is dan de rest. Met de huidige generatie projectoren is het boveniden helemaal niet nodig, zelfs bij redelijk wat restlicht kan je uitstkende weergave realiseren als je een projector met minimaal 1000 ansi lumen hebt.

Eric van Ballegoie
19-08-2005, 07:37
In dat geval heb ik he verkeerd begrepen. Ik ging er inderdaad vanuit dat je een high gain scherm bedoelde.

Lichtgrijze schermen kunnen inderdaad goed werken in ruimtes met restlicht, echter ook mits je een projector met voldoende lichtopbrengst heb. Ik heb zelf in het verleden ook geexperimenteerd met een grijs scherm en mij is het niet zo goed bevallen, maar dat is persoonlijk, andere mensen zijn er wel erg tevreden over.

ReDone
20-08-2005, 15:59
ik heb wel intresse

Ago
20-08-2005, 17:28
ik heb wel intresse

dan ben je pas nummer 2 :mrgreen:

ReDone
22-08-2005, 11:26
we komen er wel :)