PDA

Bekijk de volledige versie : F.C. De Kampioenen DVD-BOX



Ken
10-08-2005, 19:24
15 november wordt een superbox uitgebracht met daarin alle 15 seizoenen van de populaire reeks.

Bron: http://www.dekampioenen.be/

Spider-Steve
14-08-2005, 13:51
Joepie, die moet ik hebben! Hopelijk niet al te duur?

Steve

Ken
14-08-2005, 14:16
Richtprijs 199 euro

Spider-Steve
14-08-2005, 16:32
199 euro? Amai, ik denk dat ik nog beetje ga wachten!

Waar vond je die info? Indien op de website van de kampioenen, dan moet ik nog eens zoeken!

Steve

freaky
14-08-2005, 16:49
de richtprijs zou hangen tussen € 150-199, wat meevalt voor 15 reeksen ( 195 afleveringen )

Ken
14-08-2005, 16:56
Google eens dan kom je ook het een en het ander tegen.

pieter bond
14-08-2005, 17:01
de richtprijs zou hangen tussen € 150-199, wat meevalt voor 15 reeksen ( 195 afleveringen )

Moesten alle 195 afleveringen nu ook nog goed zijn? :roll:

ploepke
14-08-2005, 17:03
dit is zo *** e!!! :evil:
wat moeten de mensen nu weer doen die de eerste 2 seizoenene al hebben!?! als je gaat whcten en ze allemaal apart gaat kopen zal het waarschijnlijk duurder uitkomen!

freaky
14-08-2005, 17:13
de richtprijs zou hangen tussen € 150-199, wat meevalt voor 15 reeksen ( 195 afleveringen )

Moesten alle 195 afleveringen nu ook nog goed zijn? :roll:

Je bent niet van plan om ze allemaal te doen hé, je kan wachten tot maart en ze apart kopen of helemaal niet kopen :roll::roll::roll:

deweb
14-08-2005, 17:13
Je hebt ook mensen die maar 1 bepaald seizoen goed vinden, of mensen die de reeks liever in delen kopen of mensen die als er een 16e, 17e etc. seizoen uitkomt geen plaats te kort hebben in een doos.

Ach, we vinden er wel wat op. 15 seizoenen á 200 euro (tegen de 400 gulden trouwens) zullen vast wel de moeite waard zijn. Denk eens aan de hoeveelheid discs het kan worden als je nagaat dat de afleveringen tegenwoordig zo'n 3 kwartier duren.

Grt. Deweb

Werner
14-08-2005, 23:54
Ik wil deze box nochtans zeker in mijn collectie. Al was het maar om de stapel video's te killen. Beschouw FCDK maar als mijn "guilty pleasure"... Alhoewel er inderdaad seizoenen zijn die ver onder de gloriedagen van de 4 eerste seizoenen tuimelen (die waarin Carry Goossens nog Oscar speelt).

Ken
15-08-2005, 11:04
Daar ben ik het mee eens,dan kunnen we eindelijk de oude videobanden weggooien. 150 à 199 euro is maar 13 euro omgerekend per seizoen. De seizoenen met DDT zijn en blijven natuurlijk de mooiste. Hopelijk doet de vrt ook zo snel voort met de seizoenen van de collega's etc.

freaky
15-08-2005, 11:17
Ik vind de afleveringen van nu nog steeds leuk, maar kan natuurlijk niet tippen aan de afleveringen van vroeger.

Esteban
15-08-2005, 11:25
'De Kampioenen' zou ik gezien de oneindige herhalingen nooit kopen. De leukste afleveringen blijven natuurlijk die van de seizoenen met Oscar en DDT. Na het verdwijnen van Jacques Vermeire kende de reeks een totaal dieptepunt. De Kok bracht geen amusement, maar pure ergernis. Een personage dat na twee episodes niet meer kon verrassen.

Het positieve was het feit dat 'Markske' als komische top-act werd ingezet en Herman Verbruggen alles uit dat typetje begon te persen, wat z'n vruchten (en een ruim aantal stand-alone-scènes) meebracht in de reeksen met Fernand Costermans. Ook de rest van de cast lijkt weer volledig op dreef. Dat Bieke en Markske alleen wonen, Pascalle haar Maurice en Boma heeft, Pol en Doortje nogal verschillen qua mening over tiener Billieke enz. heeft de reeks ongetwijfeld goed gedaan.

freaky
15-08-2005, 11:29
'De Kampioenen' zou ik gezien de oneindige herhalingen nooit kopen. De leukste afleveringen blijven natuurlijk die van de seizoenen met Oscar en DDT. Na het verdwijnen van Jacques Vermeire kende de reeks een totaal dieptepunt. De Kok bracht geen amusement, maar pure ergernis. Een personage dat na twee episodes niet meer kon verrassen.

Het positieve was het feit dat 'Markske' als komische top-act werd ingezet en Herman Verbruggen alles uit dat typetje begon te persen, wat z'n vruchten (en een ruim aantal stand-alone-scènes) meebracht in de reeksen met Fernand Costermans. Ook de rest van de cast lijkt weer volledig op dreef. Dat Bieke en Markske alleen wonen, Pascalle haar Maurice en Boma heeft, Pol en Doortje nogal verschillen qua mening over tiener Billieke enz. heeft de reeks ongetwijfeld goed gedaan.

Ik vond reeks 9 & 10 met de kok zeker niet slecht, zitten een paar erg goeie afleveringen in. Maar voor de rest heb je wel gelijk en dan het huwelijk van Mark & Bieke dat gebeurde in reeks 15.

Trouwens voor de mensen die het nog niet zouden weten, reeks 16 krijgt een nieuwe intro waar Maurice nu ook zal inzitten.

deweb
15-08-2005, 11:48
Zolang ze maar hetzelfde concept gebruiken vind ik alles best.

De seizoenen met Oscar en DDT zijn natuurlijk niet te evenaren, toch moet ik toegeven dat ik me wel heb kunnen vermaken met BTW. Oke, het ging altijd een beetje van hetzelfde maar bij DDT ging het eigenlijk net zo: Hij was altijd bezig met "apparte facturen" en "zaakjes" enzo.

Maar wat er wordt gezegt klopt wel: 200 euro is een stuk goedkoper dan ze los kopen. En die 2 losse seizoenen..die geef ik wel aan mijn vader (die toch nooit dvd kijkt maar vooruit).

Grt. Deweb

Demon
15-08-2005, 11:59
af en toe kijk ik er wel eens naar.
Als het op tv is ik vergeet het vaak.
Meestal ben ik dan met andere dingen bezig.
Maar 200 euro voor een tv serie?
In geen 15 jaar :)

Pieter V
15-08-2005, 12:01
Geweldige serie, kijk het nog elke avond :).

Ken
15-08-2005, 14:12
Juist een nieuw bericht gelezen dat er verscheidene extra's op de box zullen staan.

Werner
15-08-2005, 22:05
Juist een nieuw bericht gelezen dat er verscheidene extra's op de box zullen staan.

Misschien bij de laatste aflevering van seizoen 4 de twee verschillende eindes? Die waarin [spoiler:a39970aaab]Xavier Oscar "wegtovert"[/spoiler:a39970aaab] zuigt stierekloten, die andere [spoiler:a39970aaab]waarin hij zijn vader en ma DDT volgt[/spoiler:a39970aaab] was veel beter.

200 euro voor zoveel afleveringen is overigens niet echt duur. Relatief gesproken dan.

freaky
15-08-2005, 22:16
Hopelijk staan er goeie extra's op, hopelijk ( ik kruis m'n vingers ) staat er als extra bij de verschillende dvd's de speciale "10 jaar kampioenen" afleveringen, dat waren 10 afleveringen van half uurtje waarin telkens één personage uit de reeks geinterviewd werd door Ben Crabbé, was dus soort talkshow en werd afgewisseld met interview van de uitbaters van het café en achter de schermen beelden. Die 10 specials zou ik wel terug willen zien.

PS: ik werk voor deze website www.dekampioenen.be dus al het nieuws over f.c. de kampioenen krijg ik meestal eerst binnen 8) Ben dan ook altijd te gast bij de inlachsessie's van de kampioenen :D

http://www.een.be/televisie1_master/programmas/e_fcdk_programma/e_varia_kampioentekening.jpg

Ken
15-08-2005, 22:26
Is ooit ook eens een reportage op tv geweest waar ze de uitbater van het echte café interviewden en de echte tereinen toonden alsook de garage van DDT. Mag er van mij ook opstaan en een making-off zou ook niet misstaan. Overigens is 200 euro voor meer dan 4 DAGEN F.C. De Kampioenen een mooie prijs. Weet alvast waar ik m'n spaarcentjes moet aan spenderen. :D

freaky
15-08-2005, 22:30
Is ooit ook eens een reportage op tv geweest waar ze de uitbater van het echte café interviewden en de echte tereinen toonden alsook de garage van DDT. Mag er van mij ook opstaan en een making-off zou ook niet misstaan. Overigens is 200 euro voor meer dan 4 DAGEN F.C. De Kampioenen een mooie prijs. Weet alvast waar ik m'n spaarcentjes moet aan spenderen. :D

Is ook een mooie bezigheid om ze dan allemaal te bekijken zodat je ze tegen december allemaal hebt gezien, dan kan je in december lekker genieten wanneer het vriest buiten naar Reeks 16 van F.C. De Kampioenen :D

Ken
15-08-2005, 22:32
Ja lijkt me leuk alles achter elkaar bekijken weet alvast wat ik in de kerstvakantie zal doen. Hah verlof. Met "ne warme choco" of "een dagschotel".

ploepke
15-08-2005, 22:41
Juist een nieuw bericht gelezen dat er verscheidene extra's op de box zullen staan.

Misschien bij de laatste aflevering van seizoen 4 de twee verschillende eindes? Die waarin [spoiler:e41bee9727]Xavier Oscar "wegtovert"[/spoiler:e41bee9727] zuigt stierekloten, die andere [spoiler:e41bee9727]waarin hij zijn vader en ma DDT volgt[/spoiler:e41bee9727] was veel beter.

200 euro voor zoveel afleveringen is overigens niet echt duur. Relatief gesproken dan.
dat eerste einde heb ik precies nog nooit gezien op tv, is dit ooit uitgezonden?

Ken
15-08-2005, 22:43
Ik heb dat ook nog nooit gezien.

freaky
15-08-2005, 23:42
Ik heb dat ook nog nooit gezien.

Ik heb dat einde op videoband, en voor de nieuwsgierigen dat einde staat op www.fcdekampioenen.be

Werner
16-08-2005, 08:20
dat eerste einde heb ik precies nog nooit gezien op tv, is dit ooit uitgezonden?

Ja, toen ze de aflevering de 1e x uitzonden.

shihuandgi
16-08-2005, 10:09
'De Kampioenen' zou ik gezien de oneindige herhalingen nooit kopen. De leukste afleveringen blijven natuurlijk die van de seizoenen met Oscar en DDT. Na het verdwijnen van Jacques Vermeire kende de reeks een totaal dieptepunt. De Kok bracht geen amusement, maar pure ergernis. Een personage dat na twee episodes niet meer kon verrassen.

Het positieve was het feit dat 'Markske' als komische top-act werd ingezet en Herman Verbruggen alles uit dat typetje begon te persen, wat z'n vruchten (en een ruim aantal stand-alone-scènes) meebracht in de reeksen met Fernand Costermans. Ook de rest van de cast lijkt weer volledig op dreef. Dat Bieke en Markske alleen wonen, Pascalle haar Maurice en Boma heeft, Pol en Doortje nogal verschillen qua mening over tiener Billieke enz. heeft de reeks ongetwijfeld goed gedaan.

hier sluit ik me dus totaal bij aan!

shihuandgi
16-08-2005, 10:12
Juist een nieuw bericht gelezen dat er verscheidene extra's op de box zullen staan.

Misschien bij de laatste aflevering van seizoen 4 de twee verschillende eindes? Die waarin [spoiler:d3fb7acd4e]Xavier Oscar "wegtovert"[/spoiler:d3fb7acd4e] zuigt stierekloten, die andere [spoiler:d3fb7acd4e]waarin hij zijn vader en ma DDT volgt[/spoiler:d3fb7acd4e] was veel beter.

200 euro voor zoveel afleveringen is overigens niet echt duur. Relatief gesproken dan.
dat eerste einde heb ik precies nog nooit gezien op tv, is dit ooit uitgezonden?

was ook kei grappig we dachten het einde van de verdwijntruc te zien zoals we het herinneren en opeens volgde oscar ddt zijn ma enzo...dat was echt wel raar!

Ken
16-08-2005, 10:29
Heb et even op de website van f.c. de kampioenen bekeken nog nooit gezie. Ze wilden misschien dat gebruiken om oscar uit de serie te schrijven, was misschien een beetje te onrealistisch.

Sander-
20-08-2005, 20:39
Is er al meer bekend over de DVD Box? Is die in Belgie al verkrijgbaar? Ik wil hem graag kopen voor mijn opa. Hij is een grote fan en binnenkort jarig. Woon zelf in nederland, maar de meeste webshops doen daar niet moeilijk over toch? En anders heb ik wel iemand in belgie die het kan doorsturen.

Graag een linkje naar een shop die het heeft.

Alvast bedankt!

Ken
20-08-2005, 20:44
Beste Sander,

Ten eerste welkom op ons forum :D

Over de box is alleen bekend dat hij zal uitkomen!!! op 17 november.
Deze is dus nog NIET te koop. Zodra er meer over bekend is zal die informatie in dit topic gepost worden.

deweb
20-08-2005, 20:45
15 november wordt een superbox uitgebracht met daarin alle 15 seizoenen van de populaire reeks.

Bron: http://www.dekampioenen.be/

Nog even geduld dus :wink: .

(Al kan alleen al het artwork me niet vroeg genoeg online komen)

Grt. Deweb

Ken
20-08-2005, 20:49
15 november wordt een superbox uitgebracht met daarin alle 15 seizoenen van de populaire reeks.

Bron: http://www.dekampioenen.be/

Nog even geduld dus :wink: .

(Al kan alleen al het artwork me niet vroeg genoeg online komen)

Grt. Deweb

Zeer zeker artwork kan niet snel genoeg komen!!!
Al verwacht ik niet meer dan -zoals nu- één keepcase per seizoen met 2 discs en daaromheen een kartonnen op die van de inspector morse kro box gelijkende box.

deweb
02-09-2005, 21:31
Artwork!

http://www.proxis.be/IMG5/05/68/00/5680033L.jpg

Ziet er best leuk uit. Nu de rest nog.

Meer info: De 15 eerste seizoenen van de mythische TV serie in een prachtige doos met 30 DVD's. Let op: de voorraad zal beperkt zijn. Bestel snel ! (verkrijgbaar vanaf 10 november 2005)

Esteban
02-09-2005, 23:18
Wil dat trouwens zeggen dat de serie FC de Kampioenen nu stopt?

Werner
02-09-2005, 23:19
Let op: de voorraad zal beperkt zijn.

Dát geloof ik nu niet, zie. Maar ik ga 'm wel halen hoor!

Werner
02-09-2005, 23:19
Wil dat trouwens zeggen dat de serie FC de Kampioenen nu stopt?

Wat dacht je zelf? Nee dus!

Lorre
03-09-2005, 10:59
Kopen doe ik niet. Enige seizoenen die ik leuk vind zijn die met DDT en in mindere mate met BTW. Fernand heeft me nooit kunnen bekoren en haat het personage grondig. Dus zal ze liever apart kopen.

freaky
27-09-2005, 17:19
F.C. De Kampioenen Reeks 1-15

http://www.proxis.be/IMG5/05/68/00/5680033L.jpg

Iedereen zit er op te wachten en op 10 november is het dan zover, de Kampioenen in een DVD-box. In deze box zitten de 15 seizoenen van F.C. De Kampioenen verspreidt over 30 DVD’s. Deze 30 DVD's zijn onderverdeeld in 5 aparte boxen, met telkens 3 seizoenen per box. Ruim 108 uur lachen met je favoriete personage. De aparte boxen zullen in de loop van 2006 los verkrijgbaar zijn.

Reeks 1,2 en 3

http://195.130.153.139/kampioenen_master/radio/images/radio_dvd123.gif

In deze DVD-box zitten de eerste 3 reeksen van F.C. De Kampioenen. In reeks 1 maken we kennis met de Kampioenen en hun gebuur Dimitri. Verder in reeks 2 wordt Xavier sergeant en Biek vertrekt naar Amerika. In de derde reeks is er een besmetting in de garage en lanceert Boma zijn nieuwe worst. Op deze DVD's staan ook een aantal bloopers.

Reeks 4, 5 en 6

http://195.130.153.139/kampioenen_master/radio/images/radio_dvd456.gif

In de 4de reeks wil iedereen de motorfiets en nemen we afscheid van oscar en Pico. Het gaat verder in reeks 5 wanneer er negatieve aarstralen zijn en speelt Xavier mee in een promotiefilmpje. Tenslotte opent Carmen in reeks 6 haar krantenwinkel en spelen de Kampioenen american football. Deze DVD wordt aangevuld met een fragment van de Championettes uit de droomfabriek.

Reeks 7, 8 en 9

http://195.130.153.139/kampioenen_master/radio/images/radio_dvd789.gif

Het verhaal gaat verder in reeks 7 waarin Sinterklaas op bezoek komt en waar Pascale en Boma eindelijk een koppel worden. In de 8ste reeks nemen we definitief afscheid van DDT en maken we kennis met Xavier zijn neef Bernard in reeks 9. Samen met de bloopers kan je 22 u lachen met je favoriete personage.

Reeks 10, 11 en 12

http://195.130.153.139/kampioenen_master/radio/images/radio_dvd101112.gif

Er wordt een toneel opgevoerd in reeks 10 en krijgen de Kampioenen bezoek van een hollandse voetbalploeg. De nieuwe gebuur Fernand maakt in reeks 11 zijn intrede en krijgt Bieke een nieuwe job. Ook hier staan er verschillende bloopers op deze DVD.

Reeks 13, 14 en 15

http://195.130.153.139/kampioenen_master/radio/images/radio_dvd131415.gif

Er gebeuren mirakels in reeks 13 en komen er hippies op bezoek. In reeks 14 heeft Pol een depressie en krijgt Billie een gitaar cadeau. In het jubileumjaar van F.C. De Kampioenen gaan de Kampioenen naar de Ardennen, krijgen we bezoek van Marc zijn broer en treden Bieke en Marc in het huwelijksbootje. Naast een aantal bloopers staat er ook een special op van 15 jaar Kampioenen.

Bron: www.fcdekampioenen.be

Werner
27-09-2005, 17:31
Alleen zwaar k*t dat ze zo mensen die S1 en S2 al hadden weer verplichten die dubbel te kopen...

freaky
27-09-2005, 18:11
Alleen zwaar k*t dat ze zo mensen die S1 en S2 al hadden weer verplichten die dubbel te kopen...

Jij als kampioenfan, bespreek je de alle 15 reeksen ? ( reeks 1 & 2 al gedaan )

deweb
27-09-2005, 18:45
De extra's zijn niet spectaculair, maar het ziet er best wel gaaf uit.

Jammer van het toch wel erg hoge prijskaartje. Benieuwd naar het dvd-design.

Grt. Deweb

ploepke
27-09-2005, 19:41
Alleen zwaar k*t dat ze zo mensen die S1 en S2 al hadden weer verplichten die dubbel te kopen...
als in 2006 de dvd apart komen, is het dan niet seizoen per seizoen?
of zijn het die boxen van 3 seizoenen die dan uitkomen?

Werner
27-09-2005, 20:10
Jij als kampioenfan, bespreek je de alle 15 reeksen ? ( reeks 1 & 2 al gedaan )

Yep!

En om op de andere vraag te antwoorden, de beloofde "losse reeksen" zijn blijkbaar toch in groepjes van 3 gegroepeerd...

Ken
31-10-2005, 18:18
Nog 9 dagen en hij is er!

Weet iemand of hij in de betere DVD-winkel volop beschikbaar zal zijn, of laat ik me beter een exemplaartje van kant zetten?

freaky
31-10-2005, 18:26
Nog 9 dagen en hij is er!

Weet iemand of hij in de betere DVD-winkel volop beschikbaar zal zijn, of laat ik me beter een exemplaartje van kant zetten?

Ik ga woensdag al beginnen rondbellen om één aan de kant te houden want deze moet ik echt wel hebben. Het begint te naderen :D

Vorige week 4 nieuwe afleveringen gezien in de inlachsessie voor reeks 16, en het beloofd een goeie reeks te worden terug. Vond het 4 geweldige afleveringen.

Ken
31-10-2005, 18:33
Ja het begint inderdaad te korten :D

k'Zou hem graag hebben voor het verlengd weekend, kan ik lekker languitsgestrekt wegzakken in de zetel 3 dagen lang! Met ne warmen choco.

freaky
09-11-2005, 11:38
Iemand toevallig deze box al gekocht ?

Ken
09-11-2005, 11:51
Ik ben overal al gaan zien en nergens hadden ze hem al.

Werner
09-11-2005, 14:13
Op het andere forum was er een lid (Caryx) die 'm al schijnt te bezitten. De mazzelaar!

freaky
09-11-2005, 16:44
Vandaag gekocht voor € 130, dat word weer uren kijkplezier :D

Ken
09-11-2005, 19:07
Waar voor 130 euro????

freaky
09-11-2005, 19:16
Waar voor 130 euro????

Carrefour Brugge

BASIL
23-11-2005, 19:33
Dankzij één van onze wakkere lezers, Jonathan Vanhooren, die tegen een razend tempo de recent gereleasete FC De Kampioenen-box aan het bekijken is, werden we attent gemaakt op het feit dat de 12de disc een redelijk zware masteringfout bevat. Het gaat hier niet zomaar om een video-artefact of een ontbrekende pixel of zo, maar om een niet synchroon lopend beeld en geluid bij de aflevering "Gigolo Mark", aflevering 11 uit het zesde seizoen. We hebben dit onmiddellijk geverifieerd, en de fout is inderdaad dusdanig storend dat de aflevering er onbekijkbaar door wordt.

Maar niet getreurd! Universal is op de hoogte van het probleem, en ze hebben al een oplossing voorzien: je krijgt van hen een nieuwe disc. Je kan blijkbaar een mail zenden naar customer.service.benelux@nbcuni.com, waarna je een antwoordnummer krijgt van hen, alsook de benodigde gegevens om de foutieve disc naartoe te sturen.

***UPDATE***

We hebben contact gehad met Universal België. Het blijft zo dat de foutieve discs naar Nederland moeten worden opgestuurd. Dit kan evenwel gebeuren via een gratis retouradres. Het volstaat dus om de 12de disc, voorzien van een briefje met je naam- en adresgegevens (vergeet het land niet!), portvrij op te sturen naar:

IBRS / CCRI Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
Nederland

en van zodra de nieuwe discs van de pers rollen, krijg je er één toegestuurd. Als dat geen service is!

Overigens dank aan Universal voor de snelle reactie!

IBRS / CCRI Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
Nederland

Moet er niet eerst Universal Pictures vermeld worden?

Ik heb vandaag contact genomen met Universal België en die hebben mij dit adres gegeven:

Universal Pictures
Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam


Wat is nu het juist adres?

Ron kars
23-11-2005, 19:37
Dankzij één van onze wakkere lezers, Jonathan Vanhooren, die tegen een razend tempo de recent gereleasete FC De Kampioenen-box aan het bekijken is, werden we attent gemaakt op het feit dat de 12de disc een redelijk zware masteringfout bevat. Het gaat hier niet zomaar om een video-artefact of een ontbrekende pixel of zo, maar om een niet synchroon lopend beeld en geluid bij de aflevering "Gigolo Mark", aflevering 11 uit het zesde seizoen. We hebben dit onmiddellijk geverifieerd, en de fout is inderdaad dusdanig storend dat de aflevering er onbekijkbaar door wordt.

Maar niet getreurd! Universal is op de hoogte van het probleem, en ze hebben al een oplossing voorzien: je krijgt van hen een nieuwe disc. Je kan blijkbaar een mail zenden naar customer.service.benelux@nbcuni.com, waarna je een antwoordnummer krijgt van hen, alsook de benodigde gegevens om de foutieve disc naartoe te sturen.

***UPDATE***

We hebben contact gehad met Universal België. Het blijft zo dat de foutieve discs naar Nederland moeten worden opgestuurd. Dit kan evenwel gebeuren via een gratis retouradres. Het volstaat dus om de 12de disc, voorzien van een briefje met je naam- en adresgegevens (vergeet het land niet!), portvrij op te sturen naar:

IBRS / CCRI Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
Nederland

en van zodra de nieuwe discs van de pers rollen, krijg je er één toegestuurd. Als dat geen service is!

Overigens dank aan Universal voor de snelle reactie!

IBRS / CCRI Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
Nederland

Moet er niet eerst Universal Pictures vermeld worden?

Ik heb vandaag contact genomen met Universal België en die hebben mij dit adres gegeven:

Universal Pictures
Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam


Wat is nu het juist adres?

WAARSCHIJNLIJK WEL HE!!!

Werner
23-11-2005, 23:33
[quote]
IBRS / CCRI Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
Nederland

Moet er niet eerst Universal Pictures vermeld worden?

Ik heb vandaag contact genomen met Universal België en die hebben mij dit adres gegeven:

Universal Pictures
Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam

Wat is nu het juist adres?

Het eerste adres is het juiste. Die IBRS/etc code zorgt ervoor dat je de disc gratis kan opsturen, ook van B naar NL. Maar Universal Pictures ervoor zetten kan uiteraard geen kwaad...

BASIL
24-11-2005, 06:12
[quote]
IBRS / CCRI Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
Nederland

Moet er niet eerst Universal Pictures vermeld worden?

Ik heb vandaag contact genomen met Universal België en die hebben mij dit adres gegeven:

Universal Pictures
Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam

Wat is nu het juist adres?

Het eerste adres is het juiste. Die IBRS/etc code zorgt ervoor dat je de disc gratis kan opsturen, ook van B naar NL. Maar Universal Pictures ervoor zetten kan uiteraard geen kwaad...

Hartelijk bedankt (y)

Werner
24-11-2005, 13:48
Heb overigens net mijn disc verstuurd. Met het bovenstaande antwoordnummer is het geen probleem om in een Belgisch postkantoor het ding naar Nederland te sturen *zonder* kosten whatsoever.

Jan Kuijpers
18-12-2005, 10:36
Sinds 6-12-2006 heb ik een DVD-box van Fc de Kampioenen met alles 15 reeeksen ontvangt gekregen van een vriend uit Lommel (België). Maar zelf opgenomen dvd blijven ook bewaren

Ik ben zeer blij dat alle afleveringen van Fc de Kampioenen zijn ondertittels. daar heb ik hard nodig, want ik ben zelf slechthorend, beter lezen en kan ik goed gebruiken.

