PDA

Bekijk de volledige versie : A Bittersweet Life (2005)



jan_tran
18-08-2005, 21:49
Nieuwste film van Ji-woon Kim, schrijver en regisseur van A Tale of Two Sisters. Heb hem zojuist gezien en vond hem erg goed, Byung-hun Lee de hoofdrolspeler vind ik vooral erg goed, hij geeft zijn karakter de nodige style die zijn rol precies nodig had. Verhaal is redelijk standaard maar de uitwerking ervan vond ik prima waardoor die verfrissend overkwam, komt vooral goed op gang in de 2de helft. Zeker een wel een aanrader. Originele Koreaanse titel is Dalkomhan Insaeng.

Plot


De perfectionist Sun-woo heeft het volledige vertrouwen van zijn baas door vol overgave een net restaurant te runnen. Wanneer zijn baas Kang vermoedt dat zijn jongere vriendin Hee-so een geheime liefde heeft, geeft hij Sun-woo de opdracht haar in de gaten te houden en haar te om het leven te brengen wanneer zij Kang verraad. Na haar een aantal dagen gevolgd te hebben, betrapt hij Hee-so met haar vriendje, maar tot zijn eigen verbazing laat hij hen gaan. Door deze beslissing heeft hij een onomkeerbare strijd in gang gezet.

Poster

http://image.yes24.com/ticket/image/poster/l_p_93_01.jpg

wushu-4-ever
19-08-2005, 08:18
Al enigszins besproken in de Asian film thread, maar ja... ik vond het een top film. :wink:

TheGodfather
19-08-2005, 12:28
Geweldige film. Niets meer, niets minder. zeker een aanrader (y)

Jordy van Buel
09-10-2006, 22:43
Wil deze graag aanschaffen, maar vraag me af of deze uberhaupt in NL te verkrijgen is al. Zo niet, wie kan mij een geschikte versie aanraden?

jan_tran
09-10-2006, 22:47
Wil deze graag aanschaffen, maar vraag me af of deze uberhaupt in NL te verkrijgen is al. Zo niet, wie kan mij een geschikte versie aanraden?

Koreaanse Limited Edition is een mooie uitgave, echter als ik het me goed herinner hebben de extra's geen Engelse subs. Anders zou ik voor de R2UK Tartan uitgave gaan, die minder extra's hebben maar wel allemaal Engelse subs.