PDA

Bekijk de volledige versie : Fort Alpha op dvd



martijnBAK
31-07-2005, 18:24
Weet iemand of er plannen zijn om de Nederlandse serie Fort Alpha op dvd uit te brengen. Ik was hier nogal fan van vroeger en zou het graag nog eens terug zien.

Tim k
31-07-2005, 20:42
Wordt tijd inderdaad, veel bekende acteurs en ook goede: Robin Rienstra bijvoorbeeld.

DJScorp
26-11-2005, 18:02
die serie zou ik ook zeer graag op DVD hebben

Sander__12
27-11-2005, 12:35
Anders ik wel

Joost van Hoek
27-11-2005, 20:11
en ik, speelde Tygo Gernandt daar niet in mee? Ik weet nog wel dat er een briljante sfeer tijdens de afleveringen hing.

Quido
27-11-2005, 20:16
Gewoon met zijn allen mailen naar Idtv. In oktober stond hij nog niet in de planning. Maar hoe meer mensen hun interesse tonen, hoe groter de kans dat ie ooit op dvd komt !

Boersmaster
27-11-2005, 21:12
misschien dan een idee om hier ff een mail adres te posten? Dan doen er denk ik meer mensen mee. Ik in elk geval wel want ik zit er ook op te wachten

Quido
27-11-2005, 21:16
Via deze link is contact te maken via mail:
http://www.idtv.nl/contact_contactpersonen.php

elsterno
27-11-2005, 21:51
Ik ga ook maar eens mailen!

Quido
27-11-2005, 22:40
Idtv mag wel meer producties op dvd uitbrengen ... Wet&Waan, De Afdeling en 12 Steden, 13 ongelukken bijv. Heb ook nog eens een mailtje verstuurd. Ben benieuwd.

Robbie-x
12-12-2005, 19:04
Nadat ik van de week een mailtje heb gestuurd naar IDTV kreeg ik het onderstaande mailtje terug.

Beste Rob,

Wij spelen met het idee om deze serie op DVD uit te brengen. Wij zitten
hierbij nog in de beginfase, er moet gesproken worden met de omroep, het
materiaal moet beschikbaar zijn en van goede kwaliteit en vanzelfsprekend
moet er een geinteresseerde distributeur gevonden worden.

In het tweede kwartaal van 2006 kunnen we er wellicht meer over zeggen. Je
ben van harte welkom om dan weer te informeren.

Met vriendelijke groet,

Julika Hulsebos
IdtV Marketing & Business Development



Dus, er is nog niks zeker, maar de plannen voor een dvd release liggen er wel.

Boersmaster
12-12-2005, 21:46
Dat is dan goed nieuws!

Snowball
12-12-2005, 23:29
Lijkt me een vriendelijk, maar nietszeggend mailtje. Eigenlijk schrijven ze dat ze je bedanken voor het idee maar dat ze er nog niet aan begonnen zijn. Ze hebben zelfs nog niet bij de omroep geinformeerd en ze hebben geen idee of het materiaal goed genoeg is (net of dat iemand wel eens heeft tegengehouden om een DVD uit te brengen) dus ze hebben er nog niet eens naar gekeken. En ze moeten zeker zijn dat er een markt voor is natuurlijk.

Misschien als er meer mensen naar IdtV mailen (of eigenlijk naar BNN, want zij bezitten waarschijnlijk de rechten) nemen ze het serieus in overweging.

Iwan1976
14-12-2005, 09:40
Misschien als er meer mensen naar IdtV mailen (of eigenlijk naar BNN, want zij bezitten waarschijnlijk de rechten) nemen ze het serieus in overweging.

Fort Alpha is door de TROS uitgezonden.

Snowball
14-12-2005, 13:42
Blijkbaar is mijn geheugen niet meer wat het was :-P
In mijn gedachten was het BNN, maar het moet dus de TROS zijn.

Robbie-x
14-12-2005, 21:23
Blijkbaar is mijn geheugen niet meer wat het was :-P
In mijn gedachten was het BNN, maar het moet dus de TROS zijn.
Toen Fort alpha kwam bestond BNN alleen als programma op comericieel veronica, en nog niet als zender. de Tros was de omroep die Fort Alpha uitzond.

Snowball
14-12-2005, 21:45
Ja dat schreef Iwan1976 ook al. Maar het punt is dus dat dat mailtje van IdtV dus eigenlijk niets zegt en dat je IMHO beter de TROS kunt aanschrijven over Fort Alpha op DVD.

FortAlpha!
04-09-2006, 23:13
Het komt op DVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DVD Watcher
04-09-2006, 23:26
Zou leuk en fijn zijn als je met een bron komt, en niet leuk een losse flodder de lucht in schiet :D

DVD Watcher
04-09-2006, 23:27
Het komt op DVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou leuk zijn als je met een bron komt, dan om zo maar een losse flodder de lucht in te schieten. Kom met feiten

basbrem
05-09-2006, 00:04
Het komt op DVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou leuk zijn als je met een bron komt, dan om zo maar een losse flodder de lucht in te schieten. Kom met feiten

volgens de tros zou hij in december op dvd verschijnen maar pin me er niet opvast

Robbie-x
05-09-2006, 05:27
Het komt op DVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou leuk zijn als je met een bron komt, dan om zo maar een losse flodder de lucht in te schieten. Kom met feiten

volgens de tros zou hij in december op dvd verschijnen maar pin me er niet opvastwaar heb je dat bericht gelezen?

FortAlpha!
05-09-2006, 17:53
Mijn bron: Fort Alpha hyves

11 July 2006 (17:10)
Lieve mensen,

Ik heb gelezen en begrepen dat er mensen zijn die graag een dvd van Fort Alpha zouden willen hebben.
Voor deze mensen heb ik goed nieuws.
Vandaag heb ik contact gehad met de Tros en heb het een en ander gevraagd,of de serie herhaalt kon worden, of er een dvd zou kunnen komen etc.
Herhalen van Fort Alpha zit er helaas niet meer in, maar ik kan jullie wel mededelen dat er dit jaar nog een dvd uit zal komen van onze geliefde Fort Alpha.
Ze zijn er mee bezig en als alles goed verloopt ligt deze net voor sinterklaas in de winkel.
Dus niet meer treuren en maak nu vast je verlanglijstje.

Groetjes Denise

Robbie-x
05-09-2006, 18:13
Mijn bron: Fort Alpha hyves

11 July 2006 (17:10)
Lieve mensen,

Ik heb gelezen en begrepen dat er mensen zijn die graag een dvd van Fort Alpha zouden willen hebben.
Voor deze mensen heb ik goed nieuws.
Vandaag heb ik contact gehad met de Tros en heb het een en ander gevraagd,of de serie herhaalt kon worden, of er een dvd zou kunnen komen etc.
Herhalen van Fort Alpha zit er helaas niet meer in, maar ik kan jullie wel mededelen dat er dit jaar nog een dvd uit zal komen van onze geliefde Fort Alpha.
Ze zijn er mee bezig en als alles goed verloopt ligt deze net voor sinterklaas in de winkel.
Dus niet meer treuren en maak nu vast je verlanglijstje.

Groetjes DeniseThanks. nu hebben we tenminste duidelijkheid

Robbie-x
05-09-2006, 18:13
Mijn bron: Fort Alpha hyves

11 July 2006 (17:10)
Lieve mensen,

Ik heb gelezen en begrepen dat er mensen zijn die graag een dvd van Fort Alpha zouden willen hebben.
Voor deze mensen heb ik goed nieuws.
Vandaag heb ik contact gehad met de Tros en heb het een en ander gevraagd,of de serie herhaalt kon worden, of er een dvd zou kunnen komen etc.
Herhalen van Fort Alpha zit er helaas niet meer in, maar ik kan jullie wel mededelen dat er dit jaar nog een dvd uit zal komen van onze geliefde Fort Alpha.
Ze zijn er mee bezig en als alles goed verloopt ligt deze net voor sinterklaas in de winkel.
Dus niet meer treuren en maak nu vast je verlanglijstje.

Groetjes DeniseThanks. nu hebben we tenminste duidelijkheid

Quido
05-09-2006, 20:01
Goed nieuws. Dan hebben onze mailtjes toch wel gewerkt ;)

RaZoR
02-12-2006, 20:16
11 July 2006 (17:10)
Lieve mensen,

Ik heb gelezen en begrepen dat er mensen zijn die graag een dvd van Fort Alpha zouden willen hebben.
Voor deze mensen heb ik goed nieuws.
Vandaag heb ik contact gehad met de Tros en heb het een en ander gevraagd,of de serie herhaalt kon worden, of er een dvd zou kunnen komen etc.
Herhalen van Fort Alpha zit er helaas niet meer in, maar ik kan jullie wel mededelen dat er dit jaar nog een dvd uit zal komen van onze geliefde Fort Alpha.
Ze zijn er mee bezig en als alles goed verloopt ligt deze net voor sinterklaas in de winkel.
Dus niet meer treuren en maak nu vast je verlanglijstje.