Ken
18-12-2005, 10:37
Er was gezegd dat seizoen 16 en de volgende seizoenen ook op dvd zouden verschijnen, klopt dit? Zoja, wanneer mogen we seizoen 16 dan verwachten?

deweb
18-12-2005, 16:06
Ik denk een half jaar nadat het is uitgezonden, ergens in augustus dus.

ploepke
18-12-2005, 16:16
als seizoen 16 uitkomt, wacht ik wel tot er een box komt van seizoen 16,17 en 18

DvDz4$ale
08-01-2006, 10:01
Ik heb een aanbieding gehad van een plaatselijke distrubiteur.

Deze hele serie, FC De Kampioenen, reeks 1 - 15, 30 discs
voor EUR 120,00 exclusief verzendkosten.

Hij schijnt er een stuk of 10 te hebben liggen.
Iemand van jullie nog interesse? Misschien als ik ze alle 10 koop dat ik dan korting kan krijgen.

Voor de verzendkosten kun je kijken of www.tpgpost.nl.
Binnen NL zal het rond de 6 euro liggen, 10 euro schat ik voor naar Belgie.

Spider-Steve
08-01-2006, 11:14
Ik wacht wel tot heel de box onder de 100 euro zakt.

Heb in een winkel in Brugge de aparte delen zien liggen voor zo'n 33 euro per deel.

1 deel is dus 3 seizoenen.

Steve

Exxon
08-01-2006, 19:07
Vandaag gezien voor € 140 bij de MM Rotterdam Centrum...

DVD Watcher
22-01-2006, 15:16
Ik ben lid van de nieuwsbrief van dvd outlet, en als ik op de volgende Link : http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?&item=21022&xa=1334 zou drukken, kan ik daar de Complete FC Kampioenen Box bestellen voor maar 99,95 euro.

Er staat 124,95, maar Korting wordt er af gehaald bij het afrekenen. Voor degenen die zich niet hebben aangemeld op de Site van DVD Outlet, is dat eenvoudig te doen, waardoor je ook kan profiteren van die korting.

Groetjes Raymond

Jan Kuijpers
29-01-2006, 10:15
De release van de DVD van reeks 16 is gepland voor half november 2006. Op dat moment brengen ze ook alle seizoenen los in de handel.

BRON:

www.dekampioenen.be

DVD Watcher
01-02-2006, 18:57
Beste mensen,

Ik heb de Megabox van ''FC De Kampioenen'' ook aangeschaft, en ik geniet er echt van, vind het echt een leuke serie. Toen ik hoorde van de problemen rondom Aflevering 11 ''Gigolo Marc'' van het 6e seizoen op disc 12, dat het geluid en beeld niet synchroom liep, ben ik de aflevering gaan bekijken, en heb goed gelet op het geluid en de monden van de acteurs.

Maar ik heb niets kunnen merken van het niet gelijk lopen. De aflevering was goed, en beeld en geluid liep gelijk, en was er dus niets aan de hand.
Dus volgens mij heb ik wel een Goede Disc zitten in de Box, vanaf het moment dat ik hem binnenkreeg, ik heb hem besteld bij DVD Outlet.

Box heb ik nu week in huis trouwens, volgens mij hebben ze de Box uitgeleverd met de juiste Disc erin, of heb ik gewoon het geluk gehad dat ik wel een goede disc had. Hier zijn er dus geen problemen met die disc, dus misschien heb ik geluk gehad.

Maar was toch benieuwd of iemand dit ook heeft meegemaakt, dat er niets aan de hand was met de Box. Ik hoop dat van jullie graag te mogen vernemen. Was overigens wel een korte aflevering (23,39 minuten in vergelijking met andere afleveringen, maar zoals eerder gezegd, geen problemen, en aflevering sloot af met omhelzing van Bieke en Marc), maar gelukkig geen problemen.

ploepke
01-02-2006, 20:43
wanneer zijn de boxen apart verkrijgbaar?

Quido
01-02-2006, 21:07
Vanaf november geloof ik.

ploepke
01-02-2006, 21:18
dan pas :shock:

DVD Watcher
01-02-2006, 21:59
Deze vraag is beantwoord op de vorige pagina door Jan Kuijpers, zie het bericht :
De release van de DVD van reeks 16 is gepland voor half november 2006. Op dat moment brengen ze ook alle seizoenen los in de handel.

BRON:

www.dekampioenen.be

meijelsat
13-02-2006, 16:43
Ik heb de Megabox van ''FC De Kampioenen'' ook aangeschaft, en ik geniet er echt van, vind het echt een leuke serie. Toen ik hoorde van de problemen rondom Aflevering 11 ''Gigolo Marc'' van het 6e seizoen op disc 12, dat het geluid en beeld niet synchroom liep, ben ik de aflevering gaan bekijken, en heb goed gelet op het geluid en de monden van de acteurs.


Ik heb zelf gedaan met eerst e-mail opgestuurd naar Universal Pictures, toen ik een defecte disc 12 gestuurd met speciale pakje en dan nieuwe disc 12 binnengekregen in binnen èèn week.

nu gaat weer goed en geen problemen mee.......

meijelsat
18-03-2006, 13:01
LOSSE DVD-delen FC DE KAMPIOENEN zijn LAATSTE week van MEI te koop bij FREE RECORD SHOP of erkende kiosken en warenhuizen, een box zijn 5 DVD mapjes en per mapje met 3 reeksen (6 DVD schijftjes). Eèn mapje kost ongeveer 40 euro ........



