PDA

Bekijk de volledige versie : A-Film: DVD releases in september



Eric van Ballegoie
02-08-2005, 12:46
A-Film: DVD releases in september



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1889)

Quido
02-08-2005, 12:55
De Jos Stelling box. Al twee keer uitgesteld, maar nu eindelijk komt ie er. Ben benieuwd naar de evt. extra's op de dvd's. Maar goed initiatief van A-Film, die boxen van Nederlandse regisseurs. Hopelijk volgen er meer. Die van Fons Rademakers was ook erg mooi.

Naast een Kalverliefde box voor langspeelfilms die bekroond zijn met het Gouden Kalf voor beste lange film, komt er ook nog een box uit met korte films die bekroond zijn met het Gouden Kalf voor beste korte film.

deweb
02-08-2005, 14:30
27-okt The Daltons


Mooi! De lucky-luke verfilming komt ook naar ons toe (althans, ik vermoed dat dit hem is). Als ze nu nog het, naar verluid, schitterend gemaakte "iznogoud" naar ons landje brengen ben ik vrijwel helemaal tevreden (want helemaal tevreden ben ik met mortadello e fillemon, l'avion en nog enkele stripverfilmingen).

Grt. Deweb

Dennis Kuijper
02-08-2005, 14:52
26 September 2005 Flesh and Blood(neem aan dat deze dan eindelijk ook los verkrijgbaar zal zijn)
Backcatalogus?is dit een box of komt deze gewoon los?
6-okt Roman Polanski: Death and the Maiden
Infernal Affairs Trilogy Box,ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

deweb
02-08-2005, 16:55
Ja, dat hoor ik meer. Toch lijkt het me een aardige film én hoort hij (net zoals, gruwel, Largo Winch) in mijn collectie "verfilmingen van europese strips".

Grt. Deweb

Ludo Keeris
02-08-2005, 22:36
Een paar mooie releases van A-Film!
Met name de Kalverliefde box en de Cinema de France boxen (wel behoorlijk aan de prijs). Maar zeker ook Vera Drake, werkelijk een prachtige film!
Death and the Maiden is mooi (goede rol van Sigourney Weaver).
Verder wat heruitgaves zo te zien.

Werner
02-08-2005, 23:57
26 September 2005 Flesh and Blood(neem aan dat deze dan eindelijk ook los verkrijgbaar zal zijn)

Ik heb deze laatst los zien liggen in de importbakken Fnac Antwerpen, maar weet niets over de specs. Bij Fnac plakken ze daar namelijk graag zo van die grote stickers over voor de beveiliging...

Dennis Kuijper
03-08-2005, 00:17
26 September 2005 Flesh and Blood(neem aan dat deze dan eindelijk ook los verkrijgbaar zal zijn)

Ik heb deze laatst los zien liggen in de importbakken Fnac Antwerpen, maar weet niets over de specs. Bij Fnac plakken ze daar namelijk graag zo van die grote stickers over voor de beveiliging...

Denk dat dat de Uk versie is zonder Nl subs,die heb ik ook gezien bij Rodisc.
Staan geen extra,s,op de regio 1 wel:
Audio commentary by writer/director Paul Verhoeven
"Composing Flesh + Blood" featurette (interview with composer Basil Poledoris)
ps.Weet trouwens ook niet of de Uk uncut en unrated versie is,regio 1 wel.

Pascal Heister
03-08-2005, 00:37
enkele leuke nederlandse films dus, eens zien wat het wordt

Caledonians
03-08-2005, 16:12
Vera Drake wordt voor mij wel een aanschaffer! Verder eventueel nog de Infernal Affairs box maar daarbij wil ik nog even afwachten hoe die eruit komt te zien.

Frank
03-08-2005, 16:19
Timecop?? Was die niet van Universal?
Maakt niet uit, heb 'm nog niet op dvd en nog een dts-track ook! (Toch wel de engelse, mag ik hopen?)
Weer goed voor anderhalf uur vermaak...

Timecop is van Largo Entertainment. Eerst had Universal de rechten, nu A-Film. En de DTS-track is in het Engels.

Roy Langeveld
03-08-2005, 18:17
Marieken van Nieuwmeeghen hoop ik nooit meer te hoeven zien. Dat moest ik namelijk ooit voor Nederlands, en het is zonder meer de slechtste film die ik ooit heb aanschouwd. Hele gore toestanden, een compleet onduidelijk verhaal en onverstaanbare acteurs vanwege de beroerde geluidskwaliteit. Niks voor mij dus.

Quido
03-08-2005, 18:19
Dat is nu juist het mooie van de Stelling films. In zijn eerste films liet hij je een kijkje nemen in de middeleeuwen zonder daar een echte bedoeling bij te hebben. En dan de slechte geluidskwaliteit heb ik op de band niks gemerkt, misschien lag het aan de video die jullie in de klas keken. De Jos Stelling box wordt voor mij zeker een aanschaf. En met A-Film zit het ook wel goed wat beeld en geluid betreft (mag ik toch aannemen).

Martin Zuidervliet
07-10-2005, 20:15
Loos die doos bij spoorloos! :P

Laura's Ster draait toch ook in de bioscoop of is dat een andere film? :?

Frank
07-10-2005, 20:18
Laura's Ster draait toch ook in de bioscoop of is dat een andere film? :?
De versie van A-Film is geloof ik een serie.

macl
09-10-2005, 15:18
Timecop?? Was die niet van Universal?
Maakt niet uit, heb 'm nog niet op dvd en nog een dts-track ook! (Toch wel de engelse, mag ik hopen?)
Weer goed voor anderhalf uur vermaak...

Timecop is van Largo Entertainment. Eerst had Universal de rechten, nu A-Film. En de DTS-track is in het Engels.

Ik heb de nieuwe versie (A-film) van Timecop gekocht, maar dadelijk
weer weggegeven omdat de transfer véél te donker is.
Ik heb ook de versie van Universal, dus heb ik kunnen vergelijken,
en het verschil is zéér groot, plus dat het beeld van de oude versie
scherper is volgens mij.