PDA

Bekijk de volledige versie : Napoleon Dynamite



Jeroen D
27-08-2005, 16:47
Is dit wat ? Word zo'n ophef over gemaakt in de VS.
Bij play is ie zo goedkoop, heb 'em gewoon besteld.

jan_tran
27-08-2005, 17:02
Is dit wat ? Word zo'n ophef over gemaakt in de VS.
Bij play is ie zo goedkoop, heb 'em gewoon besteld.

Heel leuke film, maar of het de beste film van 2004 is? Nee, daarvoor waren er véél, véél meer betere films. Beste komedie van 2004 zou beter op z'n plaats zijn, films als Ray, Spider-Man 2, Sideways, Crash, Collateral en een handvol andere films waren toch echt wel beter. Je moet trouwens wel van de (flauwe) humor houden, anders zet je hem al uit na de eerste 10 minuten.

Dr_evil
27-08-2005, 17:03
Je moet trouwens wel van de (flauwe) humor houden, anders zet je hem al uit na de eerste 10 minuten.

Precies ja. Ik vond er weinig aan, maar heb 'm wel uitgekeken..

Beetje overschat, kan me voorstellen dat iemand dit leuk vind, maar voor mij is het net ietsjes te droog.

Quido
27-08-2005, 17:31
Een paar geslaagde grappen (sommige ook erg subtiel), maar soms ook afgewisseld met saaie scènes. Zeker niet de beste komedie van 2004 en al hemelaal zeker niet de beste film van 2004.

Jeroen D
27-08-2005, 17:32
Ik hou absoluut van flauwe humor :wink:
Ik zag dit kereltje bij de awards op TV, vond 'em wel erg grappig.....

Jaap22
27-08-2005, 18:07
Verschrikkelijke film imo. Het verhaal gaat nergens over en de film moet het daarom hebben van de humor dat overigens zeer ver te zoeken is. De hoofdpersoon is 10 seconden leuk om te zien, maar vervalt daarna in een irritant figuur en met hem alle andere . Napoleon Dynamite is een film die een soort cult-status probeert te bereiken met het nerd-achtige gedoe, maar dit soort onzin verdient dat allerminst.

riny
27-08-2005, 18:16
leuke film, heb me rot gelachen. typisch geval van love it or hate it.

BrownB
27-08-2005, 19:20
Verschrikkelijke film imo. Het verhaal gaat nergens over en de film moet het daarom hebben van de humor dat overigens zeer ver te zoeken is. De hoofdpersoon is 10 seconden leuk om te zien, maar vervalt daarna in een irritant figuur en met hem alle andere . Napoleon Dynamite is een film die een soort cult-status probeert te bereiken met het nerd-achtige gedoe, maar dit soort onzin verdient dat allerminst.

Vind jij. Ondertussen heeft ND zijn cultstatus al driedubbelendwars verdiend.

Paul H.
27-08-2005, 19:57
Ik hou wel van dit soort humor. Heb mijn dan ook zeer vermaakt bij deze film maar vind het geen dvd aanschaf waard. Of hij moet ergens in de budgetbak belanden.

Marcel den Haan
27-08-2005, 20:34
Binnen nu en een paar dagen komt er een review van op de site. Ik vond er ook maar weinig aan in ieder geval.

Jaap22
28-08-2005, 09:12
Verschrikkelijke film imo. Het verhaal gaat nergens over en de film moet het daarom hebben van de humor dat overigens zeer ver te zoeken is. De hoofdpersoon is 10 seconden leuk om te zien, maar vervalt daarna in een irritant figuur en met hem alle andere . Napoleon Dynamite is een film die een soort cult-status probeert te bereiken met het nerd-achtige gedoe, maar dit soort onzin verdient dat allerminst.

Vind jij.

Uiteraard, het is mijn mening en verder niets.

Jeroen D
28-08-2005, 12:27
Bij play kost ie 6.99 (GBP). Met nederlandse subs.
Val ik geen buil aan als ie niks aan is.......... :wink:

BrownB
28-08-2005, 12:38
Het probleem met de R2 uitgave is dat het originele filmpje Peluca waar de film op gebaseerd is er niet op staat. Dit zwartwitfilmpje met zware korrel bevat vele elementen die behouden zijn in de film en audiocommentaar.

Z-Man
28-08-2005, 13:32
Erg droge humor, kon em dan ook erg waarderen......wel een beetje overdreven dat ie tot beste film van het jaar is gekozen door MTV, maar goed wel erg knap voor zo'n low-budget filmpje. GOSH :P

Paul H.
28-08-2005, 14:21
De beste scene blijft voor mijn de scene met de fiets en op de boerderij als hij moet helpen met de kippen.

Napoleon Dynamite: What kind of bike do you have?
Pedro: It's a sledgehammer.
Napoleon Dynamite: Dang! You got shocks, pegs... lucky! You ever take it off any sweet jumps?

BrownB
28-08-2005, 17:38
"Do The chickens have large talons? :lol:

Dr_evil
28-08-2005, 19:17
wel een beetje overdreven dat ie tot beste film van het jaar is gekozen door MTV, maar goed wel erg knap voor zo'n low-budget filmpje. GOSH :P

Als je nagaat dat het een MTV productie is vraag ik me af of het wel zo knap is.. ;)

BrownB
29-08-2005, 07:58
Het is geen MTV productie. MTV heeft het pas na de productie opgepikt om het te distribueren.

Seth__Gekko
29-08-2005, 09:43
Sjiesj, malle film man lachen.