PDA

Bekijk de volledige versie : Slotje graag...



its me martin
31-07-2005, 20:56
-

its me martin
03-08-2005, 19:26
Nu voor €4,50.
Ons is verteld dat het uppen op deze manier niet mag, blijkbaar mag het toch.

Caledonians
03-08-2005, 19:32
Ons is verteld dat het uppen op deze manier niet mag, blijkbaar mag het toch

Uppen door middel van een prijsverlaging mag wel. Zie deze thread voor alle regels mbt tot het uppen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36959

Sander Haarmans
03-08-2005, 19:37
Ons is verteld dat het uppen op deze manier niet mag, blijkbaar mag het toch.
Sinds enige tijd is het wel toegestaan om een prijsverlaging of nieuwe titel als nieuwe post aan te geven in je thread.

Oby-Casshern
03-08-2005, 19:46
als je je prijs verhoogt, mag je dan ook weer uppen? :P

its me martin
03-08-2005, 19:48
En had ik er up neer gezet dan had het niet gemogen, behalve door het beheer zelf. Zo iets kan toch niet kloppen of wel?

its me martin
03-08-2005, 19:48
als je je prijs verhoogt, mag je dan ook weer uppen? :P

:lol: :lol:

its me martin
03-08-2005, 19:54
Ons is verteld dat het uppen op deze manier niet mag, blijkbaar mag het toch.
Sinds enige tijd is het wel toegestaan om een prijsverlaging of nieuwe titel als nieuwe post aan te geven in je thread.

Even voor alle duidelijkheid, wat de regels zijn kan me niet zo veel schelen, en ik zal me er dan ook zo veel mogelijk aan houden.
Maar misschien wordt het eens tijd om de regels eens na te lopen, en er eens wat duidelijkheid in te brengen.
Want zo als het nu is lijkt het een beetje een chaos te worden, ik wil jullie niet zeggen hoe jullie je werk als moderator moeten doen, ik geef alleen aan dat het voor ons ook niet altijd even duidelijk is wat nu wel en niet mag.

Maar nu genoeg gezeurd, en misschien even terug on-topic:

mercapto
03-08-2005, 19:57
Tja en 3 posts achter elkaar maken lijkt me niet de manier om te klagen over de regels...
Ik ben nieuw maar ik snap het allemaal prima.

its me martin
03-08-2005, 20:01
Als jij dit klagen vind, moet je dat zelf weten.
Ik geef toch echt duidelijk aan het me niet interesseert wat de regels, ik zal ze goed genoeg proberen te volgen. Het is soms alleen niet duidelijk wat nu wel en niet mag, omdat de regels blijkbaar niet voor iedereen even gelijk zijn.

Nu serieus terug on-topic: