PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe distributeur Boxxz pakt uit met goedkope titels



Eric van Ballegoie
21-02-2002, 11:49
Nieuwe distributeur Boxxz pakt uit met goedkope titels



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=279)

Jeroen Klaassen
21-02-2002, 12:23
Tja,
t zijn niet echt geweldige titels vind ik! :)
Iemand die ze allemaal kent en wél tof vindt?!

Jeroen

Jeroen Klaassen
21-02-2002, 12:26
Ik bedoel: Te Land, Ter Zee en In de Lucht
Waarom brengen ze dat uit op DVD????

Jeroen

jeffrey van der pluym
21-02-2002, 12:28
Die dvd's zijn niet voor niks maar 10 euro, dit zijn toch B films.
Ik vind 10 euro nog veel geld voor deze films 6 of 7 euro is meer dan genoeg
voor ter land ter zee en in de lucht.

Dennis Veldhuizen
21-02-2002, 12:54
ach kan best grappig zijn om van die b-films die je normaal alleen op tv ziet te hebben

Oakey
21-02-2002, 13:01
Die dvd's zijn niet voor niks maar 10 euro, dit zijn toch B films.
Ik vind 10 euro nog veel geld voor deze films 6 of 7 euro is meer dan genoeg
voor ter land ter zee en in de lucht.

Ik geef sowieso niet meer dan €10-14 uit aan een DVD, dus ik ga zeker deze C-rommel niet aanschaffen (ik bedoel, voor minder geld heb je tegenwoordig ook topfilms als Natural Born Killers of Dogma, en bij play.com zitten veel leuke titels ook rond de €10).

Jeroen Klaassen
21-02-2002, 13:10
De advertentie zag er echt uit alsof alle forumleden van dvd.nl massaal deze titels zouden gaan halen! Alsof we denken, "ow, het is maar €10,-, laat ik maar die film halen.."
Is er iemand die 1 van deze titels aanspreekt?!
Laat t me ff weten, dan ga ik em misschien wel huren ofzo! :p

Jeroen

mark t
21-02-2002, 13:47
Jakkob's Ladder is een aanrader!!! Deze film gaat over een Vietnam-veteraan die door hallucinaties langzamerhand gaat twijfelen aan z'n verstand. En het einde is behoorlijk verrassend.

En als Flash Gordon de film uit begin jaren '80 is (die met de muziek van Queen), dan is dit ook nog wel de moeite waard als 'cult-klassieker'. Deze film is met opzet met zwaar achterhaalde special effects opgenomen als homage aan de zwart-wit serie van vroeger (ver voor onze tijd).

De kwaliteit van de rest van de films is inderdaad op z'n zachtst gezegd wisselvallig.

Marco
21-02-2002, 19:24
B-Films? Veel van Boxxz zijn TV series. Xena is een van mijn favo TV serie. Alleen zo vreemd dat Boxxz de allerlaaste episode - 2 delig - Friends in need op DVD knalt. Niet errug, het is tenslotte de D.C. maar meestal hoort een serie met episode 1 van seizoen 1 te beginnen. Ach boeie, eindelijk een nieuwe episode die Yorin voorlopig of helemaal niet meer uitzend.

En dan Cleopatra 2525. 2 seizoenen in totaal. Waarvan het eerste seizoen 22 episodes heeft. De tweede seizoen heeft er maar 6 (heb wel begrepen dat deze episodes kwa speelduur langer zijn).

Boxxz is best wel bijdehand met Cleopatra 2525. Bovenaan staat van de maker van Xena en Spiderman. Doe ff nog meer films en TV series erbij zoals Hercules, Darkman, Evil Dead, American Gothic. Het is natuurlijk Sam Raimi :)

En ik d8 dat Flash Gordon via RCV zou worden uitgebracht. Kinowelt heeft namelijk de rechten. DVD home heeft zelf een bespreking van de Duiste Flash Gordon (http://www.dvd-home.nl/review/r2/flash.htm) versie (die NL ondertiteling heeft).

