PDA

Bekijk de volledige versie : Aan Ruben J.



Edwin vd Zwaard
23-02-2002, 10:42
Ruben,

Vraagje, als webdesigner neem ik aan dat jij dat wel kan beantwoorden..

Is het mogelijk om de link "bekijk nieuwe berichten" dat altijd onder het welkom staat op de dvd.nl Forum pagina, vast te laten staan !?

Dus als je in een bepaalde thread zit, dat je dan nog steeds op "bekijk nieuwe berichten" kan klikken, ipv eerst terug naar de hoofd forum pagina, en dan pas de link te zien ??

Ruben J.
23-02-2002, 11:31
Het is iig vrij eenvoudig te doen, vraag me alleen af of het echt een aanvulling zou zijn voor het forum...
Eric zal als eindverantwoordelijke uitsluitsel moeten geven, daar ga ik niet over, maar als hij het wel een goed plan vindt is het ook zo gedaan. :)

Edwin vd Zwaard
23-02-2002, 11:34
Ik zou het wel handig vinden, nu moet ik altijd eerst terug naar dvd.nl forum voor ik weer de nieuwe berichten kan zien...

:D:D

Ruben J.
23-02-2002, 12:03
Ik zou het wel handig vinden, nu moet ik altijd eerst terug naar dvd.nl forum voor ik weer de nieuwe berichten kan zien...

:D:D
Hmmm... Waarom herken ik het idee _achter_ deze aanvraag...? :D

Pat
23-02-2002, 13:07
Het is iig vrij eenvoudig te doen, vraag me alleen af of het echt een aanvulling zou zijn voor het forum...
Handig zou ik het wel vinden...

Dennis van Turnhout
23-02-2002, 16:40
[Yoda Speak]Yess, handy it may be...[/Yoda Speak]

Alex van den Berg
23-02-2002, 17:36
Tip: Ik heb de pagina met nieuwe berichten altijd open staan.
Door nu met rechts op een link te klikken, kun je die in een nieuw venster openen... Thread gelezen? Venster sluiten... en je bent meteen terug op de Nieuwe berichten pagina... :)

Ruben J.
23-02-2002, 19:05
Tip: Ik heb de pagina met nieuwe berichten altijd open staan.
Door nu met rechts op een link te klikken, kun je die in een nieuw venster openen... Thread gelezen? Venster sluiten... en je bent meteen terug op de Nieuwe berichten pagina... :)

We kunnen er iig voor zorgen dat je op die pagina nieuwe pagina's automatisch in een nieuw venster worden geopend...

Nathan Strik
23-02-2002, 19:42
Of je kunt gewoon SHIFT ingedrukt houden als je op de link klikt (CTRL voor NetScape gebruikers) dan wordt hij ook in een nieuw venster geopend... ik doe niet anders meer...