PDA

Bekijk de volledige versie : Charlie & the Chocolate factory 2-disc Deluxe Edition



Steve Muller
06-09-2005, 18:52
http://www.xs4all.nl/~fwissink/charliechocr1artpic5.jpg
Title: Charlie and the Chocolate Factory
Starring: Johnny Depp
Released: 8th November 2005
SRP: $28.98 & $30.97

Further Details
Warner has announced standard and deluxe editions of Charlie and the Chocolate Factory which stars Johnny Depp, David Kelly, Helena Bonham Carter and Freddie Highmore. Both DVD's will be available to own from the 8th November this year. The standard single-disc set will retail at $28.98, whereas the double-disc edition should set you back around $30.97. Both will carry 1.85:1 anamorphic widescreen transfers, along with an English Dolby Digital 5.1 EX track. Extras on the single-disc will include a Oomp-Loompa Dance Machine, a Becoming Oompa-Loompa: How Did They Turn One Man into Thousands of Oompa-Loompas?!? documentary and the theatrical trailer. Extras on the deluxe edition will include a featurette on Dahl's life story and extraordinary body of work, four interactive challenges (Oompa-Loompa Dance Machine, The Inventing Machine, The Bad Nut and Search For the Golden Ticket), a documentary on how live squirrels were taught to perform, five making of featurettes, and another feature on how one actor, Deep Roy, was turned into a multi-talented army of Oompa's. We've attached artwork below:

Maick Werner
07-09-2005, 00:19
Zekere koop natuurlijk, maar er zal vast ook een 3-disc limited edition op het programma staan, is het niet? Dat zie je nu veel...

Iemand daar iets over, of over een ander soort giftset van deze film, voordat ik deze bestel en er een nog meer ownende uitgave uitkomt :?

TheGodfather
21-09-2005, 10:15
zo denk ik er ook over. Nog ff wachten op andere aankondigingen :D

TheGodfather
01-11-2005, 14:10
DVDtalk.com recensie (http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=18393)

Maick Werner
08-11-2005, 16:54
Deze toch maar besteld en gisteren ontvangen. Ben erg tevreden, ziet er goed uit en klinkt goed. Ik had de film ook nog niet gezien, dus double the pleasure :D

TheGodfather
08-11-2005, 18:46
Deze toch maar besteld en gisteren ontvangen. Ben erg tevreden, ziet er goed uit en klinkt goed. Ik had de film ook nog niet gezien, dus double the pleasure :D
wanna see pictures :D :D

Maick Werner
09-11-2005, 00:41
Deze toch maar besteld en gisteren ontvangen. Ben erg tevreden, ziet er goed uit en klinkt goed. Ik had de film ook nog niet gezien, dus double the pleasure :D
wanna see pictures :D :D

Ik wilde net wat fotootjes schieten, maar m'n digicam doet het opeens niet meer :cry:
Ik snap niet wat er mis is, zoveel heb ik er nog niet mee gedaan eigenlijk. Garantie heb ik gelukkig nog wel..

Maar het is in ieder geval een standaard zwarte keepcase met een extra tray'tje in het midden voor de extra dvd. Disc 1 heeft Depp erop staan en disc 2 de kiddo's. Het pakje met de 5 kaarten heb ik nog niet geopend. De sleeve is quasi-holo-glimmend-achtig, hoe men dat ook noemt.

Toch hoop ik dat er nog een digipack-uitgave verschijnt. Misschien in Australië, waar die mooie Batman Begins er ook al zo superb uitzag.

EDIT: (Digicam doet het weer!!)

http://members.home.nl/mwerner/thumb_charlie1.jpg (http://members.home.nl/mwerner/charlie1.jpg) http://members.home.nl/mwerner/thumb_charlie2.jpg (http://members.home.nl/mwerner/charlie2.jpg) http://members.home.nl/mwerner/thumb_charlie3.jpg (http://members.home.nl/mwerner/charlie3.jpg)

De foto's zijn klikbaar voor een impressie op 800x600.

Sicco
09-11-2005, 08:31
leuke muismat ;)

Dennis Vansant
09-11-2005, 08:39
Ach, dat wou ik net zeggen xD

TheGodfather
09-11-2005, 15:02
ziet er goed uit!

Oakey
09-11-2005, 20:38
Ok, gewoon een slipcase kartonnetje om de keep case, niets bijzonders dus, zeker gezien de hoge prijs. Ik ga voor de R3 2-disc, die kost maar de helft van de R1-DE en bevat dezelfde features.
http://images.cd-wow.com/images/2/1126522625_big.jpg

wiljan
09-11-2005, 20:44
Ok, gewoon een slipcase kartonnetje om de keep case, niets bijzonders dus, zeker gezien de hoge prijs. Ik ga voor de R3 2-disc, die kost maar de helft van de R1-DE en bevat dezelfde features.


heeft die ook engelse subs op de extra's?

Oakey
09-11-2005, 20:46
Ok, gewoon een slipcase kartonnetje om de keep case, niets bijzonders dus, zeker gezien de hoge prijs. Ik ga voor de R3 2-disc, die kost maar de helft van de R1-DE en bevat dezelfde features.


heeft die ook engelse subs op de extra's?
Geen idee.

Maick Werner
09-11-2005, 23:58
Ok, gewoon een slipcase kartonnetje om de keep case, niets bijzonders dus, zeker gezien de hoge prijs. Ik ga voor de R3 2-disc, die kost maar de helft van de R1-DE en bevat dezelfde features.


heeft die ook engelse subs op de extra's?
Geen idee.

A ha! Vast niet, maar dat is ook niet zo erg als ze Engels spreken ;)

Normaal gesproken ga ik ook voor de R3 DE, maar dan had ik veel langer moeten wachten. Ik had de film nog niet gezien en ik wilde erover meepraten.

Sicco
11-11-2005, 09:55
ik vind het artwork van de R1 DE ook velen malen mooier eerlijk gezegd... die van mij komt een dezer dagen......

Scriptkiddie
15-11-2005, 11:56
Wat ik op verschillende fora gelezen heb, is dat de extra disc helemaal niet zo spannend is als vele gehoopt hadden. Geen Deleted Scenes, Bloopers, etc, etc.

Waarom dan in godsnaam bijna 30 Euro voor een 2 disc uitgave?
Ik zal hem wel kopen als grote Burton fan, (en natuurlijk vond ik de film erg leuk) maar ik kan er met m'n hoofd niet bij dat ze er 30 Euro voor durven te vragen.

Frank
15-11-2005, 12:00
Wat ik op verschillende fora gelezen heb, is dat de extra disc helemaal niet zo spannend is als vele gehoopt hadden. Geen Deleted Scenes, Bloopers, etc, etc.

Waarom dan in godsnaam bijna 30 Euro voor een 2 disc uitgave?
Ik zal hem wel kopen als grote Burton fan, (en natuurlijk vond ik de film erg leuk) maar ik kan er met m'n hoofd niet bij dat ze er 30 Euro voor durven te vragen.
Er zijn ook winkels te vinden waar je 'm voor 24,99, 22,99 en zelfs 19,99 kunt kopen. De DVD dus niet bij de eerste winkel kopen waar je 'm ziet, maar eerst even rondkijken.

Sicco
15-11-2005, 12:25
ik heb mijn R1 voor €16,50 gekocht...

MGdutch
15-11-2005, 13:48
ik heb mijn R1 voor €16,50 gekocht...

Waar precies? ;)

Oakey
15-11-2005, 17:37
ik heb mijn R1 voor €16,50 gekocht...

Waar precies? ;)

Waarschijnlijk de 1-disc excl. verzendkosten.

Sicco
15-11-2005, 22:03
ik heb mijn R1 voor €16,50 gekocht...

Waar precies? ;)

Waarschijnlijk de 1-disc excl. verzendkosten.

zeker niet!
de 2-disc incl verzenden bij DVDPacific.
was wel samen met een andere dvd wat de verzendkosten weer ten goede kwam, maar duur was het zeker niet :)

edit: excuses :oops: ik had iets te snel in mijn excel sheetje met bestelling gekeken.... ik had de totale prijs van die order door 2 gedeeld, waardoor Charlie goedkoper uitkwam en de goedkopere titel duurder :)... Charlie was 19,99. nog steeds geen €30 ;)

TheGodfather
16-11-2005, 10:22
Heb de 1 en 2 disc vandaag in de winkel zien liggen. Het artwork van de 2 disc is tzelfde als die van de R1, alleen staat er dus de NL titel op :evil:. Zat ook nog een mooie relief slipcase om, dus als die NL titels niet erop stonden had ik m gelijk meegenomen....

Frank
16-11-2005, 11:39
Ik heb vanmorgen de Special Edition gekocht. Dat de titel in het Nederlands op de cover staat interesseert me niet zo.

Steve Muller
16-11-2005, 11:46
Ik heb vanmorgen de Special Edition gekocht. Dat de titel in het Nederlands op de cover staat interesseert me niet zo.

Waar kun je deze het goedkoopst halen. Bij FRS €24,99 - 10% = €22,50 vind ik nog veel geld :?

Frank
16-11-2005, 11:59
Ik heb vanmorgen de Special Edition gekocht. Dat de titel in het Nederlands op de cover staat interesseert me niet zo.

Waar kun je deze het goedkoopst halen. Bij FRS €24,99 - 10% = €22,50 vind ik nog veel geld :?
FRS is op dit moment het goedkoopst, maar alleen als je de kortingskaart gebruikt. Doe je dat niet dan is VanLeest het goedkoopst (22,99). Bij de Bijenkorf kost hij 24,95 en bij de MediaMarkt in Eindhoven 24,99.

Steve Muller
16-11-2005, 12:01
Lijkt wel of alle dvd's weer een prijsstijging krijgen :?

Pascal Heister
16-11-2005, 14:26
Lijkt wel of alle dvd's weer een prijsstijging krijgen :?nieuwe heffing zeker :?

Scriptkiddie
16-11-2005, 18:07
Ik heb vandaag ook de 2 disc gekocht, en in tegenstelling wat ik overal las, vind ik de extra disc zeker wel de moeite waard. Dat er geen bloopers en deleted scenes op staan kan ik wel mee leven. Het gene wat ik wilde dat erop zou staan staat er iig op, en dat is al dat achter de schermen gebeuren.

Tsja, dat er een NL titel op de cover staat is triest, maar ja ik kan er wel mee leven. De Nederlandse versie van de film is gewoon onkijkbaar als je het mij vraagt. Ik heb 2 minuten zitten luisteren naar dat Augusts Gloop liedje en het was gewoon bijna onverstaanbaar zo slecht. Ik snap nog steeds niet waarom ze de moeite hebben genomen om deze film op z'n NL in te spreken.

Maar, al met al een prima dvd van een prima film vind ik 8).

Oakey
16-11-2005, 19:14
edit: excuses :oops: ik had iets te snel in mijn excel sheetje met bestelling gekeken.... ik had de totale prijs van die order door 2 gedeeld, waardoor Charlie goedkoper uitkwam en de goedkopere titel duurder :)... Charlie was 19,99. nog steeds geen €30 ;)

Klopt, incl verzenden kom je dan op €22,53. Even duur als in NL dus. Afgezien van de Nederlandse titel is het toch ook dezelfde versie?

(Overigens bestel ik zelf niet meer bij DVDPacific sinds hun grootschalige creditcard-hack waar ik ook de dupe van was :( )

TheGodfather
16-11-2005, 19:45
(Overigens bestel ik zelf niet meer bij DVDPacific sinds hun grootschalige creditcard-hack waar ik ook de dupe van was :( )
nu is alles weer in orde. Heb er ook lang niet meer besteld omdat ik bang was opnieuw de dupe te worden. Maar heb destijds t geld terug gekregen, niets aan t handje dus ;)

Frank
16-11-2005, 20:56
Ik snap nog steeds niet waarom ze de moeite hebben genomen om deze film op z'n NL in te spreken.
Omdat het een kinderfilm is, althans zo ziet Warner Bros. de film (vandaar ook dat de Nederlandse titel op de cover staat). Vanavond de film gezien, echt geweldig met erg leuke liedjes.

Sicco
16-11-2005, 23:22
edit: excuses :oops: ik had iets te snel in mijn excel sheetje met bestelling gekeken.... ik had de totale prijs van die order door 2 gedeeld, waardoor Charlie goedkoper uitkwam en de goedkopere titel duurder :)... Charlie was 19,99. nog steeds geen €30 ;)

Klopt, incl verzenden kom je dan op €22,53. Even duur als in NL dus. Afgezien van de Nederlandse titel is het toch ook dezelfde versie?

(Overigens bestel ik zelf niet meer bij DVDPacific sinds hun grootschalige creditcard-hack waar ik ook de dupe van was :( )

zoals ik al zei kan je de verzendkosten enigzins drukken door meerdere titels tegelijk te bestellen. ik was ook de dupe van hun gehackte database maar bestel er sinds de zinking van DVDSoon weer volop! Topzaak!!

Kees Hoekerd
30-03-2006, 14:18
Heeft de R1 engelse subs op disc 2 of welke extra's dan ook?