PDA

Bekijk de volledige versie : TKG: Posters van Eternal sunshine of the spotless mind



Alex v T
06-08-2005, 12:51
Weet iemand waar ik posters van deze film in Nederland kan bestellen/kopen of heeft iemand hier posters van deze film te koop... dan hoor ik het graag! Alvast bedankt

p.s: in het buitenland mag ook, maar Nederland heeft mijn voorkeur.... (allposters ken ik al, maar die is vrij duur)

deweb
06-08-2005, 19:17
Ik wil misschien eens kijken bij mijn videotheek of die er nog heeft, tegen verzendkosten zal ik ze dan verzenden. Vrees alleen dat de poster al weg is.

Alex v T
06-08-2005, 19:24
Ik wil misschien eens kijken bij mijn videotheek of die er nog heeft, tegen verzendkosten zal ik ze dan verzenden. Vrees alleen dat de poster al weg is.

Als je dat zou willen vragen HEEL GRAAG! Ben er al vrij lang naar op zoek en zou je heel dankbaar zijn :D .

deweb
15-08-2005, 19:38
Ik heb er van het weekend naar geinformeerd, maar hij was al weg. Sorry. Succes met je zoektocht!

Alex v T
20-08-2005, 00:15
Ik heb er van het weekend naar geinformeerd, maar hij was al weg. Sorry. Succes met je zoektocht!

heel erg bedankt voor de moeite! Ik denk dat een bestelling plaatsen in Amerika de enige optie is :? :cry: