PDA

Bekijk de volledige versie : Welke dvd's zijn er van Bruce Springsteen???



Steve Muller
09-09-2005, 13:58
Heb zelf 6 dvd's van hem en ben benieuwd of ik nog wat mis :?:

http://www.xs4all.nl/~fwissink/Boss%20collectie.JPG

Qzyn
09-09-2005, 14:33
De nieuwste: VH1-Storytellers (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=37871) heb je blijkbaar nog niet.

http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/904300_904399/0828767276991_front.jpg

Cor van S.
09-09-2005, 14:42
Devil And Dust is er ieder geval ook nog

Steve Muller
09-09-2005, 14:55
Devil And Dust is er ieder geval ook nog

Waar kan ik deze bestellen :?:

VH!-Storytellers meteen besteld 8)

Cor van S.
09-09-2005, 20:51
Devil And Dust is er ieder geval ook nog

Waar kan ik deze bestellen :?:

VH!-Storytellers meteen besteld 8)

Weet ik het :)

Ik weet alleen dat een kennis van mij een kopie er van had in zijn kast en hij vroeger of ik hem kon kopieren

Hoesje kan je vinden op cdcovers.cc

Op Amazon.com zag ik hem in ieder geval niet staan

PoS
09-09-2005, 22:18
Bij de cd Devil and Dust zit als extra een dvd met 5.1 enzo.

Richard B.
09-09-2005, 23:03
Bij de cd Devil and Dust zit als extra een dvd met 5.1 enzo.
Klopt.

Van de cd The Rising bestond trouwens ook een speciale "tour edition" waar een dvd bijzat met videoclips en live-opnames.

Cor van S.
09-09-2005, 23:28
Bij de cd Devil and Dust zit als extra een dvd met 5.1 enzo.

Dan zal die het wel zijn

lex
10-09-2005, 11:28
ter info, die live inToronto dvd is een bootleg dvd.
en niet eens een van de beste
(ben een grote fan dus voor meer info mail of pm je maar)

links:

www.betrue.nl
www.trampslikeus.nl (nederlands springsteen forum)

Qzyn
10-09-2005, 16:34
Bij de cd Devil and Dust zit als extra een dvd met 5.1 enzo.
Voor de volledigheid:
De bonus DVD bij het album Devils & Dust bevat het complete album in 5.1 audio plus interview en de videos van acoustische, 'tussen de schuifdeuren' vertolkingen van een vijftal nummers van zijn laatste cd.

Zeker de moeite waard en bij cd-wow (http://www1.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=16714) voor een alleszins redelijke prijs te bestellen.

asje
14-09-2005, 15:11
Rising High In New York

Steve Muller
14-09-2005, 15:25
ter info, die live inToronto dvd is een bootleg dvd.
en niet eens een van de beste
(ben een grote fan dus voor meer info mail of pm je maar)

links:

www.betrue.nl
www.trampslikeus.nl (nederlands springsteen forum)

eh, sinds wanneer verkoopt Free Record Shop Bootlegs :shock:

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=751551&navid=3

Heb deze daar namelijk gewoon besteld voor een paar Euro 8)

Eddie
14-09-2005, 16:18
deze mis je eventueel ook nog:
http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1397

Eddie - heeft met Bruce gesproken, mondharmonica gekregen en handtekening laten tattoeeren. :wink:

Steve Muller
14-09-2005, 16:55
deze mis je eventueel ook nog:
http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1397

Eddie - heeft met Bruce gesproken, mondharmonica gekregen en handtekening laten tattoeeren. :wink:

Cool, is die nog ergens te koop :wink:

p.s. wat zei bruce :?:

Heb zelf 3 concerten meegemaakt van Bruce.

'93 in Ahoy
'00 in Gelredome
'03 in de Kuip

Eddie
14-09-2005, 17:04
> wat zei bruce :?:

"Amazing!" over mijn tattoo (afbeelding van Bruce)
toen ik hem vroeg of hij zich kon herinneren toen ik in 2002 twee kleine klompjes aan een ketting naar hem toegooide, die hij opving en naar achter bracht, zei ie "Yeah yeah"
verder niet zoveel, werd onmogelijk gemaakt door zijn bodyguards.

Hier komt ie uit z'n hotel
http://members.home.nl/greheddema/2003-05-08bruce00.jpg

Hier signeerd ie mijn arm
http://members.home.nl/greheddema/2003-05-08bruce07.jpg

en ik stuur je even een PM :wink:

Steve Muller
14-09-2005, 17:13
COOL zeg 8)

Richard B.
19-05-2007, 17:12
Deze mag eigenlijk wel naar het muziek-dvd-forum denk ik.

Op 5 juni komt er een dvd uit van de Seeger Sessions tour.



COLUMBIA RECORDS TO RELEASE 'BRUCE SPRINGSTEEN WITH THE SESSIONS BAND LIVE IN DUBLIN' JUNE 5 ON DVD, BLU-RAY DISC, 2-CD SET AND COMBO DVD/CD SET

Concert Features 23 Songs From November, 2006

Bruce Springsteen Live in Dublin

Columbia Records will release 'Bruce Springsteen With The Sessions Band Live in Dublin' June 5, a concert DVD, Blu-ray Disc, and separate two-CD set release, as well as a combination DVD/CD package. The two-CD set, DVD and Blu-ray Disc each feature 23 songs drawn from the band's performances in Dublin, Ireland at The Point on November 17, 18 and 19, 2006. Songs include fan favorites from 'The Seeger Sessions,' radical interpretations from the Springsteen songbook and rare songs appearing for the first time on any Springsteen release.

Springsteen's longtime manager Jon Landau said, "'Live in Dublin' charts the development of a band from an informal gathering in Bruce's living room to an onstage powerhouse. It also documents the growth in Bruce's vision of American music; it includes folk music, blues, Dixieland, country, swing, gospel, rock, down to and including his own writing. It's all performed with Bruce's classic energy and focus. I think it's some of the finest music he's ever made."

The DVD, Blu-ray Disc and CD captures the band during the finale of its multi-leg 2006 tour. The Word Magazine (UK) said of a concert on this tour, "I have never, make that NEVER, seen a show better than the one mounted by Bruce Springsteen and his band at Wembley Arena on Saturday, November 11, 2006." The Sunday Business Post Agenda (UK), in a 5 star review, said, "During the concert's numerous high points, the crowd was ecstatic and Springsteen was the preacher, spreading a welcome message: We're open all night."

Bruce Springsteen with The Sessions Band's tour last year prompted other incredible reviews. "Sometime, somewhere, a more dramatic and exhilarating confluence of music with moment may have existed... But in nearly 40 years of concert-going, I haven't witnessed one," said LA Times. The Washington Post declared, "It was the best live show I've seen in at least five years. (And I've seen a few.)" Meanwhile, The Independent (UK), said, "It's been an astonishingly rich evening." The Observer (UK) proclaimed, "Springsteen and the Seeger Session band were an inspiring triumph."

'Bruce Springsteen With The Sessions Band Live in Dublin' was produced by George Travis and produced and edited by Emmy Award winner Thom Zimny, who recently took home a Grammy Award for directing "Wings For Wheels: The Making Of Born To Run," a DVD in the acclaimed 'Born To Run' box set. Legendary mixer Bob Clearmountain mixed the DVD and Blu-ray Disc in both stereo and 5.1 surround sound. Bob Ludwig mastered the DVD and CD at Gateway Studios. The Blu-ray Disc was authored at Sony Pictures Digital Authoring Center. Documented with nine cameras, the concert was filmed in High Definition (HD). The Blu-ray Disc presents the show in full 1080 HD resolution along with uncompressed surround sound.

Bruce Springsteen With The Sessions Band Live In Dublin' Tracklisting

1. Atlantic City
2. Old Dan Tucker
3. Eyes on the Prize
4. Jesse James
5. Further on Up the Road
6. O Mary Don't You Weep
7. Erie Canal
8. If I Should Fall Behind
9. My Oklahoma Home
10. Highway Patrolman
11. Mrs. McGrath
12. How Can A Poor Man Stand Such Times And Live
13. Jacob's Ladder
14. Long Time Comin'
15. Open All Night
16. Pay Me My Money Down
17. Growin' Up
18. When the Saints Go Marching In
19. This Little Light of Mine
20. American Land
21. Blinded By the Light (Credits)

Bonus Songs:
Love of the Common People
We Shall Overcome

The Sessions Band From November 17. 18 and 19, 2006:

Bruce Springsteen - Vocals, Guitar, Harmonica
Sam Bardfeld - Violin, Vocals
Art Baron - Sousaphone, Trombone, Mandolin, Penny Whistle, Euphonium
Frank Bruno - Acoustic Guitar, Vocals, Field Drum
Jeremy Chatzky - Bass
Larry Eagle - Drums, Percussion
Clark Gayton - Trombone, Vocals, Percussion
Charlie Giordano - Accordion, Piano, Organ, Vocals
Curtis King Jr. - Vocals, Percussion
Greg Liszt - Banjo, Vocals
Lisa Lowell - Vocals, Percussion
Ed Manion - Saxophone, Vocals, Percussion
Cindy Mizelle - Vocals, Percussion
Curt Ramm - Trumpet, Vocals, Percussion
Marty Rifkin - Steel Guitar, Dobro, Mandolin
Patti Scialfa - Acoustic Guitar, Vocals
Marc Anthony Thompson - Acoustic Guitar, Vocals
Soozie Tyrell - Violin, Vocals

http://ec1.images-amazon.com/images/I/511hS9hz2hL._SS500_.jpg

Peter van santbrink
18-06-2007, 15:19
Deze mag eigenlijk wel naar het muziek-dvd-forum denk ik.

Op 5 juni komt er een dvd uit van de Seeger Sessions tour.

Iemand al bekeken ? vroeg me af hoe de opname was; had gelezen dat het vrij onrustig was (heel veel "camera veranderingen"), dus niet 1 shot van het hele podium met af en toe een close-up

Qzyn
07-07-2007, 12:22
http://img20.imageshack.us/img20/6823/springsteenuv2.jpg

Born To Run: 30th Anniversary Edition (CD+2DVD) nu €19,99 bij CD Wow (http://www8.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=22543)

Disc One - Live In Hammersmith, 1975 (Never Before Seen) - DVD


1. Thunder Road
2. Tenth Avenue Freeze-Out
3. Spirit In The Night
4. Lost In The Flood
5. She's The One
6. Born To Run
7. The E Street Shuffle
8. It's Hard To Be A Saint In The City
9. Backstreets
10. Kitty's Back
11. Jungleland
12. Rosalita (Come Out Tonight)
13. 4th Of July Asbury Park (Sandy)
14. Detroit Medley
15. For You
16. Quarter To Three Disc Two - Documentary DVD


1. 'Wings For Wheels': The Definitive Story Of The Making Of Born To Run
2. New Interviews & Rare Archival Footage Disc Three - Born To Run (Digitally Remastered)


1. Thunder Road
2. Tenth Avenue Freeze-Out
3. Night
4. Backstreets
5. Born To Run
6. She's The One
7. Meeting Across The River
8. Jungleland

Richard B.
16-09-2007, 11:49
Iemand al bekeken ? vroeg me af hoe de opname was; had gelezen dat het vrij onrustig was (heel veel "camera veranderingen"), dus niet 1 shot van het hele podium met af en toe een close-up

Mwoah, ik zou de opname niet onrustig willen noemen maar het is ook niet zo dat ze constant maar vanuit een camerapositie staan te filmen. Het is imo gewoon een nette opname.

StephanLU
11-12-2007, 13:04
Hallo,

Ik heb onlangs de DVD van Springsteen Live in Barcelona gekocht ondanks het negatieve commentaar over de audio en deze bevalt juist zeer goed. Ben nu ook van plan om Live in NY te kopen, maar lees dat er in de opname van dit concert geknipt is wat tot gevolg heeft dat nummers niet in chronologische volgorde aan bod komen en er tevens veel zwartbeeld tussen nummers in zit. Klopt dit ??

gompier
12-12-2007, 17:34
Hallo,

Ik heb onlangs de DVD van Springsteen Live in Barcelona gekocht ondanks het negatieve commentaar over de audio en deze bevalt juist zeer goed. Ben nu ook van plan om Live in NY te kopen, maar lees dat er in de opname van dit concert geknipt is wat tot gevolg heeft dat nummers niet in chronologische volgorde aan bod komen en er tevens veel zwartbeeld tussen nummers in zit. Klopt dit ??Vond dat zelf voor gevoel wel meevallen, qua knippen in concert. De intermezzo's zijn er wel uitgehaald, dus af en toe zit er een sprongetje tussen.

Richard B.
12-12-2007, 19:56
Vond dat zelf voor gevoel wel meevallen, qua knippen in concert. De intermezzo's zijn er wel uitgehaald, dus af en toe zit er een sprongetje tussen.

Het valt inderdaad wel mee. Het "ritme" van deze opname is goed vergelijkbaar met dat van een echt Springsteen-concert. Er zitten nog wel een paar kleine intermezzo's in.

Het enige kleine "issue" met Live in NY is de knip tussen Out in the Street en Tenth Avenue Freeze-out: daar merk je duidelijk een rare overgang. Wat ik ervan begrijp is dat een van beide nummers een toevoeging is omdat die twee nummers tijdens die concertserie afwisselend en nooit tegelijk werden gespeeld.

Verder is het trouwens een heerlijke dvd. Imo de beste dvd die je van Bruce kunt krijgen.

StephanLU
12-12-2007, 20:56
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb :D :wink:

Na het concert in Arnhem bijgewoond te hebben (hopende dat er ook een dvd van de Magic Tour uitkomt), Barcelona Live op dvd te hebben, en Live in NYC op cd te hebben word de kans behoorlijk dat ik dan ook de dvd van Live in NYC (voor een mooie prijs) aan mijn collectie ga toevoegen.

joepmens
13-12-2007, 15:56
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb :D :wink:

Na het concert in Arnhem bijgewoond te hebben (hopende dat er ook een dvd van de Magic Tour uitkomt), Barcelona Live op dvd te hebben, en Live in NYC op cd te hebben word de kans behoorlijk dat ik dan ook de dvd van Live in NYC (voor een mooie prijs) aan mijn collectie ga toevoegen.
Zou ik zeker doen. De sfeer van die DVD is echt super. Beste officiele Live DVD van Bruce.

Heb zelf aardig wat DVD's van de Vote For Change tour van een paar jaar geleden. Prima TV opnames van concerten met Jackson Browne, John Mellencanp etc etc.

gompier
13-12-2007, 17:07
Het enige kleine "issue" met Live in NY is de knip tussen Out in the Street en Tenth Avenue Freeze-out: daar merk je duidelijk een rare overgang. Wat ik ervan begrijp is dat een van beide nummers een toevoeging is omdat die twee nummers tijdens die concertserie afwisselend en nooit tegelijk werden gespeeld.

Ze hebben op het laatste moment Born to Run daar tussenin aan toegevoegd. Zou oorspronkelijk niet op de DVD hebben gestaan (zou zonde zijn geweest ook). Voor de zekerheid even op Wiki gekeken ook ->
"Born to Run" was a late addition to the special. As a result of this, there is a crossfade (http://en.wikipedia.org/wiki/Fade_%28audio_engineering%29) into and out of the song on the film and DVD and there is a complete fade-out (http://en.wikipedia.org/wiki/Fade-out) before it on the CD. Also, its placement on the CD (at the end of the first disc, before Tenth Avenue Freeze-Out) was a result of this late decision. It is not actually listed as a track on the back of the CD, but is listed on the DVD.

StephanLU
13-12-2007, 20:29
and there is a complete fade-out (http://en.wikipedia.org/wiki/Fade-out) before it on the CD.

Dat was me op de cd inderdaad al opgevallen. Misschien een klein minpuntje op een vette DVD maar dat mag de pret niet drukken, sfeerimpressie is het belangrijkste: ik ga er voor !!

Richard B.
13-12-2007, 21:25
Ze hebben op het laatste moment Born to Run daar tussenin aan toegevoegd. Zou oorspronkelijk niet op de DVD hebben gestaan (zou zonde zijn geweest ook). Voor de zekerheid even op Wiki gekeken ook ->
"Born to Run" was a late addition to the special. As a result of this, there is a crossfade (http://en.wikipedia.org/wiki/Fade_%28audio_engineering%29) into and out of the song on the film and DVD and there is a complete fade-out (http://en.wikipedia.org/wiki/Fade-out) before it on the CD. Also, its placement on the CD (at the end of the first disc, before Tenth Avenue Freeze-Out) was a result of this late decision. It is not actually listed as a track on the back of the CD, but is listed on the DVD.

Interessant. Het was me al eens opgevallen dat dit nummer inderdaad niet op de cd vermeld staat.

Vandaag trouwens bij de post: m'n kaarten voor het concert van 18 juni volgend jaar in de Arena. Hopelijk is het geluid er zo goed als op de Live in NY-dvd. :wink:

gompier
14-12-2007, 01:20
Op achtergrond hier nu even op staan. Vooral de uitvoering van Badlands blijft vet IMO. Erg strak gespeeld.

joepmens
18-12-2007, 11:12
Net gedownload. Volledige professioneel opgenomen show van Bruce in 1985.

Joep

Willempie
18-12-2007, 20:46
Parijs zeker?:p

gompier
19-12-2007, 22:28
Misschien heeft Leon Verdonschot toch gelijk... Laatste tijd weer wat meer geluisterd naar The Boss. Hij zou idd zomaar de grootste artiest van deze tijd kunnen zijn. De man is echt zowat de ultieme pro qua muziek.

joepmens
20-12-2007, 19:57
Parijs zeker?:p

Inderdaad. Wat een prachtige dingen komen er af en toe toch boven drijven.

joepmens
20-12-2007, 20:00
Misschien heeft Leon Verdonschot toch gelijk... Laatste tijd weer wat meer geluisterd naar The Boss. Hij zou idd zomaar de grootste artiest van deze tijd kunnen zijn. De man is echt zowat de ultieme pro qua muziek.

Ik heb Bruce nu een keer of 15 gezien en het is elke keer weer één groot feest. Heel bijzonder is ook dat ie elke avond een andere selist speelt. Een echt pro.

StephanLU
22-12-2007, 12:13
Nog één vraagje met betrekking tot de DVD Live in NY: Klopt het dat er alleen een jewel case verpakking is ?

Richard B.
22-12-2007, 12:26
Nog één vraagje met betrekking tot de DVD Live in NY: Klopt het dat er alleen een jewel case verpakking is ?

Er was wel altijd een gewone keepcase want daar heb ik hem ook in.

Bij MM zie ik hem trouwens vaak in een cd-formaat verpakking, maar ik dacht eigenlijk dat dat geen jewel case was maar een soort kartonnen verpakking. Weet je zeker dat je niet de cd hebt gezien?

StephanLU
22-12-2007, 15:22
Er was wel altijd een gewone keepcase want daar heb ik hem ook in.

Bij MM zie ik hem trouwens vaak in een cd-formaat verpakking, maar ik dacht eigenlijk dat dat geen jewel case was maar een soort kartonnen verpakking. Weet je zeker dat je niet de cd hebt gezien?

De cd heb ik thuis dus die is het zeker niet :grin:. Ik bedoel dan denk ik de kartonnen verpakking, heb namelijk net mijn bestelling thuis en ik blijk inderdaad deze versie te hebben besteld bij bol.com hoewel er vermeld stond dat het een keepcase is. Die had ik liever gehad voor op de planken maar gaat uiteindelijk toch om de inhoud :grin: 8-).

Hugo R
22-12-2007, 20:37
Als ik 1 dvd zou willen aanschaffen, welke kan ik dan het beste nemen?

Peter van santbrink
22-12-2007, 22:24
Als ik 1 dvd zou willen aanschaffen, welke kan ik dan het beste nemen?

deze mag niet ontbreken http://www8.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=22543

samen met de NY dvd heb je een mooi overzicht

StephanLU
04-02-2008, 19:10
Vandaag VH1-Storytellers besteld, een DVD met wat meer diepgang die natuurlijk niet mag ontbreken in de collectie.

Angels vs demons
26-05-2008, 01:20
Weet niet of hij al genoemt is.. maar ik heb zelf ook:

Bruce springsteen & the E street band: Live in new york
(2 cd kartonne hoesje)
EAN: 5099720195696

Qzyn
11-01-2009, 10:33
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51rDsj7BmBL.jpg


Nieuw Bruce Springsteen album 'Working On A Dream'

Bruce Springsteen's nieuwe album 'Working On A Dream' verschijnt op 26 januari op Columbia Records. Het album is opgenomen met de E-Street Band en bevat 12 songs plus 2 bonustracks. Het is de vierde samenwerking tussen Springsteen en Brendan O'Brien, die het album heeft geproduceerd en gemixt.

Springsteen zegt zelf over de plaat: "Richting het einde van de opnames van 'Magic', raakte ik enthousiast door de 'pop' productie van dat album en ben ik nummers blijven schrijven. Brendan O'Brien hoorde de nummers en zei "Laten we hier vooral mee door blijven gaan. En dat is ook precies wat we hebben gedaan in het jaar dat daarop volgde. Tijdens onze breaks van de laatste tour doken we met de E-Street Band steeds de studio in om de nummers op te nemen."

"Ik hoop dat 'Working On A Dream' de energie heeft vastgelegd van een band die net van het podium afstapt en daar hun beste shows ooit speelde. Alle nummers zijn in zeer korte tijd geschreven en we hebben steeds één van de eerste paar takes gebruikt. Bovenal was het weer een waanzinnige happening om deze plaat op te nemen".

'Working On A Dream' is Bruce Springsteen's 24ste album, en werd opgenomen en gemixt in Southern Tracks in Atlanta. Additionele opnames werden gemaakt in New York City, Los Angeles en New Jersey.

'Working On A Dream' verschijnt op 26 januari 2009.

Bron: SonyBMG.nl (http://www.sonybmg.nl/view/en/2383264-Nieuw+Bruce+Springsteen+album+%27Working+On+A+Drea m%27.html)Er komt ook een Deluxe Edition uit inclusief bonus DVD met ruim 40 minuten studio opnamen, interviews en behind-the-scenes footage.

Richard B.
13-01-2009, 19:55
Het weinig wat ik tot nu toe gehoord heb van het nieuwe album vind ik nog niet al te boeiend klinken. Magic vond ik geweldig, maar dit lijkt een wat mindere plaat te gaan worden helaas.

mad dog
13-01-2009, 20:01
Kijk toch wel uit naar deze c.d. van The Boss. The Wrestler vindt ik in ieder geval geweldig. Ben benieuwd of hij weer gaat touren dit jaar.:-P

Qzyn
21-01-2009, 11:29
Bruce Springsteen komt naar Pinkpop

Bruce Springsteen en zijn E-Street Band komen dit jaar naar Pinkpop. Hij sluit de eerste dag van het festival in Landgraaf af met een concert dat drie uur gaat duren. Dat heeft organisator Jan Smeets naar buiten gebracht.

De superster brak in 1975 door en had grote hits met Dancing in The Dark en Born in the USA. Volgens Pinkpop is het concert een ultiem muzikaal hoogtepunt in de 40-jarige geschiedenis van het festival.

Normaal gesproken treedt Springsteen niet op festivals op. Nu doet hij dat wel omdat zijn Europese speelschema is vervroegd en zijn tour hier begint.

Bron: NOS.nl

Angels vs demons
21-01-2009, 11:39
misschien dan maar weer eens naar pinkpop voor een dagje!

Richard B.
24-04-2010, 11:09
Er komt een nieuwe DVD/Blu-ray aan van de laatste tour:



Hyde Park-dvd op 22 juni

Op 22 juni verschijnt London Calling: Live in Hyde Park, een dubbel-dvd van het optreden dat Springsteen en de E Street Band op 28 juni 2009 in het Londense Hyde Park tijdens het Hard Rock Calling-festival gaven. Er verschijnt ook een enkele Blu-Ray disc-uitgave van London Calling. 'No Surrender' wordt samen met Brian Fallon, de zanger van The Gaslight Anthem, gespeeld. De 163 minuten durende dubbel-dvd beval het gehele concert op een nummer na, 'Rosalita' is van de tracklist verdwenen. Wel zijn er nog twee bonustracks toegevoegd: 'The River' van Glastonbury en 'Wrecking Ball' van Giants Stadium. Het persbericht bejubelt vooral het feit dat deze dvd voor Springsteen de eerste film is waarin een buitenconcert is vastgelegd en dat het ook nog een festivalconcert was.

De volledige tracklist ziet er als volgt uit:
London Calling / Badlands / Night / She's the One / Outlaw Pete / Out in the Street / Working on a Dream / Seeds / Johnny 99 / Youngstown / Good Lovin' / Bobby Jean / Trapped / No Surrender (met Brian Fallon van The Gaslight Anthem) / Waitin' on a Sunny Day / The Promised Land / Racing in the Street / Radio Nowhere / Lonesome Day / The Rising / Born to Run // Hard Times (Come Again No More) / Jungleland / American Land / Glory Days / Dancing in the Dark
Aftiteling met muziek van 'Raise Your Hand' / The River (bonustrack) / Wrecking Ball (bonustrack)

http://www.brucespringsteen.net/art/prom/londoncalling.jpg
Zie http://www.betrue.nl/nieuws/nieuws.html#hydeparkdvd

Cool! Ik kan niet wachten, en ik ga natuurlijk voor de BD-versie. (y)

Eddie
30-04-2010, 10:04
Hmmmm, de prachtige overgang BTR/Rosalita hebben ze weggelaten!?! :cry:

Richard B.
01-05-2010, 21:36
Hmmmm, de prachtige overgang BTR/Rosalita hebben ze weggelaten!?! :cry:
Het schijnt een fout in het oorspronkelijke persbericht geweest te zijn. Inmiddels staat Rosalita wel weer gewoon in de lijst van het bericht op Springsteen's eigen site: http://www.brucespringsteen.net

Richard B.
19-06-2010, 19:59
Hij ligt in de winkel en hij is erg goed. (y)

Rosalita stond er inderdaad gewoon op. Ik moet trouwens zeggen dat het niet alleen een goeie dvd (of Blu-ray in mijn geval) van een goed concert is, maar dat de setlist ook wel zo'n beetje bijna al mijn favorieten bevat. Wat dat betreft staat deze bovenaan mijn lijstje qua dvd-releases van Bruce.

Peter van santbrink
27-09-2010, 09:36
deze (http://www.blu-ray.com/news/?id=5049) komt er zeker in !! mijn favoriete album, volledig live concert en nog veel meer: WOW

wordt ie ook in Nederland uitgebracht, dat is de vraag (eigenlijk geen zin om importkosten te betalen)

http://images.blu-ray.com/movies/covers/15436_back.jpg

Richard B.
30-09-2010, 21:17
wordt ie ook in Nederland uitgebracht, dat is de vraag (eigenlijk geen zin om importkosten te betalen)
Ik heb nog niet gehoord dat ie niet in Nederland uit zou komen. Dit soort dingen worden hier normaal gesproken gewoon uitgebracht.

Geweldig uitziende set is het trouwens. Die van Born to run was al goed, maar dit is regelrecht spectaculair! Ik kan haast niet wachten. (y)

Qzyn
06-10-2010, 20:03
[/URL]
wordt ie ook in Nederland uitgebracht, dat is de vraag (eigenlijk geen zin om importkosten te betalen)

Komt ook in Nederland uit:

http://images2.frs.nl/8/fb/4dc/0886977652523.jpg

[URL="http://www.freerecordshop.nl/music/the-promise-0886977617720"]2 CD's (http://www.blu-ray.com/news/?id=5049); 3 LP's (http://www.freerecordshop.nl/music/the-promise-0886977617713); 3 CD's + 3 DVD's (http://www.freerecordshop.nl/music/the-promise-the-darkness-on-the-edge-of-town-story-3dvd-0886977652523); 3CD's + 3 Blu-rays (http://www.freerecordshop.nl/music/the-promise-the-darkness-on-the-edge-of-town-story-3blu-0886977823022)

Richard B.
11-11-2010, 20:32
Hij ligt momenteel in de winkel en wat een pracht-set! (y)

De foto in de posting hierboven is trouwens enkel van de gewone cd-set. Maar de echte fan gaat natuurlijk voor 3-cd/3-dvd of BD boxset (zie de foto in de laatste posting van Peter van santbrink). De box is vormgegeven als een soort van plakboek (in een box met het uiterlijk van het Darkness-album) met daarin allerlei teksten, artikelen, foto's en (in kartonnen tussenbladen) de cd's en dvd's/bd's. Echt een schitterende verpakking is het.

Peter van santbrink
12-11-2010, 12:28
iemand een idee of bij de duitse versie de boekjes etc in het duits zijn vertaald of gewoon in het Engels zijn..

nu nl slechts €85 bij amazon.de (http://www.amazon.de/gp/product/B0040JHXTS/ref=s9_simh_gw_p15_d1_i1?pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=05SENCESV928HSSH6KRV&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463375173&pf_rd_i=301128)

MiguelTegen
19-11-2010, 12:37
De dvd-versie kost bij amazon 'slechts' € 69,99... Nog steeds een flink duit centen, maar nog altijd een stuk goedkoper dan de gemiddelde nederlandse grootgrutter... Ben benieuwd of Media Markt nog 'n beetje met de prijs gaat stunten.

Deze week was The Boss een uur lang te gast bij Late Night with Jimmy Fallon. Zijn enige tv-appearance om deze box te promoten. Leuk interview en ook 2 nummers live (Because The Night en Save My Love), die Springsteen er samen deed met Steven van Zandt, Roy Bittan en Fallon's huisband The Roots. ERG gaaf... Op YouTube staan ondertussen de clips.

Richard B.
20-11-2010, 20:25
Heeft iemand de The 25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77716) DVD-set of Blu-ray al? Ik ben daar erg benieuwd naar. De setlijst van de bijdrage van Bruce ziet er erg interessant uit:



- Hold On I'm Comin' with Sam Moore
- Soul Man with Sam Moore
- The Ghost of Tom Joad with Tom Morello
- Fortunate Son with John Fogerty
- Pretty Woman with John Fogerty
- Jungleland
- A Fine Fine Boy with Darlene Love
- New York State of Mind with Billy Joel
- Born to Run with Billy Joel
- Your Love Keeps Lifting Me Higher with Darlene Love, John Fogerty, Sam Moore, Billy - Joel and Tom Morello

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51SQ97ibfnL._SL500_AA300_.jpg