PDA

Bekijk de volledige versie : Long Way Round



Mathieu Ghekiere
11-08-2005, 17:54
Ik las op een Amerikaanse website over een serie die daar uitgezonden is en in de UK al op dvd is uitgekomen: Long Way Round.
Met Ewan Mcgregor en Charley Boorman, die met hun moto doorheen Europa en Canada en zo reizen. Zo'n beetje als de Poolreizigers, voor de Belgische lezers.
Ik heb het nog niet gezien, maar de serie krijgt enorm goeie kritieken, en ik zelf ben wel fan van Ewan Mcgregor én het concept van de serie bevalt me ook wel. Iemand die meer weet of dit ooit hier wordt uitgebracht op dvd of tenminste uitgezonden?

Link naar Amazon:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0006B3UE6/qid=1123779223/sr=8-1/ref=pd_ka_1/202-7522835-9805442

KJ
03-06-2006, 14:01
Ik heb deze serie besteld bij Bol.com. Ik heb de eerste twee aflveringen gezien en het is nu al geweldig. Terwijl de reis eigenlijk nu pas begint.
Ik heb de dvd nog niet in de winkel gezien, maar hij is verkrijgbaar sinds januari 2006. Er schijnt in het buitenland nog een versie in omloop te zijn met zeven aflveringen. Deze heeft er 10, een extended edition met een aantal extra's op de derde schijf. De kosten bij bol waren overigens 24,95.