PDA

Bekijk de volledige versie : heeft iemand "treasue of the amazon"gezien?



Simon
24-02-2002, 20:36
is die film wat? en de dvd zelf?

groetjes simon

SuperDre
25-02-2002, 11:44
Ken ik niet (Kon ik ook niet vinden op imdb), wel (Wie speelde er in mee?):

Fire on the amazone (Met Sandra bullock):
gewoon ver van wegblijven... (En die naakt scene stelt werkelijk helemaal niets voor)..

Eight Hundred Leagues Down the Amazon:
Nog zo 1tje, waardeloos...

Trouwens ik kwam er achter dat ze beide van dezelfde regiseur zijn... LOL...

Simon
25-02-2002, 14:19
ik bedoelde treasure of the amazon, met donald pleasence.

SuperDre
25-02-2002, 14:27
Volgens imdb isie erg grappig, 6.4 (Das best hoog voor IMDB)

http://us.imdb.com/Title?0090200

Isie ergens goedkoop dan ofzo?

Simon
25-02-2002, 15:03
yep, bij FRS. ik geloof 8,99, maar weet het niet helemaal zeker. uitgebracht door italian-shock, dus het zal wel zo'n typische expoitatie film zijn.

en imdb had ik inderdaad al gelezen. ik ga hem maar kopen, past wel in mijn collectie van dat soort films : house by the cemetery/city o t living dead/beyond/smuggler/cannibal ferox/mountain o t cannibal god/eaten alive/amazonia:white slave.

zodra ik hem heb laat ik nog wel ff weten hoe 'ie is, maar ik ben bang dat ik het voor de dvd opzich niet hoef te kopen. amazonia was ook maar matig (zowel schijfje als film).

SuperDre
25-02-2002, 16:20
Laat maar ffe weten ofie leuk is (En wat het beeldformaat is e n of de ondertiteling optioneel ), want ik hou wel van die leuke B film horrors etc....

mark t
25-02-2002, 19:13
Deze film moet je inderdaad alleen maar kopen als je een oprechte voorliefde voor B-films hebt. Ik zou er zelf nog geen cent aan uitgeven.

Het is jammer dat Donald Pleasance zich in z'n latere carrière voor dit soort films moet inzetten. Het is echt een heeeeeel erg slap aftreksel van 'n Indiana Jones/Romancing in the Stone-achtige film.

(Overigens is het geen horror-film)

SuperDre
26-02-2002, 08:32
oooohhhh die vind ik vaak erg lache... ik zei wel een paar post terug dat je weg moet blijven van die films, maar voor echt Z-film liefhebbers zijn het een must 8)

Dan zal ik daar eens naar kijken (Alsie nog wat goedkoper is), bij de V&D kun je trouwens een hele zooi van die Z-films kopen, deze zijn volgensmij wel rechtstreeks van video's op dvd gezet, de films zijn wel lache, de kwaliteit is slecht, maarja wat wil je voor 4.95..... maar voor echte Z-liefhebbers een must, want ze komen toch niet op een betere kwaliteit uit....

Trouwens voor Jim Carrey Fans is dan Once Bitten een echte aanrader...

Simon
26-02-2002, 13:09
toch zijn er best wel wat van die b-films mooi uitgebracht, ook op reg2. maar absolute koploper met deze films is anchor bay. die hebben echt een hele reeks prima dvd'tjes uitgebracht.

ik zelf heb the beyond, in een blik met een boekje een poster-cards. op de dvd staan een audiocommentaar, interviews, een clip en nog wat dingen. en een leuke easter egg met een trailer voor the 7 doors of hell, een in de vs uitgebrachte, gecencureerde versie van the beyond.

een absolute topper. en beeldkwaliteit is best ok, zeker gezien dat het een low-budget film van 20 jaar geleden is.

Simon
05-03-2002, 16:15
nou ik heb hem gezien....

tja...

het is best een aardige film, maar je moet wel van die euro b-films houden. wel een leuke scene waarin een gezicht door krabben wordt opgegeten : ok, maar fulci kan het beter.

gelukkig was 'ie goedkoop