RDV
22-02-2002, 06:02
Heeft de Xena DVD ook de audio commentary van Rob Tapert, Lucy Lawless en Renee O'Connor die de R1 versie ook heeft?
Plus een alternatieve einde ook aanwezig op de R1 versie?

Adje
22-02-2002, 09:36
Th immortal:confused: Jezus man, gewoon een vette rip-off van Highlander. Space Angels:confused: Vette rip-off van Charlie's Angels.

Ik heb geen enkele film ertussen zien staan die ik zou willen. Zelfs als ze gratis waren:rolleyes:

Mike Philippens
24-02-2002, 01:20
En als Flash Gordon de film uit begin jaren '80 is (die met de muziek van Queen), dan is dit ook nog wel de moeite waard als 'cult-klassieker'.
Hmmm...als hommage hadden ze het beter kunnen laten. In de jaren dat Flash popi was, was men niets anders gewend. Niemand zat in de jaren '80 op Flash Gordon uit de jaren 40 te wachten... De film was naar mijn idee ook je reinste kitch. Flash had bij ieder nieuw camerastandpunt nieuwe kleren aan. Nee...een hommage had het geweest als ze het een beetje goed had gedaan: eentje naar de maatstaven van de tijd waarin de remake gemaakt is.
Hetzelfde vond ik overigens van The Mummy. De dialogen en de hele setting van de film waren zó jaren 30/40 dat ik liever het origineel had gezien. De nieuwe mummy voegde niets toe, behalve een stel b-acteurs en wat dure f/x.

starbuck
24-02-2002, 08:35
" the sicilian " is een matig tot redelijke maffiafilm geschreven door Mario Puzo. hoofdrollen christopher lambert en John Turturro.

Die ga ik zeker aanschaffen voor die prijs.

Anonymous
24-02-2002, 21:30
Ik had meer verwacht van deze nieuwe uitgever.
Behalve de director's cut van Xena is de rest
echt 3x niks volgens mij en de helft ken ik niet !

Helaas pindakaas ! :p

m.hendriks
25-02-2002, 10:33
En dan de specificaties... stereo en 4:3
Voor een tv serie begrijp ik dat, maar voor een film?

Marco
03-03-2002, 03:06
Heeft de Xena DVD ook de audio commentary van Rob Tapert, Lucy Lawless en Renee O'Connor die de R1 versie ook heeft?
Plus een alternatieve einde ook aanwezig op de R1 versie? Ik kan ook nergens wat meer info .t. Boxxz versie. Ik hoop dat alle extra's van R1 ook op de Boxxz versie is te vinden.

RDV
04-04-2002, 17:16
Ik kan ook nergens wat meer info .t. Boxxz versie. Ik hoop dat alle extra's van R1 ook op de Boxxz versie is te vinden.

Helaas niet, vond zojuist de volgende info;

The Dutch version DOES NOT have the extras (Lucy and Renee commentary). The DVD is Dutch subtitled (no other subtitles), region 2 and will be released on April 24. The English version of the DVD and VHS Video will be released March 26.

http://www.ausxip.com/news/dvdnews.htm

http://www.ausxip.com/news/dvdinlay.jpg

Jeroen Klaassen
04-04-2002, 17:42
Haha, maandje later nog een response.. :p

Jeroen

RDV
04-04-2002, 17:51
Haha, maandje later nog een response.. :p

Jeroen

Ja, nou en...... :confused:

Jamie
30-07-2002, 21:37
Iemand enig idee wanneer Flash Gordon nou echt uitkomt? In ieder geval niet op 24 juli zoals in dat persbericht stond, ik heb 'm nog nergens gezien. Iemand een email adres van die jongens en meisjes van Boxxz? :confused:

Dennis V.
13-03-2003, 22:11
Wat ik genoemd zie worden vind ik eigenlijk niets meer dan pure TROEP. Ik koop het dus echt niet.

Omdat je geld maar 1 keer kunt uitgeven word ik wat selectiever in het aanschaffen van DVD's. Zelfs als ze erg goedkoop zijn, dan moet het nog een verschrikkelijk goede, aansprekende film zijn, anders koop ik hem gewoon lekker ....NIET :twisted: