PDA

Bekijk de volledige versie : post je collectie?



Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 20:00
post hier je collectie.. liefst in DVDProfiler stijl!!!
die van mij:
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=dennis_v

Euphoria
09-08-2001, 14:32
Ik moet nog het één en ander scannen, want die lijst van DVDprofiler klopt niet echt. Mocht je alvast een sneakpeak wensen, dan kun je hier (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Euphoria) terecht...

Nathan Strik
09-08-2001, 16:17
Okee, hier is mijn huidige collectie:

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=ZeroDown

Alex van den Berg
11-08-2001, 04:34
Goed idee! :)

Mijn collectie staat hiero (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=OPEN%20MIND)

Wie volgt? :cool:

Rohid
18-08-2001, 19:28
Hoi,

En die van mij hier :) http://www.kingdomsdvd.com

YamYamRKK
19-08-2001, 18:16
Hoi

mijn collectie staat hieroo



www.dvdprofiler.com/myaccount.asp?=yamyamrkk (http://)

YamYamRKK
19-08-2001, 18:20
vervelend als je iets vergeet erin te zetten.
www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=yamyamrkk (http://)

Alexander de Mol
05-09-2001, 22:47
vervelend als je iets vergeet erin te zetten.
www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=yamyamrkk (http://) Vervelend..als het nog niet werkt! ;)
Het volgende klopt beter denk ik:
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=YamYamRKK

groet,
Alexander

Koofie
05-09-2001, 23:14
Latorz :)

Ash
06-09-2001, 17:41
Die van mij staat in mijn Signature

calex
09-09-2001, 15:29
Oke die van mij :D

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Henny

Grtz.Henny

martin
09-09-2001, 18:56
hoi hier de mijne.

dvd collectie (http://dvdfreak.freehomepage.com/photo4.html)

Coppertop
09-09-2001, 19:21
Okee hier (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Coppertop&type=O&sc=).

Hakker
09-09-2001, 19:36
Zie signature

Enric Batista
09-09-2001, 22:04
Zeg Alexander...(de Mol)

Ik zag bij jou in de collectie, de DVD van Armageddon staan. Bij de specs staat dat het een single sided-single layered schijfje is...dit klopt toch wel NIE....

De re-release is op 2 schijfjes (komt zeer binnenkort uit) en de release was volgens mij alleen een flipper, want ik heb 'em toen nog teruggebracht....Ik wist niet wat ik zag toen plotseling midden in de film gevraagd werd het schijfje om te draaien.

Ik werk ff aan mijn collectie, maar ik heb de echte freaks al gezien...tjeetje sommige van jullie hebben zelfs over de honderd DVD's. Wat een kapitalisten!(als je ziet hoe duur een DVD is!!!) Ik heb op het moment slechts 35 DVD's, maar ja, de meesten zijn natuurlijk al langer als mij bezig....ik ben begonnen met DVD's een klein jaar geleden.

Alexander de Mol
10-09-2001, 00:12
Enric,

Die eerste release van Armageddon was inderdaad gewoon 'double sided, single layered'. Hierdoor moet je dus halverwege de film (die toch zo'n 144 minuten duurt) de disc omdraaien.
De gegevens in DVDprofiler zijn initieel dus blijkbaar verkeerd ingevoerd. De database wordt namelijk gevuld door de gebruikers die klaarblijkelijk niet altijd even foutloos bijdragen leveren aan de DVD profiler database.
Overigens was het niet mijn DVD profiler collectie maar die van 'YamYamRKK".... ik hielp 'm slechts met het publiceren van de url.

Alexander

Enric Batista
10-09-2001, 18:25
OK Alexander, dat is duidelijk!

Zijn er freaks die de re-release van Armageddon gaan aanschaffen terwijl ze de eerste release al hebben? Ik kan me dat niet permiteren...zo rijk ben ik ook weer niet! Dan koop ik liever een DVDtje die ik nog niet heb!

Maar in de tijden van de video was ik ook zo gek hoor! Ik heb bv in de kast staan: Star Wars deel 4,5 en 6 in de volgende versies: Eerste originele release - Enhanced (opgepoetste) Version - Special Edition - Special Edition WideScreen. Dat zijn dan 12 VHS banden!!!

Maar goed, de gemiddelde prijs voor een videoband was toen wel 45 piek...was dat maar van de DVD ook te zeggen!

Trouwens, hier kun je mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=cirne) bekijken!

Ash
10-09-2001, 18:54
Originally posted by Enric Batista
Zijn er freaks die de re-release van Armageddon gaan aanschaffen terwijl ze de eerste release al hebben?

Waarschijnlijk wel, nog niet zeker tot ik wat meer reviews heb gelezen over deze versie.


Maar in de tijden van de video was ik ook zo gek hoor! Ik heb bv in de kast staan: Star Wars deel 4,5 en 6 in de volgende versies: Eerste originele release - Enhanced (opgepoetste) Version - Special Edition - Special Edition WideScreen. Dat zijn dan 12 VHS banden!!!

haha, ja dat ken ik ook nog wel ik zelf kocht toen de Enhanced Versions en toch weer later de Special Editions versies erbij en een paar weken geleden ging een vriend van mij naar Malta en hij belde me op dat ie daar wat "DVD's" kon kopen voor heel goedkoop dus ik zei doe maar de Star Wars Trilogy en dus weer had ik een setje van Star Wars erbij.

Hetzelfde had ik met de Evil Dead Trilogy (mijn fav films ;) }
Ik had ze op videoband en toen was ik een keertje in Amsterdam en zag ik ze nog een keertje liggen met een andere hoesje en het gebruikelijke UNCUT erop,
dus toch werd ik erdoor verleid om ze toch te kopen want je weet maar nooit dacht ik bijmijzelf misschien heeft deze toch iets meer footage dan de banden die ik al had, maar uiteindelijk nee hoor :p

Maar ook op DVD heb ik dat,
want ik heb Evil Dead 2 op DVD, maar een paar dagen geleden heb ik toch de LIMITED EDITION TIN BOX versie erbij gekocht en wat heeft die voor meer dingen? een tinnen box en wat extra features.

Misschien ben ik gewoon wel gek.

GreetZ, Ash!

Enric Batista
10-09-2001, 19:20
Tja Ash, we (dvd.nl leden) lijden allemaal aan deze afwijking. Ik ken mensen die tegen mij zeggen: "Waarom koop je toch al die films, als ik een film heb gezien hoef ik die nooit meer te zien, het is weggegooid geld". Dat zijn volgens mij mensen met weinig fantasie. Kijk: realiteit is goed, maar zonder zelf even te kunnen ontsnappen aan de soms veel vergende maatschappij waarin we leven word je uiteindelijk wel een zure pruim. Film is dromen, film is kunst. Film is eigenlijk je eigen kleine universum thuis, in de kast, op tv, via je surround-sound, het maakt niet uit in wat voor vorm, voor een tweetal uur ben je lekker weg van alles en beleef je een andere wereld!!!

Trouwens, de Star Wars trilogie op DVD? You gotto be kiddin'! Je bedoelt zeker op DivX? Naar mijn weten is Episode 1 de eerste Star Wars film op DVD!!!!

Ash
10-09-2001, 19:32
Originally posted by Enric Batista
Tja Ash, we (dvd.nl leden) lijden allemaal aan deze afwijking. Ik ken mensen die tegen mij zeggen: "Waarom koop je toch al die films, als ik een film heb gezien hoef ik die nooit meer te zien, het is weggegooid geld". Dat zijn volgens mij mensen met weinig fantasie. Kijk: realiteit is goed, maar zonder zelf even te kunnen ontsnappen aan de soms veel vergende maatschappij waarin we leven word je uiteindelijk wel een zure pruim. Film is dromen, film is kunst. Film is eigenlijk je eigen kleine universum thuis, in de kast, op tv, via je surround-sound, het maakt niet uit in wat voor vorm, voor een tweetal uur ben je lekker weg van alles en beleef je een andere wereld!!!

*claps* well spoken! :)


Trouwens, de Star Wars trilogie op DVD? You gotto be kiddin'! Je bedoelt zeker op DivX? Naar mijn weten is Episode 1 de eerste Star Wars film op DVD!!!!

De Star Wars Trilogy setje op DVD dat ik heb zijn van die illegale versies die je overal op het Net o.a. Ibazar ziet stromen/kan kopen,
Die vriend had onder andere ook Jurassic Park 3, Shrek, Tomb Raider, Final Fantasy etc op DVD meegenomen uit Malta voor iets minder dan 25 gulden per stuk.

Enric Batista
10-09-2001, 21:40
Wat is de kwaliteit van die illegale DVD's dan wel? Hoe moet ik dat zien? Malta...wat voor regio is dat dan?

Just Curious.

Trouwens...Evil Dead is echt VET!! Ik kan me herrineren dat ik de eerste keer Evil Dead (deel 1) zag. Ik was natuurlijk nog te jong voor dat soort films en ik deed het bijna in mijn broek! (vooral toen die vrouw een potlood in die man zijn voet stak overkwam mij een gevoel van walging). Jaren later heb ik die film nog eens gezien en vond ik 'em nog steeds OK maar niet meer zo scary.... Deel twee is ook super! Maar toen ik deel 3 zag was ik aangenaam verrASHed! De komische noot was geweldig! Het geheel was aangepast aan de tijd. Weet je trouwens of Riami van plan is ooit een deel 4 te maken? Het is natuurlijk een OPEN EINDE waar Army of Darkness mee wordt afgesloten!

By the way....doe je niet je Evil dead DVD weg voor een redelijk bod? Je hebt nu toch die BOX? Misschien een stomme vraag hoor...(aangezien wij verzamelaars zijn)

Anyway, je kunt mij er over mailen (enric@zeelandnet.nl)

Ash
10-09-2001, 22:02
Originally posted by Enric Batista
Wat is de kwaliteit van die illegale DVD's dan wel? Hoe moet ik dat zien? Malta...wat voor regio is dat dan?

Just Curious.

De DVD's zijn allemaal REGIO 0 dus ze spelen op elke DVD speler af, de kwaliteit verschilt per film vb. ik zag Jurassic Park 3 en die was een zeer goed beeldmateriaal als je nagaat dat ie nogeens uit is op DVD, maar bijvoorbeeld Shrek leek het echt alsof ie uit de Bios zelf was gefilmd maar verwacht nooit de beeld/geluid kwaliteit dat je met een orginele DVD heb.

Kijk voor de gein eens op Ibazar daar zie je genoeg mensen deze soort DVD's aanbieden voor de meest gekste prijzen.


Trouwens...Evil Dead is echt VET!! Ik kan me herrineren dat ik de eerste keer Evil Dead (deel 1) zag. Ik was natuurlijk nog te jong voor dat soort films en ik deed het bijna in mijn broek! (vooral toen die vrouw een potlood in die man zijn voet stak overkwam mij een gevoel van walging). Jaren later heb ik die film nog eens gezien en vond ik 'em nog steeds OK maar niet meer zo scary.... Deel twee is ook super! Maar toen ik deel 3 zag was ik aangenaam verrASHed! De komische noot was geweldig! Het geheel was aangepast aan de tijd. Weet je trouwens of Riami van plan is ooit een deel 4 te maken? Het is natuurlijk een OPEN EINDE waar Army of Darkness mee wordt afgesloten!

