PDA

Bekijk de volledige versie : Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer



Jeroen C
01-08-2005, 15:58
Fantastic Four Cast on the Sequel

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/_group_photos/chris_evans1.jpg

Source: MTV July 28, 2005

MTV talked to the Fantastic Four cast members about the sequel:

"I'd like to see them move onto the business of being superheroes and facing different arch-villains," Michael "Thing" Chiklis recently volunteered. "More villains and more action." Chris "Human Torch" Evans agreed, saying that in the first film "it takes us a while to get used to our powers. We're clumsy, we're testing them out, we're getting used to them, trying to get comfortable in our own skin. The second one, we could really start exploring how cool these powers actually are." Finally, Ioan "Mr. Fantastic" Gruffudd weighed in with the opinion that the second film should feature more lightweight material: "I'd like to see them in their own environment, as in walking around New York City, using these special powers in everyday life. More of those elements of it — we touched upon that in the movie, for example, Reed Richards walking down the street and he can't quite see where he's going and he stretches up and has a look over the crowd or he's able to hail a cab and get there before anyone else. Just fun little elements like that."

MTV (http://www.mtv.com/movies/news/articles/1506527/story.jhtml)

Thread titel aangepast van 'The Fantastic Four 2' naar 'Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer'.

Hankster
01-08-2005, 17:30
tsja .. deel 1 was wel aardig .. maar had veel meer kunnen zijn. Toch mag van mij deel 2 best wel komen. Daarna oordelen we wel of ze het echt verprutst hebben of dat ze door mogen gaan ;) .

doctor Gonzo
01-08-2005, 17:56
"more villains and more action"

Nu nog more story en more acting lessons, en dan zou het wel eens iets kunnen worden.

denizg
01-08-2005, 20:48
deel 1 was 'ok' maar zit hier niet op te wachten ;\

Elessar
01-08-2005, 20:51
Deel 1 was leuk voor een eerste deel!

Van deel 2 zijn mijn verwachtingen wel hoger.

Z-Man
02-08-2005, 13:30
Afgezien van Michael Chiklis als The Thing zuigde het eerste deel hard. Hopelijk zoeken ze voor het tweede deel een nieuwe regisseur en, nog belangrijker, een nieuwe scriptschrijver die WEL met dialogen overweg kan.

Harry B.
02-08-2005, 14:38
Laat maar komen!

Seth__Gekko
02-08-2005, 14:45
Laat maar komen dat deel II, ik was al niet zo onder de indruk van de actie in deel I maar deel II moet dat wel gaan compenseren.

deweb
02-08-2005, 19:33
Vergeet dan niet dat sequels meestal slechter zijn dan deel 1.

btw: ik wist niet dat je op een film kon zuigen. Doorgaans zijn zuigsnoepjes best lekker.

Richard B.
02-08-2005, 20:29
Vergeet dan niet dat sequels meestal slechter zijn dan deel 1.
Vreemd genoeg is die regel niet altijd van toepassing op superhelden-films. X2 is natuurlijk een goed voorbeeld (die vind ik echt superieur aan X-Men) maar Superman II en Batman Returns waren imo films die hun origineel benaderden.

Swordfighter
02-08-2005, 21:40
Vergeet dan niet dat sequels meestal slechter zijn dan deel 1.
Vreemd genoeg is die regel niet altijd van toepassing op superhelden-films. X2 is natuurlijk een goed voorbeeld (die vind ik echt superieur aan X-Men) maar Superman II en Batman Returns waren imo films die hun origineel benaderden.

Klopt. En Spider-Man 2 mag je ook niet vergeten. Is voor mij hèt voorbeeld dat sequels in het algemeen gewoon nog veel beter kunnen zijn dan hun voorganger :)

Ik heb Fantastic Four nu ook eindelijk gezien en vond hem erg leuk voor een zomerfilm ;) Vervolg wordt vast beter met veel meer vaart en actie. Dr. Doom rules! :twisted:

Elessar
03-08-2005, 01:53
Spiderman II was inderdaad beter dan I, maar in mijn ogen een beetje overrated. Zo ontzettend goed was deze film ook weer niet.

SPM II valt in het niet bij sequels als Terminator II, The Godfather II en boven alles; The Empire Strikes Back.

Hankster
03-08-2005, 09:38
Spiderman II was inderdaad beter dan I, maar in mijn ogen een beetje overrated. Zo ontzettend goed was deze film ook weer niet.

SPM II valt in het niet bij sequels als Terminator II, The Godfather II en boven alles; The Empire Strikes Back.
hoe de fuck kan je Spidey2 met GodfatherII en SW V vergelijken? :?
Zelfs de vergelijking met Terminator II gaat niet helemaal op.

Het probleem, of misschien de uitdaging, met comic-verfilmingen is dat de verhalen minder uitdagend zijn dan bij andere genres. Begrijp me niet verkeerd; ik ben gek op deze hype, hoewel het wel wat overvloedig wordt. Maar de verhalen zijn over het algemeen ' dat een gast wordt gebeten door een spin, blood komt te staan aan magnetische straling, ooit eens is verbouwd met een metaal, en dan z'n krachten leert kennen en dan zijn ware ik moet ontdekken voordat hij z'n aartsvijand moet verslaan'. Je bent qua verhaal minder vrij dan bij een maffia film of een genre als SW of zelfs met Terminator kan je veel meer kanten uit. Dus logisch dat Spidey in vergelijking tot deze klassiekers minder uit de bus komt; het moet het vooral hebben van de special-effects, of de acteurs het karakter trouw aan de comic kan neerzetten, en of de film zelf trouw is gebleven aan het originele stripverhaal.
Misschien ligt hierin ook de kracht van Batman Begins; dat is qua verhaal wel een buitenbeentje binnen het comicgenre.

Het was slimmer geweest om Spidey2 te vergelijken met bijv. X2...

Elessar
03-08-2005, 13:12
Spiderman II was inderdaad beter dan I, maar in mijn ogen een beetje overrated. Zo ontzettend goed was deze film ook weer niet.

SPM II valt in het niet bij sequels als Terminator II, The Godfather II en boven alles; The Empire Strikes Back.
hoe de fuck kan je Spidey2 met GodfatherII en SW V vergelijken? :?
Zelfs de vergelijking met Terminator II gaat niet helemaal op.

Het probleem, of misschien de uitdaging, met comic-verfilmingen is dat de verhalen minder uitdagend zijn dan bij andere genres. Begrijp me niet verkeerd; ik ben gek op deze hype, hoewel het wel wat overvloedig wordt. Maar de verhalen zijn over het algemeen ' dat een gast wordt gebeten door een spin, blood komt te staan aan magnetische straling, ooit eens is verbouwd met een metaal, en dan z'n krachten leert kennen en dan zijn ware ik moet ontdekken voordat hij z'n aartsvijand moet verslaan'. Je bent qua verhaal minder vrij dan bij een maffia film of een genre als SW of zelfs met Terminator kan je veel meer kanten uit. Dus logisch dat Spidey in vergelijking tot deze klassiekers minder uit de bus komt; het moet het vooral hebben van de special-effects, of de acteurs het karakter trouw aan de comic kan neerzetten, en of de film zelf trouw is gebleven aan het originele stripverhaal.
Misschien ligt hierin ook de kracht van Batman Begins; dat is qua verhaal wel een buitenbeentje binnen het comicgenre.

Het was slimmer geweest om Spidey2 te vergelijken met bijv. X2...

Ik had het over sequels in het algemeen zonder daarbij verschillende punten te vergelijken.
Gewoon het geheel vergelijken met het andere geheel. Ik weet ook wel dat Godfather etc iets heel anders zijn. Maar het ging me erom dat die sequels me beter bevielen dan de Spiderman sequel. Gewoon een stel voorbeelden.

Tuvok
03-08-2005, 13:51
Heb genoten van het eerste deel, dus laat dat vervolg maar komen!
Een mooie reeks zoals X-Men en Spiderman nu ook krijgt, zie ik voor deze franchise helemaal zitten.
Orrigineel is het inderdaad allemaal niet, maar dat mag de pret niet drukken. Als ze nu alleen nog de SFX van Mister Fantastic wat beter krijgen (het rubber ziet er in de film een beetje nep uit), dan ben ik tevreden.

Jeroen C
12-09-2005, 15:18
.
..
...

Julian McMahon on Fantastic Four 2

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/julian_mcmahon/fantastic3.jpg

Source: Robert September 12, 2005

IESB.net caught up with Julian McMahon, who played Dr. Doom in Fantastic Four, and asked him about the sequel:

"Fox is moving forward on a sequel to Fantastic Four, that film made lot's of money and will make loads more with the DVD release, we have been told to expect to start shooting next year" says McMahon. He added that he has been told that Dr.Doom is expected to have some help this time around. When asked if the Puppet Master will lending a hand he said that he couldn't comment.

IESB.net (http://www.iesb.net/fox2005/091105.php)

VincentBroccoli
12-09-2005, 16:59
Het enige voordeel van dit vervolg is dat het bijna niet slechter kan dan de eerste film. Ik sta dus niet echt te springen om dit vervolg, tenzij ze het drastisch anders gaan aanpakken.

Jeroen C
24-09-2005, 14:59
.
..
...

Jessica Alba On Fantastic Four Sequel

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/jessica_alba/fantastic2.jpg

Source: IGN FilmForce September 22, 2005

IGN recently talk to Jessica Alba about what's going on with the Fantastic Four sequel: "Married. I think they need to get married. I know what the first 20 minutes of the movie are gonna be. It's really cool. They're getting married. Maybe I'm giving away too much, but yeah." "Sue Storm couldn't have been more conservative and nerdy and a little corny and, you know, soft in her opinions about things. Even when she was making a statement, she was still very prim and proper and I loved that about her. That was why I did a character like [that]..."

For more on The Fantastic Four 2 and the Sin City follow-up click below!

IGN FilmForce (http://filmforce.ign.com/articles/652/652722p1.html)

TheGodfather
24-09-2005, 21:16
je kon er op wachten he. Heb deel 1 niet gezien, maar al die vervolgen hoeven mij niet zo...

martini
24-09-2005, 21:53
Heb deel 1 gister gezien en het was een leuke film. Van mij mag deel 2 er wel komen, alleen dan moeten ze wel meer superkrachten laten zien, en het verhaal iets beter maken.

Jeroen D
25-09-2005, 13:54
Laat maar komen.........slechter dan deel 1 kan haast niet :twisted:

Lorre
25-09-2005, 16:12
Deel 1 vond ik persoonlijk 1 van de mindere zomerfilms, dus echt wachten op een 2de deel doe ik dus echt niet.

Jeroen C
23-10-2005, 16:45
.
..
...

Fantastic Four Sequel Date Set

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/_group_photos/chris_evans5.jpg

Source: Box Office Mojo October 21, 2005

Box Office Mojo reports that 20th Century Fox is eyeing a July 4th, 2007 release date for the Fantastic Four sequel. It is the same date on which DreamWorks was hoping to have the big screen Transformers in theaters.

Stay tuned for whether or not any of this will change.

Box Office Mojo (http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=fantasticfour2.htm)

superman
23-10-2005, 17:57
hmmm ik heb deel 1 nog niet gezien, dus ik kan nog niet oordelen.

Jeroen C
05-12-2005, 09:50
.
..
...

Story and Frost Back for Fantastic Four 2

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/_group_photos/tim_story23.jpg

Source: The Hollywood Reporter December 5, 2005

The Hollywood Reporter says that Fantastic Four director Tim Story and screenwriter Mark Frost have signed up for the sequel, which 20th Century Fox has set for a July 4, 2007 release.

The first installment, which grossed more than $154 million domestically, also had been slated for a July 4 weekend release but switched to July 8 to avoid a head-to-head clash with War of the Worlds.

Ioan Gruffudd, Jessica Alba, Chris Evans and Michael Chiklis are expected to reprise their roles, as they originally signed deals extending through a planned trilogy. However, Julian McMahon, who played villain Victor Von Doom in the first film, will not be back because he instead opted to star opposite Sandra Bullock in thriller Premonition, which begins production in January.

The Fantastic Four DVD hits stores on Tuesday, December 6.

The Hollywood Reporter (http://www.hollywoodreporter.com)

wolfrolf
05-12-2005, 10:40
Tof! Ik vind de 1e erg goed eerlijk gezegd. Erg solide verhaal! (Dat afkraken puur op dat het niet elke scene dikke pompende actie is moet maar eens afgelopen zijn)

Ik kijk dan zeker uit naar het vervolg :)

Hankster
05-12-2005, 11:13
Tof! Ik vind de 1e erg goed eerlijk gezegd. Erg solide verhaal! (Dat afkraken puur op dat het niet elke scene dikke pompende actie is moet maar eens afgelopen zijn)

Ik kijk dan zeker uit naar het vervolg :)
uitzonderingen zijn er altijd :twisted:

Jeroen C
10-01-2006, 22:42
.
..
...

Michael Chiklis on Fantastic Four 2

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/michael_chiklis/fantasticprek.jpg http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/michael_chiklis/ff2.jpg

Source: IESB.net January 10, 2006

IESB.net talked to Fantastic Four star Michael Chiklis who says he hasn't seen the script yet for #2. Here's a clip:

When asked where he sees his character headed he mentioned that he believes that they will stay true to comics and that we will shades of what have appeared in the comics. He also believes that it will be better because they don't have to worry about establishing the characters and that they could get to "the fun" much quicker.

You can view the video interview here (http://iesb.net/videointerviews/michaelchiklisshield.php).

IESB.net (http://iesb.net/fox2006/011006.php)

Jeroen C
31-01-2006, 18:41
.
..
...

Story Confirms Doom for Fantastic 4 Sequel

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/julian_mcmahon/drdoom1.jpg

Source: Latino Review January 30, 2006

Fantastic Four director Tim Story told Latino Review this weekend that Doom will indeed be back for the sequel:

While at the Four Seasons in Los Angeles I ran into Tim Story, the director of the Fantastic Four and as you know by now he will also be directing the upcoming sequel Fantastic Four 2. Once I saw him I just yelled it out to him "Tim what's up man? We seeing the Puppet Master in Fantastic Four 2?, which of course he laughed it off and just said, "I can't tell you" (Laughs)

I ended up chatting with him for like 5 mintues or so and of course I had to go around the question regarding the Puppet Master like is Kerry Washington going to be in the sequel, "Kerry will have a larger role in the sequel" Story said. So who knows maybe that means that yes we will see the Puppet Master as the villain for the sequel, or maybe we will see more of Kerry Washington as the blind love interest to Ben Grimm's aka The Thing, since that's how they left it off in the first film. Kerry Washington plays Alicia Masters, who is the daughter to the Puppet Master.

Before I hopped on my ride to the airport back to NYC I asked him when does shooting start, Story replies, "August 1st up in Vancouver" And finally I asked Story that towards the end of the film it left wide open that Doom will be back, so will he? "Yes that I can tell you. He will be back in full Doom, not like we had him in the first film."

Latino Review (http://www.latinoreview.com/news.php?id=236)

deweb
31-01-2006, 19:39
ik heb laatst deel 1 gezien. Aardig, maar met een matig script.

Dus als ze dat nog even beloven aan te passen..dan ben ik om.

Grt. Deweb

Jeroen C
04-02-2006, 16:04
.
..
...

The Fantastic Four Sequel Villains?

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/_group_photos/chris_evans4.jpg

Source: Elite Casting Network February 3, 2006

Scooper 'S Dot' first alerted us to this casting call at the Elite Casting Network which has possible villain info:

Production Title: Fantastic Four 2
Submit by: June 1, 2006
Union: Both
Sex: Both
Pay: Yes

Fantastic Four 2
Producer: Avi Arad, Stan Lee

Start Date June 2006
Year of Release: 2007

"DO NOT REPOST IN FORUMS"

Casting is now in process we are looking for many different "TYPES" if you are interested in Auditioning please contact productionfor more instructions on how to submit your headshot and resume

The Fantastic Four will battle Silver Surfer and his planet-eating master Galactus.

Is this villain info true? It sounds very suspect, but we shall see.

Elite Casting Network (http://www.elitecastingnetwork.com/casting_notices/notice.php?id=42161&cat=1&state=&range=&search_start=0&onpage=25) | Superhero Hype (http://www.superherohype.com/news.php?id=3822)

superman
04-02-2006, 19:38
Er was ook een Fantastic 5 volgens mij :?

mjlfadriaans
06-02-2006, 06:51
Het probleem, of misschien de uitdaging, met comic-verfilmingen is dat de verhalen minder uitdagend zijn dan bij andere genres. Begrijp me niet verkeerd; ik ben gek op deze hype, hoewel het wel wat overvloedig wordt. Maar de verhalen zijn over het algemeen ' dat een gast wordt gebeten door een spin, blood komt te staan aan magnetische straling, ooit eens is verbouwd met een metaal, en dan z'n krachten leert kennen en dan zijn ware ik moet ontdekken voordat hij z'n aartsvijand moet verslaan'. Je bent qua verhaal minder vrij dan bij een maffia film of een genre als SW of zelfs met Terminator kan je veel meer kanten uit. Dus logisch dat Spidey in vergelijking tot deze klassiekers minder uit de bus komt; het moet het vooral hebben van de special-effects, of de acteurs het karakter trouw aan de comic kan neerzetten, en of de film zelf trouw is gebleven aan het originele stripverhaal.
Misschien ligt hierin ook de kracht van Batman Begins; dat is qua verhaal wel een buitenbeentje binnen het comicgenre.

Het was slimmer geweest om Spidey2 te vergelijken met bijv. X2...

Ik ben het eens met je laatste zin, maar ik ben het niet eens met het verhaal ervoor.

Je maakt een referentie naar Batman Begins. Zo kan het dus ook ja. Maar de verhalen in de comics zijn ook vaak erg goed, niet te vergelijken met de wat simpelere verhaallijnen uit de films. Het kan dus wel, kwestie van goeie scriptschrijvers erop zetten, anders krijg je daluk verhaallijnen a la Batman & Robin, en dat wil je ook niet.

Ik vond Fantastic Four op zich wel aardig, zelf vond ik Hulk erg goed, wat over het algemeen door een groot aantal mensen niet zo wordt gezien geloof ik.

Kijk, mensen willen actie, en dat is ok. Maar de echte verhalen zijn niet altijd gebaseerd op actie, zo is dat bij Hulk vooral zo. In de comic zelf zie ik de laatste paar jaar over het algemeen Bruce Banner op pagina's staan, onze groene vriend zo'n 20% van de pagina's. Er zitten vaak psychologische verhalen achter, en dat willen mensen niet in de bioscoop zien kennelijk. Toch is dat in Hulk goed benaderd, waardoor de actie een wat minder accent kreeg. Wat mij betreft een van die ondergewaardeerde films, maar wie ben ik ;).

Bij Fantastic Four is dat een beetje hetzelfde, al had het einde wat langer gekund. Die film deed niet onder aan Xmen bijvoorbeeld. FF 2 moet wel een film worden in de categorie Xmen 2, anders kun je de rest vergeten denk ik.

Maar ik denk echt dat je veel meer kan met een comicverfilming, dus die stelling bestrijd ik ;)!

Jeroen C
06-04-2006, 19:58
.
..
...

Jessica Alba on Changes in Fantastic Four 2

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/twentieth_century_fox/fantastic_four/jessica_alba/fantasticprek.jpg

Source: MTV April 6, 2006

Jessica Alba tells MTV that there will be some changes in the Fantastic Four sequel, which begins filming soon.

"We're making the right changes," Alba said, responding to detractors of the first flick. "It's gonna be an amped-up version, this next one. It's gonna be faster, and it's gonna be a more intense story line that kind of references the comic a bit more." All the major stars from the first film are set to return and, Alba said, the heroes might finally get their famously pimped-out flying vehicle from the comics. "Maybe [we'll have] the Fantastic Car," the actress said, "which I'm excited about."

Fantastic Four 2 is scheduled for a July 4, 2007 release.

MTV (http://www.mtv.com/movies/news/articles/1527944/story.jhtml)

RobinB
08-05-2006, 21:38
Silver surfer in FF2
-----------------------
I was never a big reader of "Silver Surfer" standalone comics but was always a fan of his character when he would cross over into other storylines including "The Infinity Gauntlet" and, of course, his forays into "Fantastic Four." So I'm legitimately excited that instead of trying to first launch a SILVER SURFER movie, Fox is exploring the option of including the Surfer in FANTASTIC FOUR 2 instead. Variety reports today that the studio is choosing between two shooting dratfs for FF2 - one by Mark Frost and the other by Don Payne - and that Payne's script, where the Surfer is a central character, is the clear favorite. To their credit Fox said on the record that they have not yet made a decision on the script but that Silver Surfer is one of the many possibilities they're considering. My two cents? A SILVER SURFER movie would be great and all but would probably cost an arm and a leg and he's more a cultish figure that probably wouldn't draw an audience like X3 or SPIDER-MAN. Give him his due in FF2 and it'll make that film instantly cooler (unless of course they royally screw it up, which is ENITRELY possible). And does the inclusion of Surfer with the Fantastic Four mean we could possibly see the planet devouring Galactus?...

--------------------------------------------

Jeroen C
03-06-2006, 11:36
.
..
...

Alba Reveals Fantastic Four 2 Details

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/mtv/mtv_movie_awards_2005_arrivals_photos/jessica_alba/mtvmovie05a_d.jpg

Source: USA Today June 1, 2006

USA Today caught up with 2006 MTV Movie Awards host Jessica Alba, who talked about 20th Century Fox's Fantastic Four 2.

"We start 'Fantastic Four 2' in August," said Alba. "The four of us learn that there are other people out there with superpowers, and the Silver Surfer appears as a villain/hero. And another villain comes in as well. My character, Susan Storm, has another love triangle and may use a power people haven't seen before. She's the most powerful of the four."

The studio is planning a June 15, 2007 release for the sequel.

USA Today (http://www.usatoday.com/life/people/2006-05-31-alba_x.htm?csp=34)

scifi maniac
03-06-2006, 12:18
:? Weet niet of ik nou wel zit te wachten op The Silver Surfer.

Dennis Vansant
03-06-2006, 12:24
Oh jawel, Silver Surfer is gaaf :) ik hoop alleen dat ze, moest Galactus erbij betrokken zijn, hem niet verkloten :)

Nielsje
03-06-2006, 12:30
Silver Surfer is een van mijn favoriete marvelhelden, hopelijk blijft zijn karakter wel trouw aan de comics.
Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg, nu nog meer als ik weet dat de silver surfer erin zit.

Wouter van Dis
03-06-2006, 14:26
Silver surfer is wel OK. Maar om nou te gaan uitkijken naar F4 2? Ik vond deel 1 echt geen goede film, hij was gewoon slecht -> zeker met het niveau dat superhelden films tegenwoordig halen!

Tenzij een Bryan Singer de film gaat doen hoef ik deze sequel echt niet te zien.

hot stuff
03-06-2006, 14:55
http://velluto.com/stuff/S.Surfer.jpg

lijkt me wel moielijk om niet te fake (in de film) te laten overkomen :shock:

Aloys
03-06-2006, 15:00
lijkt me wel moielijk om niet te fake (in de film) te laten overkomen :shock:

Ze kunnen een prachtige King Kong maken, dus waarom dit niet?

Deel 1 vond ik slecht, maarja, is met Jessica Alba hé :lol: :P

Jeroen C
31-07-2006, 09:35
.
..
...

Ottman Returns to Compose FF2 Score

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/columbia_pictures/urban_legends__final_cut/john_ottman/urbanlegends2.jpg

Source: F4Movies July 30, 2006

F4Movies reports that John Ottman will return to compose the music for Fantastic Four and The Silver Surfer, but he won't be editing as well:

"It's always been a fantasy of mine to follow up something I've previously scored with a sequel, so I'm excited about it. I can't say that the themes were intentionally designed to be expanded upon later, but it's something I hope to do. I like now that the characters are established I can have fun with them."

You can read more on this at the link below.

F4Movies (http://www.f4movies.com/news/0353.shtml)

martini
17-08-2006, 17:05
Fantastic Four Sequel Title Change
20th Century Fox has confirmed to ComingSoon.net's Superhero Hype! that the Fantastic Four sequel has a new name - Fantastic Four: Rise of The Silver Surfer. The movie was previously known as Fantastic Four and The Silver Surfer. The second film, directed by Tim Story, is set to hit theaters on June 15, 2007.

In the sequel, the enigmatic, intergalactic herald, The Silver Surfer, comes to Earth to prepare it for destruction. As the Silver Surfer races around the globe wreaking havoc, Reed, Sue, Johnny and Ben must unravel the mystery of The Silver Surfer and confront the surprising return of their mortal enemy, Dr. Doom, before all hope is lost.

Michael Chiklis, Ioan Gruffudd, Chris Evans, Jessica Alba and Julian McMahon star.

martini
08-09-2006, 18:57
First set pictures (http://superherohype.com/news/fantasticfournews.php?id=4705)

Cinemaniac
25-09-2006, 20:46
Weta Digital to Create Silver Surfer FX

Source: The Hollywood Reporter

20th Century Fox has picked Academy Award-winning visual effects house Weta Digital to oversee the upcoming film Fantastic Four: Rise of The Silver Surfer. The studio tapped Weta to create a state-of-the-art version of the Marvel Comics character Silver Surfer.

Noted character actor Doug Jones (Pan's Labyrinth, Hellboy) will provide performance and movement references for Weta, in a process similar to the way Andy Serkis portrayed Gollum in The Lord of the Rings trilogy. The voice casting of Silver Surfer has yet to be determined.

The Hollywood Reporter says Weta has developed an advanced computer-generated animation process that employs motion-capture techniques updated to add further dimensionality to the liquid-metal hero.

Jeroen C
03-10-2006, 10:41
.
..
...

Braugher & Garrett Join Fantastic Four 2

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/warner_brothers/poseidon/andre_braugher/tribeca06_poseidons2.jpg

Source: The Hollywood Reporter October 3, 2006

Andre Braugher and Beau Garrett have been cast in Fantastic Four: Rise of The Silver Surfer, which Tim Story is directing for 20th Century Fox, says The Hollywood Reporter.

Braugher will play a general with the responsibility to capture the Silver Surfer.

Ioan Gruffudd, Jessica Alba, Chris Evans, Michael Chiklis and Julian McMahon are reprising their roles for the adaptation of the long-running Marvel comics series, a follow-up to last year's Fantastic Four. Shooting is under way in Vancouver.

Garrett will play Frankie Raye, a scientist and love interest to Evans' character. In the comic she eventually gains super powers.

Garrett has appeared in "Entourage" and makes her feature debut in Fox Atomic's Turistas.

The Hollywood Reporter (http://www.hollywoodreporter.com/thr/film/article_display.jsp?vnu_content_id=1003190327)

steve88
02-12-2006, 13:19
Kwam ineens dit op internet tegen.

Fantasticar revealed
http://www.usatoday.com/life/movies/news/2006-11-29-fantasticar_x.htm

Fontane
02-12-2006, 15:03
Kwam ineens dit op internet tegen.

Fantasticar revealed
http://www.usatoday.com/life/movies/news/2006-11-29-fantasticar_x.htm

Whoo die ziet dr echt vet uit! Ik was eerst niet zo FF maar dit ziet dr echt mooi uit... Maar liever X-men.....

steve88
22-12-2006, 13:16
first look at the silver surfer

http://www.movieweb.com/news/92/16592.php

pokalapoketl
26-12-2006, 20:19
Trailer / Fragment (http://www.apple.com/trailers/fox/fantasticfourriseofthesilversurfer/)

Wim S.
26-12-2006, 20:24
Wow dat ziet er goed uit, kan niet wachten...

DanielC
26-12-2006, 21:18
damn! Gave teaser!!! Can't wait :)

Cinemaniac
26-12-2006, 23:37
Ben totaal geen fan van de eerste film, maar deze ziet er wel aardig uit. The Silver Surfer zal moeiteloos de show gaan stelen. Geef die gast z'n eigen film!

Lorre
26-12-2006, 23:51
Ook geen fan van de eerste film, maar de teaser van de 2de ziet er idd beter uit. Terug mooie effects. Zal eentje worden om te huren denk ik.

Haay1971
27-12-2006, 07:25
Hmmmmmm, die trailer ziet er inderdaad erg stoer uit!

skunk
27-12-2006, 10:52
kan niet wachten vanavond thuis effe de trailer.teaser checken

superman
27-12-2006, 11:36
Geef die Sliver Surfer gast toch een eigen film ! Die karikatuur heeft charisma !

Smooth-J
27-12-2006, 11:49
Jammer dat ze op het eind Galactus niet erboven lieten hangen in de ruimte.

TheGodfather
27-12-2006, 12:36
Ziet er wel ok uit :P

intexor
27-12-2006, 13:14
Ziet er wel goed uit. Ik moet de eerste echter ook nog zien.

Patrick van den Hul
27-12-2006, 13:40
Ziet er wel goed uit. Ik moet de eerste echter ook nog zien.

Geldt voor mij ook. Mag ik wel even zeggen dat ik de titel lachwekkend vind? :lol: :lol:

John Sital
27-12-2006, 17:03
ziet er strak uit.

Fikret
28-12-2006, 03:33
http://img222.imageshack.us/img222/78/silversurferfr4.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/6015/3350757432ff4137259gq6.jpg
http://img208.imageshack.us/img208/7814/3350757440457ba68f7dd3.jpg

Seth__Gekko
28-12-2006, 07:34
Woazers, mooie teaser. Krijg wel een flashback naar T2 :unsure:

Hankster
28-12-2006, 09:14
Woazers, mooie teaser. Krijg wel een flashback naar T2 :unsure:
dan kan het alleen maar een stoere film worden ;)

marcel
28-12-2006, 09:24
Was het niet zo dat de Silver Surfer een dienaar is van Galactus en dat deze eigenlijk automatisch in de film moet verschijnen???
De Surfer was een bode om te kijken of de planeet in kwestie geschikt was voor Galactus namelijk.

Seth__Gekko
28-12-2006, 10:26
Was het niet zo dat de Silver Surfer een dienaar is van Galactus en dat deze eigenlijk automatisch in de film moet verschijnen???
De Surfer was een bode om te kijken of de planeet in kwestie geschikt was voor Galactus namelijk.Klopt.

Werner
28-12-2006, 11:07
Ziet er weer cool uit...

Z-Man
28-12-2006, 11:41
Was het niet zo dat de Silver Surfer een dienaar is van Galactus en dat deze eigenlijk automatisch in de film moet verschijnen???
De Surfer was een bode om te kijken of de planeet in kwestie geschikt was voor Galactus namelijk.