1 dvd of 2 de seizoenen ??

basbrem
04-12-2006, 01:44
Dit staat op http://www.fortalpha.hyves.nl

hallo allemaal,

Heb IDtv (de producent) ge-emaild en die schreven het volgende:

Ik verwacht dat binnen een maand of twee de contracten tbv DVD uitbreng
getekend zijn. Pas dan weet ik zeker of de uitbreng doorgaat. De gehoopte
uitbreng is nu in het eerste kwartaal 2007. Zodra het zeker is, zal ik je
verder berichten.

vriendelijke groet,

Julika Hulsebos

Dus helaas niet voor kerst of Sinterklaas....:-(

Groet, Babs

RaZoR
04-12-2006, 18:37
jammer :( :(

Chris_V
14-12-2006, 20:37
Dit kreeg ik vandaag in m'n mailbox:


Beste Fort Alpha DVD geïnteresseerde,

Wij hebben veel fanmail ontvangen met de vraag of Fort Alpha op DVD wordt uitgebracht. Met plezier informeer ik je dat in februari 2007 de eerste tien afleveringen op DVD verschijnen. Hij zal ondermeer verkrijgbaar zijn bij Free Record Shop, Music Store, Van Leest, V&D en Media Markt.

Ik weet niet wat hij gaat kosten omdat de winkels dat (binnen een bepaalde marge) zelf uitmaken. Ik schat wel in dat de verkoopprijs rond de 19 euro zal zijn maar pin me daar niet op vast.

We verwachten dat de laatste tien afleveringen in het najaar van 2007 uitgegeven worden. Maar dat is nog niet zeker.

Ik hoop dat je in ieder geval blij zult zijn met de eerste serie en ik wens je veel kijkplezier.


Met vriendelijke groet,

Julika Hulsebos

Starfox
17-12-2006, 14:44
Ik keek destijds altijd naar de serie; en kan me herinneren dat er altijd goede muziek inzat (Goldie, Prodigy, Chemical Brothers etc.) maar vraag me af of dat vanwege rechten ook op de DVD terecht komt.
We wachten af...

Quido
09-01-2007, 21:10
Eerste seizoen komt op 6 februari!! (3-dvd digipack)

Quido
31-01-2007, 20:32
Hij is al gesignaleerd bij een aantal winkels. En er staat zelfs een extra op: een making-of!

RaZoR
31-01-2007, 21:20
hoe bedoel je dat?

Quido
31-01-2007, 22:28
hoe bedoel je dat? Dat de dvd-box al in een aantal winkels schijnt te liggen (Fame in Amsterdam bijv.).

basbrem
01-02-2007, 21:52
17,99 € bij Media Markt Zwolle

RaZoR
01-02-2007, 23:43
das gek dan waar ik hem beseld heb issie nog niet binnen gekomen :cry:

basbrem
02-02-2007, 09:47
das gek dan waar ik hem beseld heb issie nog niet binnen gekomen :cry:

heb de eerste dvd al gekeken geweldig weer op terug te zien

RaZoR
08-02-2007, 22:04
s2 verschijnt in het najaar tog ?

Quido
08-02-2007, 22:35
Dat zou best eens goed kunnen, maar daar is tot nu toe nog niks concreets over bekend.

zerosignal
13-02-2007, 17:42
YES! Ben erg benieuwd hoe dat er nu nog uitziet...

Het is zo spijtig dat de TROS er alles aan gedaan heeft om deze serie in de doofpot te stoppen oid. Nooit herhalen, nooit uitbrengen, nooit verkopen, nooit een derde seizoen maken!

Ik ben blij dat ie uiteindelijk toch nog op DVD komt. Als ik aan die goede oude tijd terug denk.... :D

Quido
13-02-2007, 17:47
Beeld- en geluidskwaliteit zijn goed. Weinig op aan te merken. Serie is ook erg prettig om te kijken, al vind ik het niet echt speciaal of meeslepend. Eerste zes afleveringen nu gezien, voorlopig zou het een 3½ worden (uit 5).

Dennis Kuijper
29-05-2007, 22:20
Seizoen 2 gaat op 14-08-2007 verschijnen.

basbrem
06-06-2007, 15:21
top ik ga hem zeker halen