PDA

Bekijk de volledige versie : Serie ''THE DUCKTALES'' OP DVD



DVD Watcher
12-08-2005, 16:43
Ik zat te kijken op Internet en kwam dit leuke Onderstaande bericht Bericht tegen. Begin November verschijnen The Ducktales op DVD in Amerika in de vorm van een 3-Disc. Laten we hopen dat de Complete Serie afleveringen hier ook gaat verschijnen (Met de originele Stemmen dan), want het is voor mij en voor velen denk ik Echt Jeugdsentiment. Ik ga hem ook zeer zeker aanschaffen op DVD als ie uitkomt.

Dit is het bericht :

''DuckTales - DuckTales darting to DVD''
Posted by Gord Lacey
8/11/2005


In the animated series DUCKTALES, Scrooge McDuck's innate sense for making money leads him to outrageous adventures in his Duckburg home and around the world. Also along for the amazing excursions are Webbigail Vanderquack, Gyro Gearloose, Mrs. Beakley and the villainous Beagle Boys.
We were going to with this news tomorrow, but it may be a better way to end the day.

Disney has sent over some news that will excite fans of DuckTales; the studio will release a 3-disc set on November 8. The A/V specs include Full Frame (1.33:1) video, and stereo sound. Suggested retail price will be $34.99, so knock 30% off that at the register.

I'm sure you're wondering what will be included on these 3 discs, and we wish we could tell you. The show broadcast 100 episodes over 3 years, so it makes the most sense to do volume releases, much like Warner Bros did with Batman: The Animated Series. It's exciting to see Disney bringing out their late-80s animated shows; could more of our favorites be around the corner? We can only hope!

Bronvermelding : www.tvshowsondvd.com

Hopelijk volgt ie ook nog dit jaar in Nederland.

Master S
12-08-2005, 19:52
Cool, moet ik gewoon hebben, is beste tekenfilmserie ooit, heb er zeeeeeer graaaag naar gekeken, en nu nog naar de afleveringen op Ketnet, als dit waar is dan is het gewoon te vet, laat maar komen :wink:

Mark Knoop
12-08-2005, 21:14
Ik koop hem zeker als ie hier uitkomt, ik wil de Nederlandse stemmen. :wink: Rescue Rangers wordt ook uitgebracht trouwens.

TheGodfather
12-08-2005, 21:46
Geweldig, zal m waarschijnlijk wel gaan kopen. Ducktales zijn cool. Zal dan gaan voor de R1 versie :D

DVD Watcher
14-08-2005, 16:33
Vervolgbericht betreffende DVD Release ''The Ducktales'' op DVD :


DuckTales - Could this be the contents of the upcoming 3-disc set?
Posted by David Lambert
8/14/2005


We have some exciting Ducktales info today, from a retail source who spoke to us on the condition that they would remain anonymous. This is somebody new to us, and we haven't been able to confirm the information with a second source yet. Normally we would be cautious with a new source like this, but this person comes across as knowing their stuff, so we're going to go out on a bit of a limb here and pass the info along to our readers. Take it all with a grain of salt, though, just in case somebody is putting us on!

In our previous news story, we told you that DuckTales on DVD will be a 3-disc set that goes for $34.99 SRP. Our new best friend tells us that there will be 27 episodes on this release, and ought to follow in general airdate order as a "Volume 1" release. The list we were given (below) does seem to follow the TV.com episode guide, but it does NOT include the pilot telefilm "Treasure of the Golden Suns", however. It starts at the first regular episode and continues from there:

1) "Send In The Clones"
2) "Sphinx For The Memories"
3) "Where No Duck Has Gone Before"
4) "Armstrong"
5) "Robot Robbers"
6) "Magica's Shadow War"
7) "Master Of The Djinni"
8) "Hotel Strangeduck"
9) "The Lost Crown Of Genghis Khan"
10) "Duckman of Aquatraz"
11) "The Money Vanishes"
12) "Sir Gyro de Gearloose"
13) "Dinosaur Ducks"
14) "Hero For Hire"
15) "Superdoo!"
16) "Maid Of The Myth"
17) "Down And Out In Duckberg"
18) "Much Ado About Scrooge"
19) "Top Duck"
20) "The Pearl Of Wisdom"
21) "The Curse Of Castle McDuck"
22) "Launchpad's Civil War"
23) "Sweet Duck Of Youth"
24) "Earthquack"
25) "Home Sweet Homer"
26) "Bermuda Triangle Tangle"
27) "Microducks From Outer Space"

We're also told that no extras have been mentioned so far. We're hoping that changes, of course, since this and Chip & Dale's Rescue Rangers are only the second and third Disney DVD season-set releases of an animated series, and the first one - Gargoyles - has had some supplements.

We'll keep an eye out for the official announcement on this release, and let you know if there are any differences between it and the info we've brought you today. In the meantime, if we haven't irritated our source with our cautious wording, we hope they can provide more details about Rescue Rangers soon. Stay tuned!

Bron : www.tvshowsondvd.com

Lagomorph
31-08-2005, 02:06
Ja, deze moet ik hebben...
Wel de Nederlandse versie dan!
Met een van mijn grote idolen Sacco van der Made in de hoofdrol!
Hopelijk brengen ze dan wel die eerste 5 delen ook uit, die zijn beter dan de film, de epos van de gouden zonnen!

Ook beter aan deze is Bob van der Houven als Kwik, Kwek en Kwak!

DVD Watcher
15-09-2005, 15:19
Ik ben de Cover tegengekomen van de Boxset van ''The Ducktales'', die binnenkort wordt uitgebracht. Ik vind het persoonlijk een redelijke Cover, hier is ie te vinden :

http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4124

Hij komt uit volgens de planning op 8 November a.s!

Maick Werner
17-09-2005, 20:39
Ik zou alleen een NL-gesproken versie willen hebben, anders is het voor mij geen complete nostalgie.

DVD Watcher
27-10-2005, 16:08
Door de studio zijn de definitieve Seizoen 1 afleveringen bekend gemaakt die verschijnden op de binnenkort te verschijnen Ducktales Season One Box. De Lijst is hier te vinden :

http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4381

Lagomorph
31-10-2005, 18:49
Is er ondertussen al iets bekend over een mogelijke nederlandse release?
Ik wil deze zooo graag in het NL hebben!

Frank Gevers
31-10-2005, 20:39
ik vind de cover een beetje te saai.. maar toch tof dat het uitkomt 8)

TheGodfather
31-10-2005, 21:15
Ik zou alleen een NL-gesproken versie willen hebben, anders is het voor mij geen complete nostalgie.
so true :D
alhoewel het Nederlands nu misschien wel saai is :D

Mark Knoop
31-10-2005, 21:27
Ik zou ook alleen de Nederlandse versie willen... heb laatst eens een aflevering op Net 5 gekeken. Het blijft leuk, niet saai dus. :wink:

Willempie
31-10-2005, 21:31
Alle Kwaakels :P het lijkt me wel leuk om deze serie op dvd te hebben.

Lagomorph
01-11-2005, 09:37
Ik zou ook alleen de Nederlandse versie willen... heb laatst eens een aflevering op Net 5 gekeken. Het blijft leuk, niet saai dus. :wink:

Het is echt een hele goeie vertaling, alle acteurs zijn extreem goed gecast.
Persoonlijk kijk ik ook liever de nl versie.
Ik kan denk ik maar niet over dat schotse accent heenkomen, ook al vind ik Alan Young een heel goeie Scrooge.
Maar Sacco van der Made is en blijft toch de Dagobert Duck voor mij!

DVD Watcher
08-11-2005, 05:16
Hier www.tvshowsondvd.com/releaseinfo.cfm?ReleaseID=5086 alweer wat korte info over de Season One Box van ''The Ducktales''

Master S
12-12-2005, 15:15
Is er al nieuws over de regio 2 release :?:

Master S
16-12-2005, 20:53
Niemand :?:

Hennie
16-12-2005, 21:09
Denk dat er dan nog niks bekend is :wink:

theThinWhiteDuke
16-12-2005, 21:11
Ik zou ook alleen de Nederlandse versie willen... heb laatst eens een aflevering op Net 5 gekeken. Het blijft leuk, niet saai dus. :wink:al vind ik Alan Young een heel goeie Scrooge.
Alan Young f*ckin' rules :mrgreen:

Lagomorph
19-12-2005, 11:24
Ik zou ook alleen de Nederlandse versie willen... heb laatst eens een aflevering op Net 5 gekeken. Het blijft leuk, niet saai dus. :wink:al vind ik Alan Young een heel goeie Scrooge.
Alan Young f*ckin' rules :mrgreen:

Amen to that!

Jammeke
11-07-2006, 20:04
Ik zat te kijken op Internet en kwam dit leuke Onderstaande bericht Bericht tegen. Begin November verschijnen The Ducktales op DVD in Amerika in de vorm van een 3-Disc. Laten we hopen dat de Complete Serie afleveringen hier ook gaat verschijnen (Met de originele Stemmen dan), want het is voor mij en voor velen denk ik Echt Jeugdsentiment. Ik ga hem ook zeer zeker aanschaffen op DVD als ie uitkomt.

Dit is het bericht :

''DuckTales - DuckTales darting to DVD''
Posted by Gord Lacey
8/11/2005





In the animated series DUCKTALES, Scrooge McDuck's innate sense for making money leads him to outrageous adventures in his Duckburg home and around the world. Also along for the amazing excursions are Webbigail Vanderquack, Gyro Gearloose, Mrs. Beakley and the villainous Beagle Boys.
We were going to with this news tomorrow, but it may be a better way to end the day.

Disney has sent over some news that will excite fans of DuckTales; the studio will release a 3-disc set on November 8. The A/V specs include Full Frame (1.33:1) video, and stereo sound. Suggested retail price will be $34.99, so knock 30% off that at the register.

I'm sure you're wondering what will be included on these 3 discs, and we wish we could tell you. The show broadcast 100 episodes over 3 years, so it makes the most sense to do volume releases, much like Warner Bros did with Batman: The Animated Series. It's exciting to see Disney bringing out their late-80s animated shows; could more of our favorites be around the corner? We can only hope!

Bronvermelding : www.tvshowsondvd.com

Hopelijk volgt ie ook nog dit jaar in Nederland.


Wanneer is dat hier verschijn deze ducktales,Tale spin,duck darkwing enz???

Sneaker
13-07-2006, 16:38
Jammeke zoals je kan lezen in het gequote stukje is dat niet bekend. 8 November komt die in Amerika uit. Of die ook in Nederland uitkomt is niet bekend.

Overigens wil ik de serie graag hebben. Ducktales is een geweldig stuk jeugdsentiment.

Jammeke
15-07-2006, 00:36
Jammeke zoals je kan lezen in het gequote stukje is dat niet bekend. 8 November komt die in Amerika uit. Of die ook in Nederland uitkomt is niet bekend.

Overigens wil ik de serie graag hebben. Ducktales is een geweldig stuk jeugdsentiment.

Ik vraag u

Ook talespin,duck darkwing, zeker hier verschijn???

VHS STOND DUCKTAILS verkoop hier belgie paar jaar geleden awel dat

Sneaker
15-07-2006, 00:56
Misschien helpt het als je zelf ook eens gaat zoeken. www.google.com is een goede site om eens te beginnen. Van Darkwing Duck en Tale Spin verschijnen in Amerika boxen met afleveringen.

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61698/

En voordat je het gaat vragen. Het is niet bekend of ze in Nederland uit gaan komen.

Jammeke
15-07-2006, 08:07
Misschien helpt het als je zelf ook eens gaat zoeken. www.google.com is een goede site om eens te beginnen. Van Darkwing Duck en Tale Spin verschijnen in Amerika boxen met afleveringen.

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61698/

En voordat je het gaat vragen. Het is niet bekend of ze in Nederland uit gaan komen.

Dank u antwoord :)
Europa is altijd onbekend pfffffffffffff
Dus europa is gewoon dom :)
Ik hopen dat hier verschijn :)
Ik vindt dat mooi tekenfilm Ducktales,Talespin enz echte waar.
Ik vindt dat NIET EERLIJK AMERIKA HEEFT DAt rest niet :( :(.
Iedereen zei:Ik hopen dat hier verschijn :)

Evil Hobbit
15-07-2006, 13:30
Ik wil hem alleen in het Nederlands. Gaat niks boven de stem van Dagobert en Turbo en Kwik kwek en kwak in de nederlandse dub :)

Jammeke
15-07-2006, 17:23
Ik wil hem alleen in het Nederlands. Gaat niks boven de stem van Dagobert en Turbo en Kwik kwek en kwak in de nederlandse dub :)

Kwik kwek en kwak ook sjiek serie :)

Eric B.
15-07-2006, 18:20
Misschien helpt het als je zelf ook eens gaat zoeken. www.google.com is een goede site om eens te beginnen. Van Darkwing Duck en Tale Spin verschijnen in Amerika boxen met afleveringen.

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61698/

En voordat je het gaat vragen. Het is niet bekend of ze in Nederland uit gaan komen.

Dank u antwoord :)
Europa is altijd onbekend pfffffffffffff
Dus europa is gewoon dom :)
Ik hopen dat hier verschijn :)
Ik vindt dat mooi tekenfilm Ducktales,Talespin enz echte waar.
Ik vindt dat NIET EERLIJK AMERIKA HEEFT DAt rest niet :( :(.
Iedereen zei:Ik hopen dat hier verschijn :)


http://www.talendomein.nl/cdrom/pics/talknederlands.jpg

T. van Keeken
15-07-2006, 19:06
The return of the Jammeke! :D

Welkom terug!

Verblijdt ons met je onmetelijke kennis en inzichten in de wereld van de DVD en met name televisieseries. Laat ons weer onderdompelen in de liefde en passie waarmee jij je uitdrukt!

...

T. van Keeken
15-07-2006, 19:07
Ow ja: Ducktales ruled (om ook maar even een stevig onderbouwd statement te maken in plaats van alleen maar onzin uit te kramen)

Lagomorph
15-07-2006, 19:19
Nog steeds geen informatie over he... :(
Als ik een serie zeker helemaal op dvd wil hebben is het Ducktales wel!
Damn die serie rulede.
Maar wel met de nederlandse dub.

Lagomorph
27-07-2006, 17:16
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service

Jammeke
20-08-2006, 17:23
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?

Frank
20-08-2006, 18:33
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?
Nee.

Jammeke
20-08-2006, 20:19
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?
Nee.

Waarom niet????

Wie heeft gezegd hier geen verkopen in europa???

VHS stond ducktailes,tale spin verkopen europa en dvd niet

Frank
20-08-2006, 20:26
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?
Nee.

Waarom niet????

Wie heeft gezegd hier geen verkopen in europa???

VHS stond ducktailes,tale spin verkopen europa en dvd niet
Geen idee, maar er zijn op dit moment geen plannen om de DVD in Europa uit te brengen.

Jammeke
20-08-2006, 20:28
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?
Nee.

Waarom niet????

Wie heeft gezegd hier geen verkopen in europa???

VHS stond ducktailes,tale spin verkopen europa en dvd niet
Geen idee, maar er zijn op dit moment geen plannen om de DVD in Europa uit te brengen.

Bambi,zeermeermin,belle en het beest,alladin enz wel verkopen wereld
Maar serie niet zoals ducktailes,darkwing duck,tale spin enz
Spijtig
:(

Jammeke
21-08-2006, 16:23
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?
Nee.

VHS wel verschijn nederlan jaar geleden
Awel dat he

Frank
21-08-2006, 16:25
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?
Nee.

VHS wel verschijn nederlan jaar geleden
Awel dat he
Inderdaad VHS wel, DVD niet.

Jammeke
21-08-2006, 22:41
Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de Disney Infoservice.
Dit is wat ik terugkreeg:

Beste Joop

Bedankt voor uw e-mail

Momenteel hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Ik heb het nagevraagd en zij gaan ons op de hoogte houden, maar momenteel kan ik u geen verdere informati verstrekken.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

Met vriendelijke groeten
*** *****
Disney service


Hier zal zeker verschijn In belgie en nederlands?
Nee.

VHS wel verschijn nederlan jaar geleden
Awel dat he
Inderdaad VHS wel, DVD niet.


We hier allang box tom en jerry dvd
Vhs ook maar niet complet he
Dus
Normaal dvd moet he
als je verschijn dan ik koop he

Master S
22-08-2006, 14:51
Bah nog altij ni, pfff das weeral dikke smeerlapperij. Precies ofda europa geen grote afzetmarkt heeft voor dvds.

Lagomorph
29-08-2006, 12:32
Als we nou met z'n allen mailtjes sturen naar Disney, misschien dat ze dan gehoor geven aan een dvd release, je kunt het altijd proberen!

mailadres:
info[at]disneyservice.nl

Lagomorph
30-11-2006, 18:23
Ik heb even gemailed met Disney over een nogal storend feit dat mij opviel toen ik laatst de dvd extreem sportplezier aanschafte.

Ik schafte de dvd eigenlijk aan voor het filmpje Sport Goofy, waar Dagobert Duck een grote rol in speelt. In de originele nederlandse versie doet Sacco van der Made de rol van Dagobert. Op deze dvd is deze vervangen door Wim van Rooij.
Toen ik vroeg naar een reden voor deze verandering kreeg ik het volgende:

De videorelease van Sport met Goofy was lang geleden. De stem van de acteur (Sacco van der Made) die bij deze videorelease is gebruikt is in de jaren veranderd, acteurs worden ook ouder, en paste niet meer goed bij het character. Daarom is besloten om voor de DVD release de stem opnieuw te laten inspreken.

Dit doet mij serieus zorgen baren om een release van Ducktales. Ik weiger een nieuwe versie met de immer droge Wim van Rooij te kopen.
Ik heb een mailtje teruggestuurd met de vraag of ze dit met Ducktales willen doen. Het is even afwachten... :(

Mick Schouten
30-11-2006, 19:22
ik heb ook een mailtje gestuurd naar disney of hij uitkomt in europa, en meteen gevraagd ( of eigenlijk meer geeist) dat het met alle originele stemmen word gedaan. En denk eraan, het is mensen hier eerder op het forum gelukt met een massale mailactie een dvd op de markt te krijgen!!!! (voor de bokkenrijders) :D
dus hierbij vraag ik aan iedereen, of ze nou van ducktales houden of niet even een mailtje naar disney te sturen met de vraag of ducktales met originele stemmen in europa gaat worden uitgebracht!!!!!!!!!!! 8)
disney is immers een geldwolf, dus als ze wat kunnen verdienen.... :D

Jurgen V
12-12-2006, 09:39
Ik heb even gemailed met Disney over een nogal storend feit dat mij opviel toen ik laatst de dvd extreem sportplezier aanschafte.

Ik schafte de dvd eigenlijk aan voor het filmpje Sport Goofy, waar Dagobert Duck een grote rol in speelt. In de originele nederlandse versie doet Sacco van der Made de rol van Dagobert. Op deze dvd is deze vervangen door Wim van Rooij.
Toen ik vroeg naar een reden voor deze verandering kreeg ik het volgende:

De videorelease van Sport met Goofy was lang geleden. De stem van de acteur (Sacco van der Made) die bij deze videorelease is gebruikt is in de jaren veranderd, acteurs worden ook ouder, en paste niet meer goed bij het character. Daarom is besloten om voor de DVD release de stem opnieuw te laten inspreken.

Dit doet mij serieus zorgen baren om een release van Ducktales. Ik weiger een nieuwe versie met de immer droge Wim van Rooij te kopen.
Ik heb een mailtje teruggestuurd met de vraag of ze dit met Ducktales willen doen. Het is even afwachten... :(

Hoe zit dat met Ducktales en het geheim van de wonderlamp op dvd? Heeft deze wel de originele stemmen?

Lagomorph
14-12-2006, 22:59
Ik heb even gemailed met Disney over een nogal storend feit dat mij opviel toen ik laatst de dvd extreem sportplezier aanschafte.

Ik schafte de dvd eigenlijk aan voor het filmpje Sport Goofy, waar Dagobert Duck een grote rol in speelt. In de originele nederlandse versie doet Sacco van der Made de rol van Dagobert. Op deze dvd is deze vervangen door Wim van Rooij.
Toen ik vroeg naar een reden voor deze verandering kreeg ik het volgende:

De videorelease van Sport met Goofy was lang geleden. De stem van de acteur (Sacco van der Made) die bij deze videorelease is gebruikt is in de jaren veranderd, acteurs worden ook ouder, en paste niet meer goed bij het character. Daarom is besloten om voor de DVD release de stem opnieuw te laten inspreken.

Dit doet mij serieus zorgen baren om een release van Ducktales. Ik weiger een nieuwe versie met de immer droge Wim van Rooij te kopen.
Ik heb een mailtje teruggestuurd met de vraag of ze dit met Ducktales willen doen. Het is even afwachten... :(

Hoe zit dat met Ducktales en het geheim van de wonderlamp op dvd? Heeft deze wel de originele stemmen?

Op die dvd zijn gelukkig de originele stemmen wel behouden, met uitzondering van Bob van der Houven natuurlijk, maar die heeft de film nooit in mogen spreken.

Jurgen V
14-12-2006, 23:14
Ok gelukkig maar. :) Nu nog eens een keer kopen. :P

Lagomorph
18-12-2006, 23:10
Ok gelukkig maar. :) Nu nog eens een keer kopen. :P

Ja hij's leuk, ik hoop alleen niet dat dit het enige is van de originele vertaling dat op dvd verschijnt.
Wat ze er daarna mee doen zal me een worst wezen, maar om gewoon de nederlandse versie al digitaal te hebben. Dat zou me al heel blij maken.
Daarna kun je het altijd nog overzetten naar een nieuw medium.

creamdog
14-02-2007, 15:07
Nou, ik zal de info dan maar hier plaatsen, nu het topic dat ik in de Regio 2 sectie plaatste (waar mijn post naar mijn mening thuis hoorde) zo vriendelijk op slot werd gedaan door de moderators. Dus nogmaals, in de sectie voor "DVD overige regio's" nieuws over Ducktales op regio 2 DVD.

---------------
Ik schreef:

Toen ik in het regio 2 forum zocht kreeg ik geen apart topic over Ducktales de serie, dus bij deze open ik hem dan maar. Het lijkt er op dat er komende maanden dan toch Disney tv series gaan verschijnen op DVD. Op disneyinfo.nl worden er data genoemd voor een aantal series, maar het beste nieuws vind ik dit:

"DuckTales verschijnt op 13 juni op DVD in drie volumes."

Deze quote wordt nog niet echt ondersteund in een perspericht of iets dergelijks, maar op een duitse dvd webwinkel staat al een officiele aankondiging van Rescue Rangers, wat het nieuws in elk geval een stuk aannemelijker maakt. Nu maar hopen dat de serie een waardige behandeling krijgt en Sacco van der Made er niet uit gedubbed wordt.
-----------------

Ook deze post zal wel weer op de een of andere manier aangepast worden door de moderators van dit forum. Succes met de info.

Lagomorph
15-02-2007, 13:40
Ducktales is nu uit in Engeland.
Ik hoorde dat er een grote kans is dat er een nederlandse audiotrack opstaat, maar kan iemand mij dit bevestigen?
Ik kan het zelf namelijk nergens op het internet vinden.

Laurens van der Molen
15-02-2007, 13:51
Ik krijg hem een deze dagen binnen dus dan zal ik het laten weten! rescue rangers heeft in ieder geval wel nederlandse dub en subs

Frank
15-02-2007, 14:23
Je had Rescue Rangers toch bij CD-WOW bestelt? Ik kan 'm daar nu niet meer vinden (hetzelfde voor DuckTales), terwijl ik dat een uur geleden nog wel kon. :?

Frank
15-02-2007, 16:38
Een reactie van CD-WOW:


Thank you for contacting us.

Unfortunately, this title has been temporarily removed from our site whilst we restock it. This we do in order to prevent a backlog of sales. It will return to the site again soon, so please check again shortly - although, at the current moment, I am unable to give you a specific date.

Sorry for the disappointment caused by this - I sincerely hope it will not deter you from visiting our site again in the near future.

Kind Regards

CD WOW! Customer Services

Laurens van der Molen
16-02-2007, 15:08
bij play.com zijn ze ook maar iets van 14 euro. het slechte nieuws is alleen dat ducktales geen nederlandse audio en subs heeft maar recue rangers wel. ducktales heeft wel gewoon engelse subs.

Lagomorph
16-02-2007, 19:31
bij play.com zijn ze ook maar iets van 14 euro. het slechte nieuws is alleen dat ducktales geen nederlandse audio en subs heeft maar recue rangers wel. ducktales heeft wel gewoon engelse subs.

Het zit ons ook niet mee... :cry:

rmelkert
14-04-2007, 19:54
Is er al meer bekend over de nederlandse uitgave?

Vroeg me hetvolgende af:

3 DVD's daar past toch nooit de hele reeks op?
Andere stemmen!, hoop het niet? (Eerst zeuren ze dat het te weinig verkoopt, dus niet op DVD. En nu gaan ze blijkbaar de hele boel opnieuwe inspreken, beetje vaag qua financieel gebeuren). Trouwens als ze andere stemmen doen, hebben ze aan mij een koper minder!

Evil Hobbit
15-04-2007, 10:28
Is het al bekend wanneer ze in NL uitkomen?

Frank
15-04-2007, 10:44
De Nederlandse releasedatum is 13-6-2007 (onder voorbehoud).

creamdog
14-05-2007, 13:19
Nu lees ik op ultimate disney dat de release weer eens is uitgesteld:

http://www.ultimatedisney.com/forum/viewtopic.php?t=19859

De bron heb ik nagezocht maar ik kan ik nu even niet terug vinden. Stond op een andere nederlandse dvd site.

En we wachten weer af...

Frank
14-05-2007, 14:04
Die informatie komt van DVD-Home. Volgens de R2 Database op hun website is de release van DuckTales net als de release van Rescue Rangers uitgesteld of vervallen.

imp
15-05-2007, 08:50
is de release van DuckTales net als de release van Rescue Rangers uitgesteld of vervallen.

GVD!
Maar we blijven hopen...

In elk geval vond ik hier http://www.otakuworld.nl/forum/noscript_posts.php?topicid=116518&admin=no een aardige reactie van Bob van der Houven over het vervangen van zijn stem (de neefjes) in Ducktales: the Movie

Evil Hobbit
20-05-2007, 22:51
BAH :(!! Ik wil zo graag ducktales op dvd en natuurlijk gewoon met Sacco van der Made als Dagobert en van der Houven als Kwik Kwek en Kwak. Ducktales de film is ook stukke minder leuk doordat de neefjes zo stom klinken. We blijven wachten iig...

imp
08-06-2007, 11:48
Volgens één van de posters (met inside information) op disneyinfo.nl worden de Ducktales en Rescue Rangers DVD's op 29 augustus in Nederland uitgebracht!
Er is nog geen duidelijkheid over eventuele her-nasynchonisatie.
link (http://www.disneyinfo.nl/forum/viewtopic.php?p=63015#63015)

Robbie-x
10-06-2007, 18:02
Ik dacht dat Ducktales en rescue rangers deze week op dvd zouden uitkomen??:roll:

Frank
10-06-2007, 18:06
Dat was eerst de bedoeling, maar heeft de release uitgesteld.

Robbie-x
10-06-2007, 19:10
oke. Waarom?

Frank
10-06-2007, 21:33
Dat weet alleen Disney.

Lagomorph
13-06-2007, 23:58
Bol.com geeft het nu ook aan bij de pre-orders.
Ik ben er niet gerust op.
Laat ze de originele cast behouden........

Lagomorph
20-06-2007, 18:30
Het is zover. De apocalypse is nu.



Beste Mijnheer van den Beucken.

Bedankt voor uw e-mail

De opnames van de tekenfilms was lang geleden. De stemmen van de acteurs die vroeger werden gebruikt zijn in de jaren veranderd, acteurs worden ook ouder, en paste niet meer goed bij het character. De kwaliteit zou dan achteruit gaan. Daarom is besloten om voor de DVD release de stemmen opnieuw te laten inspreken.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten
Kim Geens
Disney service

We worden gewoon met een waardeloos excuus afgescheept!
Dit is echt schandalig. Ze schepen ons gewoon af met een of ander waardeloos verhaaltje op over stemmen die ouder worden(?!?).

Er is inmiddels een petitie op het internet gekomen over het behouden van de stemmen:
http://jeugdnostalgie.net/Jeugdnostalgie/Acties_en_Petities/Ducktales_Petitie.php

Hierop kun je ook de oude stemmen én de nieuwe stemmen van Oom Dagobert en de neefjes vinden.

Ik ga in ieder geval tot actie over.

Frank
20-06-2007, 18:33
We worden gewoon met een waardeloos excuus afgescheept!
Dit is echt schandalig. Ze schepen ons gewoon af met een of ander waardeloos verhaaltje op over stemmen die ouder worden(?!?).

Ik had geen andere reactie verwacht van Disneyservice. De meeste reacties hiervandaan zijn waardeloos.

Lagomorph
20-06-2007, 18:54
Heeft er iemand nog een andere manier waarop we hiertegen actie kunnen ondernemen?
Weet iemand misschien een telefoonnummer van een of andere big shot van Disney?

Ik wil me echt inzetten voor deze release.

Master S
21-06-2007, 14:19
Die nieuwe stem van Dagobert trekt echt op NIETS !!!!! Die kerel mompelt de helft van de tijd. Als ze dit gaan uitbrengen zijn ze echt slecht bezig.

Lagomorph
21-06-2007, 23:46
Die nieuwe stem van Dagobert trekt echt op NIETS !!!!! Die kerel mompelt de helft van de tijd. Als ze dit gaan uitbrengen zijn ze echt slecht bezig.

Mijn grootste minpunt aan hem is dat hij totaal geen pit vertoont.
Hij lijkt wel een stiff upper lip nederlander ofzo.

In ieder geval, de petitie is nogal slecht aangegeven op de website, dus die is hier te vinden:
http://users.guestbook4you.be/redoomdagobert/

BrianB
22-06-2007, 15:49
Die nieuwe stemmen zijn echt verschrikkelijk (Dagobert die sprekend klinkt als Otto van Drakenstein?). Ik ga die nieuwe dvd's dan ook niet kopen als ze deze stemmen gebruiken. Hopelijk ziet Disney tijdig in dat ze een zeer grote fout aan het maken zijn. En hoezo zou de nasynchronisatie te oud zijn? Ducktales kwam hier pas in 1988, The Little Mermaid kwam hier rond dezelfde tijd uit. Op die dvd staat toch ook de originele track, of niet soms?

Lagomorph
23-06-2007, 00:24
The Little Mermaid kwam hier rond dezelfde tijd uit. Op die dvd staat toch ook de originele track, of niet soms?

Sterker nog, op die dvd staat de originele track MET audiofouten!
Zeer slordig Disney, ga liever dáár aandacht aan besteden.

nmbs
28-06-2007, 09:27
Waarom kunnen ze ons niet de keuze geven tussen de nieuwe en de oude soundtrack. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn!

creamdog
28-06-2007, 10:37
Oh nee, dus nu is het zeker dat de stemmen vervangen gaan worden? Wat zijn ze toch een stelletje sukkels daar bij Disney. Ik denk dat een extra audiotrack met de oude nederlandse stemmen geen optie is voor Disney gezien de mate van overtuiging waarin ze deze beslissing er door rammen. En aangezien het feit dat ze al eerder zonder blikken of blozen stemacteurs hebben vervangen. Ach, misschien trappen we er met zijn allen toch in, schaffen bij gebrek aan beter de volledige serie aan en komt disney daarna met een nieuwe editie waarin alle veranderingen zijn terug gedraaid, George Lucas style.

Lagomorph
28-06-2007, 13:30
Oke, ik heb er werk van gemaakt en mailtjes naar een paar mensen verstuurd.
Een ervan was Bob van der Houven, de originele stem van Kwik, Kwek en Kwak.

Bob schreef dat hij afgelopen week nog in de studio was waar de Disney tekenfilms worden nagesynchroniseerd. Hij heeft daar navraag gedaan naar een hervertaling van Ducktales. Vreemd genoeg wist niemand hier wat van. Hij heeft zelfs met Laura Vlasblom gesproken, de nieuwe stem van de neefjes, en ook zij heeft er nog niks over gehoord.

Nu hebben we dus aan één kant Disney, die roept dat de serie hervertaald is of gaat worden. En aan de andere kant mensen van de oude en de eventuele nieuwe vertaling die zeggen dat ze nergens iets vanaf weten.

Hierbij komt ook nog eens dat ik met Disney gebeld heb, en dat ik vroeg waarom ze dit gingen doen, ook aangezien Ducktales de film wel met een origineel nederlandse audiotrack op dvd staat. De vrouw die ik aan de telefoon had beweerde dat dit NIET zo was. Dat op de dvd van de film ook onder andere Sacco van der Made was vervangen.

Deze hele kwestie blijft vreemd. Maar ik hoop dat het allemaal berust op een misverstand.

creamdog
28-06-2007, 15:15
Ik vind het heel verwarrend allemaal. De neefjes worden dus sowieso opnieuw ingesproken door Laura Vlasblom, maar of datzelfde bij Dagobert gebeurt is nog onzeker, zo begrijp ik het goed toch? En dat die vrouw beweert dat de film ook opnieuw ingesproken is is helemaal vreemd. Nou ja, ik heb in elk geval alle hoop overboord gegooid, ik zie het wel. Waarschijnlijk zullen de Gummiberen etc. er dan ook wel aan moeten geloven.

BrianB
29-06-2007, 16:57
Ik vind het heel verwarrend allemaal. De neefjes worden dus sowieso opnieuw ingesproken door Laura Vlasblom, maar of datzelfde bij Dagobert gebeurt is nog onzeker, zo begrijp ik het goed toch?

Nee. Laura Vlasblom is de nieuwe stem voor de neefjes (waarschijnlijk voor andere series e.d.) en zij weet van niets over Ducktales die opnieuw ingesproken wordt. Tenminste, dat haal ik eruit.

rmelkert
29-06-2007, 17:23
Alleen de neefjes (net als in de film) kan ik nog mee leven, maar als ze Dagobert anders doen blijf ik wel bij de 24 afleveringen die op VHS heb staan.

Lagomorph
01-07-2007, 17:11
Nee. Laura Vlasblom is de nieuwe stem voor de neefjes (waarschijnlijk voor andere series e.d.) en zij weet van niets over Ducktales die opnieuw ingesproken wordt. Tenminste, dat haal ik eruit.

Inderdaad.

En Disney moet gewoon van de stemmen afblijven.
Als kind kreeg ik al een andere vibe van de film omdat de stemmen van de neefjes anders waren.

jan17_7
08-07-2007, 18:50
Ducktales is er nog steeds niet hé in nederlands gesproken versie.

Want ik kan hem namelijk niet vinden.

Wanneer komtie dan wel?

Lagomorph
08-07-2007, 19:45
29 Augustus

deweb
27-07-2007, 14:01
Deel 1: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=87826
Deel 2: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=87828

beiden kosten 10 euro en hebben een speelduur van 120 minuten, dus geen hele seizoenen per DVD, maar +- 12-13 afleveringen per DVD. Dat komt dus waarschijnlijk neer op +- 1/6 seizoen per dvd.

Jammer, maar het is iets.

Frank
27-07-2007, 21:34
Op de Nederlandse release staan dus minder afleveringen in vergelijking met release in andere Europese landen. De release in deze landen heeft een speelduur van 457 minuten op 3 discs. Wij krijgen maar 260 minuten op 2 discs.

Goed zo Disney, maar niet heus...

imp
01-08-2007, 08:20
Volgens disneyinfo.nl staan op de nog uit te komen DVD's gewoon de ouderwetse nederlandse stemmen (dus gewoon Sacco vd Made in de rol van Dagobert)
klik (http://www.disneyinfo.nl/forum/viewtopic.php?t=4926&postdays=0&postorder=asc&start=105)
Pfieuw...

Evil Hobbit
02-08-2007, 17:30
schandalige uitgaves

Master S
02-08-2007, 22:36
Ik haat die uitgaves in delen, als er geen complete box komt hoeft het voor mij niet hoor Disney, ga op een ander uitmelken :evil:

Lagomorph
02-08-2007, 22:57
Ik had ook liever een seizoensbox gehad, maar bij deze release spring ik al een gat in de lucht als de dub hetzelfde is gebleven! :)
Dat wordt releasedatumspul voor mij!

Lagomorph
07-08-2007, 11:04
Het is zeker.
De stemmen op de dvd release van Ducktales zullen dezelfde zijn als die altijd zijn gebruikt.
Sacco van der Made en Bob van der Houven zullen dus gewoon te horen zijn op de dvd release!
Een hoeraatje! :-P

rmelkert
07-08-2007, 17:46
Is goed nieuws, maar is dit nu een 'power of the people' ding of was het gewoon een groot gerucht wat niet waar blijkt te zijn.

Hoedan ook is goed nieuws :)

Lagomorph
08-08-2007, 03:22
Ik zou een geweldig verhaal op kunnen hangen over hoe het een power of the people ding is, maar dan zou ik liegen.

De waarheid is dat die mensen van de Disney klantenservice gewoon niet weten waar ze mee bezig zijn en vaak liever antwoorden verzinnen dan hun feiten na te kijken.

creamdog
18-08-2007, 11:20
Dat is goed nieuws allemaal! Nu vroeg ik me af of er met deze eerste wave Disney series ook een dvd komt van de Gummiberen, net zo als dat twee jaar geleden in amerika het geval was. Weet iemand daar iets van?

Frank
18-08-2007, 11:54
Over de Gummiberen en andere series is niets bekend. Ik denk dat we blij mogen zijn dat er van DuckTales en Rescue Rangers wat afleveringen op DVD verschijnen in Nederland.

rmelkert
18-08-2007, 20:18
Als ze nog meer series op DVD willen brengen laat ze dan Darkwing Duck doen.

Laten we even lekker link gaan doen :)

Is tevens een spinoff van Ducktales dus nog enigszins on topic voor deze thread.

Lagomorph
21-08-2007, 18:23
Laten we even lekker link gaan doen :)


Laat dat even maar even weg. ;)

DaanK.
25-08-2007, 20:48
Heb gister dé 2 Ducktales DVD's gekocht en vanmorgen bekeken: blijken aflevering 12 én 13 géén nederlandstalige audio-track te hebben! Zodra je Nederlands hebt aangevinkt, begint de Engelstalige versie!
Gelukkig wél de Nederlandse ondertiteling erbij, maar toch...het is té triest voor woorden...:cry:
Mij benieuwen wat er met volume 3 zal gebeuren (als die er uberhaupt nog komt!): daar zal ook wel weer wat mee aan de hand zijn!! :evil:

Jurgen V
25-08-2007, 23:12
Mogelijk een foutje van Disney dan? Zit ik me net te verheugen om de dvd's binnenkort aan te schaffen is het dat weer. :(

Frank
26-08-2007, 10:37
Ook op het forum van Disneyinfo.nl wordt bovenstaande fout bevestigd. De twee afleveringen zijn dus niet in het Nederlands te bekijken. Ik vind het trouwens geen foutje van Disney, maar een zeer slordige fout. De zoveelste!

DaanK.
26-08-2007, 10:53
Dus toch! Eerst dacht ik nog: misschien zit dé fout hier en daar op een enkele dvd, maar ik blijk dus géén uitzondering!! Tja, en wat nou nog...

Verwacht niet dat Disney met een passende oplossing zal komen...
Jammer, echt jammer! :(

Master S
26-08-2007, 14:47
Ik zat nog te twijfelen om ze toch aan te schaffen, maar nu ik dit weer lees mogen ze het helemaal vergeten, ze mogen hun rommel houden :evil:

Lagomorph
27-08-2007, 21:14
Ik heb ze toch aangeschaft.
Hopelijk komt Disney nog met een passende oplossing ook al betwijfel ik dit.
Disney is gewoon lui, vooral met dit soort releases.
Ik ben allang blij dat de stemmen voor zover ze nederlands op de dvd staan hetzelfde zijn gebleven.

DaanK.
28-08-2007, 14:22
Bij Disney gaat het er zo aan toe dat ze bij special editions zo officieel mogelijk doen en dan wordt er dus ook de meeste aandacht aan besteed, terwijl bij releases zoals bij de ducktales/rescue rangers of bij muppets-films (vorig jaar, de zogenoemde 50 years being green-edities) het gewoon op een dvd'tje wordt gekwakt, zonder: dat er een extra tweede disc aan wordt toegevoegd met méér extra's, een glimmend omhulsel of dan wel meer afleveringen (zoals in andere landen!) met alles erop en eraan in een mooie box!! De reden daarvoor zal wel simpel zijn: ze worden natuurlijk minder verkocht dan bijv. de (eerste) films van Peter Pan, Frank en Frey, Dombo, Robin Hood en ga zo maar door...

Wel grappig trouwens dat er hier wekenlang, zo niet maandenlang wordt gediscussieerd over welke nederlandse stemmen er op de discs komen te staan, terwijl er dan juist 2 van de 13 afleveringen niet eens nederlands, maar engels blijken te zijn! Dat verzin je toch niet? Neemt niet weg dat ik het nog steeds heel erg vind: waar gaat dit heen met Disney?

Ik heb nog een vraag: ik wil me registreren bij disneyinfo.nl, maar mijn email adres is steeds 'gebanned'. Wat is er dan aan de hand en wat moet ik doen? Ik sta geregistreerd bij hotmail.com...

Lagomorph
28-08-2007, 20:35
Bij Disney gaat het er zo aan toe dat ze bij special editions zo officieel mogelijk doen en dan wordt er dus ook de meeste aandacht aan besteed.

*kuch* *ahem* Kleine Zeemeermin audio fouten *kuch* *ahem*

Frank
28-08-2007, 22:07
Ik heb nog een vraag: ik wil me registreren bij disneyinfo.nl, maar mijn email adres is steeds 'gebanned'. Wat is er dan aan de hand en wat moet ik doen? Ik sta geregistreerd bij hotmail.com...
Hotmail-adressen worden niet geaccepteerd i.v.m. spam. Je zult je dus moeten aanmelden met een e-mailadres van je eigen provider (Het Net, UPC, Orange, enz.)

DaanK.
29-08-2007, 09:40
@ Lagomorph: Inderdaad, buiten dat om dan. Maar tegenwoordig is een tweede disc geen uitzondering meer en willen ze het nóg specialer maken door er een glimmende hoes omheen te doen= meeste aandacht. Ik heb weleens meegemaakt dat ik een bepaalde disney-film wou kopen vóór de officiele dag (=woensdag), omdat ik 'm al ergens achter zag liggen, maar ik kreeg 'm mooi niet mee hoor: woensdag mocht 't pas en niet eerder! Nou is dat wel een tijd geleden, maar volgens mij was het bij Albert Heijn...

@ Frank: Ik ga het proberen! Alvast bedankt voor de tip: ik had er zelf niet opgekomen...

Ik heb trouwens wel erg gelachen om die mail van disney: iedereen kan dus blijkbaar die mailtjes beantwoorden! Eens kijken of ik daar kan gaan solliciteren...:grin:

Robbie-x
28-10-2007, 18:49
Komen er nog meer Ducktales DVD's in NL uit, of is er nog niets bekend over?

Frank
28-10-2007, 19:48
Informatie over nieuwe uitgaves is er niet. Aangezien Disney maar 2 van de 3 DVD's in Nederland heeft uitgebracht en twee afleveringen op disc 2 niet Nederlands gesproken zijn verwacht ik dat Disney geen nieuwe uitgaves zal uitbrengen, maar de tijd zal dat leren.

BrianB
29-10-2007, 09:20
Meestal wachten ze ook eerst af en kijken ze hoe de eerste dvd's het doen. Als die niet genoeg opbrengen, zullen ze de overige afleveringen waarschijnlijk niet uitbrengen.

Master S
30-10-2007, 20:25
Ze kunnen de pot op met hun barslechte benelux uitgaves.

Ducktales Volume 3 komt 13 november uit in de VS (R1), ik heb em al gepreordered bij Pacific want dit zijn nu eens uitgaves zoals het moet zijn.

Lagomorph
04-12-2007, 10:52
Ze kunnen de pot op met hun barslechte benelux uitgaves.

Ducktales Volume 3 komt 13 november uit in de VS (R1), ik heb em al gepreordered bij Pacific want dit zijn nu eens uitgaves zoals het moet zijn.

Die hebben alleen geen Nederlandse audiotracks, waar het, gezien de poeha erover, bij de meeste mensen toch om draait.

DaanK.
04-12-2007, 11:42
Inderdaad, anders had ik er ook wel allang achter aan gegaan. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de verkoopcijfers van Ducktales en Rescue Rangers, hoe die het hier in nederland gedaan hebben... :D

Lagomorph
28-01-2008, 15:34
Nog nieuws omtrend een nieuwe release misschien?
Al durf ik het bijna niet te vragen...

DaanK.
29-01-2008, 07:28
Zelf weet ik ook van niks, maar zolang er in de releaselijst van Disney voor 2008 nog niks van Ducktales in staat, krijg ik steeds minder hoop op een dvd-vervolg van de reeks. Het lijkt me namelijk, als ze er echt mee bezig zijn, dat ze dan toch wel allang een datum geprikt hebben voor een tweede nieuwe release. Net zoals bij de eerste (waarbij het tot grote ergenis steeds uitgesteld werd): 7 maart - 13 juni - 29 augustus...
Dus ja, ik vrees het ergste, maar ja, dan maar blijven hopen... :wink:

BrianB
30-01-2008, 08:56
Tja, zo kan je het ook doen als uitgever. Eerst zorgen dat de eerste twee boxen slecht op de markt worden gezet (niet chronologisch, verkeerde audiotracks, e.d.) die worden dan slecht verkocht. Dan de overige boxen niet uitbrengen, omdat de eerste boxen zo slecht verkocht worden. Ja, zo kan ik het ook. We moesten al blij zijn dat DuckTales hier überhaupt uitgebracht werd, als ik Buena Vista mag geloven, en zeker dat de originele stemmen erbij zaten.

Remcodeweerd
06-07-2008, 15:06
En is er al meer duidelijk??

Komt er nog een ducktales volume 3 in Nl of blijft het bij deze 2 dvdtjes.

Frank
06-07-2008, 17:27
Er is geen informatie bekend over eventuele nieuwe releases.

Lagomorph
06-07-2008, 22:43
Helaas...
Ik geloof ook dat Disney ons laat stikken met deze 2 (magere) releases.
In plaats hiervan gaan ze Lady en de Vagebond 6 maar weer voor de 100e keer uitgeven...

DaanK.
07-07-2008, 08:50
In plaats hiervan gaan ze Lady en de Vagebond 6 maar weer voor de 100e keer uitgeven...

Ja, haha... inderdaad! (6)
Die 'films' liggen zeker dan allemaal vooraan in die zogenaamde 'Disney-kluis', waar al die 'klassiekers' dan in moeten liggen, zoals keer op keer steeds verteld wordt... :roll:
En misschien is het wel zo dat al die TV-series van Disney daar dan waarschijnlijk zo onder het stof liggen of ergens achter ligt waar haast niemand bij kan, dat haast niemand er dan moeite voor wil doen, ofzo... ;-)

Lagomorph
07-07-2008, 12:11
Misschien wordt het tijd dat we Kim Geens weer eens lastig gaan vallen.
Het is inmiddels alweer een jaar geleden dat we die 2 magere dvd'tjes hebben mogen ontvangen.

DaanK.
07-07-2008, 14:17
Met het uitgeven van 'Little Einsteins' en 'Mickey's Clubhuis' waren ze ook zo'n twee jaar geleden begonnen volgens mij, en blijkbaar verkoopt dat beter, want daarvan komt wél het ene na het andere deel uit! Dus hoe dat dan zit... :roll:

Lagomorph
07-07-2008, 17:41
Ik heb inmiddels weer een mailtje naar Kim Geens gestuurd.
Ik heb er ook direct ingezet dat er niet met me te fucken valt, zoals in die vorige reply's.

Frank
07-07-2008, 17:52
Dan is het een heftig mailtje geworden, maar wel begrijpelijk gezien de standaardreacties die men (eerst) geeft.

Roi
07-07-2008, 19:11
Disney BeNe/Buena Vista is dus echt gewoon een van de slechtste uitgever die er is.

Zelfs RCV staat hoger in mijn aanzien.

Lagomorph
08-07-2008, 11:50
Beste heer van den Beucken,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas is er momenteel nog geen planning om de overige volumes van The Ducktales in de Benelux uit te brengen.

Met vriendelijke groeten
Kim Geens
Disney service


Nou, ik kreeg tenminste geen bullshit antwoord...
Iets uitgebreider had wel gemogen...

DaanK.
12-07-2008, 13:17
Eerst had ik nog hoop, maar naarmate de tijd steeds verder verstrijkt begin ik steeds meer te denken aan een 'eenmalig experiment', waar de klant/fan gewoon (meer dan) de dupe van is (geworden)...en dat is heel erg jammer.
Hopelijk krijgt het niet het plakkaat "Van uitstel komt afstel", maar ja...
We zullen (het waarschijnlijk wel níét) zien... :evil:

Remcodeweerd
18-08-2008, 16:57
inderdaad die zullen wel nooit meer komen .

Lagomorph
16-09-2008, 21:23
Ik heb een special over de nasynchronisatie van Ducktales op youtube gezet.
Hij is hier (http://www.youtube.com/watch?v=Fk3jDi3VcsI) te bekijken.

Met dank aan Bob van der Houven voor de opname.

creamdog
17-09-2008, 23:38
Jammer dat het geluid niet helemaal sync liep, maar leuk om te zien! Heb je nog meer van dat soort clipjes?

Lagomorph
18-09-2008, 12:40
Dat is helaas een gevolg van de overzetting naar Youtube. :(
Ik heb nog wel een aantal dingetjes, maar dit moet ik nog omzetten.
Someday...

krul15
21-07-2009, 16:35
mijn vraag, is er enigszins nieuwe informatie vrij gekomen betreft de release van ducktales volume 3?

Lagomorph
22-07-2009, 11:28
Ik geloof niet dat Buena Vista erin geïnteresseerd is.
Maar wie weet, ik heb Kim al een tijdje niet meer gemailed.

Ik zou er echter niet op rekenen.

Robbie-x
07-10-2009, 20:39
Ik geloof niet dat Buena Vista erin geïnteresseerd is.
Maar wie weet, ik heb Kim al een tijdje niet meer gemailed.

Ik zou er echter niet op rekenen.
Je weet maar nooit. Ik bedoel maar, 2 jaar geleden kon je ook niet verwachten dat
The Disney Channel naar nederland zou komen, en nu krijg je straks zelfs nog Disney XD. Lijkt erop dat Disney ons nu serieus begint te nemen, dus

René.
09-10-2009, 22:54
Nee, Ik ga ''The Ducktales'' zeker niet aanschaffen op DVD, ik ben namelijk ouder dan acht.

theThinWhiteDuke
15-10-2009, 15:38
Nee, Ik ga ''The Ducktales'' zeker niet aanschaffen op DVD, ik ben namelijk ouder dan acht.
Zou je niet zeggen.

Robbie-x
18-10-2009, 21:08
Ik geloof niet dat Buena Vista erin geïnteresseerd is.
Maar wie weet, ik heb Kim al een tijdje niet meer gemailed.

Ik zou er echter niet op rekenen.
heb je het al geprobeerd?

Thomas Gabriel
27-10-2009, 16:52
Hmm, The Ducktales, zalig, spijtig dat er hier in België maar 2 seizoenen zijn i.p.v 3.:sad: The Rescue Rangers wil ik ook nog aanschaffen...

RWLover
02-12-2009, 16:48
Omdat ik mijn vertrouwen in Disney Benelux allang kwijt ben, ben ik de afleveringen zelf maar gaan sparen d.m.v. oude VHS-banden en opnames van Net 5 (waar nog zowat elke dag twee keer Ducktales te zien is). Ook heb ik de Nederlandse en Amerikaanse releases gekocht. Ben daarmee nu toch al tot 68 van de 100 afleveringen gekomen in het Nederlands en ik ben nu bezig om de Amerikaanse video te voorzien van de Nederlandse audio. Zo krijg ik mijn Nederlandse Ducktales-collectie tenminste misschien nog eens compleet ;)

Lagomorph
09-12-2009, 08:04
Wat een interessant project RWlover.
Hou me op de hoogte van hoe dat gaat!
Ik zou vooral de eerste 5 afleveringen nog graag op dvd zetten.
Houd je rekening met de 4% Europese speed-up? Anders zul je het geluid nooit sync krijgen vrees ik.
Succes!

RWLover
09-12-2009, 16:03
Ik zou vooral de eerste 5 afleveringen nog graag op dvd zetten.

Die heb ik inmiddels al, en is gelukkig vergelijkbaar met de kwaliteit van de in NL uitgebrachte DVD's. Het is immers een recente opname (Net 5) direct van de digitale bron.


Houd je rekening met de 4% Europese speed-up? Anders zul je het geluid nooit sync krijgen vrees ik.
Succes!

Dat is het vreemde, bij de ene aflevering die uitgezonden werd is dat wel zo, bij de andere weer niet. Sowieso is het syncen af en toe een rotklusje, maar het is me de moeite wel waard!

Dit is overigens het lijstje dat ik in bezit heb kunnen krijgen, aanvullingen zijn uiteraard welkom. Achter de recente opnames heb ik (HQ) toegevoegd, aangezien deze vergelijkbaar zijn met DVD-kwaliteit. Ik volg de uitzendvolgorde, dus degene die hier (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_DuckTales_episodes) staat.

001 The Treasure of the Golden Suns - Don't Give Up the Ship (HQ)
002 The Treasure of the Golden Suns - Wrongway in Ronguay (HQ)
003 The Treasure of the Golden Suns - Three Ducks of the Condor (HQ)
004 The Treasure of the Golden Suns - Cold Duck (HQ)
005 The Treasure of the Golden Suns - Too Much of a Gold Thing (HQ)
006 Send in the Clones (HQ)
007 Sphinx for the Memories (HQ)
008 Where No Duck Has Gone Before (HQ)
009 Armstrong (HQ)
010 Robot Robbers (HQ)
011 Magica's Shadow War (HQ)
012 Master of the Djinni (HQ)
013 Hotel Strangeduck (HQ)
014 Lost Crown of Genghis Khan (HQ)
015 Duckman of Aquatraz
016 The Money Vanishes (HQ)
017 Sir Gyro de Gearloose (HQ)
019 Hero for Hire (HQ)
020 Superdoo! (HQ)
021 Maid of the Myth
022 Down & Out in Duckburg (HQ)
023 Much Ado About Scrooge (HQ)
024 Top Duck (HQ)
026 The Curse of Castle McDuck (HQ)
027 Launchpad's Civil War (HQ)
028 Sweet Duck of Youth
029 Earth Quack
031 Bermuda Triangle Tangle (HQ)
032 Micro Ducks from Outer Space
033 Back to the Klondike
034 Horse Scents (HQ)
035 Scrooge's Pet
036 Catch as Cash Can - A Drain on the Economy
037 Catch as Cash Can - A Whale of a Bad Time
038 Catch as Cash Can - Aqua Ducks (HQ)
039 Catch as Cash Can - Working for Scales (HQ)
040 Merit-Time Adventure (HQ)
041 The Golden Fleecing (HQ)
042 Ducks of the West
043 Time Teasers (HQ)
044 Back Out in the Outback (HQ)
045 Raiders of the Lost Harp (HQ)
046 The Right Duck (HQ)
047 Scroogerello (HQ)
048 Double-O-Duck (HQ)
049 Luck o' the Ducks (HQ)
050 Duckworth's Revolt
051 Magica's Magic Mirror - Take Me Out of the Ballgame (HQ)
052 Duck to the Future (HQ)
053 Jungle Duck (HQ)
054 Launchpad's First Crash
057 The Uncrashable Hindentanic
062 Spies in Their Eyes
072 Super Ducktales - Frozen Assets
073 Super Ducktales - Full Metal Duck
074 Super Ducktales - The Billionaire Beagle Boys Club
075 Super Ducktales - Money to Burn
077 Allowance Day
078 Bubbeo & Juliet
079 The Good Muddahs
080 My Mother the Psychic
081 Metal Attraction
084 The Big Flub
086 Blue Collar Scrooge
088 Yuppy Ducks
092 The Masked Mallard
093 A DuckTales Valentine (Amour or Less)
098 Scrooge's Last Adventure

Robbie-x
27-08-2010, 19:10
Heb je alles al bewerkt?

Bas83
13-12-2010, 01:57
Ik zag dat in Australië nu wel 3 DVD's zijn uitgebracht met NL audio, Iemand bekend met deze releases?

Robbie-x
14-12-2010, 05:18
Ik niet

RWLover
14-12-2010, 08:01
Volgens eBay/Disneyinfo:

Volume 1 (137 mins)
Episodes:

* Send in the Clones
* Sphinx for the Memories
* Where No Duck Has Gone Before
* Armstrong
* Robot Robbers
* Magica's Shadow War

Volume 2 (160 mins)

Episodes:

* Master of the Djinni
* Hotel Strangeduck
* The Lost Crown of Genghis Khan
* Duckman of Aquatraz
* The Money Vanishes
* Sir Gyro de Gearloose
* Dinosaur Ducks

Volume 3 (160 mins)
Episodes:

* Hero For Hire
* Superdoo!
* Maid of the Myth
* Down and Out In Duckburg
* Much Ado About Scrooge
* Top Duck
* The Pearl of Wisdom

Audio: Dolby Digital 2.0 Stereo
Aspect Ratio: 1.33:1 Fullscreen
Transfer Format: 4:3
Category: Animated Family Adventure
Region: 4
Format: DVD
Year: 1987
Distributor: Walt Disney Studios
Rating: G
Languages: English French Dutch Spanish Italian German
Subtitles: English French Dutch Spanish Italian German English - HI

Meer afleveringen dan hier dus...

imp
05-01-2011, 09:42
Ik zag dat in Australië nu wel 3 DVD's zijn uitgebracht met NL audio, Iemand bekend met deze releases?

Klopt niet. Volgens mij heeft een eBay'er een foutje gemaakt. Of er zijn meerdere edities van de Regio4 DVD's verkrijgbaar, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.
We zullen het dus de komende jaren (voor NL audio) moeten doen met de twee 'gare' NL volumes en TV/video rips :cry:.

http://www.freecovers.net/preview/0/6549fe3b16847ed05614964e04bc2020/big.jpg (http://www.freecovers.net/view/0/6549fe3b16847ed05614964e04bc2020/front.html)

http://www.freecovers.net/preview/0/1a9c32fd2a62320d1a2570b10c894408/big.jpg (http://www.freecovers.net/view/0/1a9c32fd2a62320d1a2570b10c894408/Disney%27s_Duck_Tales__Volume_2_R4-Front.html)

Zie ook DevotedDVD:
Volume 1 (http://www.devoteddvd.com.au/shop/product_info.php?currency=EUR&osCsid=7b62011ln1mdif6a18joee6n67&products_id=37422) / Volume 2 (http://www.devoteddvd.com.au/shop/product_info.php?currency=EUR&osCsid=9hojo8kjppl200nkl8f89l9i52&products_id=37423) / Volume 3 (http://www.devoteddvd.com.au/shop/product_info.php?currency=EUR&osCsid=cfufsfpb2luqf06ne3b1smift7&products_id=37424)

DVD Watcher
06-08-2011, 19:09
HIER (http://www.youtube.com/watch?v=R62DL9eqbp8) een leuk filmpje over de nasynchronisatie van ''Ducktales''.

http://94.100.121.221/1168800001-1168850000/1168838301-1168838400/1168838326_5_faij.jpeg

Sacco van der Made blijft voor mij de ultieme Dagobert Duck.

Robbie-x
08-08-2011, 15:31
Ik zag dit topic weer in mijn RSS. Dacht eindelijk nieuws over een release te gaan lezen. Bah!

Frank
08-08-2011, 15:49
Informatie over nieuwe afleveringen op DVD hoef je echt niet te verwachten. Als Disney het al niet interessant vindt om Mars Needs Moms en Winnie the Pooh op Blu-ray uit te bengen, dan vinden ze het nog minder interessant om nieuwe afleveringen van Ducktales uit te brengen, denk ik. Jammer, maar helaas.

RWLover
14-08-2011, 12:48
Ik ben met mijn project gestopt (geen zin meer), maar als iemand ze wil gaan verzamelen: vanaf morgen is Ducktales dagelijks op Disney XD. Vandaag een marathon.

Robbie-x
15-08-2011, 02:18
Ik ben met mijn project gestopt (geen zin meer), maar als iemand ze wil gaan verzamelen: vanaf morgen is Ducktales dagelijks op Disney XD. Vandaag een marathon.

Ja kwam het ineens tegen tijdens het zappen. 4 uur is wel een rot tijd als de vakantie voorbij is. Maar heb gelukkig een harddisk recorder. Kan lekker veel op ook. Helaas kan ik niks branden, want de decoder is van upc, en die bieden die mogelijkheid niet

Robbie-x
15-08-2011, 15:36
weet iemand waar je de originele uitzend volgorde van de afleveringen kan vinden? Want ze hebben sowieso al 5 afleveringen overgeslagen

DaanK.
15-08-2011, 15:49
Wikipedia. Maar ze maken er sowieso 'n klerezooi van!!
Onchronologisch, steeds weer dezelfde én nog 'ns 'n storing tussendoor!
Verschrikkelijk, als je 't leuk op DVD wilt zetten, wat ik (nog steeds maar)
doe... Wie weet komt er plots weer 'n 'nieuwe' voorbij...?
Wie zou zoiets nou regelen? Zou 't ook wel willen doen, maar ja, voor
zoiets heb je natuurlijk weer HBO nodig, anders kan/mag 't niet...

Esteban
15-08-2011, 17:03
Informatie over nieuwe afleveringen op DVD hoef je echt niet te verwachten. Als Disney het al niet interessant vindt om Mars Needs Moms en Winnie the Pooh op Blu-ray uit te bengen, dan vinden ze het nog minder interessant om nieuwe afleveringen van Ducktales uit te brengen, denk ik. Jammer, maar helaas.

Enerzijds bejubel ik Disney/BuenaVista (benelux) voor de zeer verzorgde releases en hun klantvriendelijkheid. Anderzijds verafschuw ik "de oversten" aan de andere kant van de oceaan die ons talloze zaken ontnemen. Niet echt iets om blij van te worden.

ydderf
11-03-2012, 09:27
deze aflevering moeten ze op DVD uitbrengen ( in het nederlands) deze heb ik alleen op VHS

Robbie-x
12-03-2012, 16:41
WELKE aflevering?

theThinWhiteDuke
13-03-2012, 17:24
WELKE aflevering?
Dat staat in zijn post: de Microducks.

Robbie-x
13-03-2012, 20:22
Dat staat in zijn post: de Microducks.
overheen gekeken, haha

Robin W.
18-09-2012, 11:46
Ze komen eraan op DVD: de DuckTales!! Vanaf 10 december 2012 verschijnen seizoen 2 en 3, elk bestaande uit 3 losse delen.

Maarre... waar is seizoen 1? De 2 eerder uitgebrachte DVD's bevatten volgens mij diverse afleveringen uit de verschillende seizoenen en is niet het complete eerste seizoen.

http://www.kindertv.net/dvd/verwacht-op-dvd

DaanK.
18-09-2012, 15:35
Nou, dat ik dit nog mag meemaken!
Zullen nou álle afleveringen Engelstalig zijn? Wel zo leuk...

joopjes
20-09-2012, 20:43
Bestel seizoen 2 en 3 uit Engeland. Goedkoper, en in box zoals het er nu naar uitziet. Deze 2 seizoenen hebben ook ned. ondertiteling, en ned gesproken.
Seizoen 1 is al eerder compleet in engeland uitgekomen. Met wel de juiste afleveringen.

jurgen42u
23-09-2012, 16:56
Komt er nou echt geen complete boxset hier uit?
Ik heb al alles delen uit de US besteld, daar zijn de meeste afleveringen dus al uitgebracht op dvd, weliswaar regio 1 maar dat maakt minder uit.

langejan
23-09-2012, 17:27
Op Disneyinfo.nl bij releaselijst kun je zien van wat er uitkomt van DuckTales serie

Robin W.
28-09-2012, 15:31
Ja, seizoen 2 en 3 dus, maar de vraag blijft: waar is seizoen 1?

Robin W.
25-10-2012, 22:07
Hmm, vreemd. Op bol.com staat dat elk deel (3 van seizoen 1 en 3 van seizoen 2) ieder 8 afleveringen bevat (zie de covers).

Da's dus 24 afleveringen per seizoen = 48 afleveringen.

Vreemd genoeg bestaat seizoen 2 uit 28 afleveringen en seizoen 3 uit 7 stuks = 35 stuks!!!

Betekent dat dat de overige 13 afleveringen uit seizoen 1 stammen?

Er zijn al eerder 2 volumes van DuckTales uitgebracht. Volume 1 met 6 en volume 2 met 7 afleveringen = 13 afleveringen. Deze afleveringen waren allemaal uit seizoen 1.

Hopelijk zijn het dan nieuwe afleveringen uit seizoen 1 en niet de eerder uitgebrachte, want daar zie ik Disney nog voor aan!! :-)

DanielC
15-12-2012, 20:00
De eerste aflevering van seizoen 2 op de dvd's is eigenlijk de eerste aflevering van seizoen 1. De aflevering waar Donald de marine opgaat dus. Er staan 48 afleveringen op de schijven, dus ik denk dat dit helemaal compleet is. Disney heeft wel de doosjes weer verneukt door dit dus allemaal verkeerd aan te geven.

Robbie-x
09-02-2016, 12:05
Is er echt geen mogelijkheid om deze serie compleet te krijgen ZONDER cc?

Esteban
13-03-2016, 21:23
Dus, wanneer je seizoen 1, 2 en 3 koopt (Benelux uitgave), is de reeks effectief compleet? Ook al staan de afleveringen van seizoen 1 door elkaar op de verschillende seizoenen?

Robbie-x
13-03-2016, 21:47
De hele reeks heeft 100 afleveringen, het is namelijk gemaakt voor syndicatie, en volgens amerikaanse maatstaven moet een serie 100 afleveringen hebben, om überhaupt kans te maken. Dus als er in totaal 48 afleveringen op staan, is dat net nog niet de helft

Esteban
13-03-2016, 22:15
Ow, wacht, ik heb het even nagekeken.

S1 bevat 13 afleveringen, waarvan 2 niet in NL.
S2 bevat 24 afleveringen, waarvan afleveringen uit S1.
S3 bevat 24 afleveringen, waarvan afleveringen uit S2 en S3.

Maar 2 episodes uit de S1 uitgave staan ook op S2.

Dus een totaal van 59 afleveringen. Dat zijn 41 episodes die ontbreken.