Ik heb gelezen dat Galactus ook gaat verschijnen in deze film....denk alleen dat ze hem tot het einde een groot mysterie laten. De Silver Surfer ziet er trouwens erg strak uit!! Nooit verwacht eerlijk gezegd, maar ik kijk daadwerkelijk naar deel 2 uit, en dat na het zwakke 1e deel. Als ze Galactus nu maar niet gaan 'verkleinen' (hoewel ze qua design niet al te trouw hoeven blijven, paarse helm anyone? :P).

superman
28-12-2006, 14:09
Ik vind die Galactus een verschrikkelijke figuur. Hij eet alleen planeten op :? Daar is toch niks boeiends mee te bedenken :roll:

Spider-Steve
30-12-2006, 19:29
Ik zou wel eens willen weten wat jullie niet goed vonden aan Fantastic Four?

Deze film had toch genoeg actie in tegenstelling tot bijvoorbeeld Superman Returns waar geklaagd wordt dat er te weinig actie is.

Ook de special effects zijn toch in orde? Het verhaal lijkt mij ook ok, als het heel erg de strip volgt weet ik niet, want ik heb nog nooit 1 comic gelezen van eender welke superheld/superheldengroep.

Steve

Hankster
30-12-2006, 20:26
-het verhaal is te slap
-het einde is zwaar matig
-Doom is wel een hele lame tegenstander

vond ik eignelijk wel genoeg punten :P

maar okay, het is wel een vermakelijke film. Maar er had wel heel veel meer ingezeten imo.

Bravestarr
30-12-2006, 20:54
Teaser ziet er goed uit. Vond deel 1 vermakelijk maar niet 'Fantastic'. Heb de silver surfer altijd een interessant figuur gevonden. Hopelijk wordt zijn geschiedenis wel uitgediept in de film.
Het getuigt de makers in elk geval wel van lef dat ze het aandurven om iemand door een wolkenkrabber in New York heen te laten vliegen.

jan17_7
05-01-2007, 16:41
wanneer is de release in amerika dan? zelfde als spiderman 3 haast tegelijk? Dan bedoel ik haast gelijk in nederland en amerika?

Psych
11-01-2007, 12:59
Nou van mij mag ie ook komen hoor!
Mijn zoontje (8 jaar) is helemaal gek van Fantastic Four. Ik hoop dan ook dat hij net als bij deel 1 de mogelijkheid krijgt om hem te zien, aangezien de voorwaarde bij ons thuis is ( als het kinderen betreft :wink: ), geweld mag, mits lekker overdreven, dus bij voorkeur superkrachten á FF & Hulk. Zolang er maar geen mensen, zichtbaar, worden vermoord.
Wat dat betreft is de teaser zeer veelbelovend!!!

à propos, ik heb nog niemand gehoord over de wederom fantastische mogelijkheden met het geluid van de film. Imo zijn juist dit soort films (kom nu niet met allemaal voorbeelden van andere films met fantastisch geluid, want dat is natuurlijk ook zo :wink: ) uitermate geschikt voor ongekende geluidservaringen of op zijn minst kunnen die een dergelijke film helemaal maken. En als ik de reactie van mijn geluidsinstallatie op de teaser zie, beloofd dat veel goeds voor de film 8)

pavago
11-01-2007, 15:57
-het verhaal is te slap
-het einde is zwaar matig
-Doom is wel een hele lame tegenstander

vond ik eignelijk wel genoeg punten :P

maar okay, het is wel een vermakelijke film. Maar er had wel heel veel meer ingezeten imo.

Who cares??? Jessica Alba speelt erin das voor mij goed genoeg :D

Psych
11-01-2007, 16:01
-het verhaal is te slap
-het einde is zwaar matig
-Doom is wel een hele lame tegenstander

vond ik eignelijk wel genoeg punten :P

maar okay, het is wel een vermakelijke film. Maar er had wel heel veel meer ingezeten imo.

Who cares??? Jessica Alba speelt erin das voor mij goed genoeg :D
AMEN :D :D :D

Kendorjia
12-01-2007, 11:41
ach ff was gewoon leuk entertainment.... ik vond hem 100% meevallen, had de special edition dvd gewoon blind gekocht ondanks alle negatieve kritieken omdat ik gek ben op superheldenfilms en ik heb er geen moment spijt van gehad... zoveel actie zit er idd niet in, maar de actie die erin zit vond ik leuk... en de andere momenten in het 'verhaal' werden met zo'n luchtigheid gepresenteerd dat er altijd een leuke, soms grappige sfeer rondhangde... echt zo'n film die je een half uur na het kijken alweer vergeten bent, maar tijdens het kijken meermaals doet genieten... Ik vond het wel eens leuk om zo'n superheldenfilm te zien waarin het niet altijd om de actie ging en vond zeker chris evans geweldig als johnny storm... dus laat deel twee maar komen!!! die silver surfer ziet er geweldig uit

InfinitusImmortalitas
12-01-2007, 18:28
Ik vond deel 1 wel goede actie en special effects hebben. Qua verhaal vond ik de film niet zo...
Maar we weten natuurlijk nooit hoe deel 2 gaat worden. Ik ben op zich wel benieuwd naar wat ze ervan gaan maken. De Silver Surfer zit in de film dus dat begint al goed.
Ik vraag mij wel af hoe ze Galactus enigzins reeël over willen laten komen?

Dennis Kuijper
17-01-2007, 21:49
FF2 Plot and Galactus Details Revealed

Comics2Film posted an article delving deep into the story of "Fantastic Four: The Rise of the Silver Surfer," and answers the question as to what the hungry, world-devouring Galactus will look like.

Screenwriter Don Payne is coy, but he's quick to point out "the story definitely focuses more on the Silver Surfer—otherwise it would be called 'Rise of the Silver Surfer and Galactus,'" he laughs. However, further prodding reveals the purple planet eater, who sends his herald to seek out worlds suitable for him to consume, may not actually be explored as a character, but more as a "force."

The article also hints, that the Silver Surfer will somehow play a role in the Reed and Sue relationship. "I wouldn't say the Surfer is in a love triangle with Sue and Reed, but there's definitely a connection between Sue and the Surfer," reveals Payne.

He also mentions "While the Surfer's origin will be touched on in the film, don't expect an extended flashback explaining his relationship with Galactus."

In addition, the article looks at each character, and what is happening with them. Including Dr. Doom and his plans with the Silver Surfer.

Finally, if there was to be a third film, the screenwriter talks a bit of where he would like the franchise to go.
Bron:Worstpreviews

InfinitusImmortalitas
21-01-2007, 22:32
Screenwriter Don Payne is coy, but he's quick to point out "the story definitely focuses more on the Silver Surfer—otherwise it would be called 'Rise of the Silver Surfer and Galactus,'" he laughs. However, further prodding reveals the purple planet eater, who sends his herald to seek out worlds suitable for him to consume, may not actually be explored as a character, but more as a "force."

Dat is wel een manier om het wat realistischer te brengen. Ik vroeg mij al af wat voor film het zou worden als een enorme reus, in een paars/blauw pak, de wereld op gaat eten... Ben heel benieuwd hoe ze deze 'force' in de film gaan verwerken. Ik ben ook benieuwd naar wat ze allemaal nog met The Silver Surfer gaan doen. Hij zag er leuk uit in de trailer. Hij lijkt echt sprekent op de T-1000 van Terminator 2: Judgement Day.

Cinemaniac
09-02-2007, 16:52
Hiers de nieuwe Dr. Doom design:

http://img53.imageshack.us/img53/1948/drdoom1ku8.jpg

Bron: aintitcool.com (http://www.aintitcool.com/node/31504)

martini
27-02-2007, 18:21
Teaser Poster en Teaser Trailer (http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5262)

Rickje
27-02-2007, 19:33
Ben niet echt gecharmeerd van Silver surfer maar toch ga ik deze film checken in de bioscoop

John Sital
27-02-2007, 20:38
Hiers de nieuwe Dr. Doom design:

http://img53.imageshack.us/img53/1948/drdoom1ku8.jpg

Bron: aintitcool.com (http://www.aintitcool.com/node/31504)

ziet er gay uit :?