http://img19.imagevenue.com/loc24/th_86819_radio_dvd123.jpg (http://img19.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=th_86819_radio_dvd123.jpg)http://img103.imagevenue.com/loc24/th_86822_radiodvd4568lc.jpg (http://img103.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=th_86822_radiodvd4568lc.jpg)http://img45.imagevenue.com/loc24/th_86824_radio_dvd789.jpg (http://img45.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=th_86824_radio_dvd789.jpg)http://img43.imagevenue.com/loc24/th_86826_radio_dvd101112.jpg (http://img43.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=th_86826_radio_dvd101112.jpg)
http://img7.imagevenue.com/loc24/th_86829_radiodvd4568lc.jpg (http://img7.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=th_86829_radiodvd4568lc.jpg)


REEKS 1, 2, 3



In deze DVD-box zitten de eerste 3 reeksen van F.C. De Kampioenen. In reeks 1 maken we kennis met de Kampioenen en hun gebuur Dimitri. Verder in reeks 2 wordt Xavier sergeant en Biek vertrekt naar Amerika. In de derde reeks is er een besmetting in de garage en lanceert Boma zijn nieuwe worst. Op deze DVD's staan ook een aantal bloopers.

REEKS 4, 5, 6



In de 4de reeks wil iedereen de motorfiets en nemen we afscheid van oscar en Pico. Het gaat verder in reeks 5 wanneer er negatieve aarstralen zijn en speelt Xavier mee in een promotiefilmpje. Tenslotte opent Carmen in reeks 6 haar krantenwinkel en spelen de Kampioenen american football. Deze DVD wordt aangevuld met een fragment van de Championettesde droomfabriek.

REEKS 7, 8, 9



Het verhaal gaat verder in reeks 7 waarin Sinterklaas op bezoek komt en waar Pascale en Boma eindelijk een koppel worden. In de 8ste reeks nemen we definitief afscheid van DDT en maken we kennis met Xavier zijn neef Bernard in reeks 9. Samen met de bloopers kan je 22 u lachen met je favoriete personage.

REEKS 10, 11, 12



Er wordt een toneel opgevoerd in reeks 10 en krijgen de Kampioenen bezoek van een hollandse voetbalploeg. De nieuwe gebuur Fernand maakt in reeks 11 zijn intrede en krijgt Bieke een nieuwe job. Ook hier staan er verschillende bloopers op deze DVD.

REEKS 13, 14, 15



Er gebeuren mirakels in reeks 13 en komen er hippies op bezoek. In reeks 14 heeft Pol een depressie en krijgt Billie een gitaar cadeau. In het jubileumjaar van F.C. De Kampioenen gaan de Kampioenen naar de Ardennen, krijgen we bezoek van Marc zijn broer en treden Bieke en Marc in het huwelijksbootje. Naast een aantal bloopers staat er ook een special op van 15 jaar Kampioenen.

Ken
31-07-2006, 09:38
Seizoen 16 komt eraan op 16 oktober.

ploepke
01-08-2006, 19:35
Seizoen 16 komt eraan op 16 oktober.
Komen op die datum dan ook alle seizoenen LOS, dan bedoel ik niet in boxen van 3 seizoenen?

Ken
01-08-2006, 23:04
Nee, dat denk ik niet. Juist seizoen 16. ze waren immers nooit van plan seizoen per seizoen uit te brengen.

Werner
02-08-2006, 00:20
Ik denk niet dat er voor aparte seizoensboxen veel animo gaat zijn. Daarvoor is de indeling verkeerd gemaakt. Ze hadden beter seizoenen 1-4 in 1 box gestoken (tijdperk Oscar-Pico), dan 5 tot en met 8 (resterende periode met DDT), vervolgens 9 en 10 (BTW) en dan 11-15, al dan niet over twee volumes gesplitst. Zo hadden ze waarschijnlijk meer gesegmenteerd liefhebbers van een bepaalde periode van FCdK kunnen bereiken.

Annemie
02-08-2006, 10:47
Dan had ik waarschijnlijk de box met BTW links laten liggen... vind ik echt de minste afleveringen van De kampioenen.

nmbs
02-08-2006, 10:58
Dan had ik waarschijnlijk de box met BTW links laten liggen... vind ik echt de minste afleveringen van De kampioenen.

Nu ik ze al een paar keer opnieuw heb gezien vind ik ze zelfs beter dan die met Fernand. Afleveringen als Chérie zijn dan beter, maar BTW heeft ook een pak slechtere afleveringen. Net zoals Fernand. DDT blijft de beste.

Annemie
02-08-2006, 12:30
DDT blijft de beste.
Volledig akkoord !

Werner
03-08-2006, 13:13
Fernand doet soms iets té nadrukkelijk moeite om DDT te imiteren. Langs die kant was BTW wel origineler. Maar niets gaat boven good ol'Detremmerie natuurlijk. "Spijtig genoeg kan U geen nummer achterlaten. Ik heb wel een nummer voor U: mijn rekeningnummer! Stort! Doe het vandaag nog!"

Ken
18-08-2006, 09:22
Tussen de releaselijst van Universal staat op 23 november de release van F.C. De Kampioenen seizoen 1 tot 15 gepland. Is dit een fout of gaan ze een andere box uitbrengen???

Quido
18-08-2006, 09:57
Waarschijnlijk gewoon een re-release van de eerdere uitgave.

Werner
18-08-2006, 12:56
Waarschijnlijk een re-issue om de release van S16 te promoten.

Pieter V
29-08-2006, 17:51
Nog een paar foto-tjes gevonden:

http://www.image2host.com/uploads/9fce01e429.jpg

http://www.image2host.com/uploads/88ec4eca99.jpg

Ken
21-10-2006, 19:58
Heeft iemand soms een afbeelding van hoe de apparte release er zal uitzien??? En de coverart van seizoen 16.

ploepke
21-10-2006, 20:00
seizoen 1 t.e.m. 15 zal vanaf november ook APART te verkrijgen zijn, dus niet in een box van 3 seizoenen

Ken
21-10-2006, 20:03
t'Is dat dat ik bedoel. Dus de coverart van de aparte seizoenen.

