PDA

Bekijk de volledige versie : internet,telefoon en digitale tv in 1



sharky
12-08-2005, 19:47
Ok weet niet of er al een topic over is maar met de zoekfunctie kwam ik er niet echt uit dus als ie er al was mag deze dicht.

Ik zoek een goede provider voor deze functies in 1 voor een vast bedrag per maand.

Dus internet uiteraard adsl,telefoon en tv maar die hoeft niet perse want ben best tevreden met digitenne.

Nou vroeg ik me af wie dit aanbied allemaal.

Is Scarlett wat?? heeft iemand dat? want is op dit moment de enige die ik weet :oops:

Alle info is welkom :)

Reden omdat het goedkoper is natuurlijk want betaal me nu scheel aan kpn en een andere internet provider en dan nog diggitenne maar die is niet zo duur.

Niels Simons
12-08-2005, 19:50
@home vind ik wel aardig,maar ik moet er overal apart voor betalen...dus 3 tientjesp maand voor internet,
en 8 euro p maand voor digitale tv.voordeel met die tv is wel dat je dan 90 kanalen hebt ipv 36 wat jij hebt...

maar ze sturen dus nie een rekening ofzo,das allemaal apart(ik krijg sowieso geen rekeningen,die shit gaat naar een emailadres waar ik t wachtwoord nie eens meer van weet...)

mazzel,niels

Richard B.
12-08-2005, 19:51
'triple play' noemen ze dit in vaktermen. :)

Ik wil binnenkort (als Essent de problemen er uitgehaald heeft) ook overstappen naar telefonie via de kabel en dan heb ik dus ook triple play. M'n broertje heeft dat nu via Chello en die is er redelijk tevreden over. Alleen het overzetten van z'n oude nummer verliep wat stroef maar het werkt verder wel ok.

sharky
12-08-2005, 20:03
'triple play' noemen ze dit in vaktermen. :)

.

Ah ok weet ik dat ook weer :wink:

Maar bij @home en chello betaal je dus nog steeds alles apart zoals ik op de site zie.

i.i.g bij @home wel telefoon is wel erg goedkoop dat is wel een pluspunt
en de dig. tv is ook wel beter met 90 zenders.

Maar dan zit ik nog steeds met 30 euro internet het scheelt natuurlijk wel als ik bij hun alles neem dan wat ik nu heb.
Want krijg om de 2 maanden een rekening van 50+ euro van kpn :evil:
plus dan nog 30 euro voor internet per maand.

Maar welke providers hebben echt zo'n pakket voor zeg maar 40 euro p.m? dus zoals scarlet maar weet nou niet echt of dat nu zo goed werkt.
En dan toch snel internet of werkt dat niet?

Richard B.
12-08-2005, 20:44
i.i.g bij @home wel telefoon is wel erg goedkoop dat is wel een pluspunt
Daar kom ik net achter ja. Als ik bel via @Home dan halveer ik m'n telefoonrekening. :shock: :)

Zodra er weer aangemeld kan worden ga ik gelijk weg bij KPN: dat weet ik nu al. :)



Maar dan zit ik nog steeds met 30 euro internet het scheelt natuurlijk wel als ik bij hun alles neem dan wat ik nu heb.
Want krijg om de 2 maanden een rekening van 50+ euro van kpn :evil:
plus dan nog 30 euro voor internet per maand.
Jou situatie lijkt wel een beetje op de mijne zo te zien want ik betaal bijna hetzelfde. Bij @Home zou ik 5,95 per maand vastrecht betalen terwijl dit bij KPN voor m'n Belbasis-abbo ongeveer 19 euro is. Dat scheelt toch wel lekker wat geld op een jaar. :)



Maar welke providers hebben echt zo'n pakket voor zeg maar 40 euro p.m? dus zoals scarlet maar weet nou niet echt of dat nu zo goed werkt.
En dan toch snel internet of werkt dat niet?
Ik heb er niet zoveel ervaring mee. Het enige wat ik laatst hoorde in Vara's Kassa is dat de Wannadoo-versie van Scarlet nog erg onbetrouwbaar is. Dat lijkt me wel iets om rekening mee te houden: nog niet elke leverancier heeft deze diensterverlening al netjes voor elkaar. :?

Mr_Parker
12-08-2005, 20:48
Versatel en KPN willen op korte termijn ook triple play gaan aanbieden.

Maar ja, wat is korte termijn.

Op dit moment maakt het voor mij allemaal nog niks uit, dekking in heel nederland zolang je in de randstad woont.

Let wel op bij digitale tv van essent is het +/- € 14,95 voor het analoge abo + € 0,- of € 8,95 (afhankelijk van basis of extra digitale tv-home). Die € 14,95 moet je dus ook betalen anders heb je geen tv aansluiting (en zonder dat kun je ook geen @home internet en telefoon nemen!, min of meer verborgen kosten dus).

Die € 14,95 kan trouwens iets verschillen per gemeente.

sharky
12-08-2005, 20:50
Doe ik net een postcode check bij @home kan ik het niet nemen :?
Nog niet beschikbaar hier in deze regio :(

Maar dat van scarlet betaal ik 70 euro per maand voor alles en dan heb ik nog steeds Digitenne die werken samen met hun.

En idd wel een goed punt om te onthouden van je

Mark de Jong
12-08-2005, 21:19
Ons Net, maar deze doet dat in fases. Eerst Internet, dan telefoon en dan pas TV dacht ik. En is bovendien nog niet overal beschikbaar.

Qzyn
12-08-2005, 22:49
Zie voor nadere info:
http://www.internetten.nl/div/document.asp?id=10011&kleur=blauw
"Of de triple play aanbiedingen inderdaad voordeliger zijn, zal nog moeten blijken. Want behalve de abonnementen krijgt de afnemer te maken met bijkomende kosten, zoals aansluiting, installatie, aanschaf modem en digitale ontvanger. Wie zich bindt aan één partij zit voorlopig vast, want de contracten gelden altijd minimaal voor een jaar. "

http://www.ad.nl/artikelen/InternetenPC/1117519176723.html
"Gezien de ontwikkelingen op dit terrein is het niet onverstandig de kat nog even uit de boom te kijken. En let bij de aanbiedingen vooral ook op de voorwaarden."

Wat Scarlet betreft: de recente reclamecampagne (Van Erven Dorens in onderbroek) was zo succesvol dat Scarlet de grote toeloop aan nieuwe klanten niet meer aankon: grote puinhoop was het gevolg, met massa's ontevreden klanten. Beter voorlopig ff mijden dus.


Scarlet wil even geen klanten

Telefoon- en internetprovider Scarlet is gestopt met zijn succesvolle wervingscampagne. Scarlet wil eerst de problemen met haar huidige klanten oplossen.

De ambitieuze provider begon begin dit jaar met een uitgebreide mediacampagne met Beau van Erven Dorens als boegbeeld. ''We kregen onverwacht veel respons,'' vertelt woordvoerster Sandra Ottens van Scarlet. ''Helaas is gebleken dat we dat succes niet goed het hoofd kunnen bieden. Daarom zijn we even gestopt met de werving.''

© Het Parool, 25-07-2005

misterfun
12-08-2005, 23:31
Volgende maand krijg ik Versatel dat kost 39,95 met een 20Mb verbinding en gratis alle eeredivisie wedstrijden in digataal dvd kwaltieit. en dus + telefonie.

Maick Werner
13-08-2005, 01:30
Volgende maand krijg ik Versatel dat kost 39,95 met een 20Mb verbinding en gratis alle eeredivisie wedstrijden in digataal dvd kwaltieit. en dus + telefonie.

Zelfs nu Versatel blijkbaar nog niet alles soepel heeft lopen? Zelf heb ik veel geduld gekweekt dankzij @Home. Die waren in hun 'kabel-beginfase' nou niet bepaald kreukelvrij. Maar ik hoop dat ze bij Versatel dit snel onder de knie hebben, want ik heb ook wel oren naar 1 rekening voor al die primaire levensbehoeften.

:emoticonmeteensigaarindemond:

P.s.: Voor de duidelijkheid: Ik heb al heel lang geen problemen met @Home, sterker nog, ik vind ze te gek. Ook de digitale televisie van hen, is goed, mits je er gebruik van maakt (wat ik niet zo gek veel heb gedaan, omdat het tijdsverschil mij irriteert, wat vooral funest is bij voetbalwedstrijden; Je hoort de buren, bij wijze van spreken en zwaar overdreven, al juichen bij de herhaling, terwijl er bij jou net aanlegd wordt voor het schot/de penalty).
Van telefonie via Essent/@Home weet ik totaal geen ene bal (toepasselijk!).

Alexander D
13-08-2005, 08:42
Ok weet niet of er al een topic over is maar met de zoekfunctie kwam ik er niet echt uit dus als ie er al was mag deze dicht.

Ik zoek een goede provider voor deze functies in 1 voor een vast bedrag per maand.

Dus internet uiteraard adsl,telefoon en tv maar die hoeft niet perse want ben best tevreden met digitenne.

Nou vroeg ik me af wie dit aanbied allemaal.

Is Scarlett wat?? heeft iemand dat? want is op dit moment de enige die ik weet :oops:

Alle info is welkom :)

Reden omdat het goedkoper is natuurlijk want betaal me nu scheel aan kpn en een andere internet provider en dan nog diggitenne maar die is niet zo duur.

Ik ben nog geen tevreden gebruikers van Scarlett tegen gekomen. Wel mensen die al maanden wachten op hun bestelling en niets krijgen en niemand kunnen bereiken.

Ro1671
13-08-2005, 09:45
Ik heb hier:
Upc Digital (digatale tv)
Upc Chello (kabel internet)
Upc Telefonie (digitaal bellen)

en ben zeer tevreden gebruiker!

Ik betaal dit als pakketvorm (zie upc site) en ben voor die 3 dingen per maand iets van 70€ kwijt...
Even toelichting aan mijn digitaal bellen abo... ik heb een freetime abonnement, deze houdt in na 1900 tot 0800 smorgens gratis bellen en in het weekend gratis bellen... overdags veel minder dan kpn en naar andere upc gebruikers is het overdag ook gratis :)

Ron kars
17-08-2005, 09:59
Heeft er iemand uitleg over hoe dat digitaal bellen nu precies zit?

Qzyn
18-08-2005, 13:00
Heeft er iemand uitleg over hoe dat digitaal bellen nu precies zit?
Zie: http://www.internetten.nl/div/document.asp?id=9073&m=3&kleur=blauw&b=0

Joost v.d. Ham
23-08-2005, 12:33
Neem geen Casema! In ieder geval niet op dit moment. Ik heb op 21-07 mijn internet besteld en tot nu toe drie gemaakte afspraken van levering zijn allen niet nagekomen! Je hoort niets vantevoren, de monteur komt gewoon niet opdagen. Het innen van de rekening hebben ze minder moeite mee...:evil:

Bellen met klantenservice kan, je moet even een bandje á 5 min afluisteren voordat je 1 vd volgende teksten te horen krijgt:

Het is erg druk nu, probeert u het later nog eens.
Het is erg druk nu, de wachttijd is min. 30 min.

Na ruim een half uur á 0,10 Euro p/min. aan de telefoon te hangen krijg je iemand aan de lijn die het helemaal met je eens is, niets van je kan vinden in de computer (we hebben een nieuw systeem, ziet u...)zodat je al je gegevens nogmaals door kunt geven en weer een nieuwe afspraak kunt maken. Helaas gaat de nieuwe afspraak weer niet door.......maar dat weet je dan nog niet.