PDA

Bekijk de volledige versie : Posters die iedereen irritant noemt terwijl ze het zelf zijn



Anonymous
20-02-2002, 07:25
Ik zie nu zo vaak in posts mensen klagen over, en dan niet zozeer
tegen mij gericht maar tegen iedereen, "heb je niks beters te
posten" , "goh wat ben jij irritant zeg" terwijl ze zich ten eerste
ergens mee bemoeien waar de DVD.nl Crew voor is, en ten
tweede dwalen ze af van topic en plaatsen ze grotendeels
alleen maar off topic berichten met dat gezeur en ten derde
weten deze mensen volgens mij niet wat lol en gezelligheid
inhoudt want daar zit je toch voor op zo'n forum of kom ik nu
uit een ei ?

Hou es op en doe eens gezellig mee zou ik zeggen want met
dat gezeur ben jij de irritante poster en niet iemand anders !

Wie de schoen past trekt hem aan zou ik zeggen :D

bmateijsen
20-02-2002, 08:08
Jemig wat ben jij irritant zeg....:D :D :D :D :D

Groet Bjorn

starbuck
20-02-2002, 09:10
of kom ik nu
uit een ei ?



huh, is jurassic park 4 al uit...;)

Remco Out
20-02-2002, 09:32
Ben het volledig met je eens Paul, er zijn nu telkens meer mensen die zich ergeren aan of klagen over posts, daar is inderdaad de dvd.nl crew voor. Dus mensen voortaan niet meer zo zeuren en blijf on topic.

mark t
20-02-2002, 10:17
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Opmerkingen als 'heb je niets beters te doen' e.d. zijn uiteraard (meestal) overbodig. De kritiek is dan meestal van hetzelde niveau als de post waar de kritiek zich op richt.

Maar ik vind het prima dat we elkaar erop wijzen dat er bijvoorbeeld een dubbele thread dreigt te ontstaan. Ook opmerkingen om mensen te wijzen op het onderwerp van een thread als ze hiervan te zeer afwijken zijn terecht. Dit bevordert alleen maar de overzichtelijkheid van het forum.

De crew is hier uiteraard in eerste instantie verantwoordelijk voor, maar het kan geen kwaad dat ze hier en daar een handje geholpen worden. Zeker gezien de steeds toenemende omvang van DVD.NL.

forzavado
20-02-2002, 10:45
Als mensen zich gaan irriteren dan moeten ze maar lekker elders hun irritaties laten merken.

Ik ga ook niet op een paarden-forum confused: laten weten dat ik het irritant en onzin vind:D:

Mark de Jong
20-02-2002, 13:52
Ik vind mensen die gewoon zitten te posten om hun status op te krikken of iets dergelijks meestal goed irritant.
Of als je op een topic klikt waar je geïnteresseerd in bent en je ziet enkele posts die over de topic gaan en de rest is off-topic dan erger ik me daar ook gewoon aan.

Misschien jullie niet, maar dat is maar goed ook. Zo ben ik namelijk gewoon. Niet iedereen is dan ook hetzelfde en ik vind daarom ook dat mensen dat zelf uit moeten maken.

Camille
20-02-2002, 14:04
Als je je ergens aan ergert moet je maar niks posten:mad:

Alex van den Berg
20-02-2002, 14:33
Maar ik vind het prima dat we elkaar erop wijzen dat er bijvoorbeeld een dubbele thread dreigt te ontstaan. Ook opmerkingen om mensen te wijzen op het onderwerp van een thread als ze hiervan te zeer afwijken zijn terecht. Dit bevordert alleen maar de overzichtelijkheid van het forum.

De crew is hier uiteraard in eerste instantie verantwoordelijk voor, maar het kan geen kwaad dat ze hier en daar een handje geholpen worden. Zeker gezien de steeds toenemende omvang van DVD.NL. Yes!! :)
Het gaat erom dat zoveel mogelijk mensen een aangenaam verblijf op het forum kunnen hebben... Dat betekent dus dat de crew (ik in ieder geval...) zeker naar de diverse signalen zal luisteren en naar aanleiding daarvan wel of niet zal ingrijpen.

Nee... Het is absoluut niet zeikerig wanneer je eens wat kritiek hebt over een uit de hand lopende off-topic discussie...
Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn er voor allerlei kwebbel-onderwerpen vast wel andere fora te vinden. :)

Alexander de Mol
20-02-2002, 14:40
... Dat betekent dus dat de crew (ik in ieder geval...) zeker naar de diverse signalen zal luisteren en naar aanleiding daarvan wel of niet zal ingrijpen.Juist! Dus vergeet de tekst van Alex tussen de haken maar! ;) :D

Anonymous
20-02-2002, 18:03
Jemig wat ben jij irritant zeg....:D :D :D :D :D

Groet Bjorn

Dat weet ik al, sssst niet verklappen ;)

Anonymous
20-02-2002, 18:07
Jullie hebben ook gelijk, maar ik pak er eventjes iets uit hoor...

zoals JoeCool die in "welke dvd ga je nu kijken" steeds reageerd
vind ik knap verspilling en is geen nuttige opmerking, dat is iemand
die gewoon uit is op ruzie of er op geilt om mensen te dwarsbomen.

Nou boeit het mij weinig want ik zit niet zo gauw op de kast
maar dit vind ik wel zwaar irritant !

Ik vind echter nuttig en niet irritant als mensen er elkaar op wijzen
van "heej hallo, nu wel weer genoeg gezwets" of als er een
dubbele thread ontstaat daar dan de mensen op te wijzen.
Dat is alleen maar correct hulp bieden aan crewleden en
zo het forum gezellig mogelijk te houden.

Maar zo denk ik er dus over en als mensen met mij een probleem
hebben dan moeten ze dat maar in een pmmtje zeggen, ik post
niet altijd wat nuttigs en ook best vaak off topic maar als mensen
daar een probleem mee hebben moeten ze het maar eventjes
prive oplossen en niet met een lullige reply komen in een thread
want dat slaat 110% nergens op !

Sander Dubbeldam
20-02-2002, 18:52
ben het met je eens :D

een forum moet leuk zijn, maar toch wel aan bepaalde regels verbonden zijn. maar als die regels te strak zijn voel je je er niet prettig bij. Off topic moet zeker kunnen want je zit hier om info te krijgen maar ook voor de lol. :D

Mark S
21-02-2002, 10:56
Paul, wees eerlijk >1000 posts in 7 weken is toch niet gezond jongen? Heb je nog wel tijd om films te kijken? ;)


post niet altijd wat nuttigs en ook best vaak off topic
There you go. Pluspuntje voor zelfkritiek en persoonlijk inzicht...
;)


maar als mensen daar een probleem mee hebben moeten ze het maar eventjes prive oplossen en niet met een lullige reply komen in een thread want dat slaat 110% nergens op
Deze thread vraagt er gewoon om...
:D

(Ik ben in een heel vervelende bui vandaag, tijd om weer naar de stad te gaan om dvd's te kopen, komt het misschien nog wel goed met me vandaag)

forzavado
21-02-2002, 11:08
Maar zo denk ik er dus over en als mensen met mij een probleem
hebben dan moeten ze dat maar in een pmmtje zeggen
En al wat pmmetjes gehad?:D
Ik denk niet dat het privé opgelost moet worden, want het is een algemeen probleem en er bestaan algemene regels voor en een algemene oplossing (offie). Om er over te discuseren kunnen er van dit soort postjes vermeden worden.
Voorkomen is beter dan moeten oplossen!

Mark S
21-02-2002, 11:08
Meer nu ff serieus, in grote lijnen heb je gelijk. Ik vind alleen dat het de laatste tijd op dvd.nl iets te gezellig wordt en wat minder informatief.

Mark S
21-02-2002, 11:15
Waar ik de meeste moeite mee heb is dat er een aantal (newbies? )rondlopen die ronduit onbeschoft en ontzettend bijdehand reageren, forumleden verrot schelden, enz. Kennelijk zijn die gasten afkomstig van FokZine of zo, gelet op hun manier van "communiceren".
Maar gelukkig wordt dit soort klojo's publiekelijk direct de mond gesnoerd...

mark t
21-02-2002, 13:47
Waar ik de meeste moeite mee heb is dat er een aantal (newbies? )rondlopen die ronduit onbeschoft en ontzettend bijdehand reageren, forumleden verrot schelden, enz. Kennelijk zijn die gasten afkomstig van FokZine of zo, gelet op hun manier van "communiceren".
Maar gelukkig wordt dit soort klojo's publiekelijk direct de mond gesnoerd...

Juist! Dit zijn Faak posters die noch nie het vatsoen hebbe om hullie mening in begrijpelik Nederlands te tiepe. En nau hoeven het niet allemaal keuriche APN-zinne te sijn met goeie zinskonstruxie of zo, mar zo sloordig en onferzorgt ze met d'r taal omspringe, zoo slordig en nivoloos is het inhoudelik ook nog eens 1 x ofzo.

Als dat we nou allemal 1 beedje reedelik blijve met onse mening te formuulere, dan blijf het ten minste gesellig.;)

Remco Out
21-02-2002, 14:01
Het zal altijd wel blijven dat mensen elkaar niet mogen of elkaar irriteren, dit zal nooit veranderen, maar ik moet toegeven dat de afgelopen maand er steeds meer mensen zijn bijgekomen die niet echt redelijk zijn en behoorlijk onbeschoft, maar daar let ik maar niet op, ik ga er ook niet op in. ;)

Alex van den Berg
21-02-2002, 19:35
Wanneer hondjes luid blaffend binnen komen rennen, zijn ze meestal onzeker en angstig voor de andere hondjes die al in het "nieuwe" territorium aanwezig zijn... :D

Gewoon een keertje over het bolletje aaien, of een stok weggooien waar ze achteraan kunnen rennen... :D

Martin de Goeij
21-02-2002, 19:41
Wanneer hondjes luid blaffend binnen komen rennen, zijn ze meestal onzeker en angstig voor de andere hondjes die al in het "nieuwe" territorium aanwezig zijn... :D

Gewoon een keertje over het bolletje aaien, of een stok weggooien waar ze achteraan kunnen rennen... :D Wat een kloeke uitspraak...volgens mij ben jij een goede papa (geweest)...:)

Martin de Goeij
21-02-2002, 19:43
A gentle word, like summer rain, may soothe some heart and banish pain. What joy or sadness often springs, from just the simple little things!

Sluit perfect aan!:D :)

Martin de Goeij
21-02-2002, 19:45
Wat een kloeke uitspraak...volgens mij ben jij een goede papa (geweest)...:) Of een tolerant, begripvol persoon, ook een pré;)

Luther Hartog
21-02-2002, 22:59
Ik zie deze thread nu net en ik moet zeggen Paul ik ben het helemaal met je eens. Je bent hier voor je plezier (hoop ik) en niet om steeds kritiek te hebben op anderen. Een tijdje terug kreeg ik te horen van mensen dat ik off-topic postte, hierop heeft Alex me ook gewezen. Hierna ben ik dat ook niet meer gaan doen, terwijl er nog steeds door bepaalde forumleden (Uh Da..uh..da..uh..ve...kuh) (sorry kikker in mijn keel) die beweren dat ik nog steeds off-topic post, terwijl dat juist de mensen zijn die helemaal niks te zeggen hebben. Ik heb hier vaak met mensen over ge-PM't die zich hier ook aan stoorden. En ik ben blij dat ik nu mijn mening hierover kan geven, want iedereen zit zo van: "Owh daar heb je Luther weer met z'n 2000 posts, heeft ie wel een leven?". Hele threads worden aan mij gewijdt, terwijl ik hier gewoon voor mijn plezier ben...en ja ik heb een fijn leven (niet dat dat een of andere simpele ziel aan gaat)

Gegroet en welterusten;)

Peedeepee
21-02-2002, 23:01
Luther>> gelijk heb je gozer! :)

Alex van den Berg
21-02-2002, 23:29
en ja ik heb een fijn levenVooral op DVD.nl? :D

MAD
21-02-2002, 23:46
als je bedenkt hoeveel op dit forum er on-topic wordt gelult, kan ik niet begrijpen dat er nog mensen zijn die zich er aan ergeren dat er soms off-topic iets wordt gepost. soms komen juist door off-topic nieuwe dingen boven die andere interessante threads kunnen starten. ik persoonlijk ben hier immers voor de gezelligheid en daarbij om iets te leren of te weten te komen en of dit nu on-topic of off-topic gebeurt maakt mij weinig uit. en jullie hebben allemaal gelijk: laten we het vooral gezellig houden... ;)

Anonymous
22-02-2002, 07:05
Dat zeggen ze dus van mij ook hé van "poe poe, sinds januari
pas hier en nu al over de 1000 posts" "heeft hij niks beters te
doen ofzo" maar ze vergeten dat je tussen het posten door ook
andere dingen op internet kan doen zoals je creativiteit op peil
houden met design van websites !!! Dus mensen die dat
zeggen of beweren (voor de grap heb ik het niet over want dat
is alleen maar lollig bedoeld zoals meneer van der Zwaard :p)
maar mensen die er wat mee bedoelen moeten maar eens 2x
nadenken voordat ze wat posten !

Henk Heideveld
22-02-2002, 14:19
[i]Originally posted by mark t noch nie het vatsoen hebbe om hullie mening in begrijpelik Nederlands te tiepe. En nau hoeven het niet allemaal keuriche APN-zinne te sijn met goeie zinskonstruxie of zo, mar zo sloordig en onferzorgt ze met d'r taal omspringe,
Allee mannekes en truttekes, we moeten het schoon doen, wanne, want zelfs onze zuiderburen proberen zich ons ABN eigen te maken en denken dan wellicht dat die typefouten sjuust zijn.
Da's nie plesant, da's bagger awel!
Kritiek prima, maar vanuit een constructieve positieve bedoeling, dan is er niks mis mee. Elkaar niet afzeiken, dan ontstaat er een onnodig grimmige sfeer. Iedereen gaat op DVD.NKL zitten, omdat hij het leuk vindt, nietwaar.
Ikzelf heb overigens maar een beperkt doel, mijn medeverslaafden vinden en dat leed delen:D :D :D :D

Henk Heideveld
22-02-2002, 14:21
[i]Originally posted by MAD en jullie hebben allemaal gelijk: laten we het vooral gezellig houden... ;)
Duidelijk politicus en onmiskenbaar CDA:D :D :D

Jeroen Driessen
22-02-2002, 15:14
soms komen juist door off-topic nieuwe dingen boven die andere interessante threads kunnen startenDit zie ik toch steeds vakerder. Dan is het wel off-topic die thread, maar niet off-topic aangaande war DVD.nl om draait. En dat vind ik nogal een verschil.
Nadeel is wel dat je vaak interessante discussies mist, omdat een bepaald onderwerp je niet interessant lijkt. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die dan een nieuwe thread openen en zo deze discussie ook voor andere vindbaar maken.

Glenn Smits
22-02-2002, 21:47
We hebben hier duidelijk te maken met verpimmeling van de samenleving. :D

Glenn Smits
22-02-2002, 21:49
ff een ander verhaal, hoe komen de crewleden zoals Alex van de Berg en Alex de Mol aan de status crewlid? hebben jullie de site opgericht of? dat was het :D

Glenn Smits
22-02-2002, 21:53
ff on-topic, ik vind dit een uiterst interessante site aangezien ik hier op ideeen wordt gebracht over dvd's, ik probeer ook af en toe wat info over dvd's los te laten al ben ik niet echt een goeie price-watcher maar ik vind wel dat er gezelligheid moet zijn en ben het dan ook met Paul eens. dat gezeik over het off topic, kijk er niet naar zou ik zeggen of ga je er flink aan ergeren maar zet het niet in een bericht neer :D

Alex van den Berg
22-02-2002, 22:49
hoe komen de crewleden zoals Alex van de Berg en Alex de Mol aan de status crewlid?Zo zijn we geboren... :D

MAD
22-02-2002, 23:01
Zo zijn we geboren... :D

1) schrokken jullie ouders daar niet van?
2) was i.p.v. van "mamma" jullie eerste woordje "dvd"?
3) gaan/gingen jullie hier onder gebukt? werden/worden jullie veel gepest hiermee?
4) nemen jullie de titel mee in het graf of geef je hem door aan (klein)kinderen?

:D :D :D

Alex van den Berg
22-02-2002, 23:12
hebben jullie de site opgericht of?Nope... Wij worden hier juist ingezet om de zaak af te richten... :D

Alex van den Berg
22-02-2002, 23:13
1) schrokken jullie ouders daar niet van?
2) was i.p.v. van "mamma" jullie eerste woordje "dvd"?
3) gaan/gingen jullie hier onder gebukt? werden/worden jullie veel gepest hiermee?
4) nemen jullie de titel mee in het graf of geef je hem door aan (klein)kinderen?Niets van dit alles... Ik heb al wel heel jong geleerd dat je op domme vragen best domme antwoorden mag geven... :D

MAD
22-02-2002, 23:26
Is dit nou off-topic gereuzel wat sommige mensen irriteert en waar deze thread over gaat? :D :D

En dan nog wel door een Crew-Member ;) ;) ;)

MAD
22-02-2002, 23:26
Foei!!! :mad: :mad:

:D

Alex van den Berg
22-02-2002, 23:27
Is dit nou off-topic gereuzel wat sommige mensen irriteert en waar deze thread over gaat? :D :D

En dan nog wel door een Crew-Member ;) ;) ;) Klopt helemaal... Dit is inderdaad off-topic gekakel.... En wie begint er weer??? Glenn!! :D

MAD
22-02-2002, 23:29
ik zou voor straf zijn aantal posts minderen :D

Anonymous
23-02-2002, 11:06
Je wordt als crewmember gewoon gevraagd denk ik, Alex is toch
ook nog niet zolang crewmember, die was verleden jaar geloof ik
nog gewoon een poster net als ons allemaal.Of heb ik het nu verkeerd ?
:rolleyes:

Dave
23-02-2002, 16:47
Ik vind dat je gewoon ieder in zijn of haar eigen waarde meot laten, het is toch nog altijd zijn of haar eigen mening en die moet je respecteren vind ik, smaken verschillen nu eenmaal.

Alex van den Berg
23-02-2002, 16:57
Alex is toch ook nog niet zolang crewmember, die was verleden jaar geloof ik nog gewoon een poster net als ons allemaal.Als het dan echt zo belangrijk voor je is... :rolleyes: ... Afgelopen jaar, 15 oktober, zijn Alexander en ik gevraagd om als moderator mee te werken. Waarom? Omdat wij de meest irritante personen op het forum waren... :D

Tevreden? Einde off-topic?? :D

Alex Bel-Gy-Bel
23-02-2002, 17:47
Als het dan echt zo belangrijk voor je is... :rolleyes: ... Afgelopen jaar, 15 oktober, zijn Alexander en ik gevraagd om als moderator mee te werken. Waarom? Omdat wij de meest irritante personen op het forum waren... :D

Tevreden? Einde off-topic?? :D

Off-topic zijn is toch irritant, en U bent nu off-topic dus bent U ook irritant.
Conclusie = U bent niet off-topic omdat U irritant bent en deze threat gaat over irritant zijn.:D :D

(een door denkertje)

Glenn Smits
23-02-2002, 17:48
ging ik off-topic? wat dan nog? het gaat toch over posters die iedereen irritant noemen. Ik heb er voor gezorgd dat er weer van die gevallen bij zijn gekomen van posters die anderen (mij) irritant vinden. :D

Alex Bel-Gy-Bel
23-02-2002, 17:59
ging ik off-topic? wat dan nog? het gaat toch over posters die iedereen irritant noemen. Ik heb er voor gezorgd dat er weer van die gevallen bij zijn gekomen van posters die anderen (mij) irritant vinden. :D

He Glenn ben je aan het solliciteren voor de hoofdrol in de film van De Hulk.:D :D
U vind dit misschien irritant maar hier mag dat.:p :p

MAD
23-02-2002, 18:04
krijg iedere 5 minuten mailtjes binnen dat er gereageerd is op deze thread. En als ik ze dan lees gaan ze nergens over. Irritant zeg, deze thread... :D :D :D

Glenn Smits
23-02-2002, 18:04
He Glenn ben je aan het solliciteren voor de hoofdrol in de film van De Hulk.:D :D
U vind dit misschien irritant maar hier mag dat.:p :p
hahahahahaha die is lol, ZO'N GOEIE HEBBEN WIJ NOG NIET GEHAD!!!! :D

Anonymous
23-02-2002, 22:37
Als het dan echt zo belangrijk voor je is... :rolleyes: ... Afgelopen jaar, 15 oktober, zijn Alexander en ik gevraagd om als moderator mee te werken. Waarom? Omdat wij de meest irritante personen op het forum waren... :D

Tevreden? Einde off-topic?? :D

Wauw hé, dan maak ik dus ook kans ! :D:D:D

:p

Bedankt voor je uitleg Alex :)

forzavado
25-02-2002, 09:31
Niets van dit alles... Ik heb al wel heel jong geleerd dat je op domme vragen best domme antwoorden mag geven... :D
Alex, ik dacht dat jij van mening was dat er geen domme vragen bestonden, alleen domme antwoorden:D

Henk Heideveld
25-02-2002, 09:36
[i]Originally posted by Paul Hauer
Maar zo denk ik er dus over en als mensen met mij een probleem
hebben dan moeten ze dat maar in een pmmtje zeggen,
Zo, het weekend is voorbij. Nu ik nog evebn, als mosterd naar de maaltijd. Ruzie, ellende, meningsvrerscvhillen en ordinaire scheldpartijen niet te snel verwijzen naar pm'tjes.
Geen groter vermaak dan leedvermaak! Wij willen ook lol kunnen hebben.:D :D :D
De humor komt meer voort uit de off-topics dan uit de topics.:D
Een gezellige familie is een ruziënde familie. Ik ben gek op familie:D :D

forzavado
25-02-2002, 09:40
Zo, het weekend is voorbij.
Zo, de ambtenaar zit ook weer op z'n werk:D. Geeft niet, want dat weer voor de vrolijke noot hier.

Edwin vd Zwaard
25-02-2002, 10:55
(voor de grap heb ik het niet over want dat
is alleen maar lollig bedoeld zoals meneer van der Zwaard :p)
maar mensen die er wat mee bedoelen moeten maar eens 2x
nadenken voordat ze wat posten !


Wow.. ik wordt als lollig gezien... :D:D TE GEK ! ! !

Komt ie weer:

"Ej Luther en Paul, instead of all those dvd's, try saving up your money, and buy yourself a decent LIFE !!"

ff serieus... its all in good fun...

Edwin vd Zwaard
25-02-2002, 10:59
(Uh Da..uh..da..uh..ve...kuh) (sorry kikker in mijn keel)


Irritant is die kikker he, hopen dat ie een ooievaar tegen het lijf loopt :D

BTW ik stel voor dat we de statussen van Luther en Paul veranderen van senior member, naar "Kletsmajoor" en "Babbelkous"... :D:D:D

Anonymous
25-02-2002, 11:11
Wow.. ik wordt als lollig gezien... :D:D TE GEK ! ! !

Komt ie weer:

"Ej Luther en Paul, instead of all those dvd's, try saving up your money, and buy yourself a decent LIFE !!"

ff serieus... its all in good fun...

Stijgt een beetje te ver boven mijn budget, dan maar DVDtjes kopen
en jullie vervelen op het forum ! :D