PDA

Bekijk de volledige versie : Marantz dv4100 vraagjes



Rinus Daalhuisen
21-08-2005, 22:16
Hey , mensen ,
Even wat vraagjes over de Marantz dv4100 , ben ik de enige met opstartproblemen bij dit type ?-de eerste dvd duurt 4,5 keer laden voor hij deze leest , daarna is het probleem over , tot ik de dvd even op stand/by laat staan , dan is het weer zover , het is net of de laser over de dvd schuurt , (dit is niet zo , maar hij slaat op de een of andere manier over ), vaak blokkeert de speler dan , moet ik de stekker er uit doen , voor ik de speler weer kan gebruiken.
Weet iemand toevallig hoe ik de speler kan resetten ??- op het menu vind ik deze optie niet terug (misschien is dit een code op de a.b. ??)
groeten , Rinus

Alexander D
22-08-2005, 08:37
Hey , mensen ,
Even wat vraagjes over de Marantz dv4100 , ben ik de enige met opstartproblemen bij dit type ?-de eerste dvd duurt 4,5 keer laden voor hij deze leest , daarna is het probleem over , tot ik de dvd even op stand/by laat staan , dan is het weer zover , het is net of de laser over de dvd schuurt , (dit is niet zo , maar hij slaat op de een of andere manier over ), vaak blokkeert de speler dan , moet ik de stekker er uit doen , voor ik de speler weer kan gebruiken.
Weet iemand toevallig hoe ik de speler kan resetten ??- op het menu vind ik deze optie niet terug (misschien is dit een code op de a.b. ??)
groeten , Rinus

Ik vraag me af of je dat kunt verhelpen met een reset.

Mijn Onkyo had hetzelfde probleem (nadat hij retour kwam van de dealer voor een ander probleem) en die ben ik nu al weer twee weken kwijt. :wink:

Rinus Daalhuisen
22-08-2005, 09:46
Ik was vergeten te melden dat de reset voor iets anders is , het is ook zo dat ik het beginscherm van marantz kwijt ben , in plaats daarvan kmt er een scherm van philips op het tv-scherm , op zich niet zo'n ramp , maar ik ben een detailist .
groetjes , Rinus

Alexander D
22-08-2005, 14:07
Misschien dat ze je hier kunnen helpen:

To Contact Marantz Europe:

Marantz Europe, B.V.
P.O. Box 8744
5605 LS Eindhoven

Beemdstraat 11
5653MA Eindhoven
Tel: 040 2507800