Jeroen C
17-03-2007, 20:53
.
..
...

Posters

http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/17648.jpg
http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/17649.jpg
http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/17650.jpg
http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/17651.jpg
http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/17652.jpg

Kendorjia
18-03-2007, 14:34
vind de posters maar zo zo, weinig origineel... kijk wel uit naar de film

Fikret
18-03-2007, 15:13
Poster van The Thing ziet er het beste uit.
Die van Silver Surfer is wel erg cheap.

[NL]Patje_Lasek
18-03-2007, 15:42
Idd simpele posters hoor

Patrick van den Hul
18-03-2007, 17:54
Patje_Lasek]Idd simpele posters hoor

Ik vind die éénnalaatste wel ok :twisted: 8)

[NL]Patje_Lasek
18-03-2007, 17:55
Patje_Lasek]Idd simpele posters hoor

Ik vind die éénnalaatste wel ok :twisted: 8)

Hehe, dat vind iedereen wel lijkt mij.

Rickje
19-03-2007, 23:40
alleen iets TE blauwe ogen maar voor de rest.. die van silver surfer ziet er niet uit :shock:

Cor H.
20-03-2007, 07:19
Die van Thing is wel heel erg slecht, zie gewoon zijn echte lip zitten...

Jeroen C
10-04-2007, 13:49
.
..
...

Poster

http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/18147.jpg

Kendorjia
10-04-2007, 13:57
die is al ietje beter, hoewel ik de silver surfer er een wel erg idiote poze op vind neerzetten... nou besef ik ook wel dat je op zo'n surfplank niet erg relaxed kan staan maar dit is wel lachwekkend, vind het vuur bij Johnny dan weer wel gaaf

Jeroen C
22-04-2007, 12:59
.
..
...

Fishburne is the Voice of The Silver Surfer

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/showest/showest_awards_2006_photos/laurence_fishburne/showest06_js.jpg

Source: Variety April 19, 2007

Laurence Fishburne ("The Matrix" trilogy) will voice the role of The Silver Surfer in 20th Century Fox's Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (http://www.imdb.com/title/tt0486576/), opening in theaters on June 15.

Rumors had Fishburne voicing the role of Galactus in the sequel, but the studio hasn't decided whether Galactus will even speak, says Variety. Silver Surfer, who rides his surfboard through space, is the herald for the planet-destroying Galactus. Fishburne joined "Silver Surfer" this week.

You can also find new photos from the sequel at Superhero Hype! (http://www.superherohype.com/forums/showthread.php?t=256750&page=7).

Variety (http://www.variety.com/article/VR1117963368.html?categoryid=13&cs=1)

John Leppink
24-04-2007, 19:32
Who cares??? Jessica Alba speelt erin das voor mij goed genoeg :D

En in lingerie nog wel (y) Yammie Yammie :)
Hoop wel dat deel 2 beter is, hoewel deel 1 toch wel lekker wegkeek in de bios :)

Bart de Rechter
01-05-2007, 08:22
De nieuwe trailer http://www.apple.com/trailers/fox/fantasticfourriseofthesilversurfer/ ziet er fantastic uit(y)

Paul H.
01-05-2007, 22:57
Ziet er inderdaad goed uit, maar geloof niet dat ze Spidey kunnen verslaan qua box-office.

[NL]Patje_Lasek
01-05-2007, 23:25
Vette trailer hoor, kijk toch ook wel uit naar deze film

El-Jorge
02-05-2007, 08:06
Ik had al een behoorlijk bios lijstje voor deze zomer, maar daar komt er nog maar een bij dan. FF4 was een slechte film, maar deze trailer belooft wel wat.

superman
02-05-2007, 19:00
Trailer ziet er beter uit dan ik had verwacht eigenlijk..

Werner
02-05-2007, 22:32
Ik vond blijkbaar de eerste FF half nog niet zo slecht als de gemiddelde opinie hier. Het is natuurlijk de zoveelste variant op het superheldenthema, maar qua spektakel - en geef toe, niemand hier gaat naar die film voor de intelligente dialogen of de doorwrochte karakters - was het toch best aardig. Ik geef eerlijk gezegd liever bioscoopgeld uit om zoiets op het grote scherm te zien dan kleine cinefiele films die ik liever in de intimiteit van mijn HT smaak.

marsie030
03-05-2007, 13:11
Ik vond blijkbaar de eerste FF half nog niet zo slecht als de gemiddelde opinie hier. Het is natuurlijk de zoveelste variant op het superheldenthema, maar qua spektakel - en geef toe, niemand hier gaat naar die film voor de intelligente dialogen of de doorwrochte karakters - was het toch best aardig. Ik geef eerlijk gezegd liever bioscoopgeld uit om zoiets op het grote scherm te zien dan kleine cinefiele films die ik liever in de intimiteit van mijn HT smaak.

Ik kan het niet beter verwoorden. Wij kijken graag ook dit soort spektakel films in de bioscoop en de artfilms lekker thuis op de bank. Het eerste deel vond ik best leuk om te kijken maar ik ben dan ook een liefhebber van dit soort superhero films. Morgen vond is Spidey 3 aan de beurt8)

Jeroen C
08-05-2007, 09:37
.
..
...

Poster

http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/19134.jpg

InfinitusImmortalitas
08-05-2007, 22:19
De Silver Surfer mag er dan cheap uitzien... En misschien een slap aftreksel zijn van de T-1000 uit Terminator 2... En vliegend op een surfbord ziet hij er wellicht wat ongeloofwaardig uit...

Maar toch lijkt het mij een erg leuk personage. Ik vond hem in ieder geval leuk in de comics en tekenfilms. Grappig dat hij ook in ''dial M for Monkey'' voorkwam en in plaats van een surfbord op een lepel rondvloog.

misterfun
10-05-2007, 17:49
De nieuwe trailer http://www.apple.com/trailers/fox/fantasticfourriseofthesilversurfer/ ziet er fantastic uit(y)


Kan iemand mij vertellen hoe ik die HD trailers kan downloaden ?

Patrick van den Hul
10-05-2007, 19:06
Kan iemand mij vertellen hoe ik die HD trailers kan downloaden ?

Kan alleen met Quicktime Pro.

SuperDre
18-05-2007, 17:20
ik heb een trailer gezien voor Spiderman 3 van FF4:2, maar ik kon er niet warm van worden.. maar hopelijk is die in iedergeval net zo vermakelijk als de eerste..

Erwin_W
22-05-2007, 12:46
Gister deel 1 nog maar ff gekeken.. zag ik nou Doom in de laatste trailer?? Ben toch wel erg benieuwd naar deze film!

John Leppink
26-05-2007, 18:15
Ondanks geen geweldig 1e deel (die ik toch wel aardig vond hoor) ga ik deze zeker kijken, denk dat deze 2e FF toch weer wat luchtige afwisseling brengt tussen het blockbuster geweld van deze zomer, want ik neem aan dat dit toch geen wereldfilm gaat worden, maar gewoon amusant vermaak. Maar wie weet worden we verrast... :)

jan_tran
09-06-2007, 22:52
The director Tim Story and his band of screenwriters have once again broken the hearts of FF fans all over. They have no respect. They have no understanding on what makes the ‘Fantastic Four’ story work, or any story for that matter. (http://www.aintitcool.com/node/32936)

Zeer positieve recensie.

Patrick van den Hul
10-06-2007, 09:06
‘Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer’ is a disrespectful, sleight of hand circus show devoid of any elements that make a movie a movie.

:bier:

BobT
10-06-2007, 18:38
Ik las ooit eens ergens dat ze bij Aintitcool alleen maar negatieve propaganda over de eerste film plaatsten.

Nou neem ik die site sowieso al niet serieus, en met dat soort verhalen neem ik dit soort reviews ook niet serieus (reviews die overigens geen hol aan inhoud hebben en ik ook uit m'n mouw kan schudden met de schaarse info die ik heb).

De eerste film was als film niet misschien niet goed, maar wel vermakelijk en had de sfeer van de fantastic four goed te pakken.

Ik verwacht bij deze film ongeveer hetzelfde.

Fikret
27-06-2007, 17:19
Gisteren gekeken. De dialogen waren weer net als in deel 1 van een laag niveau en de humor was meer iets voor jonge tieners. Het verhaal rondom The Fantastic 4 en Doom was totaal niet interessant. Het enige wat interessant aan de film was is de karakter Silver Surfer wat nog enige diepgang, een interessant verhaal te bieden had en de film daarmee nog een beetje ten goede brengt. Met een betere uitwerking (en meer screenplay) van de Silver Surfer en het weglaten van oninteressante verhaallijnen en daarmee eigenlijk ook de personages van The Fantastic 4 en Dr. Doom zou het een topper in zijn genre kunnen zijn geweest. Van mij hadden ze Silver Surfer tog beter een eigen Live Action movie mogen geven.

Mick Schouten
27-06-2007, 17:31
zag gister ook de trailer bij ocean's 13, maar lijkt me toch weer een vette film, en ook al is het een scheitfilm, jessica alba doet mee:mrgreen:

memphisflash
14-07-2007, 07:25
Gisteren de film bekeken, moet zeggen dat 'ie niet-echt-geweldig was, had een beetje een 'kinderfilm' gevoel - surfer zag er wel goed uit, maar hoe goed 'ie ook in de comic was [en is] op het scherm werkt het allemaal niet zo goed. De film is te kort en er zit veel te weinig actie in ...

promat
14-07-2007, 09:09
Ik ben het wel met je eens.
Hij is ook een stuk luchtiger dan bijvoorbeeld X-men.

Ik denk dat het ook echt de bedoeling was om een kinderlijke komedie ervan te maken.
MWaahh, ik heb me wel vermaakt, ondanks de veel te korte screentijd.

Werner
14-07-2007, 23:20
Inderdaad, luchtig is het sleutelwoord. Vooral de one-liners van Michael Chiklis zijn de moeite!

Jordy van Buel
15-07-2007, 11:30
Heb deze een aantal weken terug in Amerika al gezien. Ondanks dat ik deel 1 van FF niet had gezien, viel het me toch allemaal niet echt tegen. Natuurlijk is het niet zo goed als Spiderman qua verhaal, actie en SFX, maar Silver Surfer zag er wel degelijk indrukwekkend uit. Leuke film die op het einde nét iets te snel is afgelopen imo.

John Sital
16-07-2007, 20:02
net gezien, special effects zijn wel aardig, de cliches vliegen je om de oren, en film duurde best kort

pavago
16-07-2007, 22:16
zag gister ook de trailer bij ocean's 13, maar lijkt me toch weer een vette film, en ook al is het een scheitfilm, jessica alba doet mee:mrgreen:

en dat is nou juist de reden om deze film te gaan zien!

Werner
16-07-2007, 22:24
Niet te hoge verwachtingen bij instellen en dan valt 'ie eigenlijk heel goed te pruimen. Vooral de manier waarop Laurence Fishburne alleen met zijn diepe zakelijke stem al indruk maakt is de prent waard.

denizg
17-07-2007, 05:32
Niet te hoge verwachtingen bij instellen en dan valt 'ie eigenlijk heel goed te pruimen. Vooral de manier waarop Laurence Fishburne alleen met zijn diepe zakelijke stem al indruk maakt is de prent waard.

WOW! Ik had helemaal niet in de gaten dat het Laurence Fishburne was! Trailer zag er niet echt best uit, gelukkig is dit dan het enige lichtpuntje in de film (naast Alba natuurlijk :)

deweb
17-07-2007, 12:41
Ik heb de film vorige week ook gezien. Actie was spectaculair te noemen, maar voor meer hoef je niet naar deze film te kijken. Zelfs voor een ordinaire actiefilm was wat er tussendoor gebeurde niet boeiend genoeg. Zoals eerder gezegd: Meer een kinderfilm (waar is de dub?).
En Jessica Alba kan gewoon niet acteren, ook al zet ze soms een heel slim brilletje op.

denizg
17-07-2007, 18:18
Ben bang dat Alba er niet in zit vanwegen haar acteerprestaties ;)

deweb
17-07-2007, 18:55
Dat ziet een kind van 10 (6) .

En toch is het jammer, want ze tilt het begrip "slecht acteren" naar een geheel nieuw dieptepunt.

Christiaan Sauer
27-07-2007, 12:41
De film gisteravond in de biosoop gezien, en het is wat mij betreft de tegenvaller van het jaar bij wijze van spreken.
Film duurt 90 minuten, en de eerste 45 minuten wordt er alleen maar aandacht besteedt aan de trouwerij. Geen uitleg, nauwelijks bijzondere dingen die gebeuren, en gewoon slaapverwekkend, voorspelbaar, en matig acteerwerk.
De laatste 45 minuten komt er wel iets van een verhaal in, maar dat is allemaal zo slecht uitgewerkt, en zo matig dat het niet meer leuk is.
De film krijgt een 5.5 van me.

Martin Z.
27-07-2007, 13:05
Ik ga er morgenaaf heen, maar ik hou m'n hart vast...

R Klemkerk
27-07-2007, 13:30
Hij is wel vermakelijk! leuke special effects en een erg mooie dolby surround track! :)

Symphony X
27-07-2007, 15:26
Toch maar weer teruggekomen Robert? Welcome back!

John Sital
27-07-2007, 15:26
De film gisteravond in de biosoop gezien, en het is wat mij betreft de tegenvaller van het jaar bij wijze van spreken.
Film duurt 90 minuten, en de eerste 45 minuten wordt er alleen maar aandacht besteedt aan de trouwerij. Geen uitleg, nauwelijks bijzondere dingen die gebeuren, en gewoon slaapverwekkend, voorspelbaar, en matig acteerwerk.
De laatste 45 minuten komt er wel iets van een verhaal in, maar dat is allemaal zo slecht uitgewerkt, en zo matig dat het niet meer leuk is.
De film krijgt een 5.5 van me.


welk verhaal? :confused:

Christiaan Sauer
27-07-2007, 15:38
Optimistisch blijven ;)
Als je goed zoekt zit er een fragment van een verhaal in 8)

skunk
27-07-2007, 18:18
Heb de film gezien jammer van Galactus en inderdaad heel veel tijd gaat op aan het huwelijk. Vond het toch nog een 6 waard deel is vond ik vele malen beter

R Klemkerk
27-07-2007, 19:54
Sorry! Verveelde me ;)

Sjeisbroochem
27-07-2007, 21:14
tja de silversurfer was nog wel interresant

misschien moeten ze maar een spin off maken met alleen de surfer

de rest was corny, saai en langdradig

deweb
27-07-2007, 22:15
Die spin off komt er geloof ik ook, en op zich kan dat best wel wat worden. Want het waren de special effects die film een soort van hebben gered (en Jessica Alba die standaard bijna elke scene verknalde). Een spin off met dit karakter zal die ongetwijfeld veel meer hebben.

Joris Springer
28-07-2007, 02:09
Ik stond bij deze film gewoon op het punt om in slaap te vallen, het was niet eens half zo vermakelijk als de eerste film die al redelijk slecht was vond ik. :(

Marcel v/d H.
28-07-2007, 09:42
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (Tim Story, 2007)
Ik heb gister, bij gebrek aan beter, The Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer in de bioscoop mogen aanschouwen. Ik had beter thuis kunnen blijven, want zoals ook wel een beetje te verwachten viel is ook dit tweede deel niet veel soeps. Het veraal is waardeloos, de acteerprestaties zijn echt dramatisch en ondanks het grotere budget zijn de special-effects ook niet om over na huis te schrijven. De film duurt nog geen anderhalf uur en toch kwam de film langdradig over, dit vooral omdat het eerste deel van de film alleen maar om de huwelijksvoorbereidingen draait. Jessica Alba laat overigens weer zien dat ze echt niet in films mag spelen vanwege haar goede acteerprestaties, maar dat ze haar succes alleen aan haar looks te danken heeft. De enige persoon die voor mij de film nog enigzins kijkbaar maakte was Michael Chiklis, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem nogal hoog heb (had) zitten vanwege zijn rol als Vic Mackey in The Shield. 4.5

John Sital
28-07-2007, 11:49
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (Tim Story, 2007)
Ik heb gister, bij gebrek aan beter, The Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer in de bioscoop mogen aanschouwen. Ik had beter thuis kunnen blijven, want zoals ook wel een beetje te verwachten viel is ook dit tweede deel niet veel soeps. Het veraal is waardeloos, de acteerprestaties zijn echt dramatisch en ondanks het grotere budget zijn de special-effects ook niet om over na huis te schrijven. De film duurt nog geen anderhalf uur en toch kwam de film langdradig over, dit vooral omdat het eerste deel van de film alleen maar om de huwelijksvoorbereidingen draait. Jessica Alba laat overigens weer zien dat ze echt niet in films mag spelen vanwege haar goede acteerprestaties, maar dat ze haar succes alleen aan haar looks te danken heeft. De enige persoon die voor mij de film nog enigzins kijkbaar maakte was Michael Chiklis, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem nogal hoog heb (had) zitten vanwege zijn rol als Vic Mackey in The Shield. 4.5

ook hij kon deze film niet redden, wat helemaal armoedig was dat ze weer teruggrepen naar dr doom:|

Martin Z.
28-07-2007, 23:12
Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer (7.0) Hij is me goed meegevallen :oops:

Wel knap van ze dat ze binnen luttele uren op bijna elke plek op aarde konden zijn... (y)

martini
29-07-2007, 09:06
Vond m ook zeker niet tegenvallen. Tsja...zeker geen hoogstandje, maar als je je verstand op nul zet is het gewoon een leuke film met goeie actie..

Mark de Jong
31-07-2007, 23:17
Ik vond 'em best goed. Vrij goed zelfs. Vond deel 1 op zich wel vermakelijk, had ook een bepaalde sfeer die het bij mij in ieder geval goed deed. Deel 2 gaat qua verhaal gedeeltelijk verder, met over het algemeen (niet altijd) grootse effecten. Silver Surfer was een cool character, iets te weinig uitgediept helaas. Stem van Fishburne pastte er goed bij. Von Doom hadden ze van mij eigenlijk wel mogen weglaten, vind dat wel zo'n flutkarakter. Hoe dan ook...,

7/10

John Sital
01-08-2007, 15:23
Ik vond 'em best goed. Vrij goed zelfs. Vond deel 1 op zich wel vermakelijk, had ook een bepaalde sfeer die het bij mij in ieder geval goed deed. Deel 2 gaat qua verhaal gedeeltelijk verder, met over het algemeen (niet altijd) grootse effecten. Silver Surfer was een cool character, iets te weinig uitgediept helaas. Stem van Fishburne pastte er goed bij. Von Doom hadden ze van mij eigenlijk wel mogen weglaten, vind dat wel zo'n flutkarakter. Hoe dan ook...,

7/10

je bent wel erg gul mark(6)

Marcel v/d H.
01-08-2007, 16:52
Heeeeeeel erg gul :)

Mark de Jong
01-08-2007, 20:18
Ik sta nu eenmaal bekend om mijn gulheid :lol: :P :twisted:

mjlfadriaans
14-08-2007, 17:10
Gister geweest ... ik vond de vorige wel ok ... en deze vond ik echt bagger ... acteerprestatie's van de eerste waren al niet super, maar te doen ... in deze film was het nog erger ... alleen de actiescene's op het einde waren ok, verder ... zonde van de tijd. Niet gek, dat je tijdens de voorfilmpjes allemaal humorfilms te zien krijgt ... het is gewoon een comedie geworden. Ik herken echt de FF niet terug in de films. En Doom ... in FF:1 was íe ok, nu wassie nog slechter dan mr. Fantastic, wat kan die gast belabberd acteren zeg.

En dan hoop je Galactus te zien, en zelfs dat niet eens. Surfer was zeker te pruimen, maar dat was ook het enige goeie aan de film, Johhny Storm heb je na 2 minuten ook wel gezien.

Spider-Steve
14-08-2007, 18:55
Heb de film ook gezien en voor wie de teaser goed kent en dan de film ziet:

Teaserversie:

Reed: "Johny..."
Johny: "I...just bought this tux"

Filmversie:
Reed: "Johny..."
Johny: "This is Dolcé!"

Ofwel is dus gewoon de zin veranderd ofwel was het eigenlijk dit:

"I...just bought this tux. This is Dolcé!"


Voor de rest mooie film qua special effects! Johnny met zijn sponsor FF-pak vond ik wel goe gevonden!

Had wel wat meer dagdagelijkse Fantastic Four reddingsoperatie's willen zien, zoals Superman doet in Superman: The Movie.

Ik zag ergens in een trailer of tv-spot dat Thing een auto optilde, dat zat toch ook niet meer in de film geloof ik hé???

Steve

mjlfadriaans
16-08-2007, 06:48
Ja, we zitten in de digitale wereld. Ze hebben die auto even snel in een reuzenrad veranderd ;). Wat men allemaal niet kan tegenwoordig!

BassFace
12-09-2007, 10:58
iemand enig idee wanneer deze op dvd gaat komen ? (R2nl)

Erwin_W
10-12-2007, 11:10
Ben ik ook wel benieuwd naar, kan er niets over vinden!

The Gr8oNe
10-12-2007, 11:13
12 maart 2008 pas op koop en zou dus in februari vast op huur zijn, best wel schandalig lang nog :roll: .

Dus denk dat ik maar ga voor de blu-ray versie die uit al uit is in Engeland.

Erwin_W
16-09-2008, 08:23
Heb deze gister aangeschaft op Blu-Ray en ik moet zeggen dat ie me niet tegenvalt.. lekker wegkijk filmpje.. ook één van de weinige films op Blu-Ray die onder de 20 euro te koop is (meer dan 20 euro voor een schijfje vind ik gewoon belachelijk).

Ben ook benieuwd naar de extra's maar die bekijk ik later nog wel een keer..

rogue
16-09-2008, 11:54
Heb deze gister aangeschaft op Blu-Ray en ik moet zeggen dat ie me niet tegenvalt.. lekker wegkijk filmpje.. ook één van de weinige films op Blu-Ray die onder de 20 euro te koop is (meer dan 20 euro voor een schijfje vind ik gewoon belachelijk).

Ben ook benieuwd naar de extra's maar die bekijk ik later nog wel een keer..
Waar heb jij 'm onder de €20 gezien? In alle winkels waar ik kom was hij nog €29.99?

Erwin_W
17-09-2008, 12:05
Daar is de pricewatch op dit forum voor :)

http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=61906

rogue
17-09-2008, 13:42
Daar is de pricewatch op dit forum voor :)

http://dvd.nl/forum/showthread.php?t=61906
Sorry, je hebt gelijk (y).

Patrick van den Hul
17-09-2008, 14:03
Een aantrekkelijke prijs mag ook wel extra in het topic over de film zelf vermeld worden hoor ;) Andersom mag er dan weer niet over de film gediscussieerd wordt in de pricewatch.

intexor
17-09-2008, 18:59
Deze film vond ik eerlijk gezegd nog geen 3 euro waard, erg zwakke superheldensequel.