PDA

Bekijk de volledige versie : Check dit dan .....



Edwin vd Zwaard
21-02-2002, 19:29
ga voor de grap eens naar:

www.rotturdam.nl

Kijk goed naar het plaatje onder "dvd's te koop" , en klik dan op "spreuk van de maand"...


HAHAHA

Edited by Edwin vd Zwaard 22/02/2002

Voor het geval het verwijderd wordt, en mensen nog willen weten waar het over ging:

http://www.filmbuster.nl/rotturdam01.JPG

en dan was de spreuk van de maand:

http://www.filmbuster.nl/rotturdam02.JPG

Anonymous
21-02-2002, 20:04
Daar hebben wij bij ons op de werkvloer één stopzinnetje voor :

ZO JAMMER !!!

Camille
21-02-2002, 21:22
Lekker legaal:D :D :D :D :D

Luther Hartog
21-02-2002, 23:49
Wat een prutfilms, dat zijn de soort films die je gratis krijgt bij het blad DVD gratis

Alex van den Berg
22-02-2002, 00:07
Ik had deze thread eerst verplaatst naar General Chat, maar toen ik de link bekeek, viel het kwartje!!
De thread meteen weer bij Op- En Aanmerkingen gezet...

Ruuuuubeeeeeen!! :D :(

Edwin V
22-02-2002, 07:36
Ik had deze thread eerst verplaatst naar General Chat, maar toen ik de link bekeek, viel het kwartje!!Kwartje:confused: :confused: :confused: wat is dat?

Alexander de Mol
22-02-2002, 07:58
Ik had deze thread eerst verplaatst naar General Chat, maar toen ik de link bekeek, viel het kwartje!!Hehehe..LOL..ik had 'm gisteren bijna verplaatst. Toen ik de inhoud nader bekeek zag ik daar toch maar van af.
Tja, wat moet je van zo'n kopieeractie zeggen. Het is wel heel duidelijk dat de persoon achter de site niet voor de originaliteitsprijs gaat (getuige zijn spreuk van de maand). Maar om nou te zeggen dat het 'goed gejat' is....:rolleyes:

Anonymous
22-02-2002, 08:03
Vraagje : Als ik reclame wil maken op mijn site voor dvd.nl en
ik jat het logo, is dat dan illegaal pikken maar het is reclame
dus dan is het ok of is het dan ook gelijk advocaten op m'n
nek en dat ding per direct verwijderen ???

Gewoon een vraagje want meestal vraag ik er eerst toestemming
voor maar voor de mensen die misschien dit idee snel willen gaan
uitvoeren.

Alexander de Mol
22-02-2002, 08:16
Vraagje : Als ik reclame wil maken op mijn site voor dvd.nl....Hmm...ik zal eens kijken of een officiele dvd.nl-banner tot de mogelijkheden behoort. Stay tuned.

Eric van Ballegoie
22-02-2002, 09:24
Voor alle duidelijkheid:

Deze persoon heeft ongevraagt een deel van ons design gecopieerd en is daarmee in overtreding (recht op beeldmerk en internationale copyright wetgeving). Hij heeft inmiddels een mailtje van mij ontvangen.


Als je op jouw site een link wil plaatsen naar DVD.nl met een banner dan is dat uiteraard een heel ander verhaal. Als daar animo voor is dan maken we graag een aantal banners in verschillende formaten voor dat doel!

bmateijsen
22-02-2002, 10:42
En terecht Eric, op internet wordt zoiezo al te veel gejat.... beeldmerken behoren tot de identiteit van de site/ ondernemer.

Groet Bjorn

Ruben J.
22-02-2002, 11:14
Als daar animo voor is dan maken we graag een aantal banners in verschillende formaten voor dat doel!

* Ruben J. vraagt zich af wie 'we' is. :D

Edwin vd Zwaard
22-02-2002, 12:01
Ruben zal wel weer de l*l zijn dan... :D:D

Maar als jullie zo'n banner hebben, hou ik me ook aanbevolen.. Ik plaats genoeg zooi hier die naar mijn site leiden, dus voort wat hoort wat :) (Voor de goede orde, ik link al naar de site, en forum :D:D)

Ruben J.
22-02-2002, 12:13
Ruben zal wel weer de l*l zijn dan... :D:D
In 1 keer goed!


[B]Maar als jullie zo'n banner hebben, hou ik me ook aanbevolen.. Ik plaats genoeg zooi hier die naar mijn site leiden, dus voort wat hoort wat :) (Voor de goede orde, ik link al naar de site, en forum :D:D)
Was idd al van plan om wat banners te maken, maar heb het nu redelijk druk met andere dingen die voorrang hebben.
In mijn planning liggen een aantal variaties 88x31 pix 'buttons' en logo's in verschillende formats en groottes.

Edwin vd Zwaard
22-02-2002, 12:16
No rush... Komt wel een keer... Maar zou wel leuk zijn :D

Alex van den Berg
22-02-2002, 14:53
Kwartje:confused: :confused: :confused: wat is dat? 11,3445054 eurocent... :D

Edwin vd Zwaard
22-02-2002, 14:59
Ik had deze thread eerst verplaatst naar General Chat, maar toen ik de link bekeek, viel het kwartje!!
De thread meteen weer bij Op- En Aanmerkingen gezet...




Hehehe..LOL..ik had 'm gisteren bijna verplaatst. Toen ik de inhoud nader bekeek zag ik daar toch maar van af.


Niet te snel willen reageren het Alex en Alexander :D:D

Ik plaats niet altijd op de verkeerde plek / moment..... :)

Jeroen Driessen
22-02-2002, 15:40
Deze persoon heeft ongevraagt een deel van ons design gecopieerd en is daarmee in overtreding (recht op beeldmerk en internationale copyright wetgeving). Hij heeft inmiddels een mailtje van mij ontvangen.Staan in jullie logo niet ook gedeeltes van filmlogo's/screensshots? Of valt dit weer buiten de wetgeving...

Ruben J.
22-02-2002, 16:33
Die mag je [met wat restricties] uiteraard gewoon gebruiken.

Glenn Smits
23-02-2002, 18:40
die films op rotturdam zijn inderdaad vreselijk ja, wat een C films, bij de mediamarkt staat er ook een hele bak met die nonsens.