PDA

Bekijk de volledige versie : Wim Verstappen titels



Quido
28-08-2005, 22:10
Eindelijk is het dan zover !
Vanaf 20 septembers zijn de eerste Wim Verstappen titels te koop:

Op 20 september verschijnt bij Indies in de Rob Houwer filmcollectie Grijpstra & de Gier

Maar de reden waarom ik dit topic open, is eigenlijk het volgende:
Op 22 september verschijnen Blue Movie en Dakota op dvd.
En op 11 november Pastorale 1943, VD en De Ratelrat.

Eindelijk ! Hopelijk volgen al zijn films het komend jaar. En daarna de andere (Scorpio) titels van Pim. :D

Quido
30-09-2005, 17:30
Releases van Dakota en Blue Movie verschoven naar 13 oktober. Ze hebben een extra (interview met Pim de la Parra) toegevoegd aan de dvd van Blue Movie waardoor de inlay opnieuw bewerkt en gedrukt moest worden.

Verder bezit men nog de rechten voor een dvd-release van Alicia en Het verboden bacchanaal.

(Bron: VTC Media)

hitch_fan
30-09-2005, 17:40
Vandaar dat ik ze niet kon vinden. Bedankt voor de update.

patmoos
05-10-2005, 12:33
Ik las net dat de release dvd van " Blue Movie " met engelse ondertiteling is. Erg vreemd . Ik heb een orginele (koop) vhs band , hierop staat de film zonder ondertiteling . Deze is toen de tijd uitgebracht door Videofilm Express. Ik heb hem inmiddels zelf op dvd gezet (zonder ondertiteling).

Het blijkt dat de release die nu uitkomt , van de enige bestaande band afkomt met engelse subs dus .

Quido
05-10-2005, 18:31
Ja, ik heb zelf ook de Nederlandse kooprelease zonder Engelse subs. Maar de originele NL kopie is tijdens het digitalisatieproces kwijtgeraakt (in Duitsland), deze Engelse is de nog enige vindbare originele kopie (die ook op tv is uitgezonden).

Quido
15-10-2005, 12:26
Dakota en Blue Movie zijn weer uitgesteld, staan nu gepland voor 25 oktober. De overige drie films die Strengholt gaat releasen staan voorlopig voor 17 november (hoewel dat ongetwijfeld nog gaat veranderen ;)).