Sam Raimi zou denk ik dolgraag deel 4 willen maken maar daarvoor heeft ie wel de juiste support bij nodig van diverse kanten aangezien de publiek voor dit soort films zeer beperkt is, dus ik denk dat de kans HEEL klein is dat het ooit zal gebeuren, toen de Evil Dead game uitkwam op de Playstation, DreamCast en PC zei Bruce Campbell over het spel, "This is the closest thing U'll get to a Evil Dead 4" of iets in die trend.

Voor meer info over Evil Dead etc kijk maar eens bij deze links:
www.deadites.net
www.bruce-campbell.com


By the way....doe je niet je Evil dead DVD weg voor een redelijk bod? Je hebt nu toch die BOX? Misschien een stomme vraag hoor...(aangezien wij verzamelaars zijn)

Ik zou Evil Dead II aan je weg kunnen doen, maar ik denk dat ik je better kan aanraden om zelf de Limited Edition Tin Box te kopen aangezien deze van wat better geluid en beeld kwaliteit en een zeer leuke docu beschikt vergeleken met de versie die ik eerst had/heb (kijk maar in me DVD Profiler collectie dan zie je wel welke versies ik bedoel), hij is nog gewoon verkrijgbaar bij www.ro-disc.nl.

En op dit moment is de R2 UK Evil Dead 1 verkrijgbaar bij diverse online stores en de locale FRS.

En van verschillende bronnen heb ik ook vernomen dat de Army of Darkness Limited Edition 2-Disc versie uit komt in Engeland aangezien Anchor Bay nu ook de Engelse markt bestormt.

ps. en als je nog een beetje langer kan wachten begin 2002 dan brengt Anchor Bay nog een nieuwer versie van Evil Dead uit in een speciale "Book of The Dead" verpakking

Greetz,

Ash

Hakker
12-09-2001, 20:41
Enric wat je ook kan doen is de oude verkopen. Heb ik ook gedaan :) Ik wilde vooral van dat flipper gedoe af. Nu had ik wel een mazzeltje dat ik ze makkelijk kon doorverkopen, maar het is maar een idee.

Ronald Stiebolt
14-10-2001, 16:31
Hallo allemaal,

Ik snap niet hoe je 'adult titles' in je online-lijst krijgt.
Ben aan 't stoeien geweest met Parental settings, maar ik krijg bv. 12 monkeys niet in m'n lijst (17jr.+).

Weet iemand hoe je dat wel voor elkaar krijgt, bij sommige van jullie zie ik 12 monkeys wel online staan....

Alvast bedankt!

Ronald

Alex van den Berg
14-10-2001, 16:56
In DVD Profiler:

Menu: Tools / Options / Parental Control

Alex van den Berg
14-10-2001, 17:20
Kijk ook eens op:
http://www.intervocative.com/dvdpro/index.html
en kies uit het linker menu: My Profiler / My Collection, en vervolgens in het rechter scherm: Change Options

Henk Heideveld
15-10-2001, 12:22
[QUOTE]Originally posted by martin
[B]hoi hier de mijne.

Beste Martin,
Het is niet niks. Een mooie verzameling met veel van de betere films. Niete slechte!!!
Maar je muziekverzameling kan nog wel een facelift gebruiken. Maar dat zal, net als bij mij, wel een kwestie van geld en prioriteiten zijn. Ga eens met je baas praten, of hij jouw economie niet een beetje kan steunen.

hitch_fan
21-10-2001, 10:18
Mijn collectie: zie signature.

Ik schat dat voor 80 - 90% mijn collectie uit pre-1980 films bestaat. Favoriete genres: westerns en war movies. Favoriete regisseurs: Alfred Hitchcock (28 DVD's) en John Ford (19 DVD's).

martin
21-10-2001, 10:40
[quote=martin]
hoi hier de mijne.

Beste Martin,
Het is niet niks. Een mooie verzameling met veel van de betere films. Niete slechte!!!

dank je henk

Maar je muziekverzameling kan nog wel een facelift gebruiken. Maar dat zal, net als bij mij, wel een kwestie van geld en prioriteiten zijn. Ga eens met je baas praten, of hij jouw economie niet een beetje kan steunen.

T'is niet zo zeer kwa geld, maar mijn smaak is denk ik anders.
Ik hou erg van Hip-Hop en dance muziek, en daar kom nog eens bij dat me vader alleen maar muziek DVD's koop en dat ik van hem wel eens leen. ik koop liever een film dan muziek DVD.

Miro
21-10-2001, 14:28
Mijn collectie (Ahum),

American Pie (uncensored)
The Godfather Box.
Menace II Society
Reservoir Dogs
Scarface

Ik begin pas net een beetje.
Voor het merendeel koop ik platen en cd's.
DVD komt daarna.
Maar of dat zo zal blijven?¡¿!?
:D

Marika
21-10-2001, 15:43
DVD collectie
Mijn collectie is nog niet zo groot, ik noem ze zo wel even op ;)

* Contact
* The Mask Of Zorro
* The Mummy
* Lost In Space
* Sleepy Hollow
* Saving Private Ryan
* Seven Years In Tibet
* Blade
* Chicken Run
* The Prophecy
* MI-2

Groetjes, Marika :)

Bas de Jong
21-10-2001, 19:27
Ik heb ook nog een kleine collectie:


Alien
Saving Private Ryan
Diablo 2 Bonus DVD
The Phantom Menace
Starship Troopers
Austin Power 2: The Spy Who Shagged Me
X-Men
Switchback
The Prophecy
Highlander: Endgame

Pennywise
24-10-2001, 14:55
Mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Pennywise)
Ik ben er nu bijna anderhalf jaar mee bezig en het gaat de goede kant op :D

System 3rror
01-11-2001, 17:22
Eindelijk dan ook mijn collectie!! Heeft pijn en moeite gekost hem erop te krijgen!!

Maar dit is het dan geworden! (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=System 3rror)

Echt begonnen ergens in juli dit jaar!

Nathan Strik
01-11-2001, 17:45
Zo, indrukwekkende collectie System 3rror, maar vertel me eens. Welke versie heb jij precies van Lock Stock & Two Smoking Barrels en hoe is de kwaliteit?

System 3rror
01-11-2001, 17:48
Ik heb de gewone regio 2 versie! Ik zie idd dat er het verkeerde plaatje bij zit!!

Ik heb hem bij FRS gekocht voor 32 piek!

nr: 4400593902

System 3rror
01-11-2001, 18:05
Oja.. beeld/geluid kwaliteit zijn goed!! niks te klagen erover!

beeld: 1.85:1 anamorphic
geluid DD 5.1

Pieter-Jan Kuyten
01-11-2001, 18:40
Ah,

Ik zag pas net dat dit topic bestond.

Maar goed, volg de link voor mijn collectie:

Collectie? Dit is pas een collectie! (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PJK)

starbuck
01-11-2001, 18:53
mijn verzameling (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=starbuck2001):D

Deef
01-11-2001, 18:59
Laat ik dan ook maar mee doen he, niet dat ik zoveel als de rest heb maar toch.....gaat om et idee :D

Mijn collectie zie signature

System 3rror
01-11-2001, 19:05
Kwijl kwijl op je jullie collecties!!!

*baalt dat die studiefinaciering zo laag is... had ik ook wat meer dvd's kunnen kopen!!*

starbuck
01-11-2001, 19:21
tja, ik mag niet klagen, k'heb 10 jaar bij videoland gewerkt dus dat was vet inslaan tegen kleine prijsjes....maar goed dan heb je nog altijd baas boven baas...dus klik maar niet op de collectie van een zekere alex of een zekere martin of één of andere hitchcock fan:D

MAAR.....is het niet sinterklaas en kersttijd binnenkort



*sinterklaas en kerst verlanglijstje haastig typend*

dave van der vlugt
01-11-2001, 19:24
:) surf maar naar surf.to/jeffie :)


groetjes

Link klikbaar gemaakt door de moderator :-) 01-11-2001 21:19

Alex van den Berg
01-11-2001, 21:09
Leuk om weer eens wat DVD Profiler collecties online te zien :)

Het valt me wel op dat in sommige lijsten een aantal nummers ontbreken. Dit kan komen omdat je hebt ingesteld dat 'Adult Titles' verborgen moeten worden.
Je kunt deze instelling online veranderen...
In DVD Profiler menu: Online / IVS Website / DVD Profiler Page

Kies dan in het online-menu: My Profiler / My Collection ... en vervolgens in het rechter scherm: Change Options... :)

O ja... Mijn collectie zit onder het WWW-knopje bij mijn berichten... Ben ik sinds april mee bezig *slik* :D

SpaceWolve
01-11-2001, 21:34
Mijn Collectie staat tot nu toe nog in mijn schoolagenda (beetje showen aan vrienden) maar ik ben bezig ze te over te typen, dus binnenkort ook mijn lijst :D

hitch_fan
01-11-2001, 22:16
tja, ik mag niet klagen, k'heb 10 jaar bij videoland gewerkt dus dat was vet inslaan tegen kleine prijsjes....maar goed dan heb je nog altijd baas boven baas...dus klik maar niet op de collectie van een zekere alex of een zekere martin of één of andere hitchcock fan:D

MAAR.....is het niet sinterklaas en kersttijd binnenkort



*sinterklaas en kerst verlanglijstje haastig typend*

Hitchcock fan? Moi? :D

Ik ben nu zo'n 3 jaar bezig dus +/- 400 valt toch nog wel mee dacht ik ;). Mijn collectie had groter kunnen zijn als ik er niet in de loop der tijd +/- 150 weer had verkocht. De meeste nieuwe films vind ik zwaar tegenvallen en dit zijn dan ook meestal de eerste slachtoffers van mijn verkoopdrift. Waarom ik ze dan ueberhaupt heb gekocht? Tsja, soms is het vlees zwak en na het lezen van een positieve review is het met on-line shopping tegenwoordig erg makkelijk om mijn nieuwsgierigheid naar een modern meesterwerk te bevredigen. Soms kom je zo relatief onbekende juweeltjes tegen zoals "Happiness" (voor eenieder die "Magnolia" goed vond is dit een absolute aanrader) en soms zijn het zware tegenvallers zoals het alom geprezen "Requiem For A Dream".
Ik heb me nu voorgenomen het wat rustiger aan te doen en alleen nog films te kopen die ik al ken. Zo heb ik voor November na wat cancellations nog maar 4 pre-orders (een unicum) - Doctor Zhivago - Empire Of The Sun - Rebecca Criterion - 81/2 Criterion. Maar ja, dan komt December met 10 MGM klassiekers en Januari met MASH en The Long Gray Line en ... Er komt geen einde aan vrees ik :eek:

hitch_fan
01-11-2001, 22:37
O ja... Mijn collectie zit onder het WWW-knopje bij mijn berichten... Ben ik sinds april mee bezig *slik* :D

Ah, maar ik zie dat je 2-disc sets ook echt invoert als 2 discs ipv 1 enkele titel. Als je die er afhaalt valt het toch wel mee met de verslaving of niet? ;)

Ik zie dat je ook van klassieke films houdt :) . Maar alles regio 2 of niet? Als je speler nog niet regiovrij is dan zou ik hem snel regiovrij laten maken want nu mis je heel wat moois. Zo heb ik onlangs gigantisch genoten van It's A Mad, Mad, Mad, Mad World. Ongelooflijk goede komedie met epische proporties uit 1963 en prachtig gerestaureerd op DVD gezet in de Roadshow uitvoering (dwz met overture - intermission en exit music - hoewel bij deze titel de overture door MGM is "vergeten" en nog wat andere foutjes zijn gemaakt :mad: ). But I digress ... regiovrij maken die hap!

Een prachtige site die je zeker zal aanspreken: http://www.widescreenmuseum.com/

Alex van den Berg
01-11-2001, 23:44
Als ik alle 2 Disc sets en boxen als 1 tel, kom ik ongeveer op 250 titels... denk ik...
Ik heb iedere disc afzonderlijk genummerd, omdat dat overeenkomt met de nummering in mijn wisselaar.. :)

Henk Heideveld
02-11-2001, 10:08
Originally posted by Pennywise
Ik ben er nu bijna anderhalf jaar mee bezig en het gaat de goede kant opIk ben even naar je site gaan kijken. Lekkere collectie al.
Net en bescheiden wensenlijstje. Zag Das Boot er op staan. Voeg dan ook U-571 toe. Staat inmiddels bekend als subwoofersloper.
Te gek.

hitch_fan
02-11-2001, 10:57
Wauw, bestaat dat oude beestje nog. Naast "Those Magnificant Men in their Magnificant Flying Machines "vond ik Mad Mad World in die tijd een topper onder de slapsticks. De hele bioscoop heeft zich kapot zitten ergeren omdat ik niet tot bedaren kwam.
Hoe kom ik er aan???

It's A Mad, Mad, Mad, Mad World is verkrijgbaar op R1 DVD - kijk bv op amazon.com. Kwaliteit van beeld en geluid is zeer goed. Extra's: een documentaire van een uur; een uur deleted scenes; 2 trailers.

Those Magnificent Men kan ik me ook zeer goed herinneren. Jammer genoeg nog niet op DVD. Een andere grote komedie die volgend jaar waarschijnlijk wel door Warner gereleased zal worden is The Great Race uit 1965.

Malle_eppy
02-11-2001, 11:46
jullie zijn allemaal mietjes

dat zijn toch geen collecties

dit is pas een collectie!!


;)

uhm

Pennywise
02-11-2001, 15:55
Het valt me wel op dat in sommige lijsten een aantal nummers ontbreken. Dit kan komen omdat je hebt ingesteld dat 'Adult Titles' verborgen moeten worden.Het kan ook komen doordat DVD Profiler nummers toekent aan je wishlist (bij mij het geval)...
Geen idee hoe je dit op kunt lossen, want als je de DVD wil editen, is er geen vakje waar je het nummer kunt veranderen :(



Ik ben even naar je site gaan kijken. Lekkere collectie al.
Net en bescheiden wensenlijstje. Zag Das Boot er op staan. Voeg dan ook U-571 toe. Staat inmiddels bekend als subwoofersloper.
Thanks, ben er ook wel een beetje trots op :D
Die wishlist optie gebruik ik overigens niet echt, wel eens een paar aan toegevoegd, maar daarna niet meer naar om gekeken, ik stel m'n wishlist meestal tijdens het surfen/rondlopen in een winkel samen om ze dan maar meteen te kopen :)
Enne, krijgen we jouw collectie ook nog te zien?? (zie 'm nergens staan in deze thread, of ik ben blind...)

Ronald Stiebolt
02-11-2001, 16:37
zie onder

martin
03-11-2001, 10:15
Alex:

Wat doe je als je DVD-speler vol zit ??
een DVD-speler erbij kopen???

Alex van den Berg
03-11-2001, 19:46
...DVD-speler vol... een DVD-speler erbij kopen??? Hehehehe... da's inderdaad een klein probleempje... :D
In de eerste instantie zal ik wel beginnen om alle discs met extra's weer in het hoesje terug te stoppen... Dat levert al gauw weer ruimte voor 40 films op... En dan... tja... Misschien inderdaad een tweede wisselaar... :D

Maikel
03-11-2001, 21:19
Mijn DVD-collectie tot nu toe:

* The Blair Witch Project
* Dawn of the Dead
* Dr No
* End of Days
* Fight Club
* From Dusk Till Dawn
* Gladiator
* Goldfinger
* Hannibal
* The Matrix
* Me, Myself & Irene
* Men in Black Collector's Edition
* Platoon (de niet-Special Edition)
* Reservoir Dogs Collector's Edition
* Scream 3
* Seven Collector's Edition
* Sleepy Hollow
* Snatch
* The Terminator Special Edition
* The World is Not Enough

Dit waren ze. Ik ben van plan om de hele James Bond-serie te kopen. Ik heb er al drie. Nog een hoop te gaan...

Zummie
03-11-2001, 23:45
Heb even snel een lijsie gemaakt bij dvdprofiler: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zummie&type=A

Alex van den Berg
03-11-2001, 23:51
Heb even snel een lijsie gemaakt bij dvdprofiler: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zummie&type=A Private Collection
This user has chosen to keep their online collection private.
If you are this user and would like to change this option, please visit the My Collection Options page and adjust the Visibility setting.

Zummie
04-11-2001, 00:21
hmmmm, als het goed is doet ie het nu wel.

Alex van den Berg
04-11-2001, 03:14
nu wel. Yep :)

huip
04-11-2001, 12:43
Hier dan ook maar even mij lijstje , niet zo groot als die
van de meeste op dit forum , maar jullie zijn dan ook iets
meer gek dan ik.

http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Huip&type=W

Pieter-Jan Kuyten
04-11-2001, 13:52
Ach, gek is een groot woord (niet dat het niet zo is).
Ik ben al bijna 2.5 jaar bezig!.

Da's 172 DVD's/130 weken = 1.33 DVD's per week.

Is toch niet zo veel?

Isis
04-11-2001, 14:06
http://dvd.freehomepage.com/isis.htm/Mijn%20DVD-Collectie
Als 't goed is, werkt ie!!:)

martin
04-11-2001, 17:01
http://dvd.freehomepage.com/isis.htm

is beter.

Isis, hoe komt het laatste stukje text nu achter vandaan: ??

isis.ht...20DVD-Collectie

huip
04-11-2001, 17:30
Ach, gek is een groot woord (niet dat het niet zo is).
Ik ben al bijna 2.5 jaar bezig!.
Da's 172 DVD's/130 weken = 1.33 DVD's per week.
Is toch niet zo veel?

Nee als je het zo bekijkt valt het inderdaad wel mee
Ik heb er ong. 30 in 6 mnd ,komt bijna op hetzelfde neer.

C-Jtje
05-11-2001, 13:21
dit is mijn collectie

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=C-Jtje

bondfreak
05-11-2001, 15:26
Bekijk hier mijn collectie:

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki

huip
05-11-2001, 15:44
He Bondfreak , we kunnen je collectie niet bekijken.
Je hebt een optie verkeerd gezet.
Ga naar change options en klik op de radio button public.

ThAzOnE
05-11-2001, 19:15
Tis nog niet zo lange hoor :)

Mijn Lijstje (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=ThAzOnE)

bondfreak
06-11-2001, 11:05
Sorry, het is verholpen, nu kun je mijn collectie hier wel bekijken:
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki

Bedankt!!:D

Reservoir Dog
14-11-2001, 12:30
Zie onderaan :D

Bite
15-11-2001, 03:25
Ah well... laat ik ook mijn lijstje even droppen...

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DJ Bite

Nu net 10 maanden bezig :D

ger
19-11-2001, 19:29
1,5 jaar bezig.


mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Joske) :rolleyes: :rolleyes:

System 3rror
19-11-2001, 19:37
Ah well... laat ik ook mijn lijstje even droppen...

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DJ Bite
Hoi Bite...

Je moet je lijst even toegankelijk maken zodat wij er ook in kunnen kijken!

Of bevat hij soms dingen die we niet mogen zien ;)

Bite
19-11-2001, 22:14
Hi,

sorry, maar ik heb niet mijn complete naam aan de link toegevoegd (probleempje met spatie in URL).
Als het goed is kan nu iedereen zonder problemen mijn collectie bekijken op:

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DJ Bite

Mazzel,
Bite

PS ik heb alleen maar keurige DVD's hoor ;)

Sander Dubbeldam
19-11-2001, 22:22
moeten jullie nog een extra verzekering afsluiten voor die dvd's

als ik die collecties van jullie ziet is dat voor over de duizenden guldens....maar het is wel een leuke hobby :D :D :D :D

bondfreak
20-11-2001, 11:59
moeten jullie nog een extra verzekering afsluiten voor die dvd's

Dat is geen grapje, de verzekeringsadviseur is echt bij mij thuis geweest.
De premie is daarom ook wat verhoogd, die man wist niet wat hij zag en hoorde. :D
Haha DVD Rules

mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Henk Heideveld
20-11-2001, 12:30
Niet echt nodig om extra of apart te verzekeren.
Is je inboedeldekking voldoende dan kun je bijzonderheden, zoals CD-collecties, DVD-collecties e.d. apart laten vermelden. Binnen de bestaande dekking geef je dan expliciet aan dat je een dergelijke collectie hebt.
Ruk je het niet binnen de bestaande dekking dan zijn er dus 2 opties.
1. de dekking gewoon ietsje (?????) verhogen en apart laten vermelden waarom.
2. een afzonderlijke kostbaarhedenverzekering, waarbij per definitie moet worden vermeld om welk objekt het gaat.
Een kostbaarhedenverzekering is wat onhandig omdat je collectie in beweging is.
Wees in ieder geval verstandig om je collectie goed op papier vast te leggen, want je bewaart niet iedere kassabon. Je moet namelijk wel "aannemelijk" kunnen maken dat je een dergelijke collectie bezat.
Even een forse waarschuwing: zet er in geval van diefstal niet het nodige bij, want inbraken worden ook wel opgelost en de verzekering kan via de dader nagaan of jouw claim correct was. Zo niet, dan wordt je overal uit de verzekering geknald.

joostbosmans
21-11-2001, 16:09
Mijn collectie staat in mijn sign bij DVD-VIDEO.

Mijn apparatuur komt er nog op als ik tijd heb.

Michiel Offerman
21-11-2001, 17:56
DVD profiler werkt niet voor Apple Macintosh

dus hiero komt 'ie:

The Aardman Collection, The Black Adder, Blackadder II, Blackadder the Third, Friends seizoen 3 t/m 6, Jiskefet: Debiteuren/Crediteuren, The Simpsons seizoen 1, The Abyss SE, Alien Box, American Beauty , American History X, American Pie, Analyze This, Angel Heart, Austin Powers: The Spy Who Shagged Me, Beavis and Butt-head Do America, The Big Lebowski, Blade Runner dir. cut, Blair Witch Project, Blood Simple dir. cut, Boogie Nights , A Bug’s Life / een luizenleven, Casino , Chicken Run SE, Clerks , Crying Freeman, Wedlock, The Deer Hunter , Devil's Advocate, Dogma , Donnie Brasco, Dragonheart , End of Days, eXistenZ, Fantasia/2000 , Fargo , Farscape seizoen 1 & 2, Fear and Loathing in Las Vegas , Festen , Fight Club SE, The Game, Gladiator, Go , Godfather Box, Goodfellas , Hannibal, Heat , Ninja Scroll, Jackie Brown, Jerry Seinfeld Live on Broadway: I'm Telling You for the Last Time, Jurassic Park, Ghost in the Shell, Leon, L.A. Confidential , Lethal Weapon 4, A Life Less Ordinary, Life of Brian + Time Bandits, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, The Lost World: Jurassic Park, Magnolia, Mallrats, Manhunter, El Mariachi + Desperado, The Matrix, Meet the Parents , Men in Black SE, The Million Dollar Hotel, The Mummy + The Mummy Returns (box), Mystery Men , Ninth Gate, The , Pink Floyd The Wall , Raging Bull SE, Raising Arizona, Ronin, Rounders, Se7en SE, The Shawshank Redemption, The Silence of the Lambs SE, The Sixth Sense, The Skulls, Sleepy Hollow, Snatch, Star Trek: First Contact, Star Trek: Insurrection, Starship Troopers, Taxi, Taxi 2, Taxi Driver, Terminator 2: Judgment Day, There's Something About Mary, Three Kings, Toy Story, Toy Story 2, Trainspotting, U.S. Marshals, La Vita è bella, Wallace & Gromit, The Whole Nine Yards, Crouching Tiger, Hidden Dragon, X-Men

En dan komen Shrek, Kooten & de Bie, Clerks SE, Chasing Amy SE en Dogma SE er nog aan. En ik heb nog zo'n lijst wat ik het komende jaar allemaal nog erbij zou willen...

Rob Verhoeven
21-11-2001, 18:40
Hier is mijn collectie....


http://dvd.rob-v.com

Groeten,
Rob

Traceless
21-11-2001, 19:56
Mijn Lijstje :)

15 Minutes
A Knights Tale
Along Came A Spider
American Beauty
American History X
American Pie
American Psycho
Americas Sweethearts
Angel Eyes
Anti Trust
Armageddon
Austin Powers 2
Battlefield Earth
Blade
Blue Streak
Bridget Jones Diary
Cast Away
Chain of Command
Charlies Angels
Con Air
Coyote Ugly
Desperado
Deuce Bigalow Male Gigolo
Devils Advocate
Dinosaur
Down to Earth
Dracula 2000
Dude Wheres My Car
Dungeons & Dragons
Exit Wounds
Face Off
Family Man
Faust
Fight Club
Final Fantasy
Gladiator
Gone in 60 Seconds
Hackers 2 : Operation Takedown
Hannibal
Highlander 4 - Endgame
Hollow Man
Independence Day
In too Deep Faith
Joe Dirt
Last Run
Meet the Parents
Me, Myself & Irene
Mission Impossible 2
Payback
RoadTrip
Romeo Must Die
Shaft
Shrek
Shriek
Star Wars Episode 1 - The Phantom Menace
Stigmata
The 6th Day
The Art of War
The Cell
The Fast And The Furious
The Matrix
The Mummy
The Negotiator
The Patriot
The Rock
The Sixth Sense
The Truman Show
The Wedding Planner
Tomcats
Unbreakable
Valentine
What Lies Beneath
What Women Want
Wild Things
X-Men

Nathan Strik
22-11-2001, 00:14
Het lijkt mij niet de bedoeling om hier complete lijsten te gaan zitten posten.
Gebruik gewoon DVD-Profiler om vervuiling van het forum te voorkomen...
Wat vinden onze moderators hiervan?

System 3rror
22-11-2001, 00:23
Het lijkt mij niet de bedoeling om hier complete lijsten te gaan zitten posten.
Gebruik gewoon DVD-Profiler om vervuiling van het forum te voorkomen...
Wat vinden onze moderators hiervan?
Ben wel geen mod... maar ben het met Nathan eens!!

Maar goed trouwes dat ze niet zo'n "super grote" collectie hebben, anders kreeg je ellen lange pagina! :cool:

Alex van den Berg
22-11-2001, 00:33
Wie zoekt er mot met de mod? :D

Maar inderdaad... een enkel kort lijstje kan geen kwaad, maar voor grotere collecties wil ik toch verwijzen naar het programma DVD Profiler, waar in het eerste bericht van deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=835#post835) al over gesproken werd.

Klik hier om DVD Profiler te downloaden (http://www.intervocative.com/dvdpro/)

Paul Brouwer
22-11-2001, 00:47
En dit zijn de mijne...

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PaulJB

Maurits
09-03-2002, 16:41
Viola, mijn mooie collectie:

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=NYC

jps
09-03-2002, 16:51
Nou mag mijn collectie natuurlijk niet ontbreken hehe :D

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=johnp

Anonymous
09-03-2002, 17:08
Mijn collectie kan je vinden op

http://magik.8m.net/collectie.htm

Rolf
09-03-2002, 17:10
Hoe werkt die DVD-profiler eigenlijk?

MvdS
09-03-2002, 17:11
En die van mij staat hiero:

Mijn DVD Collectie... (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MvdS&type=O&sc=C&ls=T)

Merlijn
09-03-2002, 17:17
En hier de mijne

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Merlijn

Serge
09-03-2002, 17:32
Wou ik net even nog enkele titels toevoegen, crasht dat programma toch wel niet zeker! Heb DVD Profiler opnieuw mogen installeren. Gelukkig had ik een volledige backup van mijn collectie.

Hier is ie: mijn collectie... (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DVDINFO)

Martin de Goeij
09-03-2002, 17:32
Dat is geen grapje, de verzekeringsadviseur is echt bij mij thuis geweest.
De premie is daarom ook wat verhoogd, die man wist niet wat hij zag en hoorde. :D
Haha DVD Rules

mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki) Kan me d'r iets bij voorstellen...bij mij is de adv ook thuis geweest..lekker pittig verzekerd:D

* Maak er een gewoonte van je aan meubels vast te binden en vertel belangstellenden dat je bang bent van de aarde af te vallen.

Edwin vd Zwaard
09-03-2002, 18:00
En de mijne staat onder mijn naam bij de linkjes.. wordt nog hard aan gewerkt om alles op en top te krijgen...

Roland
09-03-2002, 18:15
wel een handig programmatje dat dvdprofiler.

mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=DVDPOWER)

Dave
09-03-2002, 18:38
Beneath the line...

Peedeepee
09-03-2002, 18:49
Uhum...:D

Pat
09-03-2002, 19:29
Dit is mijn bescheiden verzameling :

Luther Hartog
09-03-2002, 19:49
Zo heej, die thread is hier al een tijd niet meer verschen, maar hier is mij collectie, net als in mijn sinaturehier dus (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=AoG)

Camille
09-03-2002, 20:27
Die van mij staat in mijn Signature

Die van mij ook!

Glenn Smits
09-03-2002, 23:59
blablabla

Jaded
10-03-2002, 00:13
Hier (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=jaded&acceptadult=true), hier (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=jaded&acceptadult=true), hier (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=jaded&acceptadult=true), hier (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=jaded&acceptadult=true) ook, hier (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=jaded&acceptadult=true) weer, ook daar (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=jaded&acceptadult=true) en ginder (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=jaded&acceptadult=true) kan je mijn collectie vinden.

Martin de Goeij
10-03-2002, 00:54
blablabla kind(?), gedraag je!:D

* Verdedig standvastig een stelling. Verdedig de volgende dag even stellig het tegenovergestelde.

MAD
10-03-2002, 00:59
in signature

Remco Out
10-03-2002, 10:41
Zal ik hier mijn hele collectie posten? Nou nee, dat zou een hele lange post worden en een beetje forumvervuiling. Dus dat doe ik dan maar niet. Ik dacht trouwens dat er hier ook al meerdere threads over waren.

Wesley
10-03-2002, 12:33
Ik snap d'r helemaal nix van... Wat moet je invullen bij "Your product registration code"?:confused: :confused:

hitch_fan
10-03-2002, 12:36
Zal ik hier mijn hele collectie posten? Nou nee, dat zou een hele lange post worden en een beetje forumvervuiling. Dus dat doe ik dan maar niet. Ik dacht trouwens dat er hier ook al meerdere threads over waren.

Volgens mij is dit de enige echte thread over collecties ;).

Je kunt toch je Profiler link posten? Altijd leuk om te zien wat anderen in hun collectie hebben.

hitch_fan
10-03-2002, 12:42
in signature

Helaas weinig te zien want hij staat op 'private'. Je moet de visibility even op 'public' zetten op de Profiler site in My Collection Options.

hitch_fan
10-03-2002, 12:44
Ik snap d'r helemaal nix van... Wat moet je invullen bij "Your product registration code"?:confused: :confused:

De code die je per e-mail toegestuurd krijgt als je het product voor niets geregistreerd hebt?

Wesley
10-03-2002, 12:48
De code die je per e-mail toegestuurd krijgt als je het product voor niets geregistreerd hebt?

Ik had wel een email gekregen waar een attachment aanzat, nou die kon ik niet openen :confused:

Rolf
10-03-2002, 13:59
Dit is mijn bescheiden collectie:cool:

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Kollie

Kaplan
29-03-2002, 10:42
mijn collectie

Dennis Veldhuizen
29-03-2002, 10:57
Ik had wel een email gekregen waar een attachment aanzat, nou die kon ik niet openen :confused:

voor mensen die dat ook hebben

"open notepad, kies openen van bestand, kies daar dat je alle bestanden wilt zien (inplaats van alleen .txt files enzo) en dubbelklik daar het bestand dat je hebt gekregen per mail...

Should work."

MAD
29-03-2002, 11:20
later nog eens proberen, wil ook wel eens helpen. hij doet het namelijk ook niet altijd (zoals bijv. gisterenavond 28/03)

Christiaan Sauer
14-06-2002, 15:31
Ok dan, hier is die van mij:

http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=backIIthehendrik&acceptadult=true

Ronald Dassen
15-06-2002, 01:42
Hier die van mij

Luther Hartog
15-06-2002, 01:44
Ik vind dit een beetje een overbodige thread, wie nog meer?

Lex v/d Moolen
15-06-2002, 01:45
Ik vind dit een beetje een overbodige thread, wie nog meer? Ik ook. Ieder lid moet hem gewoon in zijn sig. zetten.

Luther Hartog
15-06-2002, 01:46
Ik ook. Ieder lid moet hem gewoon in zijn sig. zetten. psies

EVO
19-06-2002, 17:50
:o

joostbosmans
19-06-2002, 18:03
In sig

Roby
19-06-2002, 18:10
Zie signature...

August de Heij
19-06-2002, 18:33
Sig...

Lex v/d Moolen
19-06-2002, 18:34
Waar is deze thread nou goed voor ???

Luther Hartog
19-06-2002, 23:30
Waar is deze thread nou goed voor ??? Ik heb echt geen idee, iedereen zegt sig

Steven Maas
19-06-2002, 23:49
Ik heb echt geen idee, iedereen zegt sig Deze thread is begonnen ergens in Augustus vorig jaar. Toen was zoiets als dit misschien nog nuttig. Dat is echt ver voor mijn tijd:)

Lex v/d Moolen
19-06-2002, 23:58
Deze thread is begonnen ergens in Augustus vorig jaar. Toen was zoiets als dit misschien nog nuttig. Dat is echt ver voor mijn tijd:) Alex mag van mij het slot erop gooien