PDA

Bekijk de volledige versie : Welke versie van legend vindt jij beter?



Harry stadman
09-08-2005, 12:46
Welke versie van LEGEND vindt jij beter en waarom?
De keuze is Directors cut of Theatrical version.

Ik vindt persoonlijk de directors cut de beste daar er flink wat beeldmateriaal is toegevoegd en de muziek nog wat duisterder aandoet.
Ik vind de muziek iets beter bij de film passen. :wink:

TheGodfather
09-08-2005, 12:52
Ken de film niet eens ;) :oops:

Harry stadman
09-08-2005, 12:59
Ken de film niet eens ;) :oops:

Fantasy film met Mia Sara en Tom Cruise in de hoofdrollen en is gemaakt door Sir Ridley scott.

Zie hier:
http://imdb.com/title/tt0089469/

Deze film is op R1 in een ultimate edition uitgebracht en bevat dus de directors cut en de theatrical cut.

TheGodfather
09-08-2005, 13:02
ah ok :D
hoort dit eigenlijk niet in "Film Discussies"?

Harry stadman
09-08-2005, 13:05
ah ok :D
hoort dit eigenlijk niet in "Film Discussies"?

Neen, het is een specifieke R1 uitgave, derhalve hoort het hier ook thuis. :wink:

Richard B.
09-08-2005, 16:39
ah ok :D
hoort dit eigenlijk niet in "Film Discussies"?

Neen, het is een specifieke R1 uitgave, derhalve hoort het hier ook thuis. :wink:
De R1-uitgave bevat de twee versies ja, maar deze discussie gaat over de films zelf.

Ik kies trouwens voor de directors cut. 'Langer' is in dit geval zeker 'beter' en de orchestrale soundtrack is duidelijk meer gepast.

Harry stadman
09-08-2005, 16:45
ah ok :D
hoort dit eigenlijk niet in "Film Discussies"?

Neen, het is een specifieke R1 uitgave, derhalve hoort het hier ook thuis. :wink:
De R1-uitgave bevat de twee versies ja, maar deze discussie gaat over de films zelf.

Ik kies trouwens voor de directors cut. 'Langer' is in dit geval zeker 'beter' en de orchestrale soundtrack is duidelijk meer gepast.

Ik ben het helemaal met je eens Richard. Verder verbeeld ik mij dat de directors cut ook net iets scherper is. :wink:

Ron kars
09-08-2005, 20:14
Ik prefereer de director's cut die ik laatst bij een vriend zag.