PDA

Bekijk de volledige versie : Stargate Atlantis



Guido van Thiel
20-08-2005, 19:27
Weet iemand of de release van seizoen 1 van Stargate Atlantis (15 september aanstaande) ook de pilot bevat???

En of deze boxen ook een mooi geheel vormen zoals de SG-1 boxen?

Pieter Kleine
20-08-2005, 19:49
Hier kun je de coverart al zien http://www.dvdzone2.com/dvd/detail.asp?id=143995.
Of het een geheel gaat vormen is voor mij een groot vraagteken?

mackje
22-08-2005, 17:16
deze zou 18 augustus gelijk met seizoen 8 uitkomen van stargate , maar nog niet in de winkels.....

Pieter Kleine
22-08-2005, 18:28
Releasedatum is 15 september 2005, dus iets opgeschoven.

soundwave
23-08-2005, 07:06
Weet iemand of de release van seizoen 1 van Stargate Atlantis (15 september aanstaande) ook de pilot bevat???

En of deze boxen ook een mooi geheel vormen zoals de SG-1 boxen?

ik heb de franse retails.. wel losse dvds, deze bevatten wel de pilot aflevering overigens is de serie ERG goed

Guido van Thiel
23-08-2005, 09:31
Of is het misschien zo dat de pilot zich in de serie van sg1 bevindt of zo, want het begint toch eigenlijk wat Atlantis betreft allemaal in seizoen 7 van Stargate SG-1?

Reinier Gunther
23-08-2005, 09:36
Of is het misschien zo dat de pilot zich in de serie van sg1 bevindt of zo, want het begint toch eigenlijk wat Atlantis betreft allemaal in seizoen 7 van Stargate SG-1?
Idd begint het met de laatste aflevering van seizoen 7

Reinier Gunther
23-08-2005, 09:38
Releasedatum is 15 september 2005, dus iets opgeschoven.

gewoon nog even 3 weken wachten, dan heb je een mooie box in huis,
Samen met het super seizoen 8 van stargate (alhoewel S7 ook super was, misschien wel beter).

soundwave
23-08-2005, 10:09
Of is het misschien zo dat de pilot zich in de serie van sg1 bevindt of zo, want het begint toch eigenlijk wat Atlantis betreft allemaal in seizoen 7 van Stargate SG-1?
Idd begint het met de laatste aflevering van seizoen 7

[spoiler:459dc3cfa8]in het begin van de eerste aflevering van atlantis zie je het team van SG1 nog.. deze sturen het atlantis team op weg en nemen afscheid, de oude crew zie je dus nog 1 keer[/spoiler:459dc3cfa8]

vick86
23-08-2005, 10:14
Even voor de duidelijkheid er is nog geen persbericht van MGM over de release-datum. Maar 15-09-05 lijkt mij wel te kloppen aangezien alle online-shops deze datum hebben.


Weet iemand of de release van seizoen 1 van Stargate Atlantis (15 september aanstaande) ook de pilot bevat???

En of deze boxen ook een mooi geheel vormen zoals de SG-1 boxen?

Ik zie geen reden waarom de pilot er niet in zou zitten, verder is hier geen enkel bericht of gerucht over geweest dus hij zal er gewoon inzitten.

De Atlantis seizoensboxen zullen waarschijnlijk allemaal losse dozen worden dat wel een mooi setje zal worden, maar geen een geheel gaat vormen zoals de sg-1 dozen met het logo.

Verder spelen de eerste twee afleveringen van SG-1 seizoen acht zich ook nog af voor de pilot van Atlantis. Niet echt belangrijk, maar er worden nog wat kleine bouwsteentjes op de juiste plaats gelegd.

Ps. Hallo allemaal, dit is mijn eerste post hier.

Reinier Gunther
23-08-2005, 10:48
Even voor de duidelijkheid er is nog geen persbericht van MGM over de release-datum. Maar 15-09-05 lijkt mij wel te kloppen aangezien alle online-shops deze datum hebben.


Weet iemand of de release van seizoen 1 van Stargate Atlantis (15 september aanstaande) ook de pilot bevat???

