PDA

Bekijk de volledige versie : Remake van "The Omen"



Eric van Ballegoie
11-08-2005, 14:46
Remake van "The Omen"



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1910)

patmoos
11-08-2005, 14:52
Nou dit weer ..... van goede dingen moet je afblijven . Hier hoeft echt GEEN remake van gemaakt worden . Hebben we die al niet teveel gehad , met een sombere afloop. We stoppen een aantal van die domme blondjes erin en draaien maar . Gelukkig hebben we de oude versie nog om op terug te komen . hahaha. Die is GOED , hij kan niet BETER , hij is de BESTE.

Dennis Kuijper
11-08-2005, 15:16
Beetje oud nieuws: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36377

Roy Langeveld
11-08-2005, 15:42
Een remake hoeft niet per se slecht te zijn. Veel van Hollywood's beste films, zoals Ben-Hur, Titanic en The Thing, waren op hun beurt ook remakes. Alleen wel remakes die het over een andere boeg gooiden dan het origineel. Remakes die het origineel gemakzuchtig overdoen en herkauwen zijn er inderdaad ook.
Misschien hebben ze voor de nieuwe Omen ook wel een originele insteek, wie weet.

Frank
11-08-2005, 16:07
Jerry Goldsmith kan de muziek niet schrijven, dus dat wordt niks met deze film. :wink:

Coen Vermeer
11-08-2005, 16:12
steeds meer remakes en steeds meer variaties op oude ideeen. Waar gaat dit naartoe?

DVD Watcher
11-08-2005, 17:10
Dat ze nou eens stoppen met dat Re-maken van Films. Ze moeten gewoon de Klassiekers met Rust laten, dit is afbraak doen aan de Schoonheid van de Originele films. Als het zo doorgaat , dat ze alles gaan Re-maken, of voortbouwen op Successen uit het Verleden krijgen we dadelijk zeker films als :

* Titanic , A new start from the Water of the Ocean

Dat ze gewoon stoppen met deze zinloze hersenspinsels, want enige wat hun interesseerd zijn Dollartekens.

Maar goed , als ze dan toch die film maken, laat ze dan mee wat mensen wegwerken op de gruwelijkste manieren, en dan de mensen waar we een hekel aan hebben, zoals Bimbo's als Britney ''Hijgende Sluitspier'' Spears :D, Paris ''Open Sexdeur'' Hilton. Dan hebben we tenminste nog enige lol in deze films :lol:

Maar Zonder Dollen, Kappen met al dat namaken, en kom eens met Nieuwe Films vanuit een Nieuwe invalshoek!

************************************************** ************************************************** ******************

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Ray1976

SuperDre
11-08-2005, 17:19
Oh nee niet julia styles and die schrieber, in mijn ogen passen die helemaal niet in de rol van die thorn.. Ze moeten daar eens wat oudere serieuzere acteurs voor nemen, niet van die jonge broekies..

Jeroen D
11-08-2005, 17:59
Normaal vind ik de remakes altijd beter dan het origineel (The Ring, Texas chainsaw massacre, dawn of the dead) maar in dit geval..............van zo'n film blijf je gewoon af. De sfeer in het origineel is echt briljant........krijgen ze volgens mij in de remake nooit voor elkaar. Maar we zullen zien :wink:

Maarten van Krimpen
12-08-2005, 08:02
zoals Bimbo's als Britney ''Hijgende Sluitspier'' Spears :D, Paris ''Open Sexdeur'' Hilton.

:? Niet grappig en niet leuk. Evenals dit idee van die re-make.

Mikeymo
12-08-2005, 12:23
de releasedatum is wel ok: 06-06-06

Kars
12-08-2005, 12:48
Normaal vind ik de remakes altijd beter dan het origineel (The Ring, Texas chainsaw massacre, dawn of the dead)

Die uitspraak vind ik ook niet grappig en niet leuk :P.

Het mag trouwens duidelijk zijn dat ik deze remake ga mijden als de plaag.

RickySway
12-08-2005, 14:56
laat maar komen. liever een remake van een goede film dan al die waardeloze shit die de popcornfabriek van hollywood de laatste tijd uit stuugt.

ik bedoel come on..

raymond koene
12-08-2005, 15:19
laat maar komen. liever een remake van een goede film dan al die waardeloze shit die de popcornfabriek van hollywood de laatste tijd uit stuugt.

ik bedoel come on..

een remake van een goede film is echter geen garantie voor een goede remake :wink:

Dynamike
14-08-2005, 22:23
zoals Bimbo's als Britney ''Hijgende Sluitspier'' Spears :D, Paris ''Open Sexdeur'' Hilton.

:? Niet grappig en niet leuk. Evenals dit idee van die re-make.
Gelukkig trek jij wel volle zalen...

Maargoed, remakes zijn orde van de dag, en dat zal altijd wel zo blijven ben ik bang.

Travis Bickle
16-08-2005, 18:19
Als je respect hebt voor de originele horrorklassieker (hoewel ik het meer een thriller vind) laat je de remake links liggen... Ik bedoel dit is de zoveelste alweer... en wat was nou de laatste GOEDE remake? Er komt ook een remake van Evil Dead, van Sam Raimi, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Overigens is een remake van The Omen totaal niet nodig, wat moet er verbeterd aan worden?

flix
16-08-2005, 20:24
:evil: owwwh :cry:

hier wordt j toch niet goed van :evil: remake hier remake daar :evil:
krijg de kriebels van al die remakes :twisted: zit er nou is 1 tussen die de moeite waard is is niet zo erg maar is allemaal minder dan origineel :evil:


dus ik vind kappen met die zooi!!!!!!
kan je niet ergens soort klacht achterlaten waarom deze zooi niet gewoon een x stop :twisted: