PDA

Bekijk de volledige versie : Interessante Regio 2 UK releases in oktober



Eric van Ballegoie
22-08-2005, 10:00
Interessante Regio 2 UK releases in oktober



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1919)

rkrijger
22-08-2005, 10:08
Jeemig, zijn er al 5 Exorcisten?!? Vond de 2e niets en heb daarna nooit meer een Exorcist gezien. De eerste is natuurlijk fenomenaal... De laatste zie ik binnenkort wel eens een keer...

Frank
22-08-2005, 11:18
Jeemig, zijn er al 5 Exorcisten?!?

Ja:

- The Exorcist (William Friedkin)
- Exorcist II: The Heretic (John Boorman)
- The Exorcist III (William Peter Blatty)
- Exorcist: The Beginning (Renny Harlin)
- Dominion: Prequel to The Exorcist (Paul Schrader)

De versie van The Exorcist die in de box zit is trouwens niet de "Version You've Never Seen", maar de 25th Anniversary Edition met als extra o.a. de ingekorte versie van The Fear of God-documentaire.

Voor wat Titanic betreft: 20th Century Fox in Engeland spreekt van een release op 7 november (zie: www.fox.co.uk).

En wat Gremlins betreft: In het bericht wordt gesproken over over een extra disc met leuke extra's en een easter egg. Dat zou betekenen dat de duobox 3 discs heeft en dat klopt niet. De leuke extra's en de easter egg staan op de disc van Gremlins 2. Zoals het er nu naar uitziet is de disc met Gremlins 1 hetzelfde als de eerder uitgebrachte versie. Dus niet de Special Edition met diverse extra's die in o.a. in Amerika verkrijgbaar is.

Gremlins 2 verschijnt overigens in november los op DVD in Nederland.

Surya
22-08-2005, 13:39
Titanic Special Edition
Deze release, die wereldwijd gaat plaatvinden, staat gepland voor 25 oktober a.s.
Van deze film was al een 1 disc uitvoering, maar heeft een hoop kritiek gekregen, o.a. dat er weinig tot geen extra's op staan en dat het geluid te wensen overliet. Nu krijgt de film waar het recht op heeft, een 2 en 4 disc uitvoering bomvol extra's uitgevoerd in een luxe verpakking.
Het beeld liet ook wel nogal te wensen over. Niet anamorph en zo... Ik hoop dat de SE wel anamorph zal zijn?

Frank
22-08-2005, 14:48
Titanic Special Edition
Deze release, die wereldwijd gaat plaatvinden, staat gepland voor 25 oktober a.s.
Van deze film was al een 1 disc uitvoering, maar heeft een hoop kritiek gekregen, o.a. dat er weinig tot geen extra's op staan en dat het geluid te wensen overliet. Nu krijgt de film waar het recht op heeft, een 2 en 4 disc uitvoering bomvol extra's uitgevoerd in een luxe verpakking.
Het beeld liet ook wel nogal te wensen over. Niet anamorph en zo... Ik hoop dat de SE wel anamorph zal zijn?
De SE van Titanic wordt wel anamorf.

expo
22-08-2005, 15:59
Titanic Special Edition
Deze release, die wereldwijd gaat plaatvinden, staat gepland voor 25 oktober a.s.
Van deze film was al een 1 disc uitvoering, maar heeft een hoop kritiek gekregen, o.a. dat er weinig tot geen extra's op staan en dat het geluid te wensen overliet. Nu krijgt de film waar het recht op heeft, een 2 en 4 disc uitvoering bomvol extra's uitgevoerd in een luxe verpakking.

Dus ze zijn er al uit dat we hier wél die 4disc krijgen en in US niet ?

Hakker
22-08-2005, 16:11
euhm volgens mij komt er ook een Titanic SE voor NL. Daarnaast zou ik willen dat Gremlins 2 gewoon ook los te krijgen zal zijn aangezien ik 1 al heb.

Mikeymo
22-08-2005, 18:36
Waarschijnlijk is de Gremlins 2 uitgave dus gelijk aan de R1 versie. Jammer dan dat de versie van Gremlins 1 verstoken blijft van een SE uitvoering. Ik heb reeds de R1 versies (die gewoon in een regio 2 speler af te spelen zijn zonder dat deze regiovrij dient te zijn, kennelijk geen regioprotectie) en daarheeft ook Gremlins 1 tal van extra's

Ik kan enkel de mensen aanraden deze 2 versies te bestellen :)

Darko
22-08-2005, 20:02
Titanic Special Edition 4 disc

The Gremlins 1 & 2 Duopack

The Exorcist DVD Collection

Ik wil ze alle drie wel.
Titanic MOET ik gewoon de 4 disc van hebben. Eindelijk komt er een mooie editie van!
Gremlins 1 heb ik al maar als de duopack niet teveel kost wil ik mijn deel 1 wel vervanger aangezien ik niet zo'n van ben van snappers.

De originele The Exorcist heb ik al, 2 is absoluut niet de moeite waard terwijl 3 wel weer goed is. "Beginning/Dominion" heb ik helaas nog niet gezien.

Ik twijfel over de Exorcist box maar die andere wil ik zeker hebben. Mooie releases!

Ludo Keeris
22-08-2005, 23:25
Volgens DVD-home.nl is de nederlandse release van de S.E. van Titanic op 15 oktober. Maar dat zal dan ook wel de 25e worden.

EDIT: begrijp ondertussen dat de release in NL op 30 november is.

hitchberg
23-08-2005, 12:25
op The Official site van Titanic staat dat die 3 discs heeft

jeanreno
23-08-2005, 12:48
Titanic volgens Play.com:

4 DVD Box (Met de film-art in een lelijk blauw kader):

Widescreen 2.35:1 Anamorphic
Languages English - Dolby Digital (6.1)
Duration 3 hours and 9 minutes (approx)

Extra's:
Remastered feature with awesome Dolby Digital 6.1 Surround sound!
* 4 audio commentary tracks
* Alternative ending
* Deleted scenes
* Behind the scenes footage
* 'Making Of' documentary including research, pre-production and post-production featurettes
* Featurettes
* 'My Heart Will go On' music video from Celine Dion

Mark Knoop
23-08-2005, 19:41
op The Official site van Titanic staat dat die 3 discs heeft
Dat gaat toch over de R1? Ik had begrepen dat regio 2 een disc meer krijgt...

kruspe
23-08-2005, 21:43
voor mij dus The Exorcist box, verplichte kost!
Voor Karen Titanic, en voor ons samen de Gremlins box... :wink:

Oakey
24-08-2005, 23:40
Ben wel erg benieuwd naar Paul Schrader's versie van the Exorcist-prequel

John Leppink
04-10-2005, 20:07
Die Gremlins box...die lijkt me wel intressant maar is deze box wel intressant genoeg...

Die Titanic SE is ook prima, ze waren daar al een aantal jaren mee bezig (beetje een afgang dat het zo lang geduurd heeft maar soit) In principe is het natuurlijk een dijk van een film maar ja Leonardo hé...kzie toch liever Kate Winslet voor mn deur staan :wink: :D