PDA

Bekijk de volledige versie : The Goonies & The Indiana Jones saga



R. Davies
08-08-2001, 10:53
The Goonies, een absolute jeugdsentiment, maar.....wie van U weet wanneer deze op DVD regio 2 uitkomt? En Indiana Jones, weet U wanneer deze op DVD uitkomt en 't liefst ook op regio 2.

Groetjes van Randy

Euphoria
09-08-2001, 10:42
Die vragen houdt heel de wereld bezig! Indiana Jones komt er zeker tot 2003 nog niet, want er bestaan geen plannen om deze in 2002 in de US uit te brengen. Aangezien we hier minsten 6 maanden achterlopen, kun je er dus vanuit gaan dat het nog wel even gaat duren. Er schijnen wel VCD van Indiana Jones in omloop te zijn...

Dunky
09-08-2001, 20:47
De indiana jones delen zijn btw op een regiovrije basis alle drie te bestellen en dat op een echte DVD. Maargoed je moet wel weten waar je moet kijken.
Gr Dunky;)

Euphoria
09-08-2001, 21:46
Dunky: De "DVD's" waar jij over praat zijn Silvers en dus geen echte releases! Het zijn aziatische kopiƫn van Laserdisc of VCD. Een vriend van mij heeft hem gekocht in Thailand. Het beeld is matig en het geluid ook (alleen stereo, terwijl de hoes DD5.1 zegt). Maar wat verwacht je ook voor zo'n 2,5 dollar???

Dunky
09-08-2001, 22:56
Ik heb die 'DVDs' liggen thuis en ik heb er ook een paar met THX erop en die zijn dus 100% Dolby Digital 5.1 Dus wat je zegt is niet helemaal waar. Ik ontkan natuurlijk niet dat alle slivers goede kwaliteit hebben maar de gene die ik allemaal heb liggen zijn van perfecte kwaliteit. Maar over smaak valt niet te twisten.
No offence to you what so-ever.
Mvg Dunky:)