PDA

Bekijk de volledige versie : The Hills Have Eyes (2006)



Dennis Kuijper
15-08-2005, 20:04
En weer een remake die in de maak is.

The Hills Have Eyes (2006)
http://www.imdb.com/title/tt0454841/

Plot Outline: A suburban American Family is being stalked by a group of psychotic people who lives in the desert, far away from the civilization.

Ago
15-08-2005, 20:07
Wes Craven rules! (y)

Harry B.
15-08-2005, 21:11
Wes Craven rules! (y)
Omdat ie het origineel geregisseerd heeft ja!

Maick Werner
15-08-2005, 21:25
Ik zie dat die Aja verantwoordelijk was voor Haute Tension. Nou, als het van hetzelfde niveau wordt, houd ik mijn geld mooi in de zak :bier:

Erwin de Koning
15-08-2005, 21:28
is al heel lang bekend hoor

;)

http://forum.fok.nl/topic/397330

Dennis Kuijper
15-08-2005, 23:25
is al heel lang bekend hoor

;)

http://forum.fok.nl/topic/397330

Zal best,maar dit is geen Fok en waarom open je dan niet even een tread hier. :wink:

Harry B.
16-08-2005, 07:24
is al heel lang bekend hoor

;)

http://forum.fok.nl/topic/397330

Zal best,maar dit is geen Fok en waarom open je dan niet even een tread hier. :wink:
Omdat remakes zuigen :twisted:

Dennis Kuijper
16-08-2005, 12:04
is al heel lang bekend hoor

;)

http://forum.fok.nl/topic/397330

Zal best,maar dit is geen Fok en waarom open je dan niet even een tread hier. :wink:
Omdat remakes zuigen :twisted:

Hou je mond jij Clone. :twisted:

Haddock
23-12-2005, 09:09
Trailertje (http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/thehillshaveeyes/hd/)

Daan de G.
23-12-2005, 11:15
Emilie de Ravin ( Lost ) speelt er in dus deze moet ik wel zien ;)

Wim S.
23-12-2005, 12:54
Ik zie dat die Aja verantwoordelijk was voor Haute Tension. Nou, als het van hetzelfde niveau wordt, houd ik mijn geld mooi in de zak :bier:

Ik niet, vond switchblade romanche een goede film, alleen was het plot uiteindelijk erg zwak. Maar horror genoeg...

Rhune
23-12-2005, 13:05
jongens toch. nu is het alleen nog wachten op een remake van een remake, iets in de trand van "de remake van de remake van het originele The Godfather". Het is precies of ze wat extra niveau's aan Plato's mimesistheorie toevoegen.

The Gr8oNe
24-12-2005, 12:20
edit

jan_tran
24-12-2005, 12:47
Trailer ---> http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/thehillshaveeyes/

Kijk is even een paar posts boven je :wink:

The Gr8oNe
24-12-2005, 13:13
Trailer ---> http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/thehillshaveeyes/

Kijk is even een paar posts boven je :wink:

Niet gezien :wink:.

Jeroen D
22-03-2006, 05:40
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60884

Deze lijkt me erg cool :wink:

EGoldman
22-03-2006, 15:05
Mensen, heb deze film gezien en het was een grote teleurstelling.

Ten eerste zijn er problemen met het script, wat uiteindelijk leidt tot problemen in de film. Zo vind ik de keuze voor een heel gezin - van pasgeboren kleinkind tot pa en ma - als slachtoffers problematisch voor het ontwikkelen van de personages. Dit is iets wat niet tot nauwelijks wordt uitgewerkt. Personages worden ongeloofwaardig en hun motivaties en acties des te meer.

Ook komt de film te traag op gang, zonder dat er echt spanning wordt opgebouwd.

Als de actie dan eenmaal begint wordt er zo veel verklapt over 'het kwaad' in de film, dat er totaal geen mysterie over blijft. De film moet het dan ook hebben van goedkope schrikeffecten die veel te vaak niet eens met filmische middelen worden bereikt, maar gewoon door hard geluid op de soundtrack. Mijn grootste bezwaar is dat de moordenaars eerder lachwekkend zijn dan angstaanjagend. Ze worden erg karikaturaal neergezet, waardoor ze zo uit een cartoon afkomstig zouden kunnen zijn. Ik vond ze gewoonweg irritant.

Op ideologisch gebied heeft deze film ook weinig te vertellen. De nieuwe versie is enigzins opgepoetst, maar daar blijft het bij. [spoiler:4a59aa330a] Het falen van patriachische waarden wordt goedgemaakt met de vorming van een nieuwe orde in de vorm van broer-zus-zwager-kind, maar dit levert een commentaar dat op de eerste plaats maar moeilijk te verklaren is en op de tweede plaats zo enorm slap is, dat het totaal geen binding heeft met hedendaagse sociale problematiek. [/spoiler:4a59aa330a] Dit is mede een gevolg van het matige acteerwerk. Met andere woorden, het origineel werkt misschien vanwege de originaliteit. Deze remake bevat weinig origineels, uitdagends, controversieels of gewoonweg een goede uitwerking van het genre.

De film is op sommige punten best vermakelijk en verwijst hier en daar ook naar recentere horrorfilms als Saw, maar mijn algemene oordeel is: houd je geld in de zak als je denkt over een bioscoopkaartje en al helemaal voor het aanschaffen van de toekomstige dvd. Wil je deze film toch graag zien, huur 'm dan een keertje.

patrick_h
22-03-2006, 22:52
jongens toch. nu is het alleen nog wachten op een remake van een remake

Die zijn er al, als je Broadway als tweede stap neemt.

Zowel 'Little Shop Of Horrors' als 'Reefer Madness' zijn omgetoverd tot een musical, waarna die musicals weer bewerkt zijn tot filmmusicals. En ook hairspray krijgt die behandeling binnenkort..

Jeroen D
11-04-2006, 07:50
Deze gisteren gezien.
Precies wat ik ervan verwacht had ; een goeie, gore horror film.
Weer een behoorlijk ranzige film.......maar van Alexandre Aja had ik ook niet anders verwacht.
Een coole film die straks zeker op DVD word aangeschaft.

RobinB
11-04-2006, 10:20
Waar heb je deze film gezien?

Jeroen D
11-04-2006, 10:24
Waar heb je deze film gezien?

Uh, niet via de legale weg........... :oops: :wink:

RobinB
11-04-2006, 10:26
Ik kan het ook niet volhouden hoor :P Kan niet wachten op deze film.

Jeroen D
11-04-2006, 10:29
Ik kan het ook niet volhouden hoor :P Kan niet wachten op deze film.

Als je van horror houd is deze film zeker een aanrader.
Zolang remakes zoals deze gemaakt worden hoor je mij niet klagen. Heel veel mensen beginnen bij het woord remake al te mopperen zonder de film een kans te geven :(

Jeroen D
13-04-2006, 09:20
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61195

Cool !
De regio 2 versie zal nog wel even duren........... :(

Reinbo
13-04-2006, 09:58
Vond Haute Tension brilliant, deze lijkt mij ook wel aardig, maar nu Aja een remake gaat maken van Into the Mirror gaat het wel de verkeerde kant met hem op..... beetje orginaliteit kan geen kwaad als je talent hebt lijkt me...

Rickje
14-04-2006, 19:12
ben benieuwd want ik wil deze wel zien.. lijkt mij erg strak

Jeroen D
26-04-2006, 09:48
http://www.loaded247.com/s/R1_DVD/id/25367/title/The_Hills_Have_Eyes/

Hopelijk word de regio 2 ook zo'n mooie release. Gave hoes ook (y)

Melzz
26-04-2006, 09:57
Tijdens het afff gezien:

The Hills Have Eyes

Dit was precies wat ik ervan verwacht had. Een lekkere horrorfilm zonder teveel diepgang. Familie strand in de woestijn waar een familie kanibalen leeft. Tja....en dan is het survivelen geblazen! Ik herkende veel stukjes uit Wrong Turn die natuurlijk weer heeft gejat uit de originele Hills Have Eyes die ik nog nooit heb gezien. Te gekke sfeer in de zaal, er werd gejoeld, geklapt en gejuicht. Fantastische zaal ook, heel groot en fantastische surround, het geluid kwam echt overal vandaan. Prima vermaak!!

Het is allemeel niet erg diepgaand, uiteraard worden er de nodige onlogische beslissingen genomen (tja, het blijft een horrorfilm) maar het is precies wat ik ervan verwachtte. Pretentieloos vermaak....

Jeroen D
26-04-2006, 10:04
Wrong Turn heeft idd erg veel gejat van THHE.
Maar wrong turn is wel een stuk liever dan de remake. Het origineel van THHE heb ik nooit gezien maar deze remake wind er geen doekjes om :twisted:

Jeroen D
27-04-2006, 10:17
Dit gaat over de regio 2 versie die in de UK gaat verschijnen :-)


Get ready for a terrifying, gory thrill ride as the re-imagining of Wes Craven’s 1977 classic, The Hills Have Eyes is released on DVD. Directed by Alexandre Aja (Switchblade Romance), and containing brand-new and previously unseen footage, The Hills Have Eyes (rrp £19.99) is released on 26th June 2006 by Twentieth Century Fox Home Entertainment.

The all-American Carter family holiday begins normally enough, as they drive across the desert en route to San Diego. Bob (Ted Levine,The Silence of the Lambs) takes a wrong turn, and once lost, the family is forced to stop at a petrol station in the middle of nowhere to ask for directions. The sinister attendant suggests they take a shortcut, and turn left down a nearby unpaved road…

A few yards down the “shortcut”, steel spikes suddenly rise from beneath their caravan, bursting all four tires and leaving the Carters stranded and seemingly all alone. But the hills have eyes, and as the family decides what to do, the depraved inhabitants move in for the kill.

Mutated by years of radiation poisoning, these depraved creatures have a taste for human blood, and hunt down each and every family member. One by one the Carters fall foul of the mutants’ bloodlust and axes, and the few survivors are forced to face their worst nightmares in a desperate attempt to save their own skins…

With Wes Craven (Red Eye, The Scream Trilogy) on board as producer, and starring Emilie de Ravin (Lost) as Brenda Carter, and Aaron Stanford (X-Men 2) as Doug Carter, The Hills Have Eyes is a must-see for any self-respecting horror fan. The DVD special features include director’s and producer’s commentaries, a making-of featurette and production diaries.

Do you dare uncover the horrors that lurk in those hills? Find out what you’re made of, and grab your copy of The Hills Have Eyes on DVD this June!

Product Details
Credit: Twentieth Century Fox Home Entertainment
Release Date: 26th June 2006
Certificate: 18
DVD Price (RRP): £19.99
Catalogue Number: 3222501000
Running Time: 111 minutes (tbc)
Language: English with Subtitles

The Hills Have Eyes DVD Features:

[Subject to minor changes]

* Commentary by Director Alexandre Aja, Writer Gregory Levasseur and Producer Marianne Maddalena
* Commentary by Producers Wes Craven and Peter Locke
* Surviving the Hills: Making of "The Hills Have Eyes"
* Casting Session
* Music Video: "Leave the Broken Hearts" by The Finalist
* Production Diaries:
o Welcome to Moracco
o Danilo: The Bomg Builder
o Missing Fingers
o The Scorpion Whisperer
o Stunt Double
o Happy Family
o Bad Weather
* Thank You for Smoking trailer
* The Omen 666 preview

Pinkeltje
27-04-2006, 15:27
Ben enorm benieuwd. The Hills Have Eyes van Craven vond ik één van de weinige geslaagde werken van de regisseur.

Jeroen D
29-04-2006, 09:46
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=6903

RobinB
29-04-2006, 17:08
Wanneer komt deze film trouwens in de bios?

Jeroen D
30-04-2006, 09:07
volgens mij in juli.

TheGodfather
26-05-2006, 12:49
Heb `t origineel nooit gezien, maar deze remake sloeg werkelijk helemaal nergens op
Echt alle slasher cliches komen voorbij, van een happy All American gezinnetje tot enge mannetjes en (uiteraard) lekker veel bloed. Normaal ben ik daar wel voor te vinden, maar deze stelde toch teleur. Het duurt te lang voordat er iets van betekenis gebeurd, het gedeelte "waar het echt om gaat" duurt eigenlijk veel te kort en dat wat daarna komt duurt te lang en het tempo ligt te laag om echt spannend te worden.
Het einde is weer lekker belachelijk, maar dit is echt iets om te kijken als je echt niets anders te doen hebt.

Jeroen D
29-05-2006, 15:12
http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=7379

:D

Daan de G.
07-06-2006, 01:45
hmm, ik vond deze horrorfilm wel koel! Na het oh zo teleurstellende Hostel, eindelijk een film met een heerlijk splatter gehalte! behoorlijk wat vieze scene's en een paar zenuwslopende scene's
(kan er ook aan liggen dat ik hem lekker dicht op mn laptopje heb gekeken ;))

Ik vond hem iig vermakelijk voor een avondje huiveren!

Jeroen D
13-06-2006, 07:20
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61325

menus toegevoegd. Ziet er goed uit (y)

joostpolletje
13-06-2006, 09:03
Lijkt me ook een gave film, Hostel was met vlagen goed, Had ik meer van verwacht. Hoop dat ik achteraf niet hetzelfde over deze zal zeggen, Ik ga hem zo maar eens kijken

joostpolletje
13-06-2006, 12:47
Wat een film zeg, Paar keer geschrokken.. Niet Best, Wat een splatter gehalte... Veel beter dan Hostel. super

incubus
13-06-2006, 13:59
Ok, gisteren was mijn gepre-orderde US DVD voortijdig aangekomen voor de beoogde releasedatum. Altijd handig die firmas die schijt hebben aan de releasedata.
Ik heb dus net de unrated versie van deze film gezien en niet de theatrical versie en ik moet zeggen: DAMN!!! Deze film blaast de pannen van het dak in deze vorm!

De unrated versie duurt maar liefst 8 minuten langer en het zijn geen extra expositie- of karakteropbouwscenes. Nee mensen, deze versie biedt de nasties!!! Wansmakelijk, ziek, intens, brutaal en maakt de meeste horrorfilms maar kleine kindermatinéproducties. Dit is hardcore horror op zijn best! In de cinema zou deze ongeknipte versie niet minder dan een NC-17 rating binnenslaan en eigenlijk is dit de enige echte versie waarop deze film gereviewed zou moeten worden. Ik ga niet in de details om niets te spoilen van de fun.

Het is een getrouwe remake, dus laat die opmerkingen over horrorclichés maar varen... Deze film is al eens eerder gemaakt en gecloned in de vorm van het milde Wrong Turn werkje (wie ripped wie??). De laatste trend in remakes toont dat er heel slechte ofwel heel goeie zijn. Slechte zoals: The Omen, Amityville horror, Dark water, The Fog, Psycho enz...
Goeie: Texas Chainsaw massacre, Dawn of the dead, The Hills have eyes, The thing, The fly, The Blob...
Wat maakt die goeie nu zo goed en de andere zo crappy? Het begint al met respect voor het bronmateriaal... De makers van de goeie remakes hebben effectief de originelen GEZIEN, de ellementen die werken overgenomen en vertienvoudigd, de ellementen die niet werken weggezwierd en al dan niet nieuwe ellementen toegevoegd. De crappy ones worden gemaakt door regisseurs die het nieuwe script gelezen hebben en niet eens de moeite nemen om de oude te bestuderen! Ze verfilmen letterlijk wat in hun schoot geworpen wordt door schrijvers die beter hun teksten schreven op WC-papier om erna hun.... wel, you get the picture

Deze remake heeft geen nieuwe plotellementen maar verbeterd wel op de rauwheid en stijl die ik al zo geweldig vond in Alexandre Aja's "Haute Tension". Waar Wes Craven nog de angst had om alle horrorregisters open te trekken, krijg je van Aja een lading buckshot in je facade verwerkt en zit je nog steeds hagel te plukken uit je tanden tijdens de aftiteling. Ik weet niet hoeveel mensen ik nu tegen het hart ga stoten maar... hij overtreft het origineel! Niet dat ik het origineel slecht vind, verre van! Het blijft een cultklassieker maar toch zal ik in toekomstige kijkbeurten toch voor de nieuwe versie gaan kiezen!

De mutanten zijn dierlijker en afzichtelijker in deze reis, de psychologie en terreur is extremer, de dierlijke wil om te overleven van de nieuwe familie gaan tot het uiterste en ik was emotioneel betrokken. Na de trailerscene wou ik dat AL die freaks doodgingen en fel! Ik werd niet teleurgesteld....

Mensen die een plot zoeken om over na te denken en
achteraf over te filosoferen kunnen beter blijven kijken naar The Da Vinci Code en Donnie Darko. Deze film is niet voor jullie... Dit gaat over oerinstincten, het geweld dat in ieder van ons zit als je tot het uiterste gedreven wordt. We zijn allemaal tot vreselijke dingen in staat als je familie, je leven en alles waar de menswaardigheid voor staat in het gedrang komt. Het is zelfs geen enge film te noemen... de horror is het dierlijk geweld en de psychische marteling van hulpeloosheid.

Als conclusie:
Dit is hardcore Horror met een hoofdletter! Alle horrorfans moeten hem zien! Dit wordt een culthit op DVD en zoals gewoonlijk niet begrepen door de popcornjeugd die naar de cinema gaat om erna nog flink op stap te gaan.
Ik ga hem in de bios ook nog eens kijken en koop de Nederlandse DVD-release ook nog eens. Ik hoop echt voor Fox dat ze hier ook de unrated DVD uitbrengen anders ben ik genoodzaakt een bende mutanten op hen af te sturen!!!!

Vijf doorkliefde schedels op stokken krijgt hij van mij! Unrated versie is bruter dan unrated versie van Hostel btw....

*****

Jeroen D
13-06-2006, 14:34
Er zaten idd. een paar stukken in dat ik dacht......wow, dat Aja hier mee weg komt, zo bruut.
De UK versie die ik in bestelling heb staan is gelukkig ook de unrated versie :wink:
Gelukkig dat er nog meer mensen zijn die deze film waarderen. Met Hostel stond ik ook al alleen (wat ben ik zielig :( :wink: )

Philippe
13-06-2006, 14:52
Ik heb echt genoten van je bevindingen incubus. Duidelijk een post van iemand die het horrorgenre erg weet te waarderen. Ik kijk alvast uit naar het moment wanneer de dvd in mijn brievenbus valt (heb hem bij play besteld).

Remakes kunnen inderdaad beter zijn dan het orginineel, het gebeurt zelden maar als het gebeurt heb je wel een hedendaagse genreclassic te pakken. Ik ben zelf een grote horrorliefhebber (in het bijzonder de grimmige genrewerkjes uit de 70's en 80's: Last House On The Left, Texas Chainsaw Massacre, Henry Portrait Of A Serial Killer, Maniac, Buio Omega...) en ga er zeker niet automatisch van uit dat vroeger alles beter was, hoewel ik dat cliche grotendeels toch moet bevestigen als je de inspiratieloze slappe hap van de laaste jaren bekijkt (voornamelijk gericht op popcornvretende tieners).

Maar af en toe duikt er dan toch een hedendaags pareltje op. Heb het volste vertrouwen in Alexandre Aja, die met Haute Tension eerder al een horrorfilm maakte zoals die eigenlijk moet zijn: berespannend, snoeihard én goor. Helaas worden ze zo niet meer gemaakt maar The Hills Have Eyes is dan blijkbaar wel de uitzondering die de regel bevestigt. Laat maar komen! :twisted:

Daan de G.
13-06-2006, 14:53
ik dacht dat ik ook de enige was ;) ik vond het ook een super film, alleen al de aantiteling zeg, hoe freaky!! Geweldig!

Philippe
13-06-2006, 14:55
De UK versie die ik in bestelling heb staan is gelukkig ook de unrated versie :wink:


En daar ben ik ook erg blij mee. 8)

incubus
13-06-2006, 15:31
Ik heb echt genoten van je bevindingen incubus. Duidelijk een post van iemand die het horrorgenre erg weet te waarderen. Ik kijk alvast uit naar het moment wanneer de dvd in mijn brievenbus valt (heb hem bij play besteld).

Remakes kunnen inderdaad beter zijn dan het orginineel, het gebeurt zelden maar als het gebeurt heb je wel een hedendaagse genreclassic te pakken. Ik ben zelf een grote horrorliefhebber (in het bijzonder de grimmige genrewerkjes uit de 70's en 80's: Last House On The Left, Texas Chainsaw Massacre, Henry Portrait Of A Serial Killer, Maniac, Buio Omega...) en ga er zeker niet automatisch van uit dat vroeger alles beter was, hoewel ik dat cliche grotendeels toch moet bevestigen als je de inspiratieloze slappe hap van de laaste jaren bekijkt (voornamelijk gericht op popcornvretende tieners).

Maar af en toe duikt er dan toch een hedendaags pareltje op. Heb het volste vertrouwen in Alexandre Aja, die met Haute Tension eerder al een horrorfilm maakte zoals die eigenlijk moet zijn: berespannend, snoeihard én goor. Helaas worden ze zo niet meer gemaakt maar The Hills Have Eyes is dan blijkbaar wel de uitzondering die de regel bevestigt. Laat maar komen! :twisted:

Thanks Philippe!! Ik ben zelf al 20 jaar lang een horrorfan nu en begin stilaan een verrote, ouwe zak te worden die er maar niet genoeg van kan krijgen ;-)
Ik lees jouw posts regelmatig met de nodige aandacht vooral in de "zieke films" en "horror" threads op dit forum. Ik vind het erg leuk om te zien dat ik niet alleen ben in mijn lugubere hobby (ale, vinden veel mensen toch in ieder geval)

Alhoewel de remake van "The Omen" me wel een tijdje doet afkicken hoor... Wat een crap film was dat zeg! 98% identiek aan het origineel, min de sfeer + crappy CGI effecten bij sommige sterfscenes. Intriest was dat... Nee geef me maar het origineel van "The Omen". Alleen de Jerry Goldsmith muziek al!!

Mijn neef, vriendin en ik hebben ook een kleine horror ode gemaakt btw, ik weet niet of je die eerder al ergens op het forum al gezien hebt. Het is een ode aan de jaren 70 en 80 horror met de nodige expositiemomenten... Spot de odes ;-)

http://i20.photobucket.com/albums/b250/Cubester2/Camposter.jpg

Download hier:
Cam (http://www.xs4all.nl/~thomke32/Cam.WMV)

Eric B.
13-06-2006, 16:31
net ff gekeken op CDwow:

de R1 Uncut versie : speelduur: 101 minuten
release datum: 20 Juni Prijs €21,99

http://images-cache.cd-wow.com/images/2/1149146572_big.jpg


de R2UK Uncut versie: Speelduur: 104 minuten
release datum: 26 juni Prijs: €21,99

http://images-cache.cd-wow.com/images/2/1149146054_big.jpg


persoonlijk vind ik de cover van de R1 veel mooier, dus ik ga denk ik voor de R1, en dan koop ik voor een mooi prijsje de NL versie er nog wel eens bij :)

Philippe
13-06-2006, 16:35
@incubus:

Valt me ook op dat je regelmatig post in de horrortopics hier (jammer dat het voorheen goed draaiende 'zieke film' topic tegenwoordig helemaal is stilgevallen), altijd een goed onderbouwde mening die meestal goed overeenkomt met die van mij. Inderdaad erg fijn om de verhalen van gelijkgezinden te lezen. Zelf ben ik al een jaar of 15 into horror, maar mijn grote liefde blijft de betere actiefilm (The Rock, Speed, Heat, Terminator 2).

Tja lugubere hobby... zoiets hoor je regelmatig, soms zijn de reacties wel te begrijpen (in haal nu extreme voorbeelden aan, maar probeer maar eens uit te leggen aan 'outsiders' waarom Aftermath, Buio Omega, Flower Of Flesh And Blood enz in je collectie zitten en nog regelmatig bekeken worden ook! :wink: ).

Niet iedereen kan evenveel hebben maar de echte genrefreaks kicken hier juist op en met het nodige relativeringsvermogen zie je ook de humor van dit soort films in. Dit is gewoon een andere vorm van entertainment en de mensen die hiervan genieten zijn zeker niet ziek in hun hoofd (al die gewelddadige games worden toch ook niet gekocht door zieke geesten). Gezond verstand heb je of heb je niet, maar die discussie is al genoeg gevoerd... it's only a movie, it's only a movie, it's only a movie. :wink:

Je ode aan de horrorfilm is tof gedaan, een genreliefhebber waardig. 8)

Jeroen D
13-06-2006, 18:44
Vind de hoes van de regio 1 ook veel mooier maar kan ik niet afspelen :(
De regio 2 hoes vind ik ook niet lelijk. Beetje vaag trouwens, de film moet hier nog gaan draaien (juli) en ik zit thuis de dvd al te kijken, de UK is vaak eerder met films.

Eric B.
13-06-2006, 18:51
Vind de hoes van de regio 1 ook veel mooier maar kan ik niet afspelen :(
De regio 2 hoes vind ik ook niet lelijk. Beetje vaag trouwens, de film moet hier nog gaan draaien (juli) en ik zit thuis de dvd al te kijken, de UK is vaak eerder met films.


mijn speler kan ook geen R1 afspelen, maar die van m'n ma wel :D

Eric B.
13-06-2006, 23:23
net ff gekeken op CDwow:

de R1 Uncut versie : speelduur: 101 minuten
release datum: 20 Juni Prijs €21,99

http://images-cache.cd-wow.com/images/2/1149146572_big.jpg


de R2UK Uncut versie: Speelduur: 104 minuten
release datum: 26 juni Prijs: €21,99

http://images-cache.cd-wow.com/images/2/1149146054_big.jpg


persoonlijk vind ik de cover van de R1 veel mooier, dus ik ga denk ik voor de R1, en dan koop ik voor een mooi prijsje de NL versie er nog wel eens bij :)

trouwens nu ik goed kijk......de R2uk duurt dan 3 minuten langer dan de R1 :?

JJB
14-06-2006, 00:22
begin toch wel benieuwd te raken naar het lezen van de reacties hier! Kan altijd nog erg genieten van oude/smerige horrors (hellraiser/the fly/the thing/the blob/scanners etc), en heb het origineel nog nooit gezien..

BASIL
14-06-2006, 00:51
net ff gekeken op CDwow:

de R1 Uncut versie : speelduur: 101 minuten
release datum: 20 Juni Prijs €21,99

http://images-cache.cd-wow.com/images/2/1149146572_big.jpg


de R2UK Uncut versie: Speelduur: 104 minuten
release datum: 26 juni Prijs: €21,99

http://images-cache.cd-wow.com/images/2/1149146054_big.jpg


persoonlijk vind ik de cover van de R1 veel mooier, dus ik ga denk ik voor de R1, en dan koop ik voor een mooi prijsje de NL versie er nog wel eens bij :)

trouwens nu ik goed kijk......de R2uk duurt dan 3 minuten langer dan de R1 :?

Het is niet 101 min. maar 111 min. :wink:

Jeroen D
14-06-2006, 06:49
Volgens mij duurt de regio 1 versie wel 101 minuten en de UK 104, maar dat heeft toch met de PAL en NTSC systemen te maken of niet ?

BASIL
14-06-2006, 06:56
Volgens mij duurt de regio 1 versie wel 101 minuten en de UK 104, maar dat heeft toch met de PAL en NTSC systemen te maken of niet ?

In de VS duurt de normale versie 108 min. en de unrated versie 111min. :wink:

Jeroen D
14-06-2006, 07:16
Volgens mij duurt de regio 1 versie wel 101 minuten en de UK 104, maar dat heeft toch met de PAL en NTSC systemen te maken of niet ?

In de VS duurt de normale versie 108 min. en de unrated versie 111min. :wink:

OK :wink: Waarom duurt de UK versie dan maar 104 minuten ?

Daan de G.
14-06-2006, 08:24
Omdat de engelsen mietjes zijn? :wink:

BASIL
14-06-2006, 10:42
Volgens mij duurt de regio 1 versie wel 101 minuten en de UK 104, maar dat heeft toch met de PAL en NTSC systemen te maken of niet ?

In de VS duurt de normale versie 108 min. en de unrated versie 111min. :wink:

OK :wink: Waarom duurt de UK versie dan maar 104 minuten ?

Fox has given The Hills Have Eyes: Unrated an excellent DVD presentation with some very meaty, fulfilling extra material. The film itself is the unrated version, which really consists of about one minute's worth of extra footage that didn't appear in the theatrical version. It's mostly just extended bits of gore, and even a few of the grislier sequences have been lengthened. If you're hoping to see Emilie de Ravin or Vinessa Shaw without their tops in this "unrated" cut, you'll be sadly disappointed

Theatrical version: 107'
Unrated version: 108'

Eric B.
14-06-2006, 18:46
dan staat het toch verkeerd op cdwow :P

Seth__Gekko
14-06-2006, 19:02
Inderdaad weer eindelijk een heerlijke film.
De mutanten waren net zulke freaks als de gasten in house of 1000 corpses. Die moesten er gewoon z.s.m. aan.

Heerlijke schrikmomenten en gore! Zo moet het!

G.G.Ross
14-06-2006, 21:19
Waanzinnige film.

Heb hem gisteren gezien op mijn computer, illegaal maar haarscherp en uncut.
Ben nooit kapot geweest van het origineel en was ook niet direct 'hooked' bij Aja's versie want de eerste 40 minuten van de remake waren nogal traag en niet bijster interessant en spannend, net als bij de oorspronkelijke versie eigenlijk. (Op het fantastische begin na...).

Maar vanaf het moment dat de eerste mutant ten tonele verschijnt...

Was al megafan van Aja's 'Haute Tension' en weet nu zo goed als zeker dat ik de man zijn films waarschijnlijk tot mijn kist zal blijven volgen.

Beste horrorregisseur van de laatste en waarschijnlijke komende 20 jaar.

Normaal koop ik mijn Nederlands ondertitelde DVD's pas op het moment dat ze in de 3 voor 25 euro acties of iets dergelijks te vinden zijn maar voor de aanstaande uncut versie van Fox hol ik de eerste dag van release met een megagrijns naar de lokale DVD boer.

Wat zijn die mutanten gaaf, vooral die (niet al te mobiele) meneer in die stoel in dat gezellige huisje...

Brutaal!!! (En wat een einde..).

Symphony X
01-07-2006, 21:09
Nog niet gezien, ook maar eens kopen ipv eerst te bekijken :wink:

Eric B.
01-07-2006, 23:21
heb vanmiddag de R1 Unrated besteld, hopen dat ie snel verstuurd word, ik verheug me op deze dvd :D

artwork is trouwens ook veel mooier dan dat van de R2, heeft ook meer de sfeer van een horror film :)


http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000FAOC2W.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V52750004_.jpg

Wim S.
02-07-2006, 09:01
Ik heb 'm bij cd-wow bestelsd maar hij wordt steeds uitgesteld, wacht er al weer ee tijdje op, ook de orginele maar bestelt, lijkt mij een nieuwe uitgave...

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=1059543&navid=3

Jeroen D
02-07-2006, 10:13
Heb 'em ook bij cdwow in bestelling staan. Is nog steeds niet verstuurd :evil:
Hadden problemen met de levering............damn........

Jeroen D
03-07-2006, 07:45
http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=3021

bespreking van de regio 1 versie.

Eric B.
03-07-2006, 18:51
http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=3021

bespreking van de regio 1 versie.


"Pittig detail: Bij één bepaalde scène wandelden er dan ook keer op keer mensen weg tijdens vertoningen van The Hills Have Eyes!"


klinkt goed! :D

Mik. V
03-07-2006, 18:57
kga deze film meteen in de bios bekijken op 20 juli!.
en als ik 2 weekjes later naar Amerika vertrek, koop ik daar meteen de Unrated versie :).
Ik hou opzich wel van remakes, zijn vaak veel schokkender etc.. de oude films hebben daarentegen wel meer de sfeer.

Eric B.
03-07-2006, 19:02
kga deze film meteen in de bios bekijken op 20 juli!.
en als ik 2 weekjes later naar Amerika vertrek, koop ik daar meteen de Unrated versie :).
Ik hou opzich wel van remakes, zijn vaak veel schokkender etc.. de oude films hebben daarentegen wel meer de sfeer.

wel blijven zitten he :P

Mik. V
03-07-2006, 21:08
haha, waarom zou ik niet blijven zitten? :P

Eric B.
03-07-2006, 23:16
haha, waarom zou ik niet blijven zitten? :P


ik quote mezelf even :P






"Pittig detail: Bij één bepaalde scène wandelden er dan ook keer op keer mensen weg tijdens vertoningen van The Hills Have Eyes!"

Mik. V
04-07-2006, 09:22
haha azoo! lol :P
nee, ik zal wel blijven zitten, zijn de kaartjes veelste duur voor om weg te lopen ;)

Symphony X
04-07-2006, 10:44
En ook besteld(R1 Unrated...).... film nog niet gezien, ik laat me verrassen :wink:

*Is de dvd toevallig bij jullie al verzonden?

Coen P.
04-07-2006, 10:52
*Is de dvd toevallig bij jullie al verzonden?

ik wacht al een tijdje op verzending (regio 1, cdwow)

Jeroen D
04-07-2006, 11:55
Ik wacht ook al een tijdje..........heb de regio 2 versie besteld bij cdwow.
Problemen met de levering.
Damn, normaal heb ik er niet zo'n moeite mee om te wachten maar bij deze titel wel :evil:

BASIL
04-07-2006, 12:05
En ook besteld(R1 Unrated...).... film nog niet gezien, ik laat me verrassen :wink:

*Is de dvd toevallig bij jullie al verzonden?

Ik heb die als sinds half juni. :wink:

BASIL
04-07-2006, 12:06
Ik wacht ook al een tijdje..........heb de regio 2 versie besteld bij cdwow.
Problemen met de levering.
Damn, normaal heb ik er niet zo'n moeite mee om te wachten maar bij deze titel wel :evil:

De verpakking is zeer mooi

Melzz
04-07-2006, 13:37
Zijn er ook kenners van Aphex Twin...en dan met name de regisseur van zijn clips Chris Cunnigham??

1 van de mutanten (degene die de film hebben gezien weten precies welke) lijkt 100% exact hetzelfde als een freak uit een clipje van Aphex Twin...namelijk een korte promo van de dubbelcd Druqks....

Die viel me meteen al op toen ik hem zag...iemand anders die dat is opgevallen? Heeft Chris Cunnigham toestemming gegeven....?? Anders lijkt me dat toch flink jatwerk....

Eric B.
04-07-2006, 18:03
heb em zaterdag besteld, en hij is nog niet verzonden :cry: kan echt niet wachten om deze te zien, maar ik moest voor m'n broer Haute Tension bestellen, gisteren gedaan, vandaag al verzonden, en ja ik ga em (eerst) ook kijken, kan ik vast kennismaken met regisseur Aja :)

Philippe
05-07-2006, 12:56
Uitstekende horrorfilm, heerlijk bruut zoals ze nog maar zelden gemaakt worden. Grimmig, grauw, nihilistisch. Aja laat de camera niet hypocriet wegdraaien zodat we ook de gory details zien.

De remake vond ik beter dan het origineel omdat die gewoon stukken spannender en brutaler is. Alleen qua sfeervorming vond ik het origineel misschien net dat tikkeltje beter.

Hoe dan ook, een vette aanrader voor de liefhebber. Hills 2006 hakt er aardig in! :twisted:

Symphony X
05-07-2006, 13:50
DAMN!

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: The Hills Have Eyes (2006):
Unrated Edition Region 1

We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch
this item to you on the 10/07/2006.

As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming
shipment.

From the date of dispatch, would you kindly allow up to 7 working days for
delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other
items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to
this title.

We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay
may have caused.

Thank you for shopping with CD-WOW!

Eric B.
05-07-2006, 16:08
ik wou het ook net gaan posten :P

maar gloeiende gloeiende zeg, nog 5 dagen (hopen dat het niet nog langer duurt :( ) wachten tot ze em verzenden :shock: en dan nog 7 erbij optellen dattie onderweg is :shock: ooooohh....ik zal er maar niet teveel aan denken :(

Symphony X
05-07-2006, 17:38
ik wou het ook net gaan posten :P

maar gloeiende gloeiende zeg, nog 5 dagen (hopen dat het niet nog langer duurt :( ) wachten tot ze em verzenden :shock: en dan nog 7 erbij optellen dattie onderweg is :shock: ooooohh....ik zal er maar niet teveel aan denken :(

Shit het is natuurlijk 10 juni, zat te denken aan 10 augustus....heb em namelijk geanulleerd.... ik weet nie hoe ik bij augustus kwam...

Eric B.
05-07-2006, 18:16
ik wou het ook net gaan posten :P

maar gloeiende gloeiende zeg, nog 5 dagen (hopen dat het niet nog langer duurt :( ) wachten tot ze em verzenden :shock: en dan nog 7 erbij optellen dattie onderweg is :shock: ooooohh....ik zal er maar niet teveel aan denken :(

Shit het is natuurlijk 10 juni, zat te denken aan 10 augustus....heb em namelijk geanulleerd.... ik weet nie hoe ik bij augustus kwam...


ahum....juLi :twisted:

maar 5 daagjes wachten, gaat ie em annuleren :twisted:

laten we het erop houden dat het door de warmte komt (6)

Symphony X
05-07-2006, 20:29
ik wou het ook net gaan posten :P

maar gloeiende gloeiende zeg, nog 5 dagen (hopen dat het niet nog langer duurt :( ) wachten tot ze em verzenden :shock: en dan nog 7 erbij optellen dattie onderweg is :shock: ooooohh....ik zal er maar niet teveel aan denken :(

Shit het is natuurlijk 10 juni, zat te denken aan 10 augustus....heb em namelijk geanulleerd.... ik weet nie hoe ik bij augustus kwam...


ahum....juLi :twisted:

maar 5 daagjes wachten, gaat ie em annuleren :twisted:

laten we het erop houden dat het door de warmte komt (6)

10 juli ja :wink:

Ja, het is al een paar dagen bloedheet. Zweet loopt me in me bil....

Esteban
05-07-2006, 23:23
The Hills have Eyes

Aha, geen eindeloze inleiding. Grrr! Tsjak! Aargh! *reutel, reutel*. De openingscène zit meteen raak. Helemaal verloren en vrij hulpeloos als aas dienen voor vleeslustige woestijnloerders, nieuw is het alleszins niet. Maar als het even niet spannend is, is het wel vettig amusant of lekker goor en omgekeerd. Een onweerstaanbare combinatie die blijft werken, zeker wanneer de adempauzes beperkt zijn. En het houd constant de aandacht van al de gebreken die plots helemaal irrelevant lijken als er ingewanden aan te pas komen. Aanrader binnen het genre.

Burkie
06-07-2006, 17:36
The Hills have Eyes

Aha, geen eindeloze inleiding. Grrr! Tsjak! Aargh! *reutel, reutel*. De openingscène zit meteen raak. Helemaal verloren en vrij hulpeloos als aas dienen voor vleeslustige woestijnloerders, nieuw is het alleszins niet. Maar als het even niet spannend is, is het wel vettig amusant of lekker goor en omgekeerd. Een onweerstaanbare combinatie die blijft werken, zeker wanneer de adempauzes beperkt zijn. En het houd constant de aandacht van al de gebreken die plots helemaal irrelevant lijken als er ingewanden aan te pas komen. Aanrader binnen het genre.

Afgaande op de verhalen hier en de trailer die ik gezien heb is het precies Wrong Turn, maar dan in de woestijn ipv de bossen. :roll:

Eric B.
06-07-2006, 17:53
The Hills have Eyes

Aha, geen eindeloze inleiding. Grrr! Tsjak! Aargh! *reutel, reutel*. De openingscène zit meteen raak. Helemaal verloren en vrij hulpeloos als aas dienen voor vleeslustige woestijnloerders, nieuw is het alleszins niet. Maar als het even niet spannend is, is het wel vettig amusant of lekker goor en omgekeerd. Een onweerstaanbare combinatie die blijft werken, zeker wanneer de adempauzes beperkt zijn. En het houd constant de aandacht van al de gebreken die plots helemaal irrelevant lijken als er ingewanden aan te pas komen. Aanrader binnen het genre.

Afgaande op de verhalen hier en de trailer die ik gezien heb is het precies Wrong Turn, maar dan in de woestijn ipv de bossen. :roll:


ja.....The Hills Have Eyes (origineel) was er eerder dan Wrong Turn, dus hoe zou het komen dat Wrong Turn precies hetzelfde is als The Hills Have Eyes maar zich dan afspeelt in het bos inplaats van de woestijn :roll: *ahum*jatwerk*ahum* :wink:

en trouwens deze film is vele malen beter dan Wrong Turn, heb em nog niet gezien maar hij is goed, m'n gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten :wink:

Burkie
06-07-2006, 18:46
The Hills have Eyes

Aha, geen eindeloze inleiding. Grrr! Tsjak! Aargh! *reutel, reutel*. De openingscène zit meteen raak. Helemaal verloren en vrij hulpeloos als aas dienen voor vleeslustige woestijnloerders, nieuw is het alleszins niet. Maar als het even niet spannend is, is het wel vettig amusant of lekker goor en omgekeerd. Een onweerstaanbare combinatie die blijft werken, zeker wanneer de adempauzes beperkt zijn. En het houd constant de aandacht van al de gebreken die plots helemaal irrelevant lijken als er ingewanden aan te pas komen. Aanrader binnen het genre.

Afgaande op de verhalen hier en de trailer die ik gezien heb is het precies Wrong Turn, maar dan in de woestijn ipv de bossen. :roll:


ja.....The Hills Have Eyes (origineel) was er eerder dan Wrong Turn, dus hoe zou het komen dat Wrong Turn precies hetzelfde is als The Hills Have Eyes maar zich dan afspeelt in het bos inplaats van de woestijn :roll: *ahum*jatwerk*ahum* :wink:

en trouwens deze film is vele malen beter dan Wrong Turn, heb em nog niet gezien maar hij is goed, m'n gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten :wink:

Best knap, een film beoordelen op gevoel. :lol:

Eric B.
06-07-2006, 18:51
The Hills have Eyes

Aha, geen eindeloze inleiding. Grrr! Tsjak! Aargh! *reutel, reutel*. De openingscène zit meteen raak. Helemaal verloren en vrij hulpeloos als aas dienen voor vleeslustige woestijnloerders, nieuw is het alleszins niet. Maar als het even niet spannend is, is het wel vettig amusant of lekker goor en omgekeerd. Een onweerstaanbare combinatie die blijft werken, zeker wanneer de adempauzes beperkt zijn. En het houd constant de aandacht van al de gebreken die plots helemaal irrelevant lijken als er ingewanden aan te pas komen. Aanrader binnen het genre.

Afgaande op de verhalen hier en de trailer die ik gezien heb is het precies Wrong Turn, maar dan in de woestijn ipv de bossen. :roll:


ja.....The Hills Have Eyes (origineel) was er eerder dan Wrong Turn, dus hoe zou het komen dat Wrong Turn precies hetzelfde is als The Hills Have Eyes maar zich dan afspeelt in het bos inplaats van de woestijn :roll: *ahum*jatwerk*ahum* :wink:

en trouwens deze film is vele malen beter dan Wrong Turn, heb em nog niet gezien maar hij is goed, m'n gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten :wink:

Best knap, een film beoordelen op gevoel. :lol:


ja he :P

maar Wrong Turn is gewoon gejat van The Hills Have Eyes only with a few details changed :wink: het verhaal trouwens niet hoor, het verhaal van The Hills Have Eyes is beter dan het verhaal van Wrong Turn :)

Jeroen D
06-07-2006, 18:53
Wrong Turn is te gek vind ik, maar vergeleken bij The Hills Have Eyes is dat meer tienerhorror. The Hills Have Eyes is behoorlijk bruut :twisted:

Burkie
06-07-2006, 19:36
Wrong Turn is te gek vind ik, maar vergeleken bij The Hills Have Eyes is dat meer tienerhorror. The Hills Have Eyes is behoorlijk bruut :twisted:

Ik vond Wrong Turn ook een goede film, maar als The Hills Have Eyes beter (lees bruter) is, ga ik die binnenkort toch maar eens kijken!

G.G.Ross
06-07-2006, 23:24
De nieuwe 'Hills' is absoluut bruter dan 'Wrong Turn'.

Maar Wrong Turn vindt ik dan wel weer stukken beter (spannender) dan de originele 'Hills'.

Die scene in Wrong Turn waarin onze helden moeten zien te ontsnappen uit dat huis is absoluut fantastisch dacht ik zo.

Maar de nieuwe Hills... :twisted:

Willy B.
07-07-2006, 17:31
Vandaag besteld bij cdwow (The Hills have Eyes UNRATED R1)ben wel benieuwd veel goede comentaar gehoord op deze forum van de remake.

John Sital
09-07-2006, 18:20
vandaag gezien, zaten coole moordscenes in 8)

Chris Taylor
09-07-2006, 18:31
De nieuwe 'Hills' is absoluut bruter dan 'Wrong Turn'.

Maar Wrong Turn vindt ik dan wel weer stukken beter (spannender) dan de originele 'Hills'.

Die scene in Wrong Turn waarin onze helden moeten zien te ontsnappen uit dat huis is absoluut fantastisch dacht ik zo.

Maar de nieuwe Hills... :twisted:

Is inderdaad een hele goede scene, die lui zijn echt creepy joh!
Ik ben zeer benieuwd na de goede commentaren in dit topic. Hills lijkt me zeer leuk!

Symphony X
09-07-2006, 19:23
Is de DVD toevallig al bij iemand verzonden, die de DVD bij cd-wow besteld heeft?(R1)

Eric B.
09-07-2006, 19:28
Is de DVD toevallig al bij iemand verzonden, die de DVD bij cd-wow besteld heeft?(R1)


bij mij in ieder geval nog niet, er stond ook dat ze verwachten dat ie 10/07/2006 binnen is bij hun, en dat is pas morgen :wink:

Symphony X
09-07-2006, 19:34
Is de DVD toevallig al bij iemand verzonden, die de DVD bij cd-wow besteld heeft?(R1)


bij mij in ieder geval nog niet, er stond ook dat ze verwachten dat ie 10/07/2006 binnen is bij hun, en dat is pas morgen :wink:

Ik zei niks :lol:

Eric B.
09-07-2006, 19:48
Is de DVD toevallig al bij iemand verzonden, die de DVD bij cd-wow besteld heeft?(R1)


bij mij in ieder geval nog niet, er stond ook dat ze verwachten dat ie 10/07/2006 binnen is bij hun, en dat is pas morgen :wink:

Ik zei niks :lol:

jij bent wel lekker helder he de laatste tijd :twisted: :wink:

Symphony X
09-07-2006, 19:55
Is de DVD toevallig al bij iemand verzonden, die de DVD bij cd-wow besteld heeft?(R1)


bij mij in ieder geval nog niet, er stond ook dat ze verwachten dat ie 10/07/2006 binnen is bij hun, en dat is pas morgen :wink:

Ik zei niks :lol:

jij bent wel lekker helder he de laatste tijd :twisted: :wink:

Hitte he :wink:

ChesterLM
09-07-2006, 22:01
Ik had em bij amazon.com besteld. Maandag hadden ze em opgestuurd en gister had ik em binnen :) Heeft een mooi slipcase, waarbij de bloederige handafdruk, bloeddruppels, en 'Unrated' geschreven in bloed gebumped zijn :)

Eric B.
09-07-2006, 22:55
Ik had em bij amazon.com besteld. Maandag hadden ze em opgestuurd en gister had ik em binnen :) Heeft een mooi slipcase, waarbij de bloederige handafdruk, bloeddruppels, en 'Unrated' geschreven in bloed gebumped zijn :)

is dat een amazon exclusive die slipcase? op cdwow staat er namelijk niet bij of er een slipcase om zit :( zou wel tof zijn als er zo'n slipcase om zou zitten :)

Jeroen D
10-07-2006, 06:38
Mijn regio 2 versie is verzonden afgelopen zaterdag :D

ChesterLM
10-07-2006, 07:26
Ik had em bij amazon.com besteld. Maandag hadden ze em opgestuurd en gister had ik em binnen :) Heeft een mooi slipcase, waarbij de bloederige handafdruk, bloeddruppels, en 'Unrated' geschreven in bloed gebumped zijn :)

is dat een amazon exclusive die slipcase? op cdwow staat er namelijk niet bij of er een slipcase om zit :( zou wel tof zijn als er zo'n slipcase om zou zitten :)

Denk het niet, ik heb nergens iets gelezen over dat het exclusive is. Het isalleen wel zo een dunne splipcase waar de DVD er aan de boven- en onderkant eruit kan.

Eric B.
10-07-2006, 16:27
Mijn regio 2 versie is verzonden afgelopen zaterdag :D

WAT! :shock: die van mij nog niet! :x :evil:

nou ja, gefeliciteerd dan maar :P :wink:

Symphony X
10-07-2006, 20:41
Mijn regio 2 versie is verzonden afgelopen zaterdag :D

WAT! :shock: die van mij nog niet! :x :evil:

nou ja, gefeliciteerd dan maar :P :wink:

Jij hebt ook de R1 besteld :wink: beetje last van de hitte :P

Eric B.
10-07-2006, 20:52
Mijn regio 2 versie is verzonden afgelopen zaterdag :D

WAT! :shock: die van mij nog niet! :x :evil:

nou ja, gefeliciteerd dan maar :P :wink:

Jij hebt ook de R1 besteld :wink: beetje last van de hitte :P

beetje :P

maar in die mail die ik kreeg stond "The advised shipping date for this title is now the 10/07/2006" en dat is vandaag......ben benieuwd of ik morgen een dispatch mailtje krijg of een order delay mailtje......ik hoop het eerste :) maar met mijn geluk zal het de 2e wel zijn :lol: :P

Eric B.
11-07-2006, 19:50
de R1 toevallig al bij iemand verzonden? :?

Azazel
11-07-2006, 20:14
de R1 toevallig al bij iemand verzonden? :?

nee, helaas nog niet.

Eric B.
11-07-2006, 20:34
ah dan ben ik in ieder geval niet de enige :(

John Sital
11-07-2006, 21:03
de R1 toevallig al bij iemand verzonden? :?

sinds afgelopen zaterdag al binnen :P

Eric B.
11-07-2006, 21:06
de R1 toevallig al bij iemand verzonden? :?

sinds afgelopen zaterdag al binnen :P


van CDwow????? :shock:

John Sital
11-07-2006, 21:07
de R1 toevallig al bij iemand verzonden? :?

sinds afgelopen zaterdag al binnen :P


van CDwow????? :shock:

nee playusa

Jeroen D
12-07-2006, 14:49
Vandaag de regio 2 versie ontvangen :lol:

Eric B.
12-07-2006, 17:41
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

Symphony X
12-07-2006, 18:05
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:

Eric B.
12-07-2006, 20:53
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:


zeker goed nieuws, alleen krijg ik geen mailtje dat ie verzonden is :? op de site staat achter de titel ook alleen "verzonden" hij is wel gewoon groen gekleurd :?
maaruh downloaden...... :nono: :twisted: :P

okok ik geef toe dat ik dit ook wou doen, moet moeite doen om me in te houden maar ik ga toch echt wachten tot mijn dvd binnenkomt, dan is het alleen maar leuker :P :wink:

Symphony X
12-07-2006, 20:59
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:


zeker goed nieuws, alleen krijg ik geen mailtje dat ie verzonden is :? op de site staat achter de titel ook alleen "verzonden" hij is wel gewoon groen gekleurd :?
maaruh downloaden...... :nono: :twisted: :P

okok ik geef toe dat ik dit ook wou doen, moet moeite doen om me in te houden maar ik ga toch echt wachten tot mijn dvd binnenkomt, dan is het alleen maar leuker :P :wink:

Ja downloaden ja, ik ga em toch kopen, dus ik support ze gewoon.

Ik ben blij dat ik hem gezien heb, zou em zo weer bekijken, hij is zo vet.

Eric B.
12-07-2006, 21:04
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:


zeker goed nieuws, alleen krijg ik geen mailtje dat ie verzonden is :? op de site staat achter de titel ook alleen "verzonden" hij is wel gewoon groen gekleurd :?
maaruh downloaden...... :nono: :twisted: :P

okok ik geef toe dat ik dit ook wou doen, moet moeite doen om me in te houden maar ik ga toch echt wachten tot mijn dvd binnenkomt, dan is het alleen maar leuker :P :wink:

Ja downloaden ja, ik ga em toch kopen, dus ik support ze gewoon.

Ik ben blij dat ik hem gezien heb, zou em zo weer bekijken, hij is zo vet.


ik bedoel daarmee dat het leuker is (vind ik) om te wachten tot je de dvd hebt :wink: , maar kijk dat is mijn mening, jij mag zelf weten of je em download, wie ben ik om te zeggen dat je dat niet mag doen :P

Symphony X
12-07-2006, 21:14
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:


zeker goed nieuws, alleen krijg ik geen mailtje dat ie verzonden is :? op de site staat achter de titel ook alleen "verzonden" hij is wel gewoon groen gekleurd :?
maaruh downloaden...... :nono: :twisted: :P

okok ik geef toe dat ik dit ook wou doen, moet moeite doen om me in te houden maar ik ga toch echt wachten tot mijn dvd binnenkomt, dan is het alleen maar leuker :P :wink:

Ja downloaden ja, ik ga em toch kopen, dus ik support ze gewoon.

Ik ben blij dat ik hem gezien heb, zou em zo weer bekijken, hij is zo vet.


ik bedoel daarmee dat het leuker is (vind ik) om te wachten tot je de dvd hebt :wink: , maar kijk dat is mijn mening, jij mag zelf weten of je em download, wie ben ik om te zeggen dat je dat niet mag doen :P

Daar heb je gelijk in, ik download bijna nooit|lees: zelden|, maar omdat iedereen zei dat ie enorm goor was, en anders was dan de normale mainstream horrorfilm, kon ik niet wachten...als je begrijpt wat ik bedoel.

Eric B.
12-07-2006, 21:55
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:


zeker goed nieuws, alleen krijg ik geen mailtje dat ie verzonden is :? op de site staat achter de titel ook alleen "verzonden" hij is wel gewoon groen gekleurd :?
maaruh downloaden...... :nono: :twisted: :P

okok ik geef toe dat ik dit ook wou doen, moet moeite doen om me in te houden maar ik ga toch echt wachten tot mijn dvd binnenkomt, dan is het alleen maar leuker :P :wink:

Ja downloaden ja, ik ga em toch kopen, dus ik support ze gewoon.

Ik ben blij dat ik hem gezien heb, zou em zo weer bekijken, hij is zo vet.


ik bedoel daarmee dat het leuker is (vind ik) om te wachten tot je de dvd hebt :wink: , maar kijk dat is mijn mening, jij mag zelf weten of je em download, wie ben ik om te zeggen dat je dat niet mag doen :P

Daar heb je gelijk in, ik download bijna nooit|lees: zelden|, maar omdat iedereen zei dat ie enorm goor was, en anders was dan de normale mainstream horrorfilm, kon ik niet wachten...als je begrijpt wat ik bedoel.

ik begrijp het, dat had ik met Saw heel erg (die heb ik toen ook gedownload :P ), maar ik moet nog ff volhouden, volgende week heb ik de dvd....*zweet* *zweet* :shock:

Symphony X
12-07-2006, 21:57
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:


zeker goed nieuws, alleen krijg ik geen mailtje dat ie verzonden is :? op de site staat achter de titel ook alleen "verzonden" hij is wel gewoon groen gekleurd :?
maaruh downloaden...... :nono: :twisted: :P

okok ik geef toe dat ik dit ook wou doen, moet moeite doen om me in te houden maar ik ga toch echt wachten tot mijn dvd binnenkomt, dan is het alleen maar leuker :P :wink:

Ja downloaden ja, ik ga em toch kopen, dus ik support ze gewoon.

Ik ben blij dat ik hem gezien heb, zou em zo weer bekijken, hij is zo vet.


ik bedoel daarmee dat het leuker is (vind ik) om te wachten tot je de dvd hebt :wink: , maar kijk dat is mijn mening, jij mag zelf weten of je em download, wie ben ik om te zeggen dat je dat niet mag doen :P

Daar heb je gelijk in, ik download bijna nooit|lees: zelden|, maar omdat iedereen zei dat ie enorm goor was, en anders was dan de normale mainstream horrorfilm, kon ik niet wachten...als je begrijpt wat ik bedoel.

ik begrijp het, dat had ik met Saw, maar ik moet nog ff volhouden, volgende week heb ik de dvd....*zweet* *zweet* :shock:

Heb het nu ook bij een andere film: August Underground, wordt gezegd: goorste film ooit... ja dat moet ik zien, maar hoef em niet in me collectie...als je begrijipt wat ik bedoel.

Eric B.
12-07-2006, 23:35
woohoo!! kijk ik net bij "mijn orders" op CDwow, staat er al dat ie gisteren verzonden is, alleen nog niet +geinformeerd, dus vandaar dat ik het nog niet wist :P , nu alleen nog 5-7 dagen wachten tot ie binnenkomt :( maaaar hij komt eraan dat is het belangrijkste :D

WoW, goed nieuws (y)

Had em toevallig gisteren bekeken(download, ja ik weet het): Zeer goede en enorm gore horrorfilm in vergelijking met normale amerikaanse horrorfilms :wink: Deze is echt 10 keer goorder dan chainsaw massacre 2003, om maar een slecht voorbeeld te noemen.

Zodra me geld gestort is, ga ik em kopen :D eh bestellen :wink:


zeker goed nieuws, alleen krijg ik geen mailtje dat ie verzonden is :? op de site staat achter de titel ook alleen "verzonden" hij is wel gewoon groen gekleurd :?
maaruh downloaden...... :nono: :twisted: :P

okok ik geef toe dat ik dit ook wou doen, moet moeite doen om me in te houden maar ik ga toch echt wachten tot mijn dvd binnenkomt, dan is het alleen maar leuker :P :wink:

Ja downloaden ja, ik ga em toch kopen, dus ik support ze gewoon.

Ik ben blij dat ik hem gezien heb, zou em zo weer bekijken, hij is zo vet.


ik bedoel daarmee dat het leuker is (vind ik) om te wachten tot je de dvd hebt :wink: , maar kijk dat is mijn mening, jij mag zelf weten of je em download, wie ben ik om te zeggen dat je dat niet mag doen :P

Daar heb je gelijk in, ik download bijna nooit|lees: zelden|, maar omdat iedereen zei dat ie enorm goor was, en anders was dan de normale mainstream horrorfilm, kon ik niet wachten...als je begrijpt wat ik bedoel.

ik begrijp het, dat had ik met Saw, maar ik moet nog ff volhouden, volgende week heb ik de dvd....*zweet* *zweet* :shock:

Heb het nu ook bij een andere film: August Underground, wordt gezegd: goorste film ooit... ja dat moet ik zien, maar hoef em niet in me collectie...als je begrijipt wat ik bedoel.


je lijkt Olivier B. Bommel wel :P

maar goed i get your point :wink:

Symphony X
12-07-2006, 23:37
haha, ja ik zeg het een beetje vaak :wink:

nouja, laten we maar weer on-topic gaan :wink:

Erwin de Koning
13-07-2006, 01:10
kan dat gequote eens ophouden? Ik scroll me de typhus

mercapto
13-07-2006, 01:12
kan dat gequote eens ophouden? Ik scroll me de typhus

Tja echt irritant dat gequote! :P

Symphony X
13-07-2006, 19:03
R1 WEER in bestelling :wink: Waarschijnlijk morgen verzonden.

Willy B.
13-07-2006, 21:15
R1 WEER in bestelling :wink: Waarschijnlijk morgen verzonden.

Waar besteld ?

Willy B.
13-07-2006, 21:18
Cdwow heeft juist een email verstuurd word verzonden de 18 juli waarschijnlijk.

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: The Hills Have Eyes (2006): Unrated Edition Region 1

We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 18/07/2006.

As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.

From the date of dispatch, would you kindly allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.

Thank you for shopping with CD-WOW!



Kind regards

Eric B.
13-07-2006, 22:53
ik heb de R1 ook bij cdwow besteld, en die van mij is al verzonden, heb alleen nog geen mailtje gehad dat ie verzonden is, maar op de site staat de code groen gekleurd en er staat verzonden achter alleen niet + geinformeerd, mischien hadden ze er maar een paar dat ze nu weer een nieuwe lading binnen moeten krijgen :wink:

Willy B.
13-07-2006, 23:18
ik heb de R1 ook bij cdwow besteld, en die van mij is al verzonden, heb alleen nog geen mailtje gehad dat ie verzonden is, maar op de site staat de code groen gekleurd en er staat verzonden achter alleen niet + geinformeerd, mischien hadden ze er maar een paar dat ze nu weer een nieuwe lading binnen moeten krijgen :wink:

Zal wel inorde komen ik heb geduld.

:wink:

Symphony X
13-07-2006, 23:51
ik heb de R1 ook bij cdwow besteld, en die van mij is al verzonden, heb alleen nog geen mailtje gehad dat ie verzonden is, maar op de site staat de code groen gekleurd en er staat verzonden achter alleen niet + geinformeerd, mischien hadden ze er maar een paar dat ze nu weer een nieuwe lading binnen moeten krijgen :wink:

hehe, daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben :wink:

Nouja, ik laat hem nu gewoon staan, niet meer annuleren...heb zelf nog geen geen bericht gehad dat ie later zou worden verzonden...


En gisteren verzonden :D

Jurgen V
14-07-2006, 23:55
Vanavond gekeken en het is een erg goede remake geworden. Een behoorlijke aanrader voor liefhebbers. :)

Azazel
15-07-2006, 00:19
Vanavond gekeken en het is een erg goede remake geworden. Een behoorlijke aanrader voor liefhebbers. :)

idd prima remake. [spoiler:9669c89cbc]Heb genoten van het arme gezinnetje dat de verkeerde kant op wordt gestuurd en in de misvormde handen valt van de 'Lizard' en co.[/spoiler:9669c89cbc]

promat
15-07-2006, 08:07
goeie film, maar om nou te zeggen dat ie goorder is dan de mainstream films....

Heb toch nog wat smerige films gezien de afgelopen paar jaren...

Filmfan
15-07-2006, 09:01
goeie film, maar om nou te zeggen dat ie goorder is dan de mainstream films....

Heb toch nog wat smerige films gezien de afgelopen paar jaren...

Zoals?

Eric B.
15-07-2006, 11:38
vandaag binnen gekregen http://www.freewebdesign.be/smileys/images/party/party-smiley-027.gif en ik ga em vanavond gelijk kijken, heb net ff die music video geluisterd is echt een cool nummer The Finalist - Leave the broken hearts http://www.freewebdesign.be/smileys/images/music/music-smiley-011.gif

edit: de cover is ook erg vet trouwens :shock:

Symphony X
15-07-2006, 12:22
vandaag binnen gekregen http://www.freewebdesign.be/smileys/images/party/party-smiley-027.gif en ik ga em vanavond gelijk kijken, heb net ff die music video geluisterd is echt een cool nummer The Finalist - Leave the broken hearts http://www.freewebdesign.be/smileys/images/music/music-smiley-011.gif

edit: de cover is ook erg vet trouwens :shock:

Slipcase?

Eric B.
15-07-2006, 12:28
vandaag binnen gekregen http://www.freewebdesign.be/smileys/images/party/party-smiley-027.gif en ik ga em vanavond gelijk kijken, heb net ff die music video geluisterd is echt een cool nummer The Finalist - Leave the broken hearts http://www.freewebdesign.be/smileys/images/music/music-smiley-011.gif

edit: de cover is ook erg vet trouwens :shock:

Slipcase?

nee dat helaas niet :(

promat
15-07-2006, 13:17
goeie film, maar om nou te zeggen dat ie goorder is dan de mainstream films....

Heb toch nog wat smerige films gezien de afgelopen paar jaren...

Zoals?

Ik vond hem in ieder geval niet goorder dan Saw of Saw II of Hostel.
Maar zo op dit moment kan ik ze niet allemaal opnoemen.

Betere vraag zou zijn: wat vonden jullie goor? Ik zag eigenlijk niets nieuws in deze film.

Eric B.
15-07-2006, 13:21
goeie film, maar om nou te zeggen dat ie goorder is dan de mainstream films....

Heb toch nog wat smerige films gezien de afgelopen paar jaren...

Zoals?

Ik vond hem in ieder geval niet goorder dan Saw of Saw II of Hostel.
Maar zo op dit moment kan ik ze niet allemaal opnoemen.

Betere vraag zou zijn: wat vonden jullie goor? Ik zag eigenlijk niets nieuws in deze film.


WAT!!! :shock: ik mag toch hopen dat ie wel veeeeel goorder is dan Hostel want daar zat werkelijk bijna geen Gore in :( http://www.freewebdesign.be/smileys/images/speechless/speechless-smiley-004.gif

Symphony X
15-07-2006, 13:39
goeie film, maar om nou te zeggen dat ie goorder is dan de mainstream films....

Heb toch nog wat smerige films gezien de afgelopen paar jaren...

Zoals?

Ik vond hem in ieder geval niet goorder dan Saw of Saw II of Hostel.
Maar zo op dit moment kan ik ze niet allemaal opnoemen.

Betere vraag zou zijn: wat vonden jullie goor? Ik zag eigenlijk niets nieuws in deze film.


WAT!!! :shock: ik mag toch hopen dat ie wel veeeeel goorder is dan Hostel want daar zat werkelijk bijna geen Gore in :( http://www.freewebdesign.be/smileys/images/speechless/speechless-smiley-004.gif

saw 1 en 2 zijn ook niet zo goor, helemaal niet zelfs. gedeelte is de trailer vondt ik voor een normale horrorfilm anders best goor.

Jeroen D
15-07-2006, 13:58
Gisteren de DVD voor de 2e keer bekeken. Wat een heerlijk vermaak en wat een slachting zeg..........
The Waiting en Into the Mirror zijn de volgende films van Alexandre Aja. Kan echt niet wachten............ :lol:

Eric B.
15-07-2006, 18:40
ik zie net trouwens dat ie hier pas 24 Augustus in de bios komt :shock: en ik (en meerdere met mij) heb em al thuis liggen :D ga em zo kijken ben erg benieuwd :D

Symphony X
15-07-2006, 19:33
ik zie net trouwens dat ie hier pas 24 Augustus in de bios komt :shock: en ik (en meerdere met mij) heb em al thuis liggen :D ga em zo kijken ben erg benieuwd :D

Lekker is dat he :D .

Zit ik ook soms aan te denken: gewoon weten dat jij, ik(over een paar dagen) en een aantal anderen em kunnen kijken en pauzeren wanneer we willen :D, heerlijk :D terwijl 100.000 andere mensen nieuwsschierig zitten te wachten om em in de bioscoop te kunnen aanschouwen.

Lekker in me eentje met een grote bak chips en bier genieten op een eerste rangs plek op me bed of in me fatboy kijkend naar The Hills Have Eyes op een 82 cm LCD :wink:

Can't wait :!:

Daan de G.
16-07-2006, 09:40
De film is echt wel goor hoor :) de unrated versie althans wel ,die heb ik laatst voor de 2e keer gezien en hij blijft geweldig! Beter als die hostel troep, dat was echt een SOF!

promat
16-07-2006, 13:25
nou , dan zal ik wel de theatrical release gezien hebben. Ik heb in ieder geval niets nieuws gezien.
Begrijp me niet verkeerd. ik vond het een goeie film met spannende momenten.

Eric B.
16-07-2006, 19:32
weet iemand trouwens of er nog iets van een Giftset of een andere mooie uitgave komt van deze film? wel met dezelfde cover als de R1 natuurlijk, dan zou ik die zeker aanschaffen

The Gr8oNe
16-07-2006, 20:22
Vandaag import gehuurd en even bekijken.
Dit soort films zijn tof.

Mik. V
23-07-2006, 10:03
The Hills have eyes Bioscoop Release is vertraagd!
i.p.v 20 Juli is het nu opeens 24 augustus :evil:

Marcel v/d H.
23-07-2006, 10:10
Heb hem gister op dvd gekeken, erg gave film! Zitten naar mijn mening toch echt wel een paar smerige scenes in.

Rotterdam5314
23-07-2006, 10:44
lijkt me niet veel aan deze film maar ja ben dan ook geen horror liefhebber..........

Jeroen D
23-07-2006, 10:45
lijkt me niet veel aan deze film maar ja ben dan ook geen horror liefhebber..........

Wat doe je hier dan in dit topic :?

Rotterdam5314
23-07-2006, 10:48
lijkt me niet veel aan deze film maar ja ben dan ook geen horror liefhebber..........

Wat doe je hier dan in dit topic :?

mag toch mijn mening geven!!

Daan de G.
23-07-2006, 11:11
Nutteloze mening ja... :?

Rotterdam5314
23-07-2006, 11:12
Nutteloze mening ja... :?

voor jouw dan he!!!

horror films zijn meestal niks

Jeroen D
23-07-2006, 11:14
Nutteloze mening ja... :?

voor jouw dan he!!!

horror films zijn meestal niks

Die laatste uitspraak....... :lol:
Tijdloos :wink:

Chris Taylor
23-07-2006, 11:19
Nutteloze mening ja... :?

voor jouw dan he!!!

horror films zijn meestal niks

Die laatste uitspraak....... :lol:
Tijdloos :wink:

Goed bezig inderdaad :? :?

Philippe
23-07-2006, 11:31
Nutteloze mening ja... :?

voor jouw dan he!!!

horror films zijn meestal niks

Zou je aub eens kunnen stoppen met het plaatsen van al die zinloze posts? Je bent nog maar enkele dagen actief en je hebt het forum al bijna helemaal overspoeld met je holle en nietszeggende reacties. :?

Niks mis met een eigen mening maar gedraag je aub eens naar je leeftijd (mocht die inderdaad 28 zijn). "Horrorfilms zijn niks, films van voor 1970 zijn shit..." Heb je ook nog iets te vertellen dat werkelijk bijdraagt tot een informatief forum? Indien je niets meer te bieden hebt dan wat we de afgelopen dagen van je gelezen hebben, dan zou je beter zwijgen zodat de topics proper blijven. :?

Rotterdam5314
23-07-2006, 11:36
Nutteloze mening ja... :?

voor jouw dan he!!!

horror films zijn meestal niks

Zou je aub eens kunnen stoppen met het plaatsen van al die zinloze posts? Je bent nog maar enkele dagen actief en je hebt het forum al bijna helemaal overspoeld met je holle en nietszeggende reacties. :?

Niks mis met een eigen mening maar gedraag je aub eens naar je leeftijd (mocht die inderdaad 28 zijn). "Horrorfilms zijn niks, films van voor 1970 zijn shit..." Heb je ook nog iets te vertellen dat werkelijk bijdraagt tot een informatief forum? Indien je niets meer te bieden hebt dan wat we de afgelopen dagen van je gelezen hebben, dan zou je beter zwijgen zodat de topics proper blijven. :?


ik word een beetje doodziek van die aanvalletjes
hou er mee op. geen zin in! wat jij/jullie van mij vinden interesseert me niet
en dan dat gezeik over leeftijd hou toch op man met je proper gedoe
ga lekker een filmpie kijken uit 1920 of zo
wat heb jij eigenlijk te bieden ook geen zak behalve je eigen mening!!!
zogenaamde filmkenners maar ze houden van de meest stompzinnige films/series (heb het niet specifiek over horror films) zoals bv buffy costa enz enz nou als je dat goed vindt dan heb je zeker geen kennis

Philippe
23-07-2006, 11:42
Nutteloze mening ja... :?

voor jouw dan he!!!

horror films zijn meestal niks

Zou je aub eens kunnen stoppen met het plaatsen van al die zinloze posts? Je bent nog maar enkele dagen actief en je hebt het forum al bijna helemaal overspoeld met je holle en nietszeggende reacties. :?

Niks mis met een eigen mening maar gedraag je aub eens naar je leeftijd (mocht die inderdaad 28 zijn). "Horrorfilms zijn niks, films van voor 1970 zijn shit..." Heb je ook nog iets te vertellen dat werkelijk bijdraagt tot een informatief forum? Indien je niets meer te bieden hebt dan wat we de afgelopen dagen van je gelezen hebben, dan zou je beter zwijgen zodat de topics proper blijven. :?


ik word een beetje doodziek van die aanvalletjes
hou er mee op. geen zin in! wat jij/jullie van mij vinden interesseert me niet
en dan dat gezeik over leeftijd hou toch op man met je proper gedoe
ga lekker een filmpie kijken uit 1920 of zo
wat heb jij eigenlijk te bieden ook geen zak behalve je eigen mening!!!
zogenaamde filmkenners maar ze houden van de meest stompzinnige films/series (heb het niet specifiek over horror films) zoals bv buffy costa enz enz nou als je dat goed vindt dan heb je zeker geen kennis

Heerlijk toch wanneer de vermoedens bevestigd worden. :lol: :lol:

Jeroen D
23-07-2006, 11:43
28 ?

Rotterdam5314
23-07-2006, 11:44
Nutteloze mening ja... :?

voor jouw dan he!!!

horror films zijn meestal niks

Zou je aub eens kunnen stoppen met het plaatsen van al die zinloze posts? Je bent nog maar enkele dagen actief en je hebt het forum al bijna helemaal overspoeld met je holle en nietszeggende reacties. :?

Niks mis met een eigen mening maar gedraag je aub eens naar je leeftijd (mocht die inderdaad 28 zijn). "Horrorfilms zijn niks, films van voor 1970 zijn shit..." Heb je ook nog iets te vertellen dat werkelijk bijdraagt tot een informatief forum? Indien je niets meer te bieden hebt dan wat we de afgelopen dagen van je gelezen hebben, dan zou je beter zwijgen zodat de topics proper blijven. :?


ik word een beetje doodziek van die aanvalletjes
hou er mee op. geen zin in! wat jij/jullie van mij vinden interesseert me niet
en dan dat gezeik over leeftijd hou toch op man met je proper gedoe
ga lekker een filmpie kijken uit 1920 of zo
wat heb jij eigenlijk te bieden ook geen zak behalve je eigen mening!!!
zogenaamde filmkenners maar ze houden van de meest stompzinnige films/series (heb het niet specifiek over horror films) zoals bv buffy costa enz enz nou als je dat goed vindt dan heb je zeker geen kennis

Heerlijk toch wanneer de vermoedens bevestigd worden. :lol: :lol:


oh wat hebben we een :lol: :lol: :lol:
wat ben jij toch slim en ik dom toch??? zo is het toch
ach als ik zelf maar beter weet

Rotterdam5314
23-07-2006, 11:45
28 ?

ja idd nog wat zinnigs te zeggen idioot met je 28???

Jeroen D
23-07-2006, 11:48
28 ?

ja idd nog wat zinnigs te zeggen idioot met je 28???

Nee hoor, wou het even checken.

Rotterdam5314
23-07-2006, 11:48
28 ?

ja idd nog wat zinnigs te zeggen idioot met je 28???

Nee hoor, wou het even checken.

ok dan

mercapto
23-07-2006, 12:00
He's on a roll. :)

Ach, ik deed dit vroeger ook toen ik nieuw was op een forum, me meteen laten horen, hoe ongeinformeerd ik ook was.
Nu kijk ik meestal eerst even de kat uit de boom, om de sfeer op een forum door te krijgen en pas m'n reacties erop aan. M'n mening veranderd daardoor niet maar m'n post frequentie en de felheid verlaag ik wel.
Nu weet ik dat ik niet in ieder topic m'n mening hoef te laten horen, en trap ik op minder teentjes. Toch skandeer ik ook nog wel eens een holle opmerking om de poppen te laten dansen, de aard van het beestje heh ? :)

Rotterdam5314
23-07-2006, 12:05
He's on a roll. :)

Ach, ik deed dit vroeger ook toen ik nieuw was op een forum, me meteen laten horen, hoe ongeinformeerd ik ook was.
Nu kijk ik meestal eerst even de kat uit de boom, om de sfeer op een forum door te krijgen en pas m'n reacties erop aan. M'n mening veranderd daardoor niet maar m'n post frequentie en de felheid verlaag ik wel.
Nu weet ik dat ik niet in ieder topic m'n mening hoef te laten horen, en trap ik op minder teentjes. Toch skandeer ik ook nog wel eens een holle opmerking om de poppen te laten dansen, de aard van het beestje heh ? :)

ik denk dat ik dat ook maar moet doen
rotterdammers komen in het algemeen meestal hard over en buitenstaanders kunnen daar niet echt goed tegen
ik ben iemand van "recht voor z'n raap" dus daarom botsen "de wat minder hard ingestelde mensen" de meeste snel met mij

John Sital
23-07-2006, 13:13
He's on a roll. :)

Ach, ik deed dit vroeger ook toen ik nieuw was op een forum, me meteen laten horen, hoe ongeinformeerd ik ook was.
Nu kijk ik meestal eerst even de kat uit de boom, om de sfeer op een forum door te krijgen en pas m'n reacties erop aan. M'n mening veranderd daardoor niet maar m'n post frequentie en de felheid verlaag ik wel.
Nu weet ik dat ik niet in ieder topic m'n mening hoef te laten horen, en trap ik op minder teentjes. Toch skandeer ik ook nog wel eens een holle opmerking om de poppen te laten dansen, de aard van het beestje heh ? :)

een beetje rellen op zijn tijd is niks mis mee :P

Rotterdam5314
23-07-2006, 13:15
een beetje rellen op zijn tijd is niks mis mee :P[/quote]


vooral als rotterdammer :lol: :lol:

El-Jorge
23-07-2006, 14:38
vooral als rotterdammer :lol: :lol:

Waar is NERAZZURI :twisted: :lol: 8)

abyssus
24-08-2006, 14:06
Ik had me al een hele tijd verheugd op deze film. En ik ben niet teleurgesteld! Natuurlijk, het verhaal kennen we nu toch wel (groepje onschuldige types belandt met pech in the middle of nowhere, uitgerekend daar waar het krioelt van de misvormde creeps), maar ik was verrast door de meedogenloosheid waarmee Aja zijn verhaal in beeld brengt..

Na een leuke start neemt de film een errrrug rustig tempo aan (na een kleine 20 minunten had ik toch wel zoiets van: gaaaaap, wanneer komt de actie?!), maar als het dan eenmaal begint.... damn!

Ik ben niet snel bang en voel me zelden ongemakkelijk bij het kijken van horrorfilms (Chainsaw Massacre (remake), Dawn of the Dead (remake), Wrong Turn o.a. keek ik met een grote glimlach), maar bij deze film heb ik me toch echt een paar keer erg onbehaaglijk gevoeld. Er zit toch ook wel een flink zieke scène in de film en als ik zeg borstvoeding [/spoiler:cef21e3e3f], dan weet iedereen wel wat ik bedoel haha.

Tegen het einde vond ik de film wel wat voorspelbaar worden, maar dat mag de pret niet drukken. Ik had al aardig wat keren tegen het plafond gezeten van de schrik en daar ging het me voor een groot deel toch om.

En laat Aja nou een deur openstaan voor een deel 2?

*7,5/10*

Dennis Kuijper
24-08-2006, 19:57
Ik heb vaak m,n twijfels bij een remake maar deze heeft mij aangenaam verrasd en overtreft het orgineel met gemak. Eindelijk weer een echt horror waar ik vol van kon genieten. Heerlijk gore/blood gehalte wat ik niet zo verwacht had in de maate waarin het getoond werd,zeker niet voor teere zieltjes. Het begint misschien wat traag maar als de film eenmaal op dreef is word hij steeds beter. Een aanrader voor de fans van dit genre,ben nu al benieuwd naar deel 2.Als er nog meer horror remakes gemaakt moeten worden laat Alexandre Aja dat dan doen. 7.8/10

Khonnor
25-08-2006, 00:45
Vorige maand al in SPanje gezien (LAs Colinas Tienen Ojos :wink: )
En vanavond dus nogmaals gezien, maar dan gewoon in Pathe.

En ik vond m wederom aardig. Eerste keer was iets beklemmender,
maar die ene scene met Emilie De Ravin blijft naar om te zien.

Geweldig trouwens om de transformatie van Aaron Stanford te zien.
Hoe hij aan het begin is en aan het eind van de film... 8)

Ben benieuwd naar de Nederlandse DVD-uitgave.
En of wij ook een Extended/Unrated Cut gaan krijgen.

1der
01-09-2006, 23:47
Net gezien; holy shit zeg!
Toffe film wel, maar ook vrij ziek :shock: Ik had geen [spoiler:d047bf1e1c]verkrachting[/spoiler:d047bf1e1c] verwacht eerlijk gezegd...! Whoo...

8/10

Rickje
05-09-2006, 15:13
Afgelopen weekend gezien en damn ik was overdonderd..

Sterk begin met die atoomproef-scenes plus muziek, zieke foto's van kinderen ertussen en laat de film maar beginnen.. beetje traag maar goed en op het moment dat die freaking mutants komen komt de film goed los.. beetje bloed hier en beetje bloed daar.. tot aan het einde van de film blijf je op het puntje van je stoel zitten. En dat moeten we hebben !

8,5/10

John Sital
05-09-2006, 20:24
Afgelopen weekend gezien en damn ik was overdonderd..

Sterk begin met die atoomproef-scenes plus muziek, zieke foto's van kinderen ertussen en laat de film maar beginnen.. beetje traag maar goed en op het moment dat die freaking mutants komen komt de film goed los.. beetje bloed hier en beetje bloed daar.. tot aan het einde van de film blijf je op het puntje van je stoel zitten. En dat moeten we hebben !

8,5/10

beetje bloed? jij hebt de bios versie gezien? dan zou je die unrated eens moeten kijken :P

John Sital
05-09-2006, 20:26
[spoiler:655d13d76f]en die freak die bij dat meisje haar moedermelk opzoog dan?[/spoiler:655d13d76f]

Dennis Kuijper
05-09-2006, 21:06
Afgelopen weekend gezien en damn ik was overdonderd..

Sterk begin met die atoomproef-scenes plus muziek, zieke foto's van kinderen ertussen en laat de film maar beginnen.. beetje traag maar goed en op het moment dat die freaking mutants komen komt de film goed los.. beetje bloed hier en beetje bloed daar.. tot aan het einde van de film blijf je op het puntje van je stoel zitten. En dat moeten we hebben !

8,5/10

beetje bloed? jij hebt de bios versie gezien? dan zou je die unrated eens moeten kijken :P
Hier wat er miste in de bios versie en wel in de unrated zit:
http://www.davisdvd.com/misc/altcuts/hillshaveeyes.html

1der
05-09-2006, 22:25
http://www.davisdvd.com/misc/altcuts/hillshaveeyes.html

Damn, ja, ik heb gelezen dat in de unrated [spoiler:80d7f188d4]je ziet dat die mutant tijdens de verkrachting rare geluiden maakt en ''een orgasme bereikt''[/spoiler:80d7f188d4] Ziek :shock:
(Ik las dat btw op het IMDb Message Board van de film)

Dennis Veldhuizen
05-09-2006, 22:31
heb em dit weekend gezien op R2uk... hij is echt vet! :) 8)

Rickje
06-09-2006, 14:31
Afgelopen weekend gezien en damn ik was overdonderd..

Sterk begin met die atoomproef-scenes plus muziek, zieke foto's van kinderen ertussen en laat de film maar beginnen.. beetje traag maar goed en op het moment dat die freaking mutants komen komt de film goed los.. beetje bloed hier en beetje bloed daar.. tot aan het einde van de film blijf je op het puntje van je stoel zitten. En dat moeten we hebben !

8,5/10

beetje bloed? jij hebt de bios versie gezien? dan zou je die unrated eens moeten kijken :P

Ik heb de biosversie gezien ja en toen was ik al overdonderd door the violence dus de unrated versie schaf ik absoluut aan :D

Mik. V
06-09-2006, 16:17
Afgelopen weekend gezien en damn ik was overdonderd..

Sterk begin met die atoomproef-scenes plus muziek, zieke foto's van kinderen ertussen en laat de film maar beginnen.. beetje traag maar goed en op het moment dat die freaking mutants komen komt de film goed los.. beetje bloed hier en beetje bloed daar.. tot aan het einde van de film blijf je op het puntje van je stoel zitten. En dat moeten we hebben !

8,5/10

beetje bloed? jij hebt de bios versie gezien? dan zou je die unrated eens moeten kijken :P
Hier wat er miste in de bios versie en wel in de unrated zit:
http://www.davisdvd.com/misc/altcuts/hillshaveeyes.html

ik zou toch echt zweren dat ik iig heb gezien [spoiler:1d147026b2]hoe die man in dat toilethokje zichzelf doodschiet, en dan vooral wat er van overblijft..[/spoiler:1d147026b2]

Dennis Kuijper
06-09-2006, 18:34
Afgelopen weekend gezien en damn ik was overdonderd..

Sterk begin met die atoomproef-scenes plus muziek, zieke foto's van kinderen ertussen en laat de film maar beginnen.. beetje traag maar goed en op het moment dat die freaking mutants komen komt de film goed los.. beetje bloed hier en beetje bloed daar.. tot aan het einde van de film blijf je op het puntje van je stoel zitten. En dat moeten we hebben !

8,5/10

beetje bloed? jij hebt de bios versie gezien? dan zou je die unrated eens moeten kijken :P
Hier wat er miste in de bios versie en wel in de unrated zit:
http://www.davisdvd.com/misc/altcuts/hillshaveeyes.html

ik zou toch echt zweren dat ik iig heb gezien [spoiler:4dfbd0a7d8]hoe die man in dat toilethokje zichzelf doodschiet, en dan vooral wat er van overblijft..[/spoiler:4dfbd0a7d8]
Dat klopt alleen zie je niet de full impact zal ik maar zeggen.

Mik. V
06-09-2006, 19:05
Hmmm oke, dan zullen het kleine toevoeginkjes zijn, i.p.v echte nieuwe scenes?..
heb de unrated hier ook al een maand liggen, maar wilde hem eerst in de bios kijken, en sindsdien nog niet aan toe gekomen :p

luyckfasseel stefan
07-09-2006, 16:52
Dit is weer zo'n remake waar je met veel overtuiging van kan zeggen dat deze genre film echt weer in de lift zit, Wes graven is het nog niet verleerd. Deze remake is een sterke verbetering, zeker visueel, ten opzichte van het oorspronkelijke uit de jaren zeventig, en veel beter uitgewerkt wat betreft karakteropbouw.

jan_tran
07-09-2006, 17:25
Wes graven is het nog niet verleerd.

Wes Craven heeft hem alleen maar geproduceerd, Alexandre Aja heeft hem geregisseerd :wink:

luyckfasseel stefan
08-09-2006, 08:40
Wat denk je dat producing is? :wink:

jan_tran
08-09-2006, 10:08
Wat denk je dat producing is? :wink:

Geld investeren? Geloof best dat Craven wat invloed heeft gehad in de productie maar heb gelezen dat Aja volledige vrijheid had over de film en zijn visie te maken.

Jeroen D
08-09-2006, 10:14
Wat denk je dat producing is? :wink:

Geld investeren? Geloof best dat Craven wat invloed heeft gehad in de productie maar heb gelezen dat Aja volledige vrijheid had over de film en zijn visie te maken.

Inderdaad. Op de R2 UK uitgave staat een making off en daar word duidelijk dat Aja de film aan het maken is en niet Craven. Die man heeft bijna niets met de film te maken gehad.

Martin Z.
10-09-2006, 11:39
The Hills Have Eyes

Tja ik ben totaal niet thuis in het horror genre en in mijn collectie zal je ze (waarschijnlijk) nooit vinden maar ik denk dat dit een goede keus was om er toch eens in de zoveel tijd eentje te kijken.

Weer zo'n film waarbij de (overlevings)instincten van mens (en dier) een hoofdrol spelen en ik hoop dan wel op iets realistisch zonder al te veel humor. Realistisch in de zin van 'aannemelijk'. Dat zat hier aardig goed.

Misplaatst vond ik de heroische muziek [spoiler:4434c28e93]toen Doug voor het eerst een 'gedrocht' had gekilld (en daarna kwam die muziek nog eens terug)[/spoiler:4434c28e93] maar goed.

Overigens ironisch dat [spoiler:4434c28e93]Doug z'n schoonvader, die hij niet heel erg mag, probeert te redden terwijl zijn vrouw wordt verkracht en vermoord...[/spoiler:4434c28e93]

Op zich best een brave film, [spoiler:4434c28e93]meer dan de helft blijft leven en de kinderen worden gespaard[/spoiler:4434c28e93]

Leuk om een keertje gezien te hebben :)

dunefan
29-11-2006, 21:16
is er al iets over de nl dvd bekent?!

Jeroen D
18-12-2006, 08:42
Als het goed is komt de nederlandse versie op 10 januari uit. Hopelijk de 'unrated' versie.

Jeroen D
21-12-2006, 09:03
Op 16 januari komt de Unrated versie hier in Nederland uit :D

MiiCk0s
21-12-2006, 10:18
Ik ga hem zeker aanschaffen. Ik kon helaas deze film niet in de bioscoop zien, omdat ik nog geen 16 ben. Overigens ligt deze film al bij Ro-Disc, voor de mensen die niet kunnen wachten.

Splatterhead
21-12-2006, 10:26
Ik ga hem zeker aanschaffen. Ik kon helaas deze film niet in de bioscoop zien, omdat ik nog geen 16 ben. Overigens ligt deze film al bij Ro-Disc, voor de mensen die niet kunnen wachten.

En als je geen Nederlands ondertiteling hoeft...momenteel is de dvd voor €9 bij play.com te koop. :wink:

Jeroen D
21-12-2006, 11:08
http://www.dvd-home.nl/pers/fox.htm#2

Hier meer info.

Matte
15-01-2007, 17:32
Weet iemand waar deze DVD momenteel goedkoop staat? Hier in de frs 18.99 :( iets te veel naar m'n zin

Frank
15-01-2007, 18:23
Voor prijzen hebben we een speciaal pricewatch-topic. Op dit moment zijn er echter nog geen goedkopere prijzen geplaatst dan 18,99.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=48466

DanielC
15-01-2007, 18:27
gister gezien... zieke film, vooral de [spoiler:d852876301]verkrachting[/spoiler:d852876301]. Ik zou meteen een kogel door m'n kop schieten als ik die griet was!

Sjeisbroochem
12-02-2007, 09:26
gister gezien... zieke film, vooral de [spoiler:7b788f0f84]verkrachting[/spoiler:7b788f0f84]. Ik zou meteen een kogel door m'n kop schieten als ik die griet was!

hehe en als je geen grietje was daniel ?? :lol:

TheLegacy
15-02-2007, 13:15
Goed om is gezien te hebben, maar voor mij ook niets meer :roll:

Eric B.
08-09-2007, 12:41
gisteren voor de 6e keer gezien, wat een geweldige brute film is het toch, vind hem nog steeds helemaal geweldig!