PDA

Bekijk de volledige versie : Finding Neverland



zetmoon
16-08-2005, 17:09
Finding Neverland met Kate Winslet en Johnny Depp is uit in Nederland

Uitgebracht door RCV en helaas zonder extra's, die de engelse en amerikaanse
uitgaven wel hebben.
Soms doet RCV toch wel goed werk, maar nu dus niet.

Hij kost ook nog eens 18 euro, veel te veel als je het mij vraagt.
Een enkele, kale DVD zonder extra;s, deze heeft zelfs geen menu o.i.d.,
mag tegenwoordig echt niet meer kosten dan 13 euro of zelfs 10.
Ik bedoel, de dubbel DVD van Eternal sunshine kostte ook 18 euro en zelfs
even 17 bij van Leest(waar hij nu weer 20 kost).

Even iets positiefs over RCV:
2 weken geleden heb ik de dubbel DVD gekocht van The Hitcher met Rutger Hauer
voor slechts 8 euro bij van Leest!
Boordevol extra's en 2 commentaartracks enz.
Da's dan wel weer mooi!

Frank
16-08-2005, 17:14
Finding Neverland is een titel in een steeds langer wordende reeks van RCV-releases zonder extra's en menu's en zelfs regelmatig stereo-geluid i.p.v. 5.1. Er zullen ongetwijfeld nog meer van dit soort releases komen (uitzonderingen zoals Mean Creek daargelaten).

Werner
16-08-2005, 19:16
Eén van onze medewerkers was er juist ook nog zijn gal over aan het spuwen. Waarom toch? Vroeger had RCV redelijk deftige releases (o.a. Good Will Hunting en zo). Okee, hoezen concipiëren is nooit hun sterkste kant geweest. Maar het gaat toch echt wel bergaf met de kwaliteit van de dvd's...

Markys
16-08-2005, 19:27
Eén van onze medewerkers was er juist ook nog zijn gal over aan het spuwen. Waarom toch? Vroeger had RCV redelijk deftige releases (o.a. Good Will Hunting en zo). Okee, hoezen concipiëren is nooit hun sterkste kant geweest. Maar het gaat toch echt wel bergaf met de kwaliteit van de dvd's...

Berg af zeg je...ze hebben nog nooit geluisterd naar de (negatieve) signalen vanuit de consument e.d.
Zolang ze al Pulp Fiction (1 disc) uitbrengen zijn ze té lam geweest om de speelduur aan te passen op de inlay!! :x
Hun inlay geeft na al die jaren nog steeds aan dat de film 95 min. duurt, terwijl de film gvd dik 150 min duurt!!! :shock:
RCV is de el cheapo distributeur bij uitstek! I rest my case :!:

Richard B.
16-08-2005, 19:50
Het ergelijke aan RCV vind ik al die extra-loze releases die gewoon toch voor een 'full-price' bedrag op de markt wordt gezet. En het irritante is dat het gewoon een kwestie van wachten is voordat je die titels in de laagste prijsklasse van de bargain-bakken tegenkomt: het echt de zwakste dvd's op de markt wat dat betreft.

Met Finding Neverland is het een beetje hetzelfde verhaal: ik wacht wel tot ie bij Van Leest in de schappen met € 6,99 releases te vinden is. Meer is die dvd niet waard. :?

Anonymous
16-08-2005, 21:10
Ze moeten die hele bende gewoon boycotten en laat ze maar failliet gaan.

K zag laatst bij iemand hier op het forum in zijn onderschrift staan:

RCV: Real Crappy Versions

En dat klopt echt wel. Die mensen die daar zitten hebben geen kijk op het hele dvd gebeuren en houden niet eens van films als je het mij vraagt. Ze willen gewoon zo goedkoop mogelijk de consument een poot uittrekken. Rotvolk.

Markys
17-08-2005, 11:05
Ze moeten die hele bende gewoon boycotten en laat ze maar failliet gaan.

K zag laatst bij iemand hier op het forum in zijn onderschrift staan:

RCV: Real Crappy Versions

En dat klopt echt wel. Die mensen die daar zitten hebben geen kijk op het hele dvd gebeuren en houden niet eens van films als je het mij vraagt. Ze willen gewoon zo goedkoop mogelijk de consument een poot uittrekken. Rotvolk.

AMEN!

Muis
17-08-2005, 20:26
Ik vind het geluid maar belabberd van deze DVD. Je moet het heel hard zetten wil je er nog iets van verstaan. En zonder menu inderdaad.... nee valt me erg tegen!

Richard B.
17-08-2005, 20:33
En zonder menu inderdaad....
Dit had ik eigenlijk nog niet eerder gelezen. Echt schandalig gewoon: een full-price DVD en dan nog niet eens zoiets basaals. :x

zetmoon
18-08-2005, 10:54
Het is nu gewoon net een videoband!

Eerst wat trailers en logo's, dan de film en dan gewoon einde.

dyonvbaal
18-08-2005, 11:49
En ik wou die nog wel zo graag hebben. Denk dat ik em dan maar ergens in het buiten land ga bestellen/kopen. Enige ideeen waar wel een goede versie te vinden is? (of hoort deze vraag weer in een ander topic thuis?)

hmm....even op cdwow gekeken voor finding neverland.. en daar voor 14euro... (ook regio 2)

Interactive Features:
Interactive Menus, Scene Selection, Theatrical Trailer, Making Of Feature, Featurette

Special Features:

Audio commentary from director Marc Foster
Deleted Scenes
The Magic Of Finding Neverland featurette
Creating Neverland featurette
Outtakes
On The Red Carpet featurette

Martin Zuidervliet
18-08-2005, 11:54
En ik wou die nog wel zo graag hebben. Denk dat ik em dan maar ergens in het buiten land ga bestellen/kopen. Enige ideeen waar wel een goede versie te vinden is? (of hoort deze vraag weer in een ander topic thuis?)
Kijk maar eens op play.com; 13 euro met extra's, maar zonder ned. ondertitels.

Frank
18-08-2005, 12:01
En ik wou die nog wel zo graag hebben. Denk dat ik em dan maar ergens in het buiten land ga bestellen/kopen. Enige ideeen waar wel een goede versie te vinden is? (of hoort deze vraag weer in een ander topic thuis?)
Kijk maar eens op play.com; 13 euro met extra's, maar zonder ned. ondertitels.
Bij www.rodisc.nl is de Engelse DVD momenteel 16,99 + 2,49 verzendkosten. Misschien een optie.