PDA

Bekijk de volledige versie : Now Playing board powerbuy. GESLOTEN



Johan van den D.
12-08-2005, 17:13
Wederom een powerbuy, handgemaakt board van RVS om je DVD hoes op te plaatsen.
Mag in geen enkele ht ontbreken en plaatjes spreken voor zich.
Er kan een keuze gemaakt worden uit één van de volgende teksten:
-NOW PLAYING
-NOW SHOWING
-COMING SOON
-IN THEATER

Normale prijs €30,-

tot 25 stuks -10%
25 t/m 49 stuks -15%
50 t/m 74 stuks -20%
75 en meer -25%



Eind datum zaterdag 10 september 2005.

:!: Foto click hier. (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=33094.0)

Johan van den D.
12-08-2005, 17:13
1x j.vandendool :P :P
1x Kjelt :P :P
2x Harry stadman :P :P
1x LockStock :P :P
1X Bad Connection :P :P
1x DFF :P :P
1x meneerjohn :P :P
1x Mandragore :P :P
1x patrickbmwz1 :P :P
1x maat25 :P :P
1x opicron uitgesloten van deelname
1x Timo :P :P
1x mutiara :P :P
1x outsider :P :P
1x The Forest Stars :P :P
1x Ronald Stiebolt :P :P
1x Britte :P :P
2x Désirée :P :P
1x Pim :P :P
1x Marlboro_man :P :P
1x Eigget :P :P
1x roelofje :P :P
1x guidob :P :P
1x Kimmie :P :P
1x Blaatmaster :P :P
1x R Klemkerk :P :P
1x Sjors :P
1x Jukie :P :P
1x elia :P :P
1x master30 :P :P
1x cyc hangend exemplaar :P :P
1x Hoekstra :P :P
1x mikeske :P :P
1x Sullivan :P :P
1x pede hangend exemplaar :P :P



Totaal lijst
36 x NOW PLAYING (waarvan 2 hangend exemplaar)

Alexander D
12-08-2005, 18:43
Ziet er wel geinig uit maar ik sla deze powerbuy even over.

In ieder geval suc6 :wink:

Panja
13-08-2005, 07:31
Ik zou graag mee doen maar de centen laten het even niet toe.

Succes iig Johan!
Leuke powerbuy.

Harry stadman
13-08-2005, 12:27
Zien er leuk uit Johan. :wink:


Graag 2 stuks: Now Playing.
(ik neem aan dat 2 stuks niet boven de 5kg uitkomen?)

Reinier Gunther
13-08-2005, 12:30
ok, we gaan vooruit wat betreft harry zijn spullen,

We weten nu dat hij 2 HTs heeft ;)

Ik sla deze over omdat ik deze dingen te ver vind gaan in een huiskamer. Voor een dedicated room zal ik ze zeker aanschaffen

Harry stadman
13-08-2005, 12:33
ok, we gaan vooruit wat betreft harry zijn spullen,

We weten nu dat hij 2 HTs heeft ;)

Ik sla deze over omdat ik deze dingen te ver vind gaan in een huiskamer. Voor een dedicated room zal ik ze zeker aanschaffen

Kun je ze beter nu aanschaffen want je weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn als je eraan toe bent. :wink:

Reinier Gunther
13-08-2005, 12:40
Nee, tegen die tijd is er vast wel wat anders, of misschien zijn ze 2ehands te koop...(gek die met de hobby stopt).

Kan mijn geld beter aan andere dingen besteden.

Harry stadman
13-08-2005, 12:58
Nee, tegen die tijd is er vast wel wat anders, of misschien zijn ze 2ehands te koop...(gek die met de hobby stopt).

Kan mijn geld beter aan andere dingen besteden.

Zoals een nieuw rack. :wink: Moet je wel een rack kopen wat bij de kleuren van het "Now Playing" board past. :wink: :lol:

Reinier Gunther
13-08-2005, 13:06
haha, ik trap er niet in harry. :idea:

Johan van den D.
14-08-2005, 08:02
(ik neem aan dat 2 stuks niet boven de 5kg uitkomen?)Ze wegen iets meer dan 1kg per stuk.

Harry stadman
14-08-2005, 13:51
(ik neem aan dat 2 stuks niet boven de 5kg uitkomen?)Ze wegen iets meer dan 1kg per stuk.

Dank je, Johan. :wink:

Ik kan dus voor dezelfde verzendkosten zelfs meer bestellen. :lol:

Bart G.
14-08-2005, 14:17
Mij mag je ook op de lijst plaatsen voor 1x Now Playing :)

Johan van den D.
14-08-2005, 19:18
Mij mag je ook op de lijst plaatsen voor 1x Now Playing :)Staat erbij.

Johan van den D.
14-08-2005, 19:18
Ik kan dus voor dezelfde verzendkosten zelfs meer bestellen. :lol:Als je het per meerdere exemplaren bekijkt wordt het inderdaad goedkoper.

Tijl Kindt
16-08-2005, 07:59
Ik ben wel geïnteresseerd in zo'n ding, maar zou je de maten even kunnen doorgeven? Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de hoogte van dat ding in verband met een dvd-rek dat ik ga laten maken, dus ik zou even willen weten hoe hoog dat rek kan zijn, of dat ding er mooi inpast, etc...

Uit het fotootje zou ik schatten dat dat ding ongeveer 24 of 25 cm hoog is, maar ik had het graag precies geweten als dat mogelijk is...

Thanks :).

(Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )

Harry stadman
16-08-2005, 12:25
Ik ben wel geïnteresseerd in zo'n ding, maar zou je de maten even kunnen doorgeven? Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de hoogte van dat ding in verband met een dvd-rek dat ik ga laten maken, dus ik zou even willen weten hoe hoog dat rek kan zijn, of dat ding er mooi inpast, etc...

Uit het fotootje zou ik schatten dat dat ding ongeveer 24 of 25 cm hoog is, maar ik had het graag precies geweten als dat mogelijk is...

Thanks :).

(Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )

Grappenmaker. :roll: :lol:

Tijl Kindt
16-08-2005, 12:42
Grappenmaker. :roll: :lol:
Hmm... :? ... Ik snap eerlijk gezegd niet echt wat hier zo grappig aan is. Die post was echt serieus bedoeld hoor. :) Nu ja, ik ben wel een beetje een Pietje Precies (op z'n Vlaams ;)), dat geef ik gerust toe. Maar goed... Ik ga echt geen 35 € betalen voor een luxe-artikel (het is per slot van rekening nergens nuttig voor, het staat alleen erg mooi :)) als ik niet zeker ben dat het naar mijn gedacht zal zijn... toch?

Harry stadman
16-08-2005, 13:12
Grappenmaker. :roll: :lol:
Hmm... :? ... Ik snap eerlijk gezegd niet echt wat hier zo grappig aan is. Die post was echt serieus bedoeld hoor. :) Nu ja, ik ben wel een beetje een Pietje Precies (op z'n Vlaams ;)), dat geef ik gerust toe. Maar goed... Ik ga echt geen 35 € betalen voor een luxe-artikel (het is per slot van rekening nergens nuttig voor, het staat alleen erg mooi :)) als ik niet zeker ben dat het naar mijn gedacht zal zijn... toch?

Denk je nu echt dat ze een afgesloten en een nog lopende powerbuy gaan combineren?
:roll: :lol:

Tijl Kindt
16-08-2005, 13:22
Denk je nu echt dat ze een afgesloten en een nog lopende powerbuy gaan combineren?
:roll: :lol:
Het is maar een vraag hé... En trouwens... De DVE powerbuy loopt nog want geen enkele dvd is al besteld. Als ik het goed gelezen heb, is j.vandendool nog altijd aan het wachten op een aantal betalingen... En aangezien j.vandendool van beide powerbuys de starter is, veronderstel ik dat alles via zijn handen tot bij mij komt. Dus vind ik het een redelijke vraag. Natuurlijk zou ik het net zo redelijk vinden als hij zegt dat dat teveel werk is. Maar zoals ik al zei... 'k Kan het toch maar vragen zeker? En voor zover ik dat kan uitmaken, heb ik die vraag op een beleefde en gepaste manier gesteld.

Harry stadman
16-08-2005, 14:02
Denk je nu echt dat ze een afgesloten en een nog lopende powerbuy gaan combineren?
:roll: :lol:
Het is maar een vraag hé... En trouwens... De DVE powerbuy loopt nog want geen enkele dvd is al besteld. Als ik het goed gelezen heb, is j.vandendool nog altijd aan het wachten op een aantal betalingen... En aangezien j.vandendool van beide powerbuys de starter is, veronderstel ik dat alles via zijn handen tot bij mij komt. Dus vind ik het een redelijke vraag. Natuurlijk zou ik het net zo redelijk vinden als hij zegt dat dat teveel werk is. Maar zoals ik al zei... 'k Kan het toch maar vragen zeker? En voor zover ik dat kan uitmaken, heb ik die vraag op een beleefde en gepaste manier gesteld.

Sorry hoor, er staat toch echt MET GROTE LETTERS ACHTER DAT HET GESLOTEN IS! :wink: :roll:

Johan van den D.
16-08-2005, 16:03
(Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )De juiste maten heb ik inmiddels opgevraagd.

Je optie om alles in één keer te verzenden is inderdaad een goede maar...........de DVE komt ergens in de volgende week binnen (zijn dus inderdaad al besteld :wink: ) en de buy voor deze now playing bordjes is net begonnen en we zitten nog lang niet op een behoorlijk aantal.
Verders komen deze bordjes niet bij mij thuis maar worden ze vanaf de dealer verzonden naar de deelnemers in tegenstelling tot de DVE en dB meters.
Die worden wel bij mij vandaan verzonden.
Je gedachte voor gelijktijdig verzenden is opzich goed maar zal helaas niet (meer) gaan.

@Harry, het idee van Tijl was opzich prima mogelijk maar daarvoor is het nu inmiddels te laat.
De spullen komen immers bij dezelfde dealer vandaan.

Harry stadman
16-08-2005, 16:17
(Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )De juiste maten heb ik inmiddels opgevraagd.

Je optie om alles in één keer te verzenden is inderdaad een goede maar...........de DVE komt ergens in de volgende week binnen (zijn dus inderdaad al besteld :wink: ) en de buy voor deze now playing bordjes is net begonnen en we zitten nog lang niet op een behoorlijk aantal.
Verders komen deze bordjes niet bij mij thuis maar worden ze vanaf de dealer verzonden naar de deelnemers in tegenstelling tot de DVE en dB meters.
Die worden wel bij mij vandaan verzonden.
Je gedachte voor gelijktijdig verzenden is opzich goed maar zal helaas niet (meer) gaan.

@Harry, het idee van Tijl was opzich prima mogelijk maar daarvoor is het nu inmiddels te laat.
De spullen komen immers bij dezelfde dealer vandaan.

Dat zij ik ja ook Johan. Ik zij toch dat de powerbuy gesloten was! :wink:

Deze is net begonnen. :wink: Ik denk dat er veel mensen zijn die hun db-meter en testdvd graag thuis zouden willen hebben. :wink:

Tijl Kindt
16-08-2005, 16:18
Verders komen deze bordjes niet bij mij thuis maar worden ze vanaf de dealer verzonden naar de deelnemers in tegenstelling tot de DVE en dB meters.
Oké, geen probleem :).

Ik hoor het wel van die maten als je ze binnen hebt. Thanks! :)

Johan van den D.
16-08-2005, 16:18
Ok, de afmetingen zijn 190 mm breed, 290 mm hoog en 100 mm diep.

:!: Tevens is de eerste post aangepast ivm andere korting. :!:

Overigens zijn de bordjes ook in hangende uitvoering te verkrijgen.

Harry stadman
16-08-2005, 16:27
Ok, de afmetingen zijn 190 mm breed, 290 mm hoog en 100 mm diep.

:!: Tevens is de eerste post aangepast ivm andere korting. :!:


:wink: Bedankt Johan. Overigens is de korting zo wat netter verdeeld. (y)

Johan van den D.
16-08-2005, 16:32
Overigens is de korting zo wat netter verdeeld. (y)Met dank aan de maker van deze boards. :wink:

raymen
16-08-2005, 16:45
:lol:

Ago
16-08-2005, 18:23
maakt raymen ze?

Ago
16-08-2005, 18:26
(Ik ga ervan uit dat het geen optie is om die DVE dvd bij dat board te stoppen om de verzendingskosten wat te drukken? Als iedereen dat gaat vragen wordt het vast wat teveel voor je, niet? :-/ )De juiste maten heb ik inmiddels opgevraagd.

Je optie om alles in één keer te verzenden is inderdaad een goede maar...........de DVE komt ergens in de volgende week binnen (zijn dus inderdaad al besteld :wink: ) en de buy voor deze now playing bordjes is net begonnen en we zitten nog lang niet op een behoorlijk aantal.
Verders komen deze bordjes niet bij mij thuis maar worden ze vanaf de dealer verzonden naar de deelnemers in tegenstelling tot de DVE en dB meters.
Die worden wel bij mij vandaan verzonden.
Je gedachte voor gelijktijdig verzenden is opzich goed maar zal helaas niet (meer) gaan.

@Harry, het idee van Tijl was opzich prima mogelijk maar daarvoor is het nu inmiddels te laat.
De spullen komen immers bij dezelfde dealer vandaan.

Dat zij ik ja ook Johan. Ik zij toch dat de powerbuy gesloten was! :wink:

Deze is net begonnen. :wink: Ik denk dat er veel mensen zijn die hun db-meter en testdvd graag thuis zouden willen hebben. :wink:

Als Tijl zijn dvd niet direct nodig heeft en hij kan nog even bij Johan liggen, dan vind ik zijn vraag niet eens zo slecht, Harry. De rest van de mensen ondervindt daar toch geen hinder van?
Maar goed, de boards komen rechtstreeks van de dealer vandaan, dus houdt het al op.

Johan van den D.
16-08-2005, 18:31
maakt raymen ze?Ze worden handmatig gemaakt door een vakman............ 8)

Johan van den D.
16-08-2005, 18:33
Als Tijl zijn dvd niet direct nodig heeft en hij kan nog even bij Johan liggen, dan vind ik zijn vraag niet eens zo slecht, Harry. De rest van de mensen ondervindt daar toch geen hinder van?
Maar goed, de boards komen rechtstreeks van de dealer vandaan, dus houdt het al op.De optie was inderdaad heel goed van Tijl maar inderdaad, de dvd,s en dB meters gaan via mijn adres, de boards gaan rechtstreeks vanaf de dealer en/of maker.

Harry stadman
16-08-2005, 18:44
Als Tijl zijn dvd niet direct nodig heeft en hij kan nog even bij Johan liggen, dan vind ik zijn vraag niet eens zo slecht, Harry. De rest van de mensen ondervindt daar toch geen hinder van?
Maar goed, de boards komen rechtstreeks van de dealer vandaan, dus houdt het al op.De optie was inderdaad heel goed van Tijl maar inderdaad, de dvd,s en dB meters gaan via mijn adres, de boards gaan rechtstreeks vanaf de dealer en/of maker.

Dat wist ik dus. :wink:

Trouwens, je kunt niet van mensen verlangen dat ze lang moeten wachten omdat iemand powerbuys wil gaan combineren. De dbmeter powerbuy is afgesloten. Er is duidelijk een einddatum bepaald. Deze is net begonnen.

Ik was in de veronderstelling dat een en ander al onderweg zou zijn. :wink:

Zolang andere mensen er geen hinder van hebben, vind ik alles goed.

meneerjohn
16-08-2005, 22:13
Voor mij graag :

1x NOW PLAYING

Gr. John

Johan van den D.
17-08-2005, 16:55
Voor mij graag :

1x NOW PLAYING

Gr. JohnStaat erbij

Johan van den D.
21-08-2005, 17:35
Weer een paar nieuwe deelnemers vandaag.
Het valt me wel op dat iedereen dezelfde tekst neemt terwijl ik in het begin vele mailtjes kreeg voor andere teksten.

Harry stadman
21-08-2005, 18:02
Weer een paar nieuwe deelnemers vandaag.
Het valt me wel op dat iedereen dezelfde tekst neemt terwijl ik in het begin vele mailtjes kreeg voor andere teksten.

Now Playing wordt toch ook het meest gebruikt in Engels sprekende landen, dacht ik. Vaak "Now Playing" of "In Theatres Now". :wink:

IMDB bijvoorbeeld gebruikt ook "Now Playing" om aan te geven wat op dit moment in de bioscopen draait. :wink:

Ago
21-08-2005, 21:08
ja, maar het is ook gewoon de leukste tekst, zo van "Now playing in my dvd-player"

Johan van den D.
21-08-2005, 21:13
We zitten nu op 14 stuks maar wilde toch wel proberen om mininaal de 25 te halen.

Harry stadman
21-08-2005, 23:04
We zitten nu op 14 stuks maar wilde toch wel proberen om mininaal de 25 te halen.

HHmmm, moet ik er nog bij bestellen? :wink: :lol:

Ronald Stiebolt
22-08-2005, 06:31
Doet u mij maar 1 x 'Now playing' aub.

Harry stadman
22-08-2005, 13:01
Doet u mij maar 1 x 'Now playing' aub.

Kijk, dat gaat de goede kant op. :wink:

Alexander D
22-08-2005, 14:01
Doet u mij maar 1 x 'Now playing' aub.

De hele crew zal er toch wel een willen :lol: 8)

Johan van den D.
22-08-2005, 17:00
Doet u mij maar 1 x 'Now playing' aub.Staat erbij Ronald. :wink:

Britte
23-08-2005, 15:15
Ik doe mee voor
NOW PLAYING

(als het voor Belgen ook mogelijk is tuurlijk)

Johan van den D.
23-08-2005, 17:28
Ik doe mee voor
NOW PLAYING

(als het voor Belgen ook mogelijk is tuurlijk)Dat is zeker mogelijk maar dan zijn de verzendkosten €8,40 (als ik het goed heb)

Harry stadman
23-08-2005, 17:37
Ik doe mee voor
NOW PLAYING

(als het voor Belgen ook mogelijk is tuurlijk)

Onze zuiderburen zijn altijd welkom. :wink:

Johan van den D.
23-08-2005, 18:03
Eind datum geplaatst in eerste post.

Johan van den D.
23-08-2005, 20:07
Nog twee overigens en we zitten aan de 15% korting.

Johan van den D.
25-08-2005, 18:47
Ik mis nog de bekende namen in deze lijst. :roll:

Harry stadman
25-08-2005, 18:58
Ik mis nog de bekende namen in deze lijst. :roll:

Van de dvd.nl crew bedoel je? :wink:

Die zijn eigenlijk wel verplicht he, om zo'n cool ding thuis te hebben! :wink:

Johan van den D.
25-08-2005, 19:36
Ik mis nog de bekende namen in deze lijst. :roll:

Van de dvd.nl crew bedoel je? :wink:

Die zijn eigenlijk wel verplicht he, om zo'n cool ding thuis te hebben! :wink:Nee die bedoelde ik niet specifiek. 8)

Edgar Smit
25-08-2005, 23:01
Ik mis nog de bekende namen in deze lijst. :roll:

Van de dvd.nl crew bedoel je? :wink:

Die zijn eigenlijk wel verplicht he, om zo'n cool ding thuis te hebben! :wink:Nee die bedoelde ik niet specifiek. 8)En ik ook niet, heb helaas nee moeten zeggen, en ja ik weet dat er ook een hangende versie is :wink: .

Blaatmaster
25-08-2005, 23:09
ik zal de 25 wel compleet maken, voor mij "now playing"

Johan van den D.
26-08-2005, 00:54
ik zal de 25 wel compleet maken, voor mij "now playing"Staat er ook bij.

Overigens was kimmie de 25ste. :wink:

Blaatmaster
26-08-2005, 00:58
ik zal de 25 wel compleet maken, voor mij "now playing"Staat er ook bij.

Overigens was kimmie de 25ste. :wink:

zonde, dan laat maar zitten ;)

Johan van den D.
26-08-2005, 01:05
ik zal de 25 wel compleet maken, voor mij "now playing"Staat er ook bij.

Overigens was kimmie de 25ste. :wink:

zonde, dan laat maar zitten ;)Jij stelde de 25 juist zeker door de 26ste te zijn. 8)

Blaatmaster
26-08-2005, 10:48
het was ook maar een grapje :oops: natuurlijk doe ik mee 8)

R Klemkerk
26-08-2005, 10:55
Voor mij ook een Now Playing bordje :)

Johan van den D.
28-08-2005, 17:11
Hier zijn vast nog meer liefhebbers voor te vinden toch zeker......... :P

R Klemkerk
28-08-2005, 17:31
je ht is niet compleet zonder zo'n bordje :mrgreen:

Johan van den D.
28-08-2005, 17:33
Dat dacht ik ook en let wel, ze zijn uniek omdat ze met de hand gemaakt worden door iemand van het forum.

Ago
28-08-2005, 20:06
Dat dacht ik ook en let wel, ze zijn uniek omdat ze met de hand gemaakt worden door iemand van het forum.
wie is die creabea? :wink:

Johan van den D.
28-08-2005, 21:12
Top geheim........ :roll:

Johan van den D.
30-08-2005, 16:09
Ok, wie maakt het aantal op 30.

Johan van den D.
30-08-2005, 17:01
Nummer 30 is inmiddels alweer een feit.

Johan van den D.
03-09-2005, 11:05
En wederom een nieuwe deelnemer.

Johan van den D.
07-09-2005, 20:27
Nog een paar dagen.
Ik denk dat ik vrijdag ga beginnen om de PM,s te verzenden met gegevens over de afhandeling.
Hou dus je PM box in de gaten vanaf vrijdag/zaterdag.

De kosten zijn momenteel dus €30 - 15% = €25,50 ex verzendkosten.

Johan van den D.
08-09-2005, 16:16
Ivm met de verzendkosten hebben we de volgende opties.

1-Het gaat via TPG en dan kan het eventueel op het postkantoor opgehaald worden indien iemand niet thuis is.
Kosten hiervan zijn €7,50

2-Het gaat via GLS (http://www.npd.nl/) die het alleen overdags kunnen aanbieden.
Hierbij is het niet mogelijk om het op een postkantoor op te halen.
Kosten hiervan zijn €5,50

Hierbij dus de vraag wat jullie voorkeur heeft.
Het gaat uiteindelijk via één van deze twee en dus wat de meeste voorkeur geniet.

De verzending gaat overigens niet via mij maar gebeurd rechtstreeks vanaf de leverancier.

Harry stadman
09-09-2005, 10:42
Ik zou het het liefst via TPG verstuurd willen hebben, Johan. :wink:

(ITC) is de leverancier zeker? :wink:

Edit:
ik zie dat de meeste mensen op het HT-forum ook via TPG verstuurd willen hebben. Mischien handig om dan alleen TPG aan te houden?

Ronald Stiebolt
09-09-2005, 13:10
TPG!

Johan van den D.
09-09-2005, 17:13
Edit:
ik zie dat de meeste mensen op het HT-forum ook via TPG verstuurd willen hebben. Mischien handig om dan alleen TPG aan te houden?Er gaat inderdaad maar voor één van de twee opties gekozen worden en het is duidelijk dat het TPG gaat worden.
Dit houd wel in dat de verzendkosten in de eerste post niet meer klopt.
Ik wacht alleen nog even op de kosten van Belgie.

Vanavond of morgen ontvangen jullie allemaal een PM met nadere info.

Johan van den D.
09-09-2005, 18:34
Iedereen heeft inmiddels een PM ontvangen met nadere gegevens


Kimmie wil je even via PM contact met mij opnemen. :!:

Wil iedereen zijn forumnaam vermelden in de PM met adres gegevens.

Tevens komen er smilies te staan achter jullie naam in de 2de post van dit topic (pagina 1)
Eén smilie betekend dat ik je adres gegevens heb en twee betekend dat ook je geld binnen is.

Johan van den D.
12-09-2005, 21:58
Willen de volgende personen hun PM box checken en iets van zich laten horen aub.


-patrickbmwz1
-opicron
-Desiree
-Marlboro man
-guidob
-Kimmie
-cyc

Frenkovic
12-09-2005, 23:03
wanneer er mensen afhaken voor reeds bestelde producten is het dan mogelijk toch nog mee te doen via een afvaller zeg maar?

Johan van den D.
12-09-2005, 23:38
wanneer er mensen afhaken voor reeds bestelde producten is het dan mogelijk toch nog mee te doen via een afvaller zeg maar?Voor de afvallers wordt geen bestel opdracht gegeven, alleen voor de personen die hun gegevens naar mij verzonden hebben.
Je heb overigens een PM.

Johan van den D.
13-09-2005, 15:49
Er is een wijziging voor het verzenden naar Belgie.
Er was eerder vermeld dat het ook 7,50 zou kosten maar kreeg vandaag door het ik hier 8,50 voor moet rekenen.
Dus deelnemers uit Belgie, hou hier even rekening mee AUB.

Sorry voor het ongemak.

Johan van den D.
13-09-2005, 16:26
Willen de volgende personen hun PM box checken en iets van zich laten horen aub.

-opicron
-Desiree
-Marlboro man
-Kimmie

Johan van den D.
16-09-2005, 17:48
:!: BELANGRIJKE MEDEDELING :!:

Willen de volgende personen van zich laten horen:
-opicron
-Marlboro man
-Kimmie

Mocht ik van deze personen Maandag 19 sept. niets hebben vernomen dan worden ze uitgesloten voor de powerbuy.
Weet iemand toevallig wie het zijn geef ze dan een berichtje met een verwijzing naar deze buy.

Verders heb ik nog geen gegevens van Hoekstra.

Betalingen die nog binnen moeten komen zijn van de volgende personen: (hier zijn er overigens al een aantal van onderweg)

-DFF
-Britte
-Eigget
-Blaatmaster
-Sjors
-elia
-master30
-cyc
-Hoekstra
-Sullivan

Tot zover de stand van zaken. :o

Johan van den D.
16-09-2005, 19:38
Van Désirée heb ik inmiddels bericht. :wink:

Johan van den D.
19-09-2005, 16:12
Van Kimmie inmiddels ook bericht gelukkig. :P

Helaas moet ik opicron en Marlboro man uitsluiten van deelname omdat ik nog steeds niets van hun vernomen heb.

Als er twee snelle beslissers zijn kunnen zij hun plaats overnemen maar dat moet ik dan wel voor Dinsdag 17.00 uur weten.

R Klemkerk
19-09-2005, 18:24
Al enig idee wanneer de producten verstuurd worden? ;) Ik kan niet wachten!!!

Johan van den D.
19-09-2005, 20:36
Al enig idee wanneer de producten verstuurd worden? ;) Ik kan niet wachten!!!Hoop binnen twee weken als al he geld binnen is.

Johan van den D.
19-09-2005, 20:45
Van Kimmie inmiddels ook bericht gelukkig. :P

Helaas moet ik opicron en Marlboro man uitsluiten van deelname omdat ik nog steeds niets van hun vernomen heb.

Als er twee snelle beslissers zijn kunnen zij hun plaats overnemen maar dat moet ik dan wel voor Dinsdag 17.00 uur weten.Van Marlboro man nog op het laatste moment een bericht met zijn gegevens gekregen.
Hij kan dus alsnog gewoon meedoen.
Heb inmiddels twee personen als reserve staan dus even kijken morgen of opicron zich nog meld.

Johan van den D.
19-09-2005, 20:47
:!: BELANGRIJKE MEDEDELING :!:

Wil de volgende persoon van zich laten horen:
-opicron

Verders heb ik nog geen gegevens van Hoekstra.

Betalingen die nog binnen moeten komen zijn van de volgende personen: (hier zijn er overigens al een aantal van onderweg)

-DFF
-Britte
-Eigget
-Blaatmaster
-Sjors
-elia
-master30
-cyc
-Hoekstra
-Sullivan
-Marlboro man
-Kimmie
Tot zover de stand van zaken. :o

Johan van den D.
20-09-2005, 15:59
Even weer een update.

Heb inmiddels de gegevens van Hoekstra ontvangen en het geld van Sullivan ontvangen.

Dan is er één plaats vrijgekomen omdat opicron niets van zich heeft laten horen.
Deze wordt ingenomen door Timo omdat die als eerste reageerde gisteren.
Timo heeft dus een PM.

Dan nog de vraag wie B. Sabri is die €34 overgemaakt heeft.
Kan dit even niet plaatsen dus als hij even een PM naar mij wilt verzenden.

Johan van den D.
20-09-2005, 16:02
Betalingen die nog binnen moeten komen zijn van de volgende personen: (hier zijn er overigens al een aantal van onderweg)

-DFF
-Britte
-Eigget
-Blaatmaster
-Sjors
-master30
-cyc
-Hoekstra
-Marlboro man
-Kimmie

Tot zover de stand van zaken. :o

Johan van den D.
20-09-2005, 19:04
Dan is er één plaats vrijgekomen omdat opicron niets van zich heeft laten horen.
Deze wordt ingenomen door Timo omdat die als eerste reageerde gisteren.
Timo heeft dus een PM.
Gegevens en geld van Timo inmiddels al ontvangen.

