PDA

Bekijk de volledige versie : Two For The Money



Paul_Knoop
16-08-2005, 17:58
De Nieuwe Pacinofilm !

http://www.apple.com/trailers/universal/twoforthemoney/

Sander V.
16-08-2005, 18:47
Trailer ziet er leuk uit. Ik wil deze wel zien... :)

Sander V.
03-11-2005, 18:00
Iemand deze film al gezien? Op IMDB staat 5 januari als releasedatum voor Nederland.

Snake-NL
13-01-2006, 21:01
ik heb die film gister in de sneak gehad.

Al hoewel ik helemaal niks geef om dat american football vond ik deze film echt top. :D Dit kwam mede omdat Al pacino echt een super rol speelde. De humor die er af en toe in voor kwam was ook zeer geslaagd. Echt een aanradertje.

En 2006 is dus weer goed begonnen met de sneaks ;) :D

DanielC
13-01-2006, 21:18
Zit al een tijdje te wachten op deze film... Goede dingen over gelezen, dus volgende week maar es doen :)

VincentBroccoli
14-01-2006, 16:27
Binnenkort ga ik naar deze film (hij draait nog niet, dus ja). Ik heb er geen hoge verwachtingen van, maar het zal wel een aardig filmpje worden.

Erik Sastriawan
18-01-2006, 18:00
Topfilm (y)

jasmin1
18-01-2006, 19:22
Topfilm (y)

overdrijven is ook een vak hoor.

middelmattige film, had er zoveel meer van verwacht, al pacino is wel diep gezonken zeg, waar zijn de tijden gebleven van godfather,scarface,heat,brasco of carlito's way....

Sander V.
18-01-2006, 19:33
Topfilm (y)

overdrijven is ook een vak hoor.

middelmattige film, had er zoveel meer van verwacht, al pacino is wel diep gezonken zeg, waar zijn de tijden gebleven van godfather,scarface,heat,brasco of carlito's way....Mag hij toch zelf weten.... :?

Brambo1982
18-01-2006, 19:35
heb hem al lang gezien.

erg leuke wegkijker. :D ik geef hem een 7.6!

gegroet,

Bram

TheGodfather
18-01-2006, 19:40
Vond m best vermakelijk, iig beter dan dat ik vooraf had verwacht. Pacino is top (zoals gewoonlijk :D). Jammer dat `t einde zo cliche is
Maar verder is ie redelijk vermakelijk

VincentBroccoli
19-01-2006, 12:18
Topfilm (y)

overdrijven is ook een vak hoor.

middelmattige film, had er zoveel meer van verwacht, al pacino is wel diep gezonken zeg, waar zijn de tijden gebleven van godfather,scarface,heat,brasco of carlito's way....Mag hij toch zelf weten.... :?

LOL. Als iemand zomaar zegt 'topfilm' zonder iets toe te lichten vind ik dat ook wel overdrijven.

Maar al die verhalen maken we wel nieuwsgierig. Nu ben ik niet van mening dat Pacino diep is gezonken. Zo heeft hij vanaf 2000 onder andere Insomnia, Angels in America en The Merchant of Venice op zijn lijstje staan. Niet echt slechte werken. Daarnaast vind ik ook dat je je verwachtingen niet te hoog moet laten oplopen, omdat Al Pacino in de film zit.

Sander V.
19-01-2006, 12:41
Hij zal er wel z'n redenen voor hebben denk ik. Maar goed genoeg offtopic. Wil deze film graag een keer zien.

Roy Langeveld
30-01-2006, 21:41
Heb deze film laatst ook in de Sneak gezien, en ik was zeker niet teleurgesteld. Dit is niet het type film waarvoor ik normaal hard naar de bios ren, maar ondanks de wat lauwe recensies ben ik er zeer over te spreken.

Het groezelige wereldje van het typisch Amerikaanse sports betting wordt in de eerste helft met veel vaart en humor opgediend, terwijl de wat kalmere tweede helft zich wat focust op de teloorgang van Matthew McCougnahey's karakter. Ook Al Pacino is weer eens een genot om naar te kijken in een rol die me deed denken aan zijn aandeel in The Devil's Advocate, net als de hele film zelf trouwens.

Geen meesterwerk, maar ook geen tijdverspilling.
7,5/10

VincentBroccoli
30-01-2006, 22:08
Two for the money
Een film die het verhaal vertelt over Brandon Lang, een ex-footballspeler, die door een bekende sportwedder (Al Pacino) gevraagd wordt om bij een soort 'wedkantoor' te komen werken.

Wat kan ik zeggen over deze film: Al Pacino! Die was weer als vanouds goed als de sarcastische man die alles zo overdreven bracht dat je bijna zou willen zeggen dat oude tijden herleven. Het gewoon prachtig om te zien hoe deze man een soort morbide kijk op het leven heeft en dat ook laat weten. Hij is de grote man van het kantoor en hij drukt dan ook bijna iedereen met zijn duim naar beneden, zodra hij er zin in heeft. De one-liners die hij heeft, maar ook de tirades die hij op het scherm overbrengt als hij maar even de ruimte krijgt, zijn werkelijk een genot voor het oog.

Naast Al Pacino heeft de film nog het hele 'wedaspect' wat me ook wel aansprak. Hoe het hele wereldje gerepresenteerd wordt, hoe alles in zijn werk gaat. Met andere woorden, de lifestyle. En ook hier komt Al Pacino weer in het plaatje, want hij maakt de film. Hij is eigenlijk de personificatie van die foute (maar interessante) lifestyle.

Dan kom ik gelijk bij de minpunten van de film waar ik me wel degelijk van bewust ben. Het acteerwerk van McConaughey was niet echt denderend en de film kwam niet echt inspirerend over (het miste emotie). De cameravoering was soms flitsend, maar hierdoor wisselden de hoogtepunten de dieptepunten eigenlijk af. Het was nooit een mooi geheel.

Maar deze film kijk je dan ook voor Al Pacino :) .

Erik Sastriawan
31-01-2006, 19:16
Topfilm (y)

overdrijven is ook een vak hoor.

middelmattige film, had er zoveel meer van verwacht, al pacino is wel diep gezonken zeg, waar zijn de tijden gebleven van godfather,scarface,heat,brasco of carlito's way....Mag hij toch zelf weten.... :?

LOL. Als iemand zomaar zegt 'topfilm' zonder iets toe te lichten vind ik dat ook wel overdrijven.

Maar al die verhalen maken we wel nieuwsgierig. Nu ben ik niet van mening dat Pacino diep is gezonken. Zo heeft hij vanaf 2000 onder andere Insomnia, Angels in America en The Merchant of Venice op zijn lijstje staan. Niet echt slechte werken. Daarnaast vind ik ook dat je je verwachtingen niet te hoog moet laten oplopen, omdat Al Pacino in de film zit.

Pacino is de man...
En in vergelijking met alle andere bagger die op dit moment uitkomt en/of draait vond ik het een topfilm :wink:

Daarbij, gaat het mij ook om de amusementswaarde van een film. Sommige filmliefhebbers schijnen wel 's te vergeten dat een film ook gewoon leuk kan zijn en niet altijd even realistisch of een achterliggende boodschap or whatsoever hoeft te hebben.

De door jullie alom bejubelde Jarhead vond ik bijv. zooooooooo SAAI.... dat ik blij ben dat ik daar geen 9,50 euro voor heb uitgegeven. Maar ja, dat zal dan wel weer aan mij liggen...

Dennis Kuijper
02-02-2006, 17:48
Vond deze film maar matigjes moet ik eerlijk bekennen,zonder PAcino zou deze film echt zwaar floppen volgens mij.Het verhaal had veel beter kunnen zijn en het einde voelde ik al een beetje aankomen.Kwa acteerwerk vond ik het ook niet bijzonder,ja Pacino was niet slecht maar vond hem op de automatische piloot staan en de rol van een uitgebluste
man heb ik nu ook wel een beetje gezien van hem.Zonder de naam Pacino aan deze film was ik er niet heengegaan.6.7/10

Jordy van Buel
09-02-2006, 20:56
Vanmiddag gezien en ik was best verrast. Al Pacino zet eindelijk weer eens een goede rol neer na een aantal matigere films imo. Een goed verhaal eromheen, een wat voorspelbaar plot maar desondanks toch zeker de moeite waard om te bekijken. (y)