PDA

Bekijk de volledige versie : attenderen



Ago
01-08-2005, 19:09
hai allemaal,

iemand attendeerde de medeforumleden dat een product, dat hier te koop stond, in winkel X veel goedkoper was.

dat werd hem/haar niet in dank afgenomen, maar ik vind het wel een sociale actie.

wat is jullie mening?

Richard B.
01-08-2005, 19:20
Als je een conflict hebt met iemand dan kun je dat misschien beter uitvechten via PM's i.p.v. er dit soort topics over te openen. Anders blijven er weinig 'normale' topics over vrees ik. :roll:

Hayko de Boer
01-08-2005, 19:21
hai allemaal,

iemand attendeerde de medeforumleden dat een product, dat hier te koop stond, in winkel X veel goedkoper was.

dat werd hem/haar niet in dank afgenomen, maar ik vind het wel een sociale actie.

wat is jullie mening?

Fatsoensnormen, zoiets dient men met een pm aan te geven.

Iedereen staat vrij om te vragen wat hem/haar goed dunkt. Daarnaast kan iedereen via prijs-vergelijksites makkelijk achter winkelprijzen komen (of je loopt in een stad een 3tal verschillende zaken binnen).

Ook kan er altijd een lager bod worden gedaan (via pm natuurlijk), waarbij de verkoper dit weer kan accepteren of afkappen.

Natuurlijk vind ik het ook absurd als iemand 2x de winkelprijs (bijvoorbeeld) vraagt voor een dvd, maar ik vind het nog irritanter wanneer mensen daarvoor een verkoopthread en goede naam van de verkoper moeten vervuilen.

Bij afzetters gewoon met tig man een pm sturen, dan is de fun er ook wel af.

Ago
01-08-2005, 19:28
@richard: ik vecht niks uit hoor, want ik las het net ergens toevallig.
PM is prima, maar als de verkopende partij er niks mee doet?

Tom van den Hout
01-08-2005, 19:30
@richard: ik vecht niks uit hoor, want ik las het net ergens toevallig.
PM is prima, maar als de verkopende partij er niks mee doet?

Ik vind het altijd het probleem van de koper .. die aanbieder moet kunnen vragen wat hij/zij wil.
Iedereen kan zelf met een beetje zoekwerk erachter komen wat fatsoenlijke prijzen zijn voor een bepaald product.

Jordy van Buel
01-08-2005, 19:56
@richard: ik vecht niks uit hoor, want ik las het net ergens toevallig.
PM is prima, maar als de verkopende partij er niks mee doet?

Ik vind het altijd het probleem van de koper .. die aanbieder moet kunnen vragen wat hij/zij wil.
Iedereen kan zelf met een beetje zoekwerk erachter komen wat fatsoenlijke prijzen zijn voor een bepaald product.

Eens, met een simpele zoekactie kom je achter de juiste/ normale prijs en is reageren op het desbetreffend verkooptopic niet meer nodig mocht de prijs daar absurd veel vandaan zitten, simpel lijkt me.