PDA

Bekijk de volledige versie : Waarde van OOP dvd's



Disney
30-08-2005, 00:03
Bestaat er ergens een site waar je kan kijken hoeveel een bepaalde dvd waard is? Ik ben vooral geintresseerd in de volgende dvd's: The Little Mermaid, 101 Dalmatians en Lady and the Tramp. (alle regio 1)
Ik heb deze dvd's nog niet en wil er ook geen belachelijk hoog bedrag voor betalen, dus graag een richtprijs wat ze waard zijn en voor hoeveel ze gemiddeld gaan.

Oakey
30-08-2005, 15:56
Bestaat er ergens een site waar je kan kijken hoeveel een bepaalde dvd waard is? Ik ben vooral geintresseerd in de volgende dvd's: The Little Mermaid, 101 Dalmatians en Lady and the Tramp. (alle regio 1)
Ik heb deze dvd's nog niet en wil er ook geen belachelijk hoog bedrag voor betalen, dus graag een richtprijs wat ze waard zijn en voor hoeveel ze gemiddeld gaan.

Je kunt het beste deze DVD's op eBay.com volgen, dan zie je vanzelf wat er daadwerkelijk opbrengen. Ik denk dat je moet rekenen op bedragen tussen de $30 en $60.

Let wel goed op dat je geen bootlegs koopt; hoewel de R1 OOP Disneys een stuk minder schaars zijn dan bijv. de NL Warner-Disneys, worden er toch erg veel neppers aangeboden.

theThinWhiteDuke
30-08-2005, 16:23
Have you sought fortune, evasive and shy? Drink to the men who protect you and I
Drink, drink, drain your glass, raise your glass high
Offtopic:
It's not the side-effects of the cocaine... 8) uit dit nummer komt mn nickname

On-Topic: van enkele OOP disneys komen verbeterde versies, waardoor de waarde van de OOPs wellicht zal dalen.

Oakey
30-08-2005, 16:37
(I'm thinking that it must be love)


On-Topic: van enkele OOP disneys komen verbeterde versies, waardoor de waarde van de OOPs wellicht zal dalen.

De kwaliteit van genoemde releases is niet geweldig (niet anamorf, veel beeldruis, gebruik van oude prints, geen extra's), dus dat zal zeker zo zijn ja.

Alleen Lady and the Tramp is qua beeld en geluid goed (2.35:1, zij het niet anamorf), maar die kun je dan net zo goed bij koreandvds.com kopen voor $3,00 (http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=24535) (zelfde transfer). Of je wacht tot februari 2006:
http://www.xs4all.nl/~fwissink/lattpe-lg.jpg