PDA

Bekijk de volledige versie : Skeleton Key



Ro1671
16-08-2005, 19:59
18 augustus in de bioscoop in Nederland....

IMDB (http://imdb.com/title/tt0397101/)

Official website (http://www.theskeletonkeymovie.com/)

Ik ga deze zeker checken in de bios, lijkt me best aardig..!

Sneaker
16-08-2005, 20:28
Lijkt me een hele goede film. Ben wel fan van dit soort horrorfilms en trailer belooft veel goeds.

Maick Werner
16-08-2005, 23:27
Trailer ziet er weer spannend uit. Zal wel weer zo zijn dat dat ook het enige spannende was aan de film :roll:

Gelukkig blijf ik toch een liefhebber van dit soort films. Ik vond zelfs Alone in the Dark fijn om te kijken; Het was toch een fijne verandering van de lange, diepe en geweldige films als The Aviator.

Dat Tara Reid (Alone in the Dark) en Kate Hudson (topic-onderwerp) een rol hebben, laat mij natuurlijk helemaal koud 8)

Rickje
16-08-2005, 23:46
Heb gehoord van iemand dat deze film niet echt slecht is alleen de spannende, zenuwslopende scenes een beetje tegenvallen. Maar dan nog wil ik deze film wel zien.. :wink:

Seth__Gekko
17-08-2005, 08:12
Beter dan The Grudge of niet?

Beloved
17-08-2005, 10:36
Ik zag laatst de trailer in de bios, en volgens mij heb ik nu de halve film al gezien :?
Maargoed, New Orleans/voodoo; altijd leuk :wink:

Mark de Jong
19-08-2005, 23:23
Mwah, had veel beter gekunnen. Maar het einde was wel aardig, eerlijk toegegeven.

Mr_Parker
20-08-2005, 08:00
Ik had hem de 11de al gezien, voor premiere.
Hij is leuk als je van Kate Hudson houdt in zomerjurkes en slipje + t-shirt.
Het verhaal is wat matig uitgewerkt en de beoogde spanning vond ik ontbreken.
Voor mij valt de film dan ook niet in de Horror of Thriller categorie.
Voor mij is dit een film die op tv best leuk is om je avond mee te vullen, maar voor bioscoop vond ik hem wat te matig.

[spoiler:c3a2db1230]Het einde was wel wat onamerikaans, maakt het uitzitten van de film enigzins goed. Amerika / Hollywood moet eens wat vaker dit soort eindes maken.[/spoiler:c3a2db1230]

John Sital
21-08-2005, 16:43
Mwah, had veel beter gekunnen. Maar het einde was wel aardig, eerlijk toegegeven.

wat mark zegt

smilingmidget
28-08-2005, 20:38
Ik ben er van de week heen geweest en vond het geen onaardige film. Zeker als je het vergelijkt wat er zo allemaal in dit genre wordt gemaakt de laatste tijd. Het is geen topper, maar gewoon een vermakelijke film. Het verhaal houdt stand (zeker als je het vergelijkt met een film als The ring 2 die van plotholes aan elkaar hangt). En zoals eerder vermeld heeft de film een ongewoon einde. Ik zou hem niet op dvd kopen, maar een keertje huren is ie goed genoeg voor.

sxesven
28-08-2005, 20:49
Ik ben er van de week heen geweest en vond het geen onaardige film. Zeker als je het vergelijkt wat er zo allemaal in dit genre wordt gemaakt de laatste tijd. Het is geen topper, maar gewoon een vermakelijke film. Het verhaal houdt stand (zeker als je het vergelijkt met een film als The ring 2 die van plotholes aan elkaar hangt). En zoals eerder vermeld heeft de film een ongewoon einde. Ik zou hem niet op dvd kopen, maar een keertje huren is ie goed genoeg voor.
Kan het hier eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Vond hem absoluut vermakelijk, hoewel verre van hoogdravend. Ehren Kruger bleek echter toch in staat een script te schrijven wat, zoals gezegd, niet van plotholes aan elkaar hing, wat een positieve verrassing was. Wordt ook hier geen DVD-aanschaf, maar dat neemt niet weg dat 'ie absoluut aan te zien is.

JKo
19-09-2005, 15:01
Beter dan The Grudge of niet?

Ik vond deze veel beter dan The Grudge. Leuk verhaal (de hele film door!). Best spannend. Paar goede schrikmomenten. Kate Hudson :P
En Gena Rowlands is ook lekker op dreef.

Hayko de Boer
24-07-2006, 23:40
Net gezien (als keuzetitel ontvangen bij de Filmvalley) en ik vond 'm vrij goed.

De sfeer zat er goed in. Sterke rollen van Rowlands en Hurt.
Hudson is nooit slecht om naar te kijken.

Het einde geeft de film nog dat beetje extra. Bij mij kwam (qua sfeer) een beetje de vergelijking met "Fallen" (Denzel Washington).

Wederom een voorbeeld van een film die vrij slechte recensies kreeg, terwijl ie toch behoorlijk in elkaar zit. Wellicht ook de reden dat ik me nooit iets van imdb-cijfers aantrek (of het ligt aan mijn slechte smaak, dat kan ook altijd 8) )

Leetah
25-07-2006, 22:16
Vond deze zeker beter dan The Grudge of The Ring

olrik
07-05-2007, 20:38
Deze film heb ik een hele tijd geleden gezien. Vond het een spannende film. Een hele aparte sfeer. Maar hij is dan nog niet beter dan The Grudge;)

jasmin1
07-05-2007, 20:45
Deze film heb ik een hele tijd geleden gezien. Vond het een spannende film. Een hele aparte sfeer. Maar hij is dan nog niet beter dan The Grudge;)


smaken verschillen,alleen het einde al is naar mijn eigen mening beter dan heel de grudge frenchise altans de amerikaanse delen die er tot nu toe zijn uitgebracht.

abyssus
07-05-2007, 23:24
toevallig gisteren gekocht. had m wel al eens gezien. en ik kan niet anders zeggen dat ik de film veel beter vind dan The Grudge, om maar iets te noemen. sowieso zijn die films niet echt te vergelijken, want SK is qua sfeer meer een thriller vind ik en geen horror zoals Grudge probeert.. over t einde is al genoeg gezegd en de spelers zijn lekker op dreef.

Peter Neefs
08-05-2007, 07:29
toevallig gisteren gekocht. had m wel al eens gezien. en ik kan niet anders zeggen dat ik de film veel beter vind dan The Grudge, om maar iets te noemen. sowieso zijn die films niet echt te vergelijken, want SK is qua sfeer meer een thriller vind ik en geen horror zoals Grudge probeert.. over t einde is al genoeg gezegd en de spelers zijn lekker op dreef.The Skeleton Key vind ik persoonlijk ook eerder een thriller dan een horror, dus vergelijken met The Grudge vind ik nogal moeilijk...ik vind dat je The Skeleton Key misschien nog het beste kunt vergelijken met Fallen (http://www.imdb.com/title/tt0119099/ (http://www.imdb.com/title/tt0119099/)).

Sjeisbroochem
08-05-2007, 09:31
Prima film met een lekker broeierig sfeertje en een verrassend einde.

Totaal niet te vergelijken met de grudge!