En of deze boxen ook een mooi geheel vormen zoals de SG-1 boxen?

Ik zie geen reden waarom de pilot er niet in zou zitten, verder is hier geen enkel bericht of gerucht over geweest dus hij zal er gewoon inzitten.

De Atlantis seizoensboxen zullen waarschijnlijk allemaal losse dozen worden dat wel een mooi setje zal worden, maar geen een geheel gaat vormen zoals de sg-1 dozen met het logo.

Verder spelen de eerste twee afleveringen van SG-1 seizoen acht zich ook nog af voor de pilot van Atlantis. Niet echt belangrijk, maar er worden nog wat kleine bouwsteentjes op de juiste plaats gelegd.

Ps. Hallo allemaal, dit is mijn eerste post hier.

Welkom op het forum!!

Zo te lezen ben je een echt SG1/atlantis fan, terecht want het zijn topseries.

NL heeft zwaar tekort geschoten om de serie niet meer uit te zenden.

vick86
07-09-2005, 13:13
7 September en nog geen nieuws voor een release die op 15 September zou zijn. Je begint je toch langzaam zorgen te maken.

Hoe dan ook er is wel nieuws (http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4069) over de Amerikaanse R1 uitgave van seizoen 1. Deze komt op 15 November. Je vraagt je af waarom ze daar wel maanden van te voren een fatsoenlijke releasedatum kunnen noemen.

Ik ben in ieder geval blij dat we niet de amerikaanse cover (http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4069) krijgen.

Pieter Kleine
07-09-2005, 15:23
Hoezo geen nieuws. De boxen zijn al lang op pre-order basis beschikbaar. Hoop de mijne volgende week binnen te krijgen.

vick86
07-09-2005, 15:55
Hoezo geen nieuws. De boxen zijn al lang op pre-order basis beschikbaar. Hoop de mijne volgende week binnen te krijgen.

Ik ook maar er is nog steeds geen bericht van Sony/MGM die deze datum (15 september) bevestigd.

Pieter Kleine
07-09-2005, 16:20
Ahum, de info naar de dvd-site met releaselijsten. Info naar de winkels die op basis daarvan een releasedatum vermelden.

vick86
07-09-2005, 16:35
Ahum, de info naar de dvd-site met releaselijsten. Info naar de winkels die op basis daarvan een releasedatum vermelden.

Ja, maar geen info in vorm van een persbericht rechtstreeks van Sony/MGM. Ik geloof niets tot ik dat zie of dat ik de box in huis heb. Er waren ook geruchten over 18 augustus op meerdere sites en winkels, dat bleek ook niet te kloppen.

Pieter Kleine
14-09-2005, 16:09
SG-1 seizoen 8 en Stargate Atlantis seizoen 1 zijn beiden vandaag naar mij verstuurd.

vick86
14-09-2005, 19:15
SG-1 seizoen 8 en Stargate Atlantis seizoen 1 zijn beiden vandaag naar mij verstuurd.

kijkt naar eigen bestelstatus:
Het woord gereserveerde titel is verdwenen er staat nu alleen nog maar wordt verwerkt. Ik zal wel een e-mail krijgen morgenvroeg met de mededeling dat de boel verstuurd is. Daarna heb ik nog maar een plan:

STARGATE MARATHON, HELL YEAH! :twisted:

Pieter Kleine
14-09-2005, 19:17
Bij mij moeten ze nog even in de kast blijven. Maasr gelukkig heb ik de afleveringen al gezien via download.

LeChapelier
14-09-2005, 19:19
ik heb beide boxen vandaag al ontvangen -> tzal weer laat worden vannacht.
Om op de vraag van de topic opener te antwoorden: ja, de dubbele aflevering 'Rising' zit in de boxset.

Reinier Gunther
14-09-2005, 19:28
Waar hbe je deze gekocht?
en heeft hij NLs ondertitels?

Pieter Kleine
14-09-2005, 19:30
Zit de aflevering THREADS met de extra lengte op de dvd?

Pieter Kleine
14-09-2005, 19:33
Zie voor prijzen Pricewatch op deze site. De dvds hebben natuurlijk nl-ot.

LeChapelier
14-09-2005, 20:32
Ik heb de dvds besteld in voorverkoop bij dvdzone2, gisteren verstuurd, vandaag ontvangen (via kiala). En natuurlijk nl-ondertitels, het is de benelux versie. De zijkanten van de 1ste 8 seizoenen vormen nu een mooi beeld in mijn dvdkast

Ja threads staat erop en ik denk wel dat het een lange versie is want er staan maar 3 episodes op die dvd ipv 4.

BASIL
12-10-2006, 11:49
Wanneer komt seizoen 2 van Atlantis eindelijk uit? :evil:

Het wordt tijd dat 20th Century Fox wakker worden.

brucebikkel
12-10-2006, 12:55
volopig nog niet!!!!

De langverwachte dvd-uitgave van Stargate Atlantis laat nog even op zich wachten. In juli kregen we van Sony te horen dat zij niet langer de dvd-uitgaverechten bezaten doordat MGM was gewisseld van uitgever. Na dit nieuws bleef het angstvallig stil. Nu blijkt dat MGM en de nieuwe uitgever Fox geen plannen hebben om dit jaar nog de Atlantis seizoen 2-dvd uit te gaan brengen.

Seizoen 1 van de zeer succesvolle spin-offserie Stargate Atlantis kwam vorig jaar in november op dvd uit in Amerika. Volgens de website TVShowsOnDVD.com is MGM van plan de Atlantis bosxet pas begin 2007 uit te gaan brengen. Verder meldt een onbevestigde bron op deze website dat het aannemelijk is dat dit in januari gaat gebeuren. Het bericht geeft geen reden waarom MGM deze beslissing zou hebben gemaakt.

Het gaat hier dus om de uitgave van de Amerikaanse versie van de box (regio 1). Wij denken echter niet dat MGM en Fox gaan besluiten de versie voor Nederland eerder uit te brengen. We moeten dus waarschijnlijk nog een tijdje wachten. Seizoen 1 van Stargate Atlantis wordt op dit moment uitgezonden door de Nederlandse tv-zender Veronica.

Albert Kostwinder
12-10-2006, 13:11
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/815362/Stargate_Atlantis_Season_1_Box_Set/Product.html

Seizoen 1 Stargate Atlantis op voorraad met nederlandse ondertiteling bij play.com

Edwin V
15-10-2006, 08:33
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/815362/Stargate_Atlantis_Season_1_Box_Set/Product.html

Seizoen 1 Stargate Atlantis op voorraad met nederlandse ondertiteling bij play.com
Seizoen 1 ja, die hebben liefhebbers al lang ;)
Ik wil seizoen 2. :( (met NL ondertiteling)

Lorre
15-10-2006, 10:21
Op 29 november komt hij uit in Australië. Weet echter niet of deze NL ondertiteld zal zijn.

Albert Kostwinder
15-10-2006, 11:30
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/815362/Stargate_Atlantis_Season_1_Box_Set/Product.html

Seizoen 1 Stargate Atlantis op voorraad met nederlandse ondertiteling bij play.com
Seizoen 1 ja, die hebben liefhebbers al lang ;)
Ik wil seizoen 2. :( (met NL ondertiteling)

is er toch ook al met nederlandse ondertiteling?
http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=r2alldvd&searchstring=stargate+atlantis&page=search&pa=search :wink:

Edwin V
15-10-2006, 13:47
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/815362/Stargate_Atlantis_Season_1_Box_Set/Product.html

Seizoen 1 Stargate Atlantis op voorraad met nederlandse ondertiteling bij play.com
Seizoen 1 ja, die hebben liefhebbers al lang ;)
Ik wil seizoen 2. :( (met NL ondertiteling)

is er toch ook al met nederlandse ondertiteling?
http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=r2alldvd&searchstring=stargate+atlantis&page=search&pa=search :wink:
Tja, losse, veel te dure uitgaves (ruim 100 euro voor 5 discs), daar zit ik ook niet op te wachten. :wink:

BASIL
15-10-2006, 23:12
100€ voor een heel seizoen? :shock:

Zekers zonder mij :?