PDA

Bekijk de volledige versie : Gremlins 1 & Gremlins 2 - The New Batch Box Set



Dennis Kuijper
10-08-2005, 19:24
Hopelijk is deel 1 ook opgeknapt en hebben de dvd Nederlandse subs aangezien het hier om de Uk versie gaat.

Gremlins 1 & Gremlins 2 - The New Batch Box Set

Warner Home Video have announced the UK Region 2 DVD release of Gremlins 1&2 Double Pack for 3rd October 2005.Directed by Joe Dante (Innerspace, Small Soldiers) and produced by Steven Spielberg, the Gremlins films strike the perfect balance between suspense, horror and dark comedy.

The long-awaited UK DVD debut of Gremlins 2 is celebrated with an extras-packed disc that includes a trailer, gag reel, 20 minutes of additional scenes, a commentary by director Joe Dante and producer Mike Finnell, a Behind The Screams featurette and an Easter Egg.

Bron:play & Dvdtimes

Frank
10-08-2005, 19:38
Persbericht van de Australische versie voor Gremlins 2:


Here they grow again!

Gremlins 2: The New Batch

Available to own on DVD for $14.95RRP

from 5 October 2005.

Yesterday it was rural Kingston Falls…today it's the Big Apple. Remember the rules?

A new batch of mischievous green meanies is on the loose after a cute and intelligent exotic pet is exposed to water. Now it’s time to face up to the hilarious consequences when an army of malevolent little monsters take over a high- tech corporate skyscraper. The "Mogwai's" owner also joins forces with the head of the corporation to regain control.

Special Features:
· Audio Commentary
· Theatrical Trailer
· Additional Scenes
· Gag Reel
· Behind the Scenes featurette
· Easter Egg

Rating: G

Feature Runtime: 102 mins

Feature Subtitles: English, French, Italian, Dutch, Arabic, Bulgarian, Icelandic, Romanian, English and Italian for the hearing impaired.

Feature Language: English, French, Italian

Frank
10-08-2005, 19:45
Hopelijk is deel 1 ook opgeknapt.

Aangezien er alleen extra's voor deel 2 worden vermeldt in het persbericht, heb ik het vermoeden dat deel 1 dezelfde versie is als reeds verkrijgbaar. Erg jammer, dit was een uitstekend moment om ook de SE van deel 1 uit te brengen in R2.

Dennis Kuijper
10-08-2005, 20:29
Hopelijk is deel 1 ook opgeknapt.

Aangezien er alleen extra's voor deel 2 worden vermeldt in het persbericht, heb ik het vermoeden dat deel 1 dezelfde versie is als reeds verkrijgbaar. Erg jammer, dit was een uitstekend moment om ook de SE van deel 1 uit te brengen in R2.

Das wel jammer inderdaad,had ook graag wat extra,s op deel 1 gezien.
Op 15-11-2005 komt Gremlins 2 - The New Batch in Nederland uit,is er al bekend welke extra,s daarop zullen komen?

Frank
10-08-2005, 20:46
Op 15-11-2005 komt Gremlins 2 - The New Batch in Nederland uit,is er al bekend welke extra,s daarop zullen komen?

Hetzelfde als de Australische versie, want deze versie heeft zoals je hierboven kunt zien Nederlandse ondertitels.

Dennis Kuijper
10-08-2005, 20:50
Op 15-11-2005 komt Gremlins 2 - The New Batch in Nederland uit,is er al bekend welke extra,s daarop zullen komen?

Hetzelfde als de Australische versie, want deze versie heeft zoals je hierboven kunt zien Nederlandse ondertitels.

Dan wacht ik gewoon tot november aangezien deel 1 toch niet opgeknapt is.

Frank
10-08-2005, 20:57
Er bestaan trouwens twee versies van de film: de bioscoopversie en de videoversie. Na ongeveer een uur onderbreken de gremlins de film. In de bioscoopversie zag je toen een scène met Hulk Hogan die de gremlins sommeert de film weer op te starten. Deze scène is voor de release van de film op video vervangen door een scène met John Wayne.

Als het goed is staat op de DVD de bioscoopversie. De scène uit de videoversie staat als easter egg op de DVD.

