PDA

Bekijk de volledige versie : Timecop



The Gr8oNe
31-07-2005, 11:05
Op dvd-home staat dat Timecop op 22 september uitkomt, deze versie heeft DTS.

Volgens mij is het de laatste in om films opnieuw uit te brengen maar dan via een andere maatschappij.

Marco
31-07-2005, 11:18
Netzoals Point Break DTS, ook door A-film ipv 20th Century Fox uitgebracht.

Frank
31-07-2005, 11:26
Volgens mij is het de laatste in om films opnieuw uit te brengen maar dan via een andere maatschappij.

Distributeurs hebben maar voor een bepaalde tijd de rechten van een film. Als deze vrij komen kan een andere distributeur de rechten kopen en die zal dan de film opnieuw uitbrengen, omdat anders het geld niet wordt terug verdiend dat is uitgegeven bij het kopen van de rechten.

Crash Override
31-07-2005, 11:34
Dan mogen ze ook wel wat leuke extra's erop gooien anders vindt ik ze eigenlijk het kopen niet waard :wink:

The Gr8oNe
31-07-2005, 12:36
Volgens mij is het de laatste in om films opnieuw uit te brengen maar dan via een andere maatschappij.

Distributeurs hebben maar voor een bepaalde tijd de rechten van een film. Als deze vrij komen kan een andere distributeur de rechten kopen en die zal dan de film opnieuw uitbrengen, omdat anders het geld niet wordt terug verdiend dat is uitgegeven bij het kopen van de rechten.



Hmm ok dat wist ik niet :) .

pietdvd
31-07-2005, 13:25
Na hoe lang vervallen die dan ?

En hoe komt het dan dat sommige maatschapijen altijden de rechten hebben van bepaalde films/tv serieĀ“s en wij niks anders gewend zijn dat Batman van Warner is.

Ook lijkt het me dat er best wel titels zijn,die overgenomen mogen worden,maar het gebeurt niet.

Frank
31-07-2005, 17:41
Na hoe lang vervallen die dan ?

Het fijne weet ik er niet van, maar als een distributeur de rechten koopt van een film wordt er een contract afgesloten en in dat contract zal o.a. de geldigheid van dat contract staan. Hoe lang de geldigheid is ligt aan de afspraken die gemaakt worden door de filmmaatschappij en de distributeur.