PDA

Bekijk de volledige versie : The 40-Year-Old Virgin (2005)



jan_tran
21-08-2005, 18:18
Komedie geregisseerd door Judd Apatow, met onder andere Steve Carell (Anchorman, Sleepover), Catherine Keener (Being John Malkovich) en Paul Rudd (Friends, Anchorman). Lijkt me echt een leuke film, tot nu toe alleen maar positieve recensies op zowel IMDb.com en Rottentomatoes.com. Komt op 29 september in Nederland uit.

Plot


Andy is een conservatieve, verlegen man en nog steeds maagd. Als zijn vrienden hier achter komen, doen ze er alles aan om hem aan de vrouw te krijgen. Andy speelt mee maar komt in de ene na de andere rampzalige situatie terecht. Totdat… hij een relatie krijgt met Trish, een vrouw met drie kinderen. ‘Eindelijk’, denken zijn vrienden, ‘nu gaat het gebeuren!’ Maar nee, Andy en Trish houden hun relatie voorlopig strikt platonisch….

Trailer

http://www.the40yearoldvirgin.com/media/40yr_old_virgin_dms_trlr3_700k.mov

Poster

http://img369.imageshack.us/img369/3148/fortyyearoldvirgin6ol.jpg

Pepijn Wildbret
21-08-2005, 18:23
Poster is echt briljant!....

Steve Carell was echt helemaal top als "verslaggever" voor The Daily Show...

Z-Man
21-08-2005, 19:04
Poster is idd briljant. Heb me kapot gelachen om Steve Carell in Anchorman en deze film krijgt echt fantastische reviews. Schijnt de beste komedie van het jaar te zijn, dus ik ga em dan ook zeker checken.

Esteban
01-10-2005, 21:16
Steve Carell zag ik laatst bij Letterman en ik moet zeggen, de man kan verdomd grappig uit de hoek komen. Hij viel me al op tijdens z'n hilarische optreden in 'Bruce Almighty', is tijdens 'Anchorman' geen enkele keer in beeld geweest zonder me een glimlach te bezorgen en heeft me ook al te stekken voor 'Virgin'.

Bijzonder blij dat we nog eens een échte komische acteur krijgen voorgeschoteld (iemand die zélf de grappige momenten maakt en niet als pop dient om in komische situaties te dansen, lijkt wel eeuwen geleden), vraag ik me toch af waarom we er niet eerder van hoorden.

jasmin1
05-10-2005, 22:12
ik zag deze paar dagen geleden in new york city... prachtig ik heb me kapot gelachen, er zitten paar indrukwekende scenes in ....

Stee de Houthakker
05-10-2005, 22:22
Ghehe ik als oude en wijze houthakker zeg: als je op je 40e nog maagd bent, dan moet je wel homo zijn :lol:

Timothy
06-10-2005, 14:16
En jij kunt het weten, als oude houthakker.

Martijntje
08-10-2005, 00:17
Ben zojuist wezen kijken.

Zeer vermakelijke film, met een sterke rol van Steve Carell!
Redelijke onderbroekenlol maar dan met volwassenen, dus niet echt ala American Pie, zeg maar...

Heb hier en daar wel zitten lachen, maar ik vond m helaas niet zo enorm grappig als ik verwacht/gehoopt/gehoord/gelezen had...

Toch nog een 7/10... :D

Maick Werner
08-10-2005, 00:34
Ghehe ik als oude en wijze houthakker zeg: als je op je 40e nog maagd bent, dan moet je wel homo zijn :lol:

Volgens mij weten homo's ook wel van wanten hoor, Stee de Houtpakker ;)

Mark de Jong
16-10-2005, 01:05
Deze was echt lachen. Zitten schitterende momenten in en Steve Carell zet een prachtrol neer. Einde was een beetje vreemd, maar toch zeer zeker een aanrader (y)

Roy Langeveld
13-03-2006, 22:55
Ik heb náást de bank gelegen van het lachen! Deze film bevat echt humor van elke soort: geinige observaties (dronken vrouwen versieren), bizarre types (het speed-daten), scherpe teksten (die Pakistaanse collega), hilarische dialogen (Weet Jij Hoe Ik Weet Dat Jij Homo Bent?), slapstick-humor (de borsthaar-wax) en situatie-schetsen die voor plaatsvervangende schaamte zorgen (condooms passen).
Meestal hebben dit soort komedies een paar erg leuke grappen en een hele hoop minder leuke, maar deze blijft leuk door een continue stroom van goed doordachte humor. Niet minder belangrijk zijn goede acteurs met gevoel voor komische timing en een sympatieke uitstraling. Dat zit met de sympatieke loser Steve Carell en de goed bezette bijrollen dik in orde.
Enige minpunt is dat-ie met 2 uur wat te lang duurt, en dat het geheel na een uur een beetje inzakt. Maar dat wordt tegen het einde weer goedgemaakt (vooral met de slotscene, [spoiler:4b121bee30]die Hair-parodie. :lol: [/spoiler:4b121bee30]

Sandor Weltje
18-09-2007, 20:43
Laat ik eens een deze discussie oprakelen, want ik vind het nogal vreemd dat deze film weinig reacties heeft gekregen in deze thread (of er moet ergens anders nog een thread lopen die ik heb gemist). Nog niet zolang geleden kocht ik deze 2-disc (R1) met een prachtige sleeve:

http://g-ec2.images-amazon.com/images/I/51JHDEfKHbL._AA240_.jpg (http://www.amazon.com/gp/product/images/B000NHG7CA/sr=8-4/qid=1190144501/ref=dp_image_0/102-5187107-5251362?ie=UTF8&n=130&s=dvd&qid=1190144501&sr=8-4)

Ik weet niet of iemand anders deze heeft, maar als iemand 'm heeft, kan die beamen dat de sleeve ingenieus in elkaar zit. Want wat is namelijk het geval. De foto van Steve Carrell in het midden is eigenlijk een klein schermpje dat op het moment dat je de sleeve openmaakt deze foto verdwijnt en een andere foto tevoorschijn komt met Steve Carrell in een andere pose. Zeer grappig.

Deze film is echt hilarisch en hoort wat mij betreft in elke top 10 van de beste comedies thuis.

intexor
18-09-2007, 22:04
Ik heb hem onlangs pas voor het eerst gezien omdat Knocked Up en Superbad me zeer goed bevallen waren, en ook The 40 Year Old Virgin bleek een zeer goede komedie te zijn. Wel een beetje lang voor een komedie maar genoeg hilarische momenten om je bezig te houden ;)

Hugo R
19-09-2007, 09:35
Ik vond deze film ook erg leuk. Zeker 1 van de betere comedies die ik gezien heb, alleen had hij wel iets korter mogen zijn.

YAH87
19-09-2007, 17:59
Heerlijke film!
Eén van mijn favoriete komedie films (zo niet mijn absolute favoriet) die ik heb gezien.
Carrell is meesterlijk als Andy en de bijrollen (van o.a. Paul Rudd en Seth Rogen) zijn schitterend gedaan. :-D
De dialogen in de film zijn zéér vermakelijk (De ontharingsscene! :mrgreen:) en vrij herkenbaar wat deze komedie zo goed maakt.
Met de lengte van de film had ik helemaal geen moeite (meeste komedies duren gemiddeld 90 minuten) omdat het mij geen minuut heeft weten vervelen.

JagoKI
21-09-2007, 18:04
Gisteren toevallig gezien en ik heb me een ongeluk gelachen ! The cincinnati bowtie .... rofl !

YAH87
03-02-2008, 15:37
Vanavond de TV premiere op RTL 5 om 20:30 uur.
Wie deze nog niet heeft gezien, vooral kijken! :-D