BrownB
10-08-2005, 21:33
Is het niet veel waarschijnlijker, gezien het feit dat dat persberricht van de R4 is dat voor Gremlins 1 de se uitgave van R1 wordt gehanteerd?

Maick Werner
10-08-2005, 22:35
Er bestaan trouwens twee versies van de film: de bioscoopversie en de videoversie. Na ongeveer een uur onderbreken de gremlins de film. In de bioscoopversie zag je toen een scène met Hulk Hogan die de gremlins sommeert de film weer op te starten. Deze scène is voor de release van de film op video vervangen door een scène met John Wayne.

Als het goed is staat op de DVD de bioscoopversie. De scène uit de videoversie staat als easter egg op de DVD.

Wanneer de film op TV wordt uitgezonden, is er ook de scene met Hulk Hogan en dat 'klassieke' volleybal zomerkamp in zwart/wit. Gevolgd door het onafwendbare shirtje rippen van Hogan. De versie met John Wayne heb ik nog nooit mogen aanschouwen.

Frank
10-08-2005, 23:26
Wanneer de film op TV wordt uitgezonden, is er ook de scene met Hulk Hogan en dat 'klassieke' volleybal zomerkamp in zwart/wit. Gevolgd door het onafwendbare shirtje rippen van Hogan. De versie met John Wayne heb ik nog nooit mogen aanschouwen.

Ik heb de film nog nooit op televisie gezien. Wel op video en DVD (ik ben in het bezit van de R1 die ook R2 gecodeerd is), dus ik kende het stuk met Hulk Hogan niet.

Frank
10-08-2005, 23:27
Is het niet veel waarschijnlijker, gezien het feit dat dat persberricht van de R4 is dat voor Gremlins 1 de se uitgave van R1 wordt gehanteerd?

Ik snap eerlijk gezegd niet precies wat je bedoelt.

Dennis Kuijper
10-08-2005, 23:52
Is het niet veel waarschijnlijker, gezien het feit dat dat persberricht van de R4 is dat voor Gremlins 1 de se uitgave van R1 wordt gehanteerd?

Ik snap eerlijk gezegd niet precies wat je bedoelt.

Denk dat hij bedoeld dat de versie gelijk is aan de regio 1 dus dat ze die als voorbeeld genomen hebben.

Frank
11-08-2005, 00:06
DVD komende DVD van Gremlins 2 is inderdaad gelijk aan de R1.

rmelkert
11-08-2005, 01:27
Komt Gremlins 2 ook los uit?

Hoop het wel want heb 1 al en als tie hetzelfde is heeft het weinig nut om deze nogmaals te kopen.

Dennis Kuijper
11-08-2005, 03:43
Komt Gremlins 2 ook los uit?

Hoop het wel want heb 1 al en als tie hetzelfde is heeft het weinig nut om deze nogmaals te kopen.

Als je een paar posts terug leest krijg je het antwoord. :wink:

rmelkert
11-08-2005, 11:52
Spontaan overeen gelezen, sorry :)

Dennis Kuijper
12-08-2005, 00:32
Hopelijk is deel 1 ook opgeknapt.

Aangezien er alleen extra's voor deel 2 worden vermeldt in het persbericht, heb ik het vermoeden dat deel 1 dezelfde versie is als reeds verkrijgbaar. Erg jammer, dit was een uitstekend moment om ook de SE van deel 1 uit te brengen in R2.

Er is nog hoop voor deel 1 S.E.,lijkt me toch raar dat ze in die box
de oude versie gaan doen,dit stond trouwens op dvdanswers:
Strangely there's no mention of the features for the original film in the press release, so we'll have to wait and see if it's the same old bare-bones edition, or the Special Edition as released in region one some time ago

Frank
23-08-2005, 22:30
Mini afbeeldingen van de box:

http://images.play.com/covers/681012m.jpg

Niels Simons
23-08-2005, 22:39
als dit de afbeelding is dan is deel 1 ook de SE,zo ziet mijn regio1 SE van deel 1 er namelijk uit...

mazzel,niels

Frank
23-08-2005, 22:51
als dit de afbeelding is dan is deel 1 ook de SE,zo ziet mijn regio1 SE van deel 1 er namelijk uit...

Niet per sé. Vergelijk de artwork van de Matrix-box uit de UK met 10 discs zonder beeldje en de Matrix-box uit Nederland met 5 discs maar eens.

Paul H.
24-08-2005, 10:04
Wie geeft de box eigenlijk uit?

Frank
24-08-2005, 10:05
Wie geeft de box eigenlijk uit?

Warner Bros. uiteraard.

Bloged
24-08-2005, 11:56
Wilde een AluBox kopen en er dan twee losse R1 DVD's in doen, maar het ziet ernaar uit dat ik beter even kan wachten totdat deze uit is... En dan te beslissen wat te doen!

Grtz,

Bloged

Frank
26-08-2005, 10:53
Helaas geen Gremlins SE in de box. DVD Answers heeft dit bevestigd gekregen van Warner Bros.

http://members.chello.nl/f.vincent1/diversen/gremlinspack3d.jpg

Bron: www.dvdanswers.com.

Paul H.
26-08-2005, 21:29
Dat vind ik nou een behoorlijke domme actie. Dan kun je een nette box uitbrengen doen ze het nog niet of we krijgen volgend jaar ergens weer een nieuwe editie.... maar toch teleurstellend.

Frank
26-08-2005, 21:51
Dat vind ik nou een behoorlijke domme actie. Dan kun je een nette box uitbrengen doen ze het nog niet of we krijgen volgend jaar ergens weer een nieuwe editie.... maar toch teleurstellend.

Inderdaad. Dit was een ideaal moment om ook Gremlins SE in R2 uit te brengen, maar daar denken ze bij Warner duidelijk anders over.

Dennis Kuijper
29-08-2005, 17:28
Dat word dus voor mij gewoon op Op 15-11-2005 de losse aanschaf van gremlins 2.

Lorre
29-08-2005, 17:44
Ik weet het nog niet. Echt wel jammer dat ze de SE niet uitbrengen van Gremlins.

Als de box een digipack is koop ik me hem zeker... gewoon omdat ik die mooier vind :D

Mikeymo
29-08-2005, 17:57
ik ben gewoon blij met mijn r1 SE's (deel 1 is iig gelabeld als SE) en ik zie niet in waarom ik ze zou moeten vervangen. Sterker nog, ik raad hem de mensen die de kale deel 1 hebben zelfs aan :)

Wim S.
04-10-2005, 12:02
Vandaag deze box binnen gekregen het betreft een kartonnen box met daarin 2 amaray cases van Gremlins 1 & 2, gremlins is dezelfde versie als die al te koop was/is.

Verders hebben beide films NL subs en het ziet er verders netjes uit maar niks bijzonders.

Gremlins SE r1 heb ik ook nog en die hou ik eerst ook nog even zolang er op r2 geen SE uit komt.

The Gr8oNe
11-11-2005, 15:56
Er is een review op dvd-home van Gremlins 2.

TheGodfather
11-11-2005, 16:42
Heb afgelopen week de R3 box binnen gekregen. Een mooie digipack met deel 1 en 2, een stelletje postcards en een leuke hologram-achtig ding erbij dat erg lijkt op een muismatje :D
En dat voor 23 dollar incl. (y)

Wim S.
11-11-2005, 16:44
Heb afgelopen week de R3 box binnen gekregen. Een mooie digipack met deel 1 en 2, een stelletje postcards en een leuke hologram-achtig ding erbij dat erg lijkt op een muismatje :D
En dat voor 23 dollar incl. (y)

Er schijnt ook nog een versie te zijn met een beeldje maar kan deze nergens meer vinden.

TheGodfather
11-11-2005, 16:45
Heb afgelopen week de R3 box binnen gekregen. Een mooie digipack met deel 1 en 2, een stelletje postcards en een leuke hologram-achtig ding erbij dat erg lijkt op een muismatje :D
En dat voor 23 dollar incl. (y)

Er schijnt ook nog een versie te zijn met een beeldje maar kan deze nergens meer vinden.
ja die kom je idd soms tegen op ebay. voor meer dan $ 100,- wel te verstaan ;)

Maick Werner
11-11-2005, 17:52
De Japanse LE heeft een soort van action figure van het character Stripe erbij. Het is niet echt een beeldje, al heb ik 'm er nog nooit uitgehaald en gevoeld.

Ik heb er trouwens € 80,- voor betaald, hier op het forum nog wel :bier:

Maar die met digipackies moet ik ook nog te pakken krijgen!