PDA

Bekijk de volledige versie : TK: Sony STR-DB930 receiver



Windmolen
18-08-2005, 09:24
Te koop:
Onberispelijke zilveren Sony STR-DB930 receiver (tuner-versterker) met 2-weg afstandsbediening.

Deze receiver heeft de volgende kenmerken:

Tuner:
-AM
-FM
-RDS EON

Versterker:
-Dolby Digital 5.1
-DTS
-Dolby Surround Pro Logic

5 x 110 watt (bij 8 ohm)

Aansluitingen:
-Phono
-5.1 audio (voor als u liever de ingebouwde decoder van de DVD-speler wilt gebruiken. Maar waarom u dat zou willen?)
-CD
-DVD/LD
-Tape
-MD/DAT
-Tape/MD
-TV/SAT
-Video 1
-Video 2
-Video 3
-2nd audio out
-Aansluiting voor een subwoofer
De labels van deze apparaten zijn, op de receiver zelf en op de AB eenvoudig te wijzigen in andere namen.

Verder heeft hij 5 digitale aansluitingen:
-1 x optisch uit
-3 x optisch in
-1 x coaxiaal in

-De zeer goede afstandsbediening kan ook heel behoorlijk overweg met andere apparatuur.

-Alle aansluitingen en instellingen van de receiver kunnen via een S-video-kabel op de TV/RPTV/Projector/plasma/LCD worden weergegeven.

-De receiver heeft veel dsp-instellingen maar presteert ook goed met gewoon stereo.

-Het apparaat is bij mij thuis te beluisteren.

-Wilt u meer informatie? Mail me dan. Ik beschik ook over diverse bestanden over dit apparaat. O.a. de gebruiksaanwijzing. Die kan ik u dus mailen.

-Bekijkt u informatie over deze receiver op internet, laat u dan niet leiden door de ervaringen van Amerikaanse bezitters. Hun STR-DB930 is op details anders dan de Europese.

-Ik heb de doos en de papieren gebruiksaanwijzing ook nog.

-Een review:
http://www.homecinemachoice.com/reviews/hccreviews/Amplifiers/Sony/SonySTR-DB930.php?action=setwidth&NewSiteWidth

Pindarots
18-08-2005, 12:10
Uit de regels:


- Vermeld in je post bij TKA altijd de prijs en geef aan of het inclusief of exclusief verzendkosten is.

Of zie ik nu iets over het hoofd :roll:

Windmolen
23-08-2005, 20:19
Is verkocht