PDA

Bekijk de volledige versie : I'll Always Know What You Did Last Summer



Usman
10-08-2005, 01:57
Hoi, ik zag net dat ze nu toch gaan beginnen met het maken van I'll Always Know What You Did Last Summer. Zo te zien word het waarschijnlijk een summerrelease. Ze denken zeker dat het een summerblockbsuter gaat worden :twisted:.

Plot:A group of teens accidentally kill a fellow friend in a 4th of July prank. They all band together and decide to take there secret to the grave. Little do they know that they really will be taking there secret quite literally to the grave as one year later there secret comes back for revenge. Can they work out who's killing them off one by one or will they all take there secret to the grave.

The latest installment in the "I Know What You Did Last Summer" franchise focuses on a seemingly harmless Fourth of July prank that ends in the unexpected death of a friend of four teens from a small Colorado town who make a pact to keep the death a secret (despite one's desperate protest). Over the course of the following year, the four teens find their friendships all horribly strained and all but terminated completely from the trauma. Come the next Fourth of July, just before the town's annual carnival, the four teens all find themselves being victimized by a mysterious menace when they begin to receive intimidating calling cards indicating someone is aware of what happened before. The group suspect the cousin of the dead friend, only to discover they are very much on the wrong track. Can the friends survive and figure out the identity of their tormentor before they end up dead themselves




http://nl.msnusers.com/_Secure/0ewAVA!Qko!x6kCC81Hx8ZkM*YIhyBPAIOxYFSan3SP9wSgoQt b50KQmEFW0C*VG5OGrmry3HhRwKx*dMwbm5CmskrGmqHmTktrj 4lGhR*BQUAmDwSu!52W0xCLckMwNxZYnOzQKfFx6Yf6xcs9QW8 WblpTqEk7EkPlN5aHmMHso531WYMoR8aQ/I'll%20Always%20Know%20What%20You%20Did%20Last%20S ummer%20Poster.jpg

Burning Fish
10-08-2005, 06:36
Wat een rare titel. "I always knew what you did last summer" klinkt toch iets logischer?

Richard B.
10-08-2005, 07:46
Wat een rare titel. "I always knew what you did last summer" klinkt toch iets logischer?
De vertaling van de titel is eigenlijk "ik zal nooit vergeten wat je de vorige zomer gedaan hebt" dus dat kan prima.

raymond koene
10-08-2005, 07:49
de titel mag dan wel kloppen maar dit hele "I know what you did...."gedoe begint nu wel een beetje afgezaagd te worden...

smilingmidget
10-08-2005, 09:13
Ze hebben er wel weer hun meeste creatieve mensen opgezet om met zo'n film aan te komen.
Je neemt het script van de ene film verandert er wat woorden aan, zodat het net allemaal iets anders lijkt. Men neme daarbij een groep jonge acteurs die op 1 na rijp voor de slacht zijn en er is weer een film gemaakt.

Ik dacht dat het eindelijk een beetje over was met die films waarin de acteurs 1 voor 1 omgelegd worden, maar de fantasie van de mensen in Hollywood kent geen grenzen.

kazlatan
10-08-2005, 09:18
Hoewel er niemand van de oude cast mee zal doen wil ik deze toch wel zien (niet dat er veel verwacht hoor :wink: )

smilingmidget
10-08-2005, 09:25
Ze zijn gelukkig nog wel creatief genoeg om deze keer wat andere acteurs aan het spit te rijgen, dat moet ik ze wel nageven ;).

sxesven
10-08-2005, 10:12
Plot:A group of teens accidentally kill a fellow friend in a 4th of July prank. They all band together and decide to take there secret to the grave. Little do they know that they really will be taking there secret quite literally to the grave as one year later there secret comes back for revenge. Can they work out who's killing them off one by one or will they all take there secret to the grave.
Waar heb ik dat nou eerder gehoord?

Symphony X
10-08-2005, 10:26
Hoewel er niemand van de oude cast mee zal doen wil ik deze toch wel zien (niet dat er veel verwacht hoor )


Freddy Prinze Jr. deed anders ook mee in de eerste 2 hoor, de eerste 2 vond ik anders nog wel aardig te pruimen, vooral deel 1.