Ken
10-11-2006, 22:33
Heeft niemand de nieuwe reeks al aangeschaft...???

BASIL
11-11-2006, 09:45
Heeft niemand de nieuwe reeks al aangeschaft...???

Ik heb reeks 16 nog nergens gezien :?

freaky
11-11-2006, 15:09
Heeft niemand de nieuwe reeks al aangeschaft...???

Ik heb reeks 16 nog nergens gezien :?

Ik heb hem ook nog nergens gevonden :cry:

meijelsat
12-11-2006, 18:23
Paar maanden geleden hoorde ik reeks 16 op dvd.
Ik VRAAG:

Wanneer komt DVD reeks 16 van FC DE KAMPIOENEN op de markt?

Is DVD reeks 16 ook Vlamse/Nederlandse ondertitteling?

freaky
12-11-2006, 18:47
Paar maanden geleden hoorde ik reeks 16 op dvd.
Ik VRAAG:

Wanneer komt DVD reeks 16 van FC DE KAMPIOENEN op de markt?

Is DVD reeks 16 ook Vlamse/Nederlandse ondertitteling?

Vorige donderdag (9 November) is hij verschenen en bevat nederlandse ondertiteling.

deweb
12-11-2006, 19:03
Op Bol.com staat hij al:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004004540859&Section=VIDEO&lgl=1&plid=EXOR5LdRzIQAAAEO263T1d2L&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

En eigenlijk vind ik dit artwork veel mooier dan die van de covers van de mega-seizoensbox. Die zijn me veel te gemaakt.

Pieter D
26-10-2008, 22:11
Kijk, dit vind ik dus echt balen hé. Ik ben dus recent begonnen met F.C. De Kampioenen op dvd te verzamelen (ik weet het; rijkelijk laat), maar ik had al Reeks 1, 2 en 3 en heb onlangs (tweedehands) een box gevonden met Reeks 4, 5 en 6, alsook een met Reeks 7, 8 en 9. Maar nu komt het smerige. Bij navraag in de winkel blijkt geen enkele dvd (Voetbalbox, Digistack of Losse Editie) van Universal nog te verkrijgen (ik had al zo'n flauw vermoeden). Nee, Universal heeft de rechten netjes doorverkocht aan een andere uitgever (Lime-Lights), die netjes de Kampioenenfranchise voor een DERDE keer kan uitmelken (alhoewel ze prachtig artwork afleveren). En we starten weer van voorafaan bij reeks 1, deze keer geen geluk zoals bij de voetbalbox dat we alles in 1 keer krijgen, nee, nu komen er slechts twee reeksen uit per keer, en dat zo'n 3 keer in het jaar. Resultaat; als je nu je collectie compleet wil maken dan duurt het een goeie 2,5 jaar vooraleer je alle dvd's in huis hebt, én betaal je véél te véél (1 seizoen bij de nieuwe uitgever kost welgeteld € 12,95 en de schijfjes zijn overgenomen van Universal, bovendien heb ik destijds maar € 8,49 betaald per reeks in onze Extrazone). En dan heb je ook nog eens 3 à 4 verschillende verpakkingen staan voor één zelfde serie.

Verschrikkelijk. En tweedehands zijn ze ookal zo moeilijk te vinden aan een redelijke prijs...

Had ik dan toch maar de Voetbalbox gekocht... :sad: :-P

nmbs
28-10-2008, 15:21
Hier kan je de voetbalbox nog krijgen: http://www.azur.be/nl/catalog/detail/product/196355/azur/ean/5050582385113

Zeg over dat alternatieve einde, ik kan dat nergens op die site van de Kampioenen vinden. Iemand die het op YouTube wil zetten, ben echt benieuwd!

Pieter D
28-10-2008, 19:41
Hier staat het oorspronkelijke einde:

http://www.youtube.com/watch?v=QionQHwyu_4

En bedankt voor de Azur tip! (y)

Pieter D
30-10-2008, 19:29
Ik heb deze nu aangeschaft via Azur.be, ik hoop dat hij effectief nog voorradig is en dat het geen fout is... Fingers crossed!!

nmbs
30-10-2008, 22:35
Ik wou net posten dat je nu 5 euro korting krijgt via de nieuwsbrief. Weet niet of je die genomen hebt. Ik hoop voor jou dat ie er nog is.

Pieter D
30-10-2008, 23:11
Ja ik had die korting en ook een korting omdat ik eens een review gegeven heb.

Nuja, ik twijfelde wel omdat het effectief de enigste winkel is in héél Vlaanderen en Nederland die de box dus nog te koop aanbood, maar zoals wel meer gebeurt bij zo'n internetwinkels zijn die niet altijd in voorraad zoals men beweert. Maar ik wist dat hij op Azur ook een tijdje 'uitverkocht' stond dus het is hen zeker niet ontgaan. Misschien hadden ze nog een box op overschot? Ik hoop het. Ik heb geen zin om te wachten tot volgend jaar december om alle series te hebben.

Pieter D
31-10-2008, 20:36
Helaas, het heeft niet mogen zijn... De box was dus uitverkocht... :sad:

In feite als ik de box met reeks 10-11-12 zou kunnen vinden, is mijn probleem ook al deels opgelost... Maar ja die zijn overal uitverkocht...