PDA

Bekijk de volledige versie : Chuck is dood...



mark t
23-02-2002, 21:21
Zojuist gelezen op imdb: De legendarische Chuck Jones is gisteren overleden. Voor diegenen die hem niet kennen (schaam je diep!), Chuck was de bedenker van Bugs Bunny, Daffy Duck, Porky Pig, Road Runner, Wile E. Coyote, Tweety, Sylvester en al die andere fantastische tekenfilmfiguren die in schril contrast stonden met de nogal brave tekenfilmfiguren van Walt Disney.

That's all, folks...

Marco
23-02-2002, 22:49
if you are in that trade of helping others to laugh and to survive by laughter, then you are privileged indeed
Zijn boodschap was duidelijk. En zijn humour is nog steeds geweldig. Tijdloos.....he will be missed :(

Voor meer info over Chuck Jones: http://www.chuckjones.com/entry.html

Alex Bel-Gy-Bel
23-02-2002, 23:23
had het ook net op het nieuws gehoord, ik dacht eerst dat U Chuck Norris bedoelde.:(

Camille
24-02-2002, 12:09
ik dacht eerst dat U Chuck Norris bedoelde.:(
Dat dacht ik ook :)
Maar de tekenfilms blijven natuurlijk gemaakt worden net als de Suske's en Wiske's

Edwin V
25-02-2002, 08:08
Een respectabele leeftijd, daar "teken" je voor;)

Oakey
25-02-2002, 11:55
Weet iemand trouwens of er een Roadrunner-dvd bestaat? Er zijn wel allerlei goedkope vhs´jes van, maar die zijn meestal NL overgedubt. Niet dat er veel over te dubben is :D

Frollo
25-02-2002, 12:21
Kan iemand mij 'ns vertellen hoe de minstens even legendarische Tex Avery in het plaatje past? Ik weet dat zowel Norris als Avery bij Looney Tunes betrokken waren, maar wie deed nu precies wat?

Oakey
25-02-2002, 12:27
Kan iemand mij 'ns vertellen hoe de minstens even legendarische Tex Avery in het plaatje past? Ik weet dat zowel Norris als Avery bij Looney Tunes betrokken waren, maar wie deed nu precies wat?

Volgens mij waren ze bedenkers van verschillende Toon-karakters; Jones van o.a. Roadrunner en Avery van Daffy Duck en Bugs Bunny.

System 3rror
25-02-2002, 17:59
Jesus.. je had wel een andere titel mogen gebruiken...

Stond al bijna te juichen, dacht dat je Chuck Norris bedoelde, dat zou geen gemis zijn voor de film-industrie!

Maar dit is wel jammer... Wile E. Coyote roelde zwaar!

Roland1
25-02-2002, 20:17
Maar dit is wel jammer... Wile E. Coyote roelde zwaar!

Roelt nog steeds....... :)

ron
25-02-2002, 20:46
Stond al bijna te juichen, dacht dat je Chuck Norris bedoelde, dat zou geen gemis zijn voor de film-industrie!
Dood nog niet, maar afgeschreven zeker. De laatste keer ik dat ik Chuck Norris heb gezien was in een home shopping programma waar ie een of ander onzinnig fitness apparaat aan het demonstreren was. How low can you go ! Zie ik Stallone of Schwarzenegger toch echt niet doen.

Jaded
25-02-2002, 22:49
Zie ik Stallone of Schwarzenegger toch echt niet doen.
Ik denk wel dat Norris minder in verval is dan bovengenoemde twee.
Maar Norris is en blijft een dwaas individue.

Frollo
25-02-2002, 23:57
Was ik toch bang dat het DE Kevin Smith (Clerks, Chasing Amy, Mallrats) was........
Je vergeet Dogma, zijn beste nota bene! :)

ron
26-02-2002, 07:45
Ik denk wel dat Norris minder in verval is dan bovengenoemde twee.Daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ach, we zullen wel zien hoe geloofwaardig Arnie nog als terminator overkomt.