PDA

Bekijk de volledige versie : Wim Duisenberg (70) overleden



Qzyn
31-07-2005, 16:09
Wim Duisenberg is op 70-jarige leeftijd overleden. De Franse politie heeft bekendgemaakt dat hij dood is gevonden in z'n villa in het zuidwesten van Frankrijk. De PvdA'er was de eerste president van de ECB (Europese Centrale Bank). Hij leidde ook de Nederlandsche Bank en was jarenlang minister.
http://www.cnn.com/interactive/specials/0009/denmark.keyplayers/duisenberg.europa.jpg

Anonymous
31-07-2005, 16:10
Jemig :(

Maick Werner
31-07-2005, 17:25
Ik had verwacht dat Duisenberg nog honderden jaren zou leven, althans zo kwam hij op mij over.

En nog niets nieuws over de oorzaak. Tja, dit wordt het Duisenberg mysterie.

Headhunter
31-07-2005, 19:42
Onverwachts, inderdaad... Ik zag het net op het journaal (wat overigens op dit onderwerp na wel heel erg te lijden had onder de komkommertijd, maar dat terzijde).

Hoe dan ook, het moge Wim goed vergaan aan de andere kant. Dat heeft 'ie wel verdiend.

rkrijger
31-07-2005, 21:40
Wat ziet hij er uit he... En altijd die veel te lange haren...
Anyway: RIP!

Seth__Gekko
01-08-2005, 08:55
R.I.P. Duitenberg.

Weekstrom
01-08-2005, 09:38
Ik had verwacht dat Duisenberg nog honderden jaren zou leven, althans zo kwam hij op mij over.

En nog niets nieuws over de oorzaak. Tja, dit wordt het Duisenberg mysterie.

Het mysterie is wel opgelost; hartaanval en verdronken. Blijft dat hij nog jaren had kunnen leven. Honderden lijkt me wat veel, maar toch.

Jammer dat de grootste nalatenschap van Mister Euro in Nederland zo slecht is uitgepakt.
Dat hij rust mag vinden.

Henk Heideveld
01-08-2005, 15:18
Respectabel carriƫre achter de rug, maar wel typisch iemand die niks anders deed dan dat. :? Heeft dus niet lang kunnen genieten van z'n pensioen. :?