Maar het lijkt erop dat jeniffer love... niet meedoet in dit deel, maar die ene meid uit wrong turn/the new guy.

smilingmidget
10-08-2005, 10:31
Dus het enige vernieuwende wat ik in deze film kon vinden, de acteurs, komt dus ook uit de recycleshop?

Timothy
10-08-2005, 10:39
Nou, die poster is in ieder geval behoorlijk nep. Duidelijk van allerlei ander filmposters gejat.

Hankster
10-08-2005, 10:47
fake ...

scheur
10-08-2005, 11:07
Met deel 2 was de boel al behoorlijk doodgebloed en dan toch weer een derde..... :cry:
Lekker origineel daar in Hollywood..... :evil:

sxesven
10-08-2005, 11:11
fake ...
Hoewel de poster inderdaad nep is, wordt IAKWYDLS toch gewoon op IMDb vermeld (hier (http://imdb.com/title/tt0469111/)). Helaas dus geen fake.

kazlatan
10-08-2005, 11:17
Hoewel er niemand van de oude cast mee zal doen wil ik deze toch wel zien (niet dat er veel verwacht hoor )


Freddy Prinze Jr. deed anders ook mee in de eerste 2 hoor, de eerste 2 vond ik anders nog wel aardig te pruimen, vooral deel 1.

Maar het lijkt erop dat jeniffer love... niet meedoet in dit deel, maar die ene meid uit wrong turn/the new guy.

Freddy Prinze Jr. doet wel mij in deel 3?? Waar heb je die info vandaan?
Jennifer Love Hewitt doet zeker niet mee!!

Paul_Knoop
10-08-2005, 12:22
eliza dushku ( faith uit Buffy The Vampire Slayer ) doet mee zo te zien..
dus dan ga ik hem wel kijken hoor :wink:

Symphony X
10-08-2005, 12:38
Freddy Prinze Jr. doet wel mij in deel 3?? Waar heb je die info vandaan?

Van die poster, die je bovenaan de thread ziet, dat is freddy prinze Jr toch, of ze'n tweelingbroer?

smilingmidget
10-08-2005, 12:47
Maar zoals hierboven al staat aangegeven is die poster op zichzelf fake.

Dus hoeven de acteurs die daarop staan niet per sé in de film te zien te zijn.

Hankster
10-08-2005, 12:50
fake ...
Hoewel de poster inderdaad nep is, wordt IAKWYDLS toch gewoon op IMDb vermeld (hier (http://imdb.com/title/tt0469111/)). Helaas dus geen fake.
damn ... komt dat even hard aan :P

blegh, zonde van het geld; die miljoenen dollars hadden ze beter in een mooi project kunnen stoppen .. maarja .. dat geldt niet alleen voor IAKWYDLS ;)

kazlatan
10-08-2005, 13:10
Freddy Prinze Jr. doet wel mij in deel 3?? Waar heb je die info vandaan?

Van die poster, die je bovenaan de thread ziet, dat is freddy prinze Jr toch, of ze'n tweelingbroer?

Ehm, aan de hand van de poster zeg je dat hij wel mee doet en Jennifer Love Hewitt niet terwijl ze er allebei op staan :?

Volgens mij wordt het toch echt een compleet nieuwe cast.

Hankster
10-08-2005, 15:32
lijkt me wel he .. de originele cast hebben hun fantastische en succesvolle (ahum) filmcarriere aan deel 1 en eventueel deel 2 te danken. Die zeggen nu ook vriendelijk bedankt, en bewijzen daarmee de producenten ook weer een dienst want die staan juist te springen om goedkopere, matig bekende, knappe actrices en stoere acteurs. Eliza Dushku is daar een voorbeeld van en ik zal er iig niet van staan te kijken als ze ervoor gestrikt zal worden.

Iig wordt dit een film die ik met een wijde boog ga mijden ... my god :P
*is er trots op dat hij deel 1 maar voor drie kwartier heeft gezien ;) *

Darko
10-08-2005, 17:30
eliza dushku ( faith uit Buffy The Vampire Slayer ) doet mee zo te zien..
dus dan ga ik hem wel kijken hoor :wink:

Het is een fanmade poster, geen officiele.
Was het maar een officiele, dat hadden we teminste een leuke cast.

Het verhaal van "I'll Always KWYDLS" is echt lomp. Precies hetzelfde als deel 1. :?

Khonnor
10-08-2005, 20:58
Hoewel ik vind dat er er een deel 3 moet komen om het verhaal van 1 & 2 mooi af te ronden...

vind ik ook dat die er alleen moet komen als...
- dit echt het laatste deel is.
- en de oude cast mee doet (dus Jennifer en Freddie en Brandy en die gast die de killer speelt...ben zn naam even kwijt.)


Dit klinkt tot nog toe als een flutfilm.

Darko
10-08-2005, 22:49
vind ik ook dat die er alleen moet komen als...
- dit echt het laatste deel is.
- en de oude cast mee doet (dus Jennifer en Freddie en Brandy en die gast die de killer speelt...ben zn naam even kwijt.)

Helemaal mee eens. En zijn naam is Muse Watson (speelt ook in From dusk Till Dawn 2).

Seth__Gekko
11-08-2005, 09:24
Geen Jennifer Loves Huge-Tits....jammer.

RickySway
11-08-2005, 09:34
coooool!!!!

de eerste film was gewoonweg geweldig! I know what you did last summer had een verassend nieuw plot, was vet eng en wat een titties :D
Ik vond deel 2 beter. Vooral het feit dat het 'stormseason' was op dat eiland vond ik briljant! Dergelijke lokaties zie je nooit in horrorfilms.

Nee, ik denk dat Hollywood zeker door moet gaan met het maken van minstens 6 sequels voordat dit enorm sterke en mysterieuze verhaal rondom de moordenaar echt z'n waarde verliest.

Ik zit zeker op de middelste stoel, van de middelste rij in de beste bioscoop hier in de stad !!


NB: de schrijver van dit stukje text is: (multiple choice)

A. een beginnende puber van 11 jaar zonder smaak
B. een manisch depressieve kluizenaar die alles wat goed is, slecht vind en vice versa
C. Jan Peter Balkenende
D. niet serieus.

David L.
11-08-2005, 10:44
coooool!!!!

de eerste film was gewoonweg geweldig! I know what you did last summer had een verassend nieuw plot, was vet eng en wat een titties :D
Ik vond deel 2 beter. Vooral het feit dat het 'stormseason' was op dat eiland vond ik briljant! Dergelijke lokaties zie je nooit in horrorfilms.

Nee, ik denk dat Hollywood zeker door moet gaan met het maken van minstens 6 sequels voordat dit enorm sterke en mysterieuze verhaal rondom de moordenaar echt z'n waarde verliest.

Ik zit zeker op de middelste stoel, van de middelste rij in de beste bioscoop hier in de stad !!


NB: de schrijver van dit stukje text is: (multiple choice)

A. een beginnende puber van 11 jaar zonder smaak
B. een manisch depressieve kluizenaar die alles wat goed is, slecht vind en vice versa
C. Jan Peter Balkenende
D. niet serieus.

Ik ga voor antwoord C. :twisted:

Hankster
11-08-2005, 13:26
-zucht- ... van alles wat? :roll:

HZF
11-08-2005, 14:05
Het wordt weer niks.

Azazel
11-08-2005, 14:34
eliza dushku ( faith uit Buffy The Vampire Slayer ) doet mee zo te zien..
dus dan ga ik hem wel kijken hoor :wink:

+1

Seth__Gekko
11-08-2005, 15:22
Eliza is niet mis ^-^

Sneaker
11-08-2005, 15:31
De eerste 2 delen waren gewoon lekker vermakelijk en van mij mag deel 3 komen. Maar dan liever wel met de originele cast (die nog leven natuurlijk) en als Eliza Dushku ook meedoet geeft dat alleen maar meer redenene om naar deze film uit te kijken. Zie wel wat het wordt, ben benieuwd.

Dennis Kuijper
11-08-2005, 15:37
Met dit soort films kan je altijd meer vervolgen verwachten.
Ik zal er zeker niet voor naar de bios gaan of op dvd kopen,misschien ooit is op tv kijken als ik me echt de *BEEP* verveel.

kazlatan
11-08-2005, 15:39
Ik betwijfel eigenlijk of deze wel in de bios komt. Denk eerder dat het direct op dvd wordt uitgebracht.

Dennis Kuijper
11-08-2005, 15:56
Ik betwijfel eigenlijk of deze wel in de bios komt. Denk eerder dat het direct op dvd wordt uitgebracht.

Dat zegt al genoeg.

pieterrijkers
11-08-2005, 18:43
Leren ze het nooit???


Ik heb nog nooit zo om een niet-comedyfilm moeten lachen als bij I (still) know what .... . (Ja hoor, heb je die vent met die haak weer....) Lijkt me toch echt niet de bedoeling bij een horror/griezelfilm. Maak dan Scary Movie 4 ofzo.

kazlatan
11-08-2005, 19:23
Leren ze het nooit???


Ik heb nog nooit zo om een niet-comedyfilm moeten lachen als bij I (still) know what .... . (Ja hoor, heb je die vent met die haak weer....) Lijkt me toch echt niet de bedoeling bij een horror/griezelfilm. Maak dan Scary Movie 4 ofzo.

Die gaat er ook komen :wink:

Jorn Rijckaert
12-08-2005, 16:31
Een derde film? *zucht* :roll:
Vierde film: 'I FORGOT what you did last summer!' :lol:

Tijl Kindt
12-08-2005, 16:40
Ze hebben er wel weer hun meeste creatieve mensen opgezet om met zo'n film aan te komen.
Je neemt het script van de ene film verandert er wat woorden aan, zodat het net allemaal iets anders lijkt. Men neme daarbij een groep jonge acteurs die op 1 na rijp voor de slacht zijn en er is weer een film gemaakt.
Lol, hilarisch... Kon het zelf niet beter gezegd hebben ;).

martini
12-08-2005, 17:28
Vond I Know wel goed, I Still Know was al minder en niet origineel meer, maar ze moeten nou toch echt stoppen met die afgezaagde onderwerpen.

Usman
05-04-2006, 13:22
De duitse cover art van I always know what you did last summert.

http://www.upcominghorrormovies.com/movies/iwillknow.jpg

Voor het geval dat de pic niet werkt een linkje.
http://www.upcominghorrormovies.com/movies/iwillknow.jpg

Jordy van Buel
05-04-2006, 15:10
Deel 2 eindigde toendertijd best verassend dus ja het mag wel maar dat ik er echt op zit te wachten? Nee. Het zal me iig niet naar de bios doen gaan.

intexor
05-04-2006, 17:24
na alle rommel die ik de laatste jaren heb zien verschijnen verbaast een derde film in deze reeks me helemaal niet, vind het alleen vreemd dat ze er nu nog mee afkomen, 8 jaar na de tweede film. met dit soort films moet je toch kort op de bal spelen zoals de 3 scream films waar ook niet veel tijd tussenzat.

maar ik wacht er dus niet op, aangezien dit soort films noch griezelig, noch grappig, noch iets anders is. straight to dvd is dan ook een goed idee, kan me niet inbeelden dat hier een kat op zit te wachten.

Hankster
05-04-2006, 18:22
De duitse cover art van I always know what you did last summer
wat een prutcover

Sneaker
05-04-2006, 18:27
Ze werken bij mij niet. Ook het linkje niet.

Usman
06-04-2006, 10:21
Cover werkt weer.

chrestomancy
06-04-2006, 10:54
de titel klopt toch niet hoor

"I always knew" wil eigenlijk beetje hetzelfde zeggen als "I've always known" zoals ik "ik heb altijd al geweten dat..."

als het ik zal het altijd weten is zou het moeten zijn "I'll always know what you did..."

Sneaker
06-04-2006, 14:46
Cover werkt weer.
Lelijke cover. Ben bang dat ik dit helemaal niets gaat vinden. Maar ik wacht af.

kazlatan
06-04-2006, 18:15
de titel klopt toch niet hoor

"I always knew" wil eigenlijk beetje hetzelfde zeggen als "I've always known" zoals ik "ik heb altijd al geweten dat..."

als het ik zal het altijd weten is zou het moeten zijn "I'll always know what you did..."

De film heet ook I'll Always Know What You Did Last Summer.

Joyrider
06-04-2006, 18:47
Hmm...een deel 3 zonder enige orgineel van de cast? Das erg jammer. En het klopt naar mijn idee ook niet. Hoe kan een hele andere cast boete voor wat zeg maar de "eerste" cast gedaan heeft? Klinkt niet erg logisch. Maybe hadden Jennifer Love Hewitt en Freddy Prinze Jr. nog 1 x kunnen meejwerken. Simpelweg om deze triology af te ronden. Anders blijf je maar gissen naar het einde..

Zonder de orginele cast weet ik niet zo zeker of ik dit deel wel wil gaan zien. Zoals ik al zei: het klopt niet. Maar misschien veranderen ze nog iets belangrijks. We blijven stiekem hopen....ook al is dit opgegeven hoop

DVD Watcher
03-06-2006, 18:31
Ik kwam het volgende tegen op dvdactive.com :

Sony Pictures Home Entertainment has announced I'll Always Know What You Did Last Summer which stars K.C. Clyde, Torrey DeVitto, Ben Easter, and Star LaPoint. The disc will be available to own from the 1st August, and should retail at around $24.96. As well as an anamorphic widescreen transfer and English Dolby Digital 5.1 track, the disc will include a director commentary, and a Making of I'll Always Know What You Did Last Summer featurette. Also available from the 1st August will be a boxset that contains all three of the films. This should retail at around $39.95. We've attached the artwork below:

http://img115.imageshack.us/img115/9323/illalwaysknowwhatr1artpic7sp.jpg

Also available from the 1st August will be a boxset that contains all three
of the films :

http://img62.imageshack.us/img62/5056/iknowwhatyoudidboxr1artpic3wr.jpg

Ik ben benieuwd wat het is, maar ga hem wel aanschaffen, om in ieder geval de Collectie kompleet te houden van de serie.

Dizer
04-06-2006, 09:29
Dit meen je niet. Ten eerste.. deel 3? Niks geleerd van Scream 3? En dan ook nog een volledig andere cast. Scream 3 was tenminste origineel door wel de 3 hoofdrolspelers terug te laten komen... :roll:

Khonnor
04-06-2006, 15:19
Dit meen je niet. Ten eerste.. deel 3? Niks geleerd van Scream 3? En dan ook nog een volledig andere cast. Scream 3 was tenminste origineel door wel de 3 hoofdrolspelers terug te laten komen... :roll:

Voor Scream 3 is geen excuus te verzinnen, omdat de eerste twee zichzelf zo serieus namen 3 gewoon slapstick comedy haast is. Ik schuif het af op de afwezigheid van Kevin Willamson.

Urban Legend, Final Destination en nu dus I Know... zijn alle drie in mijn ogen 'leukere' Franchises. Urban Legend 3 en FD 3 zijn iig al leuker dan Scream 3, dus I'll Always Know... zal ik zeker gaan bekijken.

Darko
05-06-2006, 10:40
Deze had nooit gemaakt mogen worden zonder Jenniffer Love Hewitt en Freddie Prinze Jr.
Na het open einde van Deel 2 ging iedereen er toch wel van uit dat deze 2 terug zouden komen voor een laatste deel.

Jammer.

Ik heb overigens de trailer gezien en die ziet er opzich niet slecht uit.
Misschien huur ik 'em wel een keertje.

Sneaker
05-06-2006, 10:46
Ik heb overigens de trailer gezien en die ziet er opzich niet slecht uit.
Misschien huur ik 'em wel een keertje.

Waar, ik ben hem nog niet tegengekomen? Linkje.

Rickje
05-06-2006, 11:18
Nu ben ik dan ook benieuwd.. eerste 2 delen waren wel aardig

Darko
08-06-2006, 23:16
Ik heb overigens de trailer gezien en die ziet er opzich niet slecht uit.
Misschien huur ik 'em wel een keertje.

Waar, ik ben hem nog niet tegengekomen? Linkje.

Promo dvd op m'n werk :wink:

The Gr8oNe
09-07-2006, 12:19
Deze staat gepland voor 26-9 op huurdvd.

Sneaker
09-07-2006, 13:08
Heb de trailer net gezien. Ziet er slecht uit (volgens mij een letterlijke kopie) dus wil hem zeker checken :mrgreen:.

De trailer: http://www.imdb.com/title/tt0469111/trailers

Kan iemand mij overigens vertellen van wie het eerste muziek wat je hoort is?

MiiCk0s
18-08-2006, 14:55
Ik heb I'll Always Know What You Did Last Summer net ff gekeken 8)

Sneaker
18-08-2006, 14:59
Hoe was die. En gewoon op DVD?

MiiCk0s
18-08-2006, 15:35
Ehm.. Hij lijkt er veel op het 1e deel... De 'Fisherman' is niet veel gevaarlijker dan de vorige delen... Het decor ziet er goed uit en er wordt goed geacteert. Alleen zit je nog met vragen op het einde, maar hij kan er mee door. Ik had hem gedownload op mijn pc :wink:

Alleen... die cover klopt niet :? .. Je ziet helemaal links een blond meisje, maar die is helemaal niet te zien in die film :?

MiiCk0s
18-08-2006, 16:51
Maar hij is vermakelijk :D .. En er hangt een naar sfeertje, die de vorige delen niet gehad hebben...

Z-Man
18-08-2006, 22:50
Ik zou er spontaan depressief van worden....zucht. Maar uiteindelijk zoals gewoonlijk zal ik deze uit morbide nieuwsgierigheid toch wel eens checken....

MiiCk0s
20-08-2006, 16:00
Ik denk dat er ook nog een vervolg komt op I'll always know what you did last summer...

Khonnor
20-08-2006, 16:16
Ik denk dat er ook nog een vervolg komt op I'll always know what you did last summer...

I'll Always Still Know What You Did Last Summer?
Ja. Leuk. :roll:

Eric B.
20-08-2006, 16:35
Ik denk dat er ook nog een vervolg komt op I'll always know what you did last summer...


hmm....mischien I'll always remember what you did last summer en I'll never forget what you did last summer:P

en dan gewoon nog een prequel ofzo: Before i knew what you did last summer :P

MiiCk0s
20-08-2006, 18:55
I'll never forget what you did last summer is wel een leuke naam ervoor... Maar ze kunnen denk ik beter een cijfertje achter de titel zetten. Dat hadden ze eigenlijk al moeten doen bij 'I still know', maar okè... Nou.. weetje wat ze ook hadden kunnen doen... Net als bij 'Wild Things' hadden ze een ondertitel erbij kunnen zetten. Wild Things 2 had als 2e titel: 'Sex Crimes 2'. Ze hadden bij 'I stil know' als ondertitel kunnen zetten: 'I know what you did last summer 2'... :?

mercapto
20-08-2006, 19:17
Hmmm, das een waardeloos idee. De veranderde titel is juist een gimmick waardoor de film iets anders is als al die crappy vervolgen die jij zo zou waarderen. Ergens een 2 achter zetten of een ondertitel bij gebruiken is vaak handig, maar in dit geval prefereer ik toch echt de verandering, ze bewaren de nummers maar voor comic verfilmingen :P

MiiCk0s
02-01-2007, 21:59
Kan iemand mij vertellen wie die blonde chick helemaal link is, die op de cover staat? Volgens mij doet ze niet eens mee in de film? :?

Khonnor
03-01-2007, 00:47
Kan iemand mij vertellen wie die blonde chick helemaal link is, die op de cover staat? Volgens mij doet ze niet eens mee in de film? :?

In het begin in zij erbij. Samen met een nog een jongen. Ze zitten dan met z'n allen in het reuzenrad en rennen daarna nog rond. Vervolgens zie je haar en die jongen nooit meer terug. Ik vond dit zelf ook heel raar iig.

MiiCk0s
03-01-2007, 12:24
Ik weet nu wie ze is! Zij is later in de film nog te zien hoor. Een jaar na dat ongeluk op 4 july, wordt er een feestje gegeven. Deze dame is ook op dat feestje samen met nog een vriendin, die je ook in de reuzenrad zag. Amber praat nog met hun twee...