PDA

Bekijk de volledige versie : Friends - seizoen 10



zeni
27-08-2005, 13:48
Ik heb de Central Perk box met alle delen, behalve seizoen 10. Ik ben al zeer lang op zoek naar het laatste seizoen, maar overal waar ik kom verkopen ze enkel de nieuwe versie (in een digipack ofzo). Weet iemand nog een winkel waar ik de oude box kan kopen?

Exxon
27-08-2005, 16:42
Ik denk dat je beter, omdat je een Central Perk box hebt, de DVD's los kan kopen. Zover ik weet kost namelijk een box nog steeds € 30,= (misschien 25) maar als je ze los koopt zijn ze per stuk € 5.=

Ze zijn te koop bij de Free Record Shop.

Mark de Jong
28-08-2005, 10:58
MusicSafe hier in Eindhoven had laatst nog exemplaar voor €60 :shock:
Duur, ik weet het, maar je enigste kans waarschijnlijk. Ik ben er toen ook naar op zoek geweest en heb er werkelijk overal naar gevraagd.

T. van Keeken
28-08-2005, 11:08
Ik zoek hier ook al een aantal weken naar en het lijkt inderdaad een onmogelijke zoektocht.

Alsof hij is uitgebracht in een gelimiteerde oplage... wat eigenlijk ook wel zo is. Eigenaars van seizoen 10 oude versie: sluit een extra verzekering af en koop een vitrine kast erbij. (of verkoop hem voor een zacht prijsje aan mij!)

rvvnr1
28-08-2005, 14:39
Goed nieuws! Ze hebben m nog bij Otto, zie HIER (http://www.otto.nl/mall/cgi-bin/ottonl.ofottonl.entrance?pURL=ottonl.ofottonl.haup tframe?pAnzeige=1;pArtNr=6552083). Hij kost er alleen wel € 33,99 ex. €11 verzendkosten. Heb m daarzelf een weekje of twee geleden besteld en t was idd de oude snapper versie in kartonnen omhulsel, maar of dat nog steeds zo is??

martini
08-09-2005, 21:34
Heb misschien een gekke opmerking. Maar is het jullie ook opgevallen dat de laatste aflevering van seizoen 10 in de snappers langer duurt dan de laatste aflevering van seizoen 10 in de nieuwe verpakking. Ik zat m toevallig gister te kijken en miste toen een aantal dingen.