Johan van den D.
21-09-2005, 15:56
Betalingen die nog binnen moeten komen zijn van de volgende personen:

-DFF
-Britte
-Eigget
-Sjors
-master30
-cyc

Tot zover de stand van zaken. :o

Britte
23-09-2005, 07:42
Is wel al gebeurd hoor... maar duurt mss ietsje langer omdat het uit België moet komen (en was ook een beetje laat)

Johan van den D.
26-09-2005, 16:20
Betaling van DFF is vandaag binnen gekomen.



Betalingen die nog binnen moeten komen zijn van de volgende personen:

-Britte
-Eigget
-Sjors
-master30
-cyc

Tot zover de stand van zaken. :o

Britte
26-09-2005, 16:45
Ik heb het nog ff nagekeken en het geld is 10 dagen geleden toch al van mijn rekening gegaan dus normaal zou je dat toch al moeten hebben :?: :?:

Johan van den D.
26-09-2005, 17:02
Normaal gesproken wel ja maar je ziet het lijstje, ze hebben allemaal zo,n twee weken geleden het geld al over gemaakt.
Vertel het mij maar.......................... :?

Harry stadman
26-09-2005, 17:16
Normaal gesproken wel ja maar je ziet het lijstje, ze hebben allemaal zo,n twee weken geleden het geld al over gemaakt.
Vertel het mij maar.......................... :?


2 weken voor interne betalingen is inderdaad wel erg lang. Dat van britte is vrij normaal: internationale betalingen zitten vaak op 2-3 weken!

Johan van den D.
26-09-2005, 17:19
Is inderdaad lang maar zoals je ziet staan er 5 betalingen in het lijstje.
Ik weet helaas ook niet waarom het zo lang moet duren.

Harry stadman
26-09-2005, 17:25
Is inderdaad lang maar zoals je ziet staan er 5 betalingen in het lijstje.
Ik weet helaas ook niet waarom het zo lang moet duren.

Ik heb ook totaal geen idee waarom die andere 4 nog niet binnen zijn; sterker nog, je had mijn betaling al binnen enkele uren binnen! :wink:

Het enige wat ik kan bedenken is volgend:
niet betaald
verkeerde rekening ingevuld?
Te weinig saldo op moment van afschrijving?

Britte
26-09-2005, 18:11
Okay... we wachten af (maar te weinig geld etc kan dus niet want dan staat die overschrijving niet bij de afgeschreven sommen)

Johan van den D.
26-09-2005, 20:49
Het enige wat ik kan bedenken is volgend:
niet betaaldZe zeggen van wel en al kan ik de meeste niet, er zit ook een zeer betrouwbare bij.

verkeerde rekening ingevuld?Dan behoren ze bericht te krijgen van hun bank dat er iets niet klopt in de combinatie van mijn naam en nummer.

Te weinig saldo op moment van afschrijving?Dat weten ze zelf het beste natuurlijk.

Johan van den D.
27-09-2005, 16:20
Vandaag niets binnen gekomen.
Via Postbank.nl zijn de betalingen van deze personen nog niet kenbaar gemaakt.
Ik wil dan ook even de eerst volgende afschrift afwachten om te kijken of dat meer duidelijkheid bied.

Alexander D
27-09-2005, 16:27
verkeerde rekening ingevuld?Dan behoren ze bericht te krijgen van hun bank dat er iets niet klopt in de combinatie van mijn naam en nummer.


Ja, dat zou zo moeten zijn. Helaas gaat die vlieger in de praktijk niet op. Daar zit met al die automatische betalingen niet voldoende controle op de combo naam/nummer. :?

Johan van den D.
27-09-2005, 16:39
:?

Johan van den D.
27-09-2005, 17:12
Ik heb overigens al een mail naar Frank verstuurd met de vraag of we het gedeelte wat al betaald is kunnen afronden en de boards alvast verzonden kunnen worden zodra ik die bataald heb.
In prinipe moet dit kunnen lijkt me en dat die overige 4 dan eventueel wat later verzonden worden als die betalingen binnen zijn.

Even het antwoord afwachten.

Johan van den D.
28-09-2005, 15:52
Zelfs de afschriften komen niet meer op de dag die ze normaal al jaren bij ons komen.
Moet niet gekker gaan worden daarzo.

Hoe dan ook, er is vandaag wederom een betaling binnen gekomen en wel van Cyc.


Betalingen die nog binnen moeten komen zijn van de volgende personen:

-Britte
-Sjors
-master30

Tot zover de stand van zaken.

Britte
28-09-2005, 16:41
Ik heb vandaag met de post al mijn afschriften binnen gekregen en daar zit die van de powerbuy in ieder geval al wel bij :?:

Johan van den D.
30-09-2005, 19:21
De spullen gaan besteld worden maar helaas moeten de volgende drie personen even in de wacht gezet worden.
-Britte
-Sjors
-master30

Dit wil echter niet zeggen dat deze niet meer meedoen, hun boards worden gewoon later besteld (staan overigens al wel klaar) zodra hun geld binnen is.
Ik vrees dat de Postbank hier een flinke steek laat vallen momenteel, ik check Postbank.nl iedere dag meerdere malen sinds het begin van de betalingen :(
De afschriften ter controle heb ik deze week ook niet gehad terwijl dat wel zo had moeten zijn.

De anderen worden vast betaald/besteld om die personen niet langer te laten wachten.

Johan van den D.
03-10-2005, 17:16
Helaas nog geen nieuws te melden buiten het feit dat alles in werking is gezet.
Ik hoor het dus graag wanneer de eerste boards zijn ontvangen.
Voor de overige drie, hun betaling is nog niet op mijn Postbank.nl bijgeschreven, ik hoop dat ik dit wel op de afschriften kan terug vinden.

R Klemkerk
03-10-2005, 21:40
ik ben benieuwd johan.. we wachten ongeduldig af ;)

Johan van den D.
08-10-2005, 08:58
Vandaag kan ik goed nieuws vertellen over de drie overgeleven deelnemers.
Komt in de loop van de dag.

Harry stadman
08-10-2005, 11:29
Zijn er al mensen die een now playing board hebben ontvangen?

Johan van den D.
08-10-2005, 14:50
Ik denk het nog niet.

Johan van den D.
08-10-2005, 15:21
Vandaag kan ik goed nieuws vertellen over de drie overgeleven deelnemers.
Komt in de loop van de dag.
Ok, ik heb voor twee van de drie laatste deelnemers goed nieuws.

Van zowel Britte als Master30 is het geld binnen en hun order is inmiddels in werking gezet.
Helaas is van Sjors nog niets te achterhalen. :(

Harry stadman
08-10-2005, 16:53
Johan, wanneer moeten we onze brievenbus in de gaten gaan houden voor de boards? :wink:

Johan van den D.
08-10-2005, 20:47
Aankomende week is de schatting momenteel.

Harry stadman
09-10-2005, 10:50
Aankomende week is de schatting momenteel.

Dank u. :wink:

Johan van den D.
12-10-2005, 15:47
Morgen gaat men beginnen met het verzenden van de boards.

R Klemkerk
12-10-2005, 18:38
Dat is erg goed nieuws :)

Johan van den D.
14-10-2005, 16:37
De laatste betaling van Sjors is nu alsnog onderweg gelukkig.
Er was iets mis gegaan tussen hem en Postbank maar het is boven water.
Iedereen heeft dus aan zijn betaling voldaan en nu wachten tot de eerste berichten komen van de ontvangen boards.

Johan van den D.
17-10-2005, 16:43
Heeft iemand al iets ontvangen ?

Kimmie
17-10-2005, 18:55
Nee...nog niet, maar ik wacht in spanning af!

Kimmie
19-10-2005, 09:47
Zojuist gekregen van de postbode...hij ziet er supermooi uit (wat lichte vlekjes aan de onderste rand, maar die trekken hopelijk nog weg) en is ook groter dan ik had verwacht! Bedankt Johan!

Ronald Stiebolt
19-10-2005, 13:17
Ook hier net binnen gekregen. Zier er erg stoer uit, hartstikke bedankt voor al je moeite!

meneerjohn
19-10-2005, 15:25
Hij is binnen (y)

Bedankt voor alle moeite.

Gr. John

Johan van den D.
19-10-2005, 16:08
Mooiste van alles is dat ik hem zelf nog niet gezien heb omdat er hier niemand thuis was. :?

R Klemkerk
19-10-2005, 17:51
bij ons was niemand thuis, dus met een gelukje heb ik hem morgen... :)

ze zijn wél langsgeweest :)

Kan niemand een fotootje plaatsen? ben erg benieuwd!

Johan van den D.
19-10-2005, 17:56
Inmiddels dan toch binnen , post had hem bij buurman af gegeven.

R Klemkerk
19-10-2005, 18:33
Inmiddels dan toch binnen , post had hem bij buurman af gegeven.

Laat jouw fotogenieke kant eens zien Johan :mrgreen:

Blaatmaster
19-10-2005, 22:49
Heb hem nu ook, alleen de "now playing" is er een klein beetje onzorgvuldig opgeplakt zodat er een soort van bobbeltje onder de sticker zit. Verder ziet hij er tof uit en is hij idd groter dan verwacht!

Harry stadman
20-10-2005, 18:40
Ook hier iemand aan de deur geweest. Ik haal hem morgen zelf even op. Ik moet mij al sterk vergissen als het niet de 2 now playing boards zijn. Bedankt Johan voor een wederom vlekkeloze powerbuy! :wink: (y)

Johan van den D.
20-10-2005, 20:59
:wink:

R Klemkerk
21-10-2005, 06:02
top product Johan! ERG mooi ding. en idd groter en zwaarder dan ik had verwacht.



Toppertje!

Bart G.
21-10-2005, 17:10
Zeer mooi, staat echt prachtig (y)

Johan van den D.
20-11-2005, 08:54
Deze buy is geheel en goed tot een einde gebracht.
Hiermee sluiten we hem dus af.