PDA

Bekijk de volledige versie : gokken en interlinks winnen



Mark His Words
07-08-2005, 15:36
2 weken geleden had ik even meegedaan aan een verloting van Harry Stadman op de QED Powerbuy-thread. Hij had voor de persoon die zijn leeftijd kon raden custom-made interlinks in de aanbieding.

Na de goede leeftijd te hebben geraden (anyone? :)) kreeg ik 2 dagen later de interlinks netjes via de post toegestuurd. Part of the deal was dat ik mijn bevindingen hier even zou melden, dat doe ik graag!

Gezien de vooruitgang in kabels (eerst gewone rood-witte 5euro kabels) kon het niet anders dan dat het beter zou gaan klinken. Het cd-geluid is nu warmer, voller en met veel meer detail. Ik had niet verwacht dat er zo'n verschil merkbaar zou zijn. Ik ga nu gelijk mijn andere kabels ook allemaal upgraden, waardoor het in totaal nog beter gaat worden.

Dus de kabels zijn zeer goed besteed, we gaan er erg veel plezier van hebben!! Bedankt Harry voor het gulle gebaar!!

Harry stadman
07-08-2005, 17:04
Mark his words, bedankt voor je reactie! :wink:

Ik ben blij dat de interlinks je goed bevallen.

Hopelijk is dit een inspiratie voor mensen die niet zo snel kabels zullen uitproberen. :wink:

Ago
07-08-2005, 18:59
Pocket heeft gelijk, jij moet wel aandelen in interlinks hebben!! :wink:

Johan van den D.
07-08-2005, 19:02
Toch leuk om te lezen dit.

Edgar Smit
08-08-2005, 08:15
Idd een erg leuke en vooral positieve reactie, bewijst maar weer hoe belangrijk kabels zijn.

Harry stadman
08-08-2005, 12:30
Pocket heeft gelijk, jij moet wel aandelen in interlinks hebben!! :wink:

Nee hoor! Ik wilde alleen dat mensen kunnen zien dat ik de interlinks ook daadwerkelijk netjes aan de winnaar heb opgestuurd! :wink:

Dat de winnaar ZO tevreden is over de nieuwe interlinks is alleen maar mooi meegenomen. :wink:

pocket
08-08-2005, 19:28
Pocket heeft gelijk, jij moet wel aandelen in interlinks hebben!! :wink:

Nee hoor! Ik wilde alleen dat mensen kunnen zien dat ik de interlinks ook daadwerkelijk netjes aan de winnaar heb opgestuurd! :wink:
:

Daar twijfelde volgens mij niemand aan hoor Harry!! :wink: