PDA

Bekijk de volledige versie : The Good the Bad and the Ugly met extra scenes op RTL5



kato92
04-08-2005, 21:22
Ik zit nu naar The Good the Bad and the Ugly op RTL5 te kijken en wat schertst mijn verbazing? Ik zie een paar scenes die ik niet op m'n DVD heb staan. De eerste scene is dat Tuco in een soort grot uit een grote ketel met heet water een aardappel pakt. Hij heeft ook een witte kip in z'n hand. En zo heb ik al 3 scenes gezien die dus niet op m'n (orginele) DVD staan. Is er soms een Director's Cut of een Extended version uit gekomen van deze film?
Als iemand hier meer van weet, laat 't mij even weten.

Groeten Kato

slindenau
04-08-2005, 21:43
Die versie heb ik wel op DVD, je kan het herkennen aan de stemmen...die zijn opnieuw gedubbed met de stemmen van de 60 jarige acteurs :D.

EAN: 717438-133430

Seth__Gekko
04-08-2005, 22:13
Hmm de special edition?

871262015891??? 15 minuten extra beeldmateriaal???

Tim k
05-08-2005, 07:42
Klopt ja, ik heb hem ook op dvd, maar ik kwam hem toevallig tegen op rtl 5 en dan is het bijna onmogelijk om weg te zappen. Blondi, you know what you are......you're just a dirty son-of-aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!
Wat een schitterende film!

Florentia
05-08-2005, 08:01
Heb de film gisteren voor het eerst gezien en hij is werkelijk geweldig. Al de lovende recensies die ik had gelezen waren terecht.

Dit wordt ook de volgende DVD die ik zal aanschaffen. Twijfel alleen nog tussen de Regio 1 SE en de Regio 2 SE. Want de Regio 2-versie bevat de Nederlandse subs e.d. maar niet de originele Italiaanse monotrack. Dat laatste bevat de Regio 1-versie wel (volgens cd-wow.nl).

Seth__Gekko
05-08-2005, 09:01
Hmm ik kan je alleen maar zeggen dat de R2 S.E. wel toppie is, en mijn italiaans is niet zo goed hehehe, p.s. Clint die Italiaans spreekt?

mark t
05-08-2005, 09:20
Die versie heb ik wel op DVD, je kan het herkennen aan de stemmen...die zijn opnieuw gedubbed met de stemmen van de 60 jarige acteurs :D.

EAN: 717438-133430Behalve dan die van Lee van Cleef. Die was al dood toen de extra scènes terug in de film werden gemonteerd. Hier is dus een lokale Robert Paul voor gebruikt.

jan_tran
05-08-2005, 13:17
Heb de film gisteren voor het eerst gezien en hij is werkelijk geweldig. Al de lovende recensies die ik had gelezen waren terecht.

Dit wordt ook de volgende DVD die ik zal aanschaffen. Twijfel alleen nog tussen de Regio 1 SE en de Regio 2 SE. Want de Regio 2-versie bevat de Nederlandse subs e.d. maar niet de originele Italiaanse monotrack. Dat laatste bevat de Regio 1-versie wel (volgens cd-wow.nl).

Ik zou gaan voor de prachtige Regio 1 Special Edition, die zit verpakt in een mooie digipack box met 5 posterkaarten, boekje en wat andere blaadjes. Maar voor de verpakking zelf is het geld al waard, velen malen mooier dan de R2.

Lex v/d Moolen
05-08-2005, 17:42
Heb de film gisteren voor het eerst gezien en hij is werkelijk geweldig. Al de lovende recensies die ik had gelezen waren terecht.

Dit wordt ook de volgende DVD die ik zal aanschaffen. Twijfel alleen nog tussen de Regio 1 SE en de Regio 2 SE. Want de Regio 2-versie bevat de Nederlandse subs e.d. maar niet de originele Italiaanse monotrack. Dat laatste bevat de Regio 1-versie wel (volgens cd-wow.nl).

Ik zou gaan voor de prachtige Regio 1 Special Edition, die zit verpakt in een mooie digipack box met 5 posterkaarten, boekje en wat andere blaadjes. Maar voor de verpakking zelf is het geld al waard, velen malen mooier dan de R2.Helemaal mee eens (y)

Florentia
05-08-2005, 18:19
Heb de film gisteren voor het eerst gezien en hij is werkelijk geweldig. Al de lovende recensies die ik had gelezen waren terecht.

Dit wordt ook de volgende DVD die ik zal aanschaffen. Twijfel alleen nog tussen de Regio 1 SE en de Regio 2 SE. Want de Regio 2-versie bevat de Nederlandse subs e.d. maar niet de originele Italiaanse monotrack. Dat laatste bevat de Regio 1-versie wel (volgens cd-wow.nl).

Ik zou gaan voor de prachtige Regio 1 Special Edition, die zit verpakt in een mooie digipack box met 5 posterkaarten, boekje en wat andere blaadjes. Maar voor de verpakking zelf is het geld al waard, velen malen mooier dan de R2.Helemaal mee eens (y)

Bedankt voor het advies. Ik had zelf eigenlijk ook wel meteen naar de vergelijking op dvdbeaver kunnen zoeken(http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare3/goodbadugly.htm). Hier komt de Regio 1 CE editie ook op alle fronten het beste uit de bus. Dan is de keuze dus eenvoudig. Toch nogmaals bedankt!

Johan den Hertog
05-08-2005, 18:35
Ik heb de R1 S.E. en natuurlijk de R2JP U.E. DTS alle 2 erg mooi uitgaves.

zetmoon
05-08-2005, 18:42
Klopt ja, ik heb hem ook op dvd, maar ik kwam hem toevallig tegen op rtl 5 en dan is het bijna onmogelijk om weg te zappen. Blondi, you know what you are......you're just a dirty son-of-aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!
Wat een schitterende film!

Maar wel belachelijk dat de film in 4:3 uitgezonden werd, dus maar de halve film!

Tim k
05-08-2005, 19:27
Klopt ja, ik heb hem ook op dvd, maar ik kwam hem toevallig tegen op rtl 5 en dan is het bijna onmogelijk om weg te zappen. Blondi, you know what you are......you're just a dirty son-of-aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!
Wat een schitterende film!

Maar wel belachelijk dat de film in 4:3 uitgezonden werd, dus maar de halve film!

Om over de vele reclameblokken en het wegvallen van de ondertiteling ( op een gegeven moment ) nog maar te zwijgen. Toch...in je achterhoofd weet je dat je hem lekker boven hebt staan, dus het is allemaal geen probleem :wink:

Seth__Gekko
06-08-2005, 09:53
Klopt ja, ik heb hem ook op dvd, maar ik kwam hem toevallig tegen op rtl 5 en dan is het bijna onmogelijk om weg te zappen. Blondi, you know what you are......you're just a dirty son-of-aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!
Wat een schitterende film!

Maar wel belachelijk dat de film in 4:3 uitgezonden werd, dus maar de halve film!

Om over de vele reclameblokken en het wegvallen van de ondertiteling ( op een gegeven moment ) nog maar te zwijgen. Toch...in je achterhoofd weet je dat je hem lekker boven hebt staan, dus het is allemaal geen probleem :wink:Idd, kan je lekekr spammen hier bedoel je?
Mooi dat de Sergio Leone 3-logie nu ook in R2 S.E. +nl subs uit is 8)

Sandor Weltje
19-09-2007, 20:33
My all time favorite!!

Ik moet maar eens gauw mijn Sergio Leone collectie compleet gaan maken. Dus, aanschaffen:
- A fistful of dollars;
- For a few dollars more; en
- Duck You Sucker (aka A fistful of Dynamite).

Deze dus:

http://ec1.images-amazon.com/images/I/21Sk4dQ+VsL._AA115_.jpg (http://www.amazon.com/Sucker-Fistful-Dynamite-2-Disc-Collectors/dp/B000OPOANO/ref=pd_bbs_sr_1/102-5187107-5251362?ie=UTF8&s=dvd&qid=1190230242&sr=1-1)http://ec1.images-amazon.com/images/I/21T-qprzXyL._AA115_.jpg (http://www.amazon.com/Few-Dollars-More-2-Disc-Collectors/dp/B000OPOAP2/ref=pd_bbs_3/102-5187107-5251362?ie=UTF8&s=dvd&qid=1190230242&sr=1-3)http://ec1.images-amazon.com/images/I/21XSn4rs8IL._AA115_.jpg (http://www.amazon.com/Fistful-Dollars-2-Disc-Collectors/dp/B000OPOAOI/ref=pd_bbs_sr_1/102-5187107-5251362?ie=UTF8&s=dvd&qid=1190230293&sr=1-1)

Squiggoth
19-09-2007, 20:45
A Fistful of Dynamite moet ik ook nog steeds eens aanschaffen .... de Dollar-trilogie heb ik al een tijdje, alle drie erg goede films en vooral GoodBadFugly staat hoog in m'n persoonlijke top (al is die scene met Tuco en de kip in de grot nogal beroerd gedubbed. Foei meneer Wallach! :p).

Lex v/d Moolen
19-09-2007, 20:48
Die covers matchen wel mooi met die van TGTBATU :)
Maar verder verschillen de specs niet van de